Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    @Lieverd heel veel succes vanmiddag
    @anoniemz ik zou zeker de huisarts bellen op hoeveel dagen zit je vandaag?

2. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Daf,morgen maar testen en dan maar even contact opnemen moet het weten want dit is echt alles behalve leuk...

Ginkel, 7 dagen overtijd meid

3. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @lieverd: Lijkt me idd een moeilijk moment om het ze te vertellen. Suc6.

@jolanda: Balen zeg dat je test weer negatief was. & dagen over tijd is wel lang idd. Misschien dat je cyclus wat van slag is op het moment. Ha bellen kan idd altijd.

@sanne: Wij hebben voor Lenthe de swaddle me gehaald. Dat is ook een zak waar ze haar beentjes wel kan bewegen maar de armpjes zitten tegen haar lichaam. Ze word er rustig van wand ook zij zwaait met haar armpjes. Bij ons heeft het geholpen en zijn het nu zelfs alweer aan het afbouwen.
    Verder kreeg ik van mijn zus de tip om haar 10 min. te laten huilen. daarna even kijken speentje erin en weer weg. Dit werkt bij ons goed en inmiddels slaapt ze vrijwel iedere middag zelf in. (ochtend nog niet helemaal.) En regelmaat alles iedere dag hetzelfde.
    Ben benieuwd wat het cb zegt.

4. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    wat mooi om te horen dat het met alle kindjes eigenlijk hartstikke goed gaat!!
    super ouders geniet lekker van jullie kroost!!

5. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Anouk, nog gefeliciteerd. :p beetje laat maar weinig hier geweest

Jolanda wat raar dat je ongi er dan nog niet is.

Met Finn gaat het heel goed hij slaapt goed, drinkt goed. Hij is alleen steeds een beetje verkouden. En zodra de wind maar in zijn ogen komt heeft hij gelijk een ontstoken oogje. Ik heb vandaag maar is een zonnebril voor hem besteld misschien kan ik het op die manier voorkomen dat het oog ontsteekt doordat de wind er dan niet inkomt.

6. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Hee Labamba, weet het meis,snap er zelf helaas ook weinig van! hoop morgen echt wel meer te weten want wordt er beetje zenuwachtig van...

7. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Hallo dames, net de assistent vd huisarts aan de tel gehad en die vertelde dat ik moest wachten op mijn volgende cyclus en moest blijven testen.... Hun gebruikten dezelfde testen dus het was niet nodig om langs te komen! Aan de ene kant snap ik ze wel maar aan de andere kant had ik gehoopt op een antwoord....

Afwachten dusmaar?

8. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Jolanda: Wat vervelend dat je maar moet afwachten. Misschien gaan temperaturen of ovu-testen gaan gebruiken? Dan weet je wat beter waar je aan toe bent.

@ Anouk: Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk heb je een leuke dag gehad.

@ Lieverd: Hoe is het bij je oom en tante gegaan? Zal vast moeilijk zijn geweest.

Nou, ik geloof dat het volgende week rustig wordt hier. Ook ik ga een weekje weg :). We gaan met m'n schoonouders naar Limburg. Ze zijn volgende maand 40 jaar getrouwd en vonden het leuk om ons en de broer van m'n man met zijn vriendin mee te nemen op vakantie.

9. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ Jolanda, das vervelend zeg nog geen antwoord. Dan idd maar afwachten... Sterkte meid!
    @ labamba, wat vervelend dat finn zo snel een ontstoken oogje heeft. Misschien helpt de zonnebril idd wel.
    Volgens mij wordt het idd stil hier haha. Bijna iedereen gaat er ff lekker tussen uit. Groot gelijk allemaal :)
    Thnx voor de tips Anouk. Ik ga er zeker mee aan de slag en misschien moet ik toch zo'n ding gebruiken.

10. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    @anouk
    nog gefeliciteerd met je verjaardag, ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad.

@jolanda
    balen zeg dat je steeds negatief test, maar misschien is je cyclus nog wat in de war waardoor het langer duurt voordat je of ongesteld word of positief test.

@labamba
    wat vervelend zeg voor je kleintje, nu al ontstoken oogjes verwen hem maar lekker.

@lieverd
    hoe was het bij je oom en tante, het zal iedergeval niet makkelijk geweest zijn.

@all
    vandaag is mijn welverdiende weekje vakantie begonnen samen met mijn mannetje, zodat we nog dingen kunnen doen in huis, gister toen ik uit mijn werk kwam hingen de gordijnen in de babykamer, het hemeltje en het wiegje stond klaar hihi
    nu lijkt het ineens allemaal echt te worden en kan ook niet meer wachten om eerlijk te zeggen
    zo gaan w naar het stadhuis om het ongeboren kindje te erkennen

11. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Hee meiden. Zelf dacht ik eerste instantie ook aan late ongi en achteraf was het weer waar maar je hoopt toch stiekem dat het raak zal zijn... Verlies nu licht roze en soms oud bloed dus ga er vanuit dat ik een cyclus heb gehad van 36 dagen...,zou niet weten wat ik volgende maand moet verwachten qua hoeveel dagen...

Achja meiden, we klussen vrolijk door....helaas zat het er niet in..
    X fijne dag en avond

12. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    He balen jolanda, toch hoop je het zo als je overtijd bent! Fijn dat je toch het positieve er weer van in ziet en ik duim dat het de volgende ronde raak is!!!

Hier mijn tante en oom verteld. Was inderdaad heftig. Het is erg ontroerend om je oom in tranen te zien en mn tante natuurlijk ook. Ze waren zo blij voor ons dat we het traject nog niet inhoeven en dat het toch nog zo spontaan gelukt is. Toch zie je dat het meteen nare herinneringen bij hun opraakt en dat doet pijn. Als ik er nu weer aan denk kan ik zo weer janken. Ik had het hun ook zo graag gegund destijds. Maar dat is iets wat je nu raakt. Als kind hou je daar geen rekening mee en ben je blij dat je daar kan logeren en allemaal leuke dingen kan doen. Nu voelt het zo klote....

13. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    @lieverd
    ik vind het moedig van jullie dat jullie het toch verteld hebben ondanks dat het zo moeilijk is, ik ben blij voor jullie dat hun het zo positief opvatten
    en hoe moeilijk het ook is, geniet er van meis je hebt het verdiend!

@all
    hier zo voor de eerste keer naar de fysio voor mijn bekken ben benieuwd hoe of wat en daarna weer rommelen in huis want morgen is me vent jarig en dan krijgen we ook al wat visite en vrijdagavond derest

14. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Jolanda: Wat balen! Maar je hebt gelukkig een goeie instelling :). Op naar de volgende ronde maar weer ;).

@ Lieverd: Dat zal inderdaad moeilijk zijn geweest zeg! Wel fijn dat ze dan zo'n goed contact hebben met hun nichtje (jij dus :)).

@ Naadje: Succes bij de fysio zometeen.

15. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Lieverd dat lijkt me inderdaad erg moeilijk.

Naadje, weten jullie ook dat alleen erkennen voor je vriend niet inhoudt dat hij de voogdij krijgt over jullie kindje. Dat moet hij na de geboorte regelen door een brief op te sturen naar de rechtbank.

Ik ben weer ziek. Ik heb haast geen stem en pijn over mijn hele lijf. Ik krijg volgens mij ook alles wat op het KDV heerst. :cool:

16. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ lieverd, dat lijkt me idd ook moeilijk.
    @ labamba, tjee, alweer ziek.. Beterschap meis!
    @ Jolanda, goed van je dat er zo positief in staat. Ik hoop dat jullie ook snel een mooie positieve test in handen hebben.
    Wat een weetje hè meiden. Vind het best lastig wat ik de kleine nu aan moet trekken. Vandaag heeft hij bijna de hele dag in een romper gezeten. T was vandaag dan ook 28 graden hier!! Nu ligt hij in bedje met een romper met lange mouwen en een dun slaapzakje. En daaroverheen een lakentje met een dekentje maar t dekentje niet dubbel gevouwen dus enkel. Zou dat genoeg zijn?
    Ben gister begonnen met proberen een echt ritme voor ons mannetje op te bouwen. Toch nog best lastig want als hij sochtends is geweest voor de voeding leg ik hem rond half 9 weer terug. Dan wil ik proberen om hem na de fles van 11 uur in bed te leggen maar vandaag heeft meneer geslapen tot half 11 na zijn eerste voeding. Dus om 11 uur had meneer geen slaap. Toen ben ik een stukje gaan wandelen en toen heeft hij wat hazenslaapjes gedaan in de kinderwagen. Om 15.00 uur zijn fles gegeven en om 15.30 naar bedje. Toen heeft hij geslapen tot 17.00. Toen werd hij wakker van een poepbroek. En nu ligt hij vanaf 20.30 in bedje (normaal is dat 19.30 uur maar we waren nog bij mijn schoonouders aan het bbqen) en nu ligt hij heerlijk te slapen. Straks om 23.00 uur krijgt hij de fles en dan slaapt hij door tot morgenvroeg. Zou ik het zo goed doen?? Ik vind het echt lastig. Sorry van mijn hele verhaal. Morgen zal ik het ook eens bij de cb erover hebben. Hij krijgt dan ook z'n eerste prikjes... Zie er best tegenop...
    Fijne avond nog en nogmaals sorry voor mijn lange verhaal.

17. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @sanne: Ik vind het inderdaad ook moeilijk wat ik Lenthe aan moet trekken nu. Ze zeggen 1 kledingstuk meer dan dat je zelf aan hebt. Vannacht heeft Lenthe geslapen in haar rompertje ingewikkeld in haar bakenzakje en daarover een dekentje met lakentje.

@labamba: Balen zeg weer ziek en zeker met dit weer. Beterschap.

@naadje: Gefeliciteerd met je vriend.

@Lieverd: Fijn dat ze het toch zo goed oppakte!!

Pfff ik zit hier hier helemaal weg te zenuwen!! Ik heb vandaag mijn laatste examen!! Ik ben zo zenuwachtig.

18. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Anouk succes!!!

19. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    anouk succes!!

20. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Succes vandaag Anouk! Gaat vast helemaal goed komen, de andere examens heb je ook goed gedaan.

Deel Deze Pagina