Gestopt met de pil in december 2010

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by lieverd86, Feb 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

Jan 13, 2011
    2,308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Jeeeeehhhhh Ik ben geslaagd!!!!!! Vanaf nu ben ik officieel OPTICIEN!!

Zo'n opluchting dat ik er vanaf ben. Voorlopig niet meer naar school!!!

Nu lekker genieten van het lekkere weer.

2. daf

daf Bekend lid

Apr 5, 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    Gefeliciteerd!!!!!!!!!

3. naadje53

naadje53 Bekend lid

Mar 23, 2011
    975
    0
    0
    gefeliciteerd anouk, ik wist het wel hihi

4. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

May 16, 2011
    1,163
    0
    0
    Brabant
    Gefeliciteerd Anouk!! Petje af voor je!!! :)
    Vandaag heeft Levi z'n eerste prikjes gehad. En wat was dat zielig!! Ik had er misschien nog meer moeite mee als Levi. Maar gelukkig, de eerste ronde zit erop. 20 juni mogen we voor ronde 2.
    Ik had nog aan het cb gevraagd over dat slapen. En ik kreeg als antwoord dat een kleintje van 2 maanden nog niet echt een slaapritme heeft. Ongeveer 1 à 2 uurtjes na een voeding zijn ze op en kun je ze in bed leggen mits ze dit toelaten. Een echt vast ritme komt vanzelf. Dus we hoeven ons nu nog niet echt ergens zorgen over te maken.
    Ik moet wel met Levi naar een fysio voor zijn voorkeurshouding. Ben benieuwd en ben ook benieuwd hoe hij vanacht zal gaan slapen.
    Liefs en geniet allemaal van dit mooie maar warme weer!

5. labamba

labamba Bekend lid

Mar 14, 2011
    633
    0
    0
    Super anouk gefeliciteerd!!!!

Sanne die eerste prikjes zijn echt zielig. Maar de 2e ook! Finn was er ook echt ziek van verhoging en huilerig. Hij krijgt 1 juni zijn 3e prikjes. Wat fijn dat je wat duidelijkheid hebt gekregen over het slapen. Ik heb zelf heel erg er naar toe gewerkt dat ik een vast ritme kreeg die met de werktijden aansluiten maar dat was vanaf het moment dat hij op 5 flessen per dag kwam en dat ritme hou ik aan tot dat hij naar 4 flessen gaat. Ik start om 6:30 met de eerste fles 10 uur 2e half 2 de 3e 5 uur de 4e en om half 9 de laatste. Omdat ik zelf ook vroeg naar bed wil (mijn wekker gaat ook om half 6) heb ik hem naar dit ritme toegewerkt. Finn slaapt nog steeds veel. Na een voeding is hij een uurtje wakker en spelen we en dan leg ik hem op bed en als hij niet wakker word voor de voeding. Maak ik hem wakker rond voed tijd.

6. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

Jan 16, 2011
    1,007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Jaaaaaa goed Anouk!!!!!!!!! Wat een opluchting!

Labamba wat zielig die eerste prikjes. Kan me voorstellen dat je dan even moet slikken! Wel fijn dat je bij cb altijd kan overleggen en dat je meestal goede adviezen meekrijgt. Heeft Finn er veel last van nu?

7. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

Jan 16, 2011
    1,007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Oh haha ik bedoel natuurlijk voor Sanne met Levi hihihihihihihihihihihihihihihihihi

8. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

Jan 16, 2011
    1,007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Ik heb trouwens vanmiddag de kinderwagen gekocht. Maxicosi Mura 3. Ben er erg blij mee. Misschien wel vroeg, maar deze was tweedehands via mp en was een mooi prijsje. Kon ik het niet voor laten. Ook bij een ander op mp een nieuwe verzorgingstas gekocht. Leuk hoor zo met het kindje bezig te zijn! Mn moeder vind het ook geweldig en is al aan het breien geslagen. Nu een schattig muisje gekregen, groen/bruin want wij willen niet weten wat het wordt!

9. labamba

labamba Bekend lid

Mar 14, 2011
    633
    0
    0
    Lieverd ik was ook al heel vroeg aan het inkopen voor de beeb. Je hebt gelijk wij hadden de wagen en box ook al via MP gekocht toen ik een week of 8 zwanger was. haha. Lekker van genieten meid! En wat leuk dat jullie het niet willen weten. Ik vind dat altijd maar knap hoor.

10. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

Jan 13, 2011
    2,308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    #4430 anouk79, May 24, 2012
    Last edited: May 24, 2012
    Leuk he dat voor-shoppen voor de beeb. Ik doe het nu nog steeds ;);).

Fijn he dat er een bureau (cb) is waar je met al je vragen terecht kunt. Tuurlijk hoef je niet alles op te volgen maar een handleiding is fijn.

Nou mijn ochtend begon goed.....
    Iemand nog tips voor een kat die ineens overal plast behalve in zijn bak?? :x:x:x
    Zou het met de kleine te maken hebben. En hoe leer ik het hem af.
    Vriend ligt nu nog boven te slapen maar als hij beneden komt zal hij laaiend zijn. En terecht ook natuurlijk. Maar hij heeft al eens gezegt als hij nog eens op iets duurs heeft geplast (heeft hij nu ook gedaan) dan vliegt hij eruit. Maar dat wil ik niet. Ik heb het beesie al 10 jaar en wil hem echt niet kwijt...:(:(.

11. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    1,418
    0
    36
    @ Anouk: Gefeliciteerd!!! Fijn hoor, dat je nu helemaal klaar bent.
    Vervelend dat je kat in huis plast. Kan best komen omdat er veel in huis is veranderd. Zorg in ieder geval dat je de plekken goed schoonmaakt, want als hij het nog ruikt gaat hij er weer plassen. Verder de kattenbak goed schoonhouden. Weet het anders ook niet. Misschien eens ander kattenbakgrind proberen.

@ Sanne: Gelukkig heb je het eerste prikje achter de rug en had Levi er niet veel last van. Kan me goed voorstellen dat dat moeilijk is.

Hier alles goed. Ben flink moe en vaak misselijk, maar niet zo erg dat ik moet overgeven gelukkig. Morgen echo, vind het heel spannend. Hoop zo dat alles goed is.

12. ginkel78

ginkel78 Actief lid

Feb 20, 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    Zo dames nog even en dan moet ik me melden in het ziekenhuis voor de operatie ik moet vanmiddag op 15.00 in het ziekenhuis zijn
    ik ben zo vreselijk nerveus dat ik het even niet meer weet allemaal
    sorry dat ik nu niet reageer op iedereen maar ben bang dat ik de verkeerde dingen ga zeggen

13. labamba

labamba Bekend lid

Mar 14, 2011
    633
    0
    0
    Ginkel beetje laat maar zie je bericht nu pas. Heel veel sterkte en hopelijk is alles meegevallen. Dikke knuf van mij.

Anouk, peper strooien op de plekken waar hij het doet.

14. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

May 16, 2011
    1,163
    0
    0
    Brabant
    Ginkel, ik zie je berichtje ook nu pas. Ik hoop idd ook dat het meegevallen is! Vanuit hier ook een dikke knuffel.
    Anouk, uhm ik heb niet echt tips voor je... Sorry.
    Nou ik heb denk ik te vroeg gejuicht dat Levi niet op de spuitjes reageert. Hij is al de hele dag huilerig en wilt niet slapen. Vanochtend had ik hem getempt en toen was het 37,7. Heb hem toen een zetpilletje gegeven en toen ging het enigszins een beetje maar nu begint het weer van vooraf aan. We knuffelen veel met hem en hopen dat het gauw over gaat want zo ken ik mijn kleine ventje niet.
    Iedereen fijne avond. Liefs

15. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

May 16, 2011
    1,163
    0
    0
    Brabant
    Oja linde, veel plezier morgen bij de echo!! Geniet ervan en hopen natuurlijk dat alles goed is!

16. labamba

labamba Bekend lid

Mar 14, 2011
    633
    0
    0
    Lindedd, veel plezier bij de echo.

Ik ben na de voeding van half 7 gelijk aan de slag gegaan. Strijk is af huis van boven naar beneden gestofzuigd. Nu aan het wachten tot Finn wakker word voor zijn 10 uur voeding en dan gaan we even de stad in. Alvast een cadeautje voor vaderdag en een kinderverjaardag kopen. En an nog even naar het paard want die wil ook graag een schone stal als hij vanavond weer binnen komt. En dan vanmiddag maar is een zwembadje voor Finn opzetten in de tuin. Iedereen een fijne en zonnige dag vandaag.

17. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

May 16, 2011
    1,163
    0
    0
    Brabant
    Zo labamba, al flink aan de slag geweest.
    Poeh zeg, als je een weekendje weg gaat met een kleine wist ik niet dat je zooooooooveel moet meenemen haha. Levi heeft gewoon een eigen volle tas en nog past het daar niet allemaal in hahaha.

18. labamba

labamba Bekend lid

Mar 14, 2011
    633
    0
    0
    Lindedd, hoe is het gegaan. Ik word hier een beetje ongerust van dat je nog niks hebt geplaatst.

Sanne, Nou he een hele volksverhuizing met een kleine is het.

19. daf

daf Bekend lid

Apr 5, 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    nou lindedd hoe ging het?
    wij zijn druk aan het pakken voor de vakantie.
    morgen nog eerst familiedag en dan van maandag op dinsdagnacht gaan we op vakantie! lekker 2 weken zuid frankrijk.
    heb er echt zin in.
    ik weet niet of ik voor die tijd nog online ben,
    maar geniet van jullie kindjes en zwangere van jullie zwangerschap!!!!!!!!!!
    en de rest.......ik duim voor jullie.
    dikke knuffel van mij

20. labamba

labamba Bekend lid

Mar 14, 2011
    633
    0
    0
    Daf hele fijne vakantie!!

Share This Page