Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Ginkel hoe ging de operatie? Is de uitslag mee gevallen?

Linde hoe was de echo? Hoop dat alles goed is!

2. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Sorry dat ik nog niet heb gereageerd, maar heb even wat heftige dagen achter de rug.
    De echo vrijdag was goed. We hebben het hartje zien kloppen. Wat was ik opgelucht, vond het toch wel erg spannend.
    's Middags met schoonouders en zwager en schoonzus naar Limburg. Daar hebben we het ze verteld en de echo foto gegeven. Ze waren helemaal in de wolken :).
    Midden in de nacht werd ik gebeld door m'n stiefvader dat het helemaal niet goed ging met m'n moeder en dat ze op de ic lag. We zijn zo snel mogelijk naar het ziekenhuis gegaan. Ze bleek een longontsteking te hebben en ze heeft heel erg op het randje gelegen, maar nu gaat het gelukkig weer iets beter. We zijn nu ook weer terug in Limburg en kunnen gelukkig nog even een beetje genieten van de vakantie.

@ Ginkel: hoe is je operatie gegaan?

3. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    pfff lindedd heftig hoor. wat een weekendje genieten had moeten worden is iets anders geworden dan gepland.
    sterkte met je moeder.

4. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Lindedd. pfff heftig hoor maar gelukkig heb je jullie beeb gezien. Sterkte.

Ginkel hoe is het nu met jou

5. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    hey meiden,
    ik ben weer thuis uit het ziekenhuis maar heb nog wel veel pijn en slaap nog veel
    ze hebben drie sneetjes gemaakt 1 in mijn navel en 2 in mijn linker zij de dokter heeft een polypje weg gehaald daarna wilde ze in m'n buik gaan kijken maar mijn eierstokken zitten helemaal verkleefd dus zo als het er nu uit ziet zal ik op een natuurlijke manier niet zwanger kunnen worden over 6 weken heb ik weer een afspraak met de dokter dan gaan we verder bespreken hoe nu verder

6. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ linde, jeetje wat heftig. Sterkte met je moeder. Gelukkig is alles goed met jullie beeb :)
    @ Ginkel, wat balen zeg dat de uitslag minder is. Rust maar goed uit meid.
    We zijn weer terug van een lekker weekendje in belgie. Hebben lekker genoten van het weer. Levi heeft voor de 1ste lekker gezwommen en wat genoot hij daar van :) alleen was het water de 1ste keer wat koud dus de 2de keer in een groot bubbelbad. Dat was aangenamer en daar genoot hij volop van. :)

7. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Linde, wat heftig meid! Hopelijk knapt je moeder weer snel op. Gelukkig is met de kleine alles in orde!

Ginkel wat rot zeg. Dat is niet het bericht waar je op hoopt als je een operatie ondergaat. Hopelijk kunnen ze je straks meer vertellen wat nog wel mogelijk is voor een zwangerschap! Sterkte meid, denk aan je!!!!!! xxx

8. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Ginkel wat een K nieuws. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid wat ze voor jullie kunnen doen. Sterkte en beterschap.

9. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Sow wat is het hier rustig zeg.
    Ik heb eigenlijk ook weinig te melden haha. Nog lekker genieten van mijn laatste weekjes verlof. 25 juni mag ik weer aan de bak. Heb er wel weer zin in. Alleen moet ik op een nieuwe locatie gaan beginnen en dat vind ik wel jammer. Moet helemaal overnieuw beginnen. Maja, misschien is het daar wel net zo leuk. We zien wel.
    Geniet nog even van het mooie weer voordat het voorbij is.
    Liefs.

10. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Nou zeg echt wel heel rustig

11. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Ja hè labamba. Ontzettend rustig.

12. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Nou zeg dat!!!

13. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Ginkel: Jeetje meid, wat een rot nieuws :(. Nu dus 6 weken afwachten, das lang zeg. Sterkte.

@ Sanne: Nog maar 1 weekje verlof, gaat snel zeg! Geniet er nog maar even van.

Nou, wij zijn weer terug van vakantie. Wat een rare week zeg. We hebben het heel gezellig gehad. M'n schoonouders waren heel gelukkig met het nieuws dat ik zwanger ben. En daarnaast ook hele nare dingen. Met m'n moeder gaat het gelukkig weer de goede kant uit, maar er is nog geen uitzicht op naar huis gaan. Ook is afgelopen woensdag m'n tante (zusje van m'n moeder) overleden. Ze was al ziek, maar het is toch een stuk sneller gegaan dan ze in eerste instantie dachten. Ik vind het ook zo erg voor m'n moeder dat ze niet bij de begrafenis kan zijn.
    En ik weet nu nog steeds niet wanneer we het mijn moeder gaan vertellen. Ik zou het haar heel graag vertellen, maar ze is nog zo zwak. Ben bang dat ze nog niet echt van het nieuws kan genieten.
    Poeh, het is een heel verhaal geworden, was eigenlijk niet de bedoeling :).

14. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    Hey meiden,
    nou gelukkig hoef ik geen 6 weken te wachten ik heb nu al een afspraak op 25 juni
    eerst moet ik dinsdag voor een Mri scan en bloedprikken naar het ziekenhuis en dan 25 juni afspraak met de dokter ik krijg dan de uitslag van wat ze bij de operatie weg hebben gehaald en de uitslag van de Mri Scan en ik hoop dat er ook besproken gaat worden welke mogelijk heden er nog zijn voor ons dus ben best zenuwachtig
    @Lindedd wat fijn dat het met je moeder weer wat beter gaat maar wat rot dat je tante zo snel is overleden
    ik hoop dat je het je moeder ook snel kan vertellen van je zwangerschap

15. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    heb m'n banner maar weg gehaald want ik gebruik nog steeds de pil en weet niet hoelang ik die nog moet gebruiken.

16. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ Ginkel, wat fijn dat je nu eerder de uitslag krijgt. Spannend allemaal. Veel sterkte iig!
    @ linde, jeetje wat heftig allemaal. Gecondoleerd met je tante en ik hoop idd ook dat je snel aan je moeder kan vertellen. Ik heb nu nog 3 weken verlof dus nog iets langer. Maar wat is het ontzettend snel gegaan. Kwil mijn kleine man helemaal nog niet missen :( maja, als ik er dadelijk eenmaal inzit is het denk ik ook weer fijn.
    Ik ben gister trouwens met Levi naar de fysio geweest voor zijn voorkeurshouding. Een hoop oefeningen mee gekregen om zo zijn linkerkant te stimuleren. De afplatting zit dus rechts. Hopen dat het helpt want in het ergste geval moet hij een helmpje gaan dragen...
    Ik heb zelf ook nog fysio voor mijn bekken. Daar gaat het helaas ook nog niet zo goed mee... Ik merk dat als ik lang moet lopen de pijn in mijn liezen en rug weer erger wordt. Ook van haar heb ik een hoop oefeningen mee gekregen en hopen dat deze helpen.
    Oeps sorry een heel verhaal maar wilde het ff kwijt.
    Iedereen nog een fijne avond.

17. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Hey hallo, ben weer terug van een weekje ardenne. Het was echt heerlijk/ En wat hadden we het getroffen met het weer zeg. Was wel een hele onderneming hoor met zo'n kleintje een week weg. Wat je allemaal al niet moet mee nemen.
    Het gaat wel allemaal goed met het meissie. Met mama iets minder want heb het idee dat mijn borstvoeding aan het terug lopen is. Heb gister zelfs vriendlief op pad moeten sturen om Friso te halen omdat ik gewoon niet genoeg had.
    Dinsdag naar het cb en dan zal ik maar eens navragen wat ik moet doen want het maakt me wel erg onzeker.

@Lindedd: Fijn dat het met je moeder weer beter gaat. Maar gecondoleerd met je tante. Zo naar dat geluk zo dicht kan liggen bij het nare in het leven. Sterkte en ik hoop dat je snel het fijne nieuws kan vertellen aan je moeder.

@Ginkel: Wat een vervelend nieuws zeg. Fijn dat je toch eerder de uitslag krijgt. Sterkte meid.!

@Sanne: Wat vervelend zeg dat je nog zo'n last hebt van je bekken.Ik hoop dat de fysio en je oefeningen snel helpen.
    Ik hoop ook dat Levi niet dat helmpje moet gaan dragen en dat de oefeningen ook bij hem helpen.
    En ik snap je helemaal hoor. Ik moet ook over 3 weken weer beginnen met werken (26 juni) en voel het ook heel dubbel. Ik wil mijn meissie niet zo lang missen maar wil aan de andere kant ook weer wat meer tijd voor mezelf en op mijn werk weer even Anouk kunnen zijn ipv mama.

Fijne avond allemaal!!

18. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Ginkel: Fijn dat de afspraak vervroegd is. Ik kan me heel goed voorstellen dat het allemaal heel spannend is. Sterkte.

@ Sanne: Wat vervelend dat je nog steeds zo'n last hebt van je bekken. Hopelijk kan je fysio je goed helpen. En hopelijk kan ze Levi ook helpen en hoeft hij geen helmpje.

@ Anouk: Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. Kan me voorstellen dat je je onzeker voelt over de borstvoeding. Gelukkig heb je morgen een afspraak bij het cb.

Nou, we hebben gisteren besloten om het nieuws toch aan mijn moeder te gaan vertellen. M'n stiefvader mocht gisteravond bij haar in het ziekenhuis blijven slapen, dus hebben we het gisteravond toen ze samen waren verteld. Volgens mij was m'n moeder er wel heel blij mee, maar ze is nog erg zwak dus heel goed kon ze dat niet uiten. Ben wel blij dat we het verteld hebben. Daarna ook maar even bij mijn zus langsgereden om het daar te vertellen. De belangrijkste mensen weten het nu.
    Vanochtend ook maar meteen wat dingen geregeld. Moeders voor moeders heeft gebeld en die komen vrijdag langs. En ik heb de verloskundige gebeld. Daar hebben we volgende week vrijdag de eerste afspraak.

19. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    hey meiden,
    wat is het verder stil hier zeg hihi.

@lindedd
    goed dat je het verteld hebt aan je ouders, dat neemt misschien ook een beetje stress weg.
    maar spannend hoor moeders voor moeders die binnenkort langs komt en je eerste afspraak bij de vk.

@anouk
    leuk om te lezen dat jullie het naar je zin hebben gehad in de ardennen.
    hoop dat je wat meer duidelijkheid krijgt bij het cb over de borstvoeding.

@ginkel
    wat goed dat de afspraak vervroegd is, succes

@sanne
    wat vervelend zeg die bekkenklachten, ik kamp er nu zelf ook mee hoop dat de pijn gauw minder word en dat de kleine geen helmpje hoeft te dragen.

@all
    hier gaat het goed, morgen weer naar de vk voor een extra echo vanwege mijn bloeddruk en vandaag even een vervolg afspraak maken voor de pretecho want de kleine voetballer liet zich niet helemaal zien.

20. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @Lindedd: fijn dat je het toch verteld hebt aan je moeder.

@naadje: Suc6 bij de vk. En ik hoop dat je kleintje zich deze keer wel laat zien op de pret echo!!!

Nou net op het consultatiebureau geweest. Alles is helemaal goed. Ze groeit top en zit keurig op schema.
    Ze heeft ook haar prikjes gehad en ohhhh heb samen met haar zitten huilen. Wat was ze overstuur zeg. Gelukkig was papa er ook bij deze keer!!! Ik ga haar lekker verwennen vandaag.
    Heb het gehad over de borstvoeding. Het kan dus idd dat het uiteindelijk terug loopt. Iets wat ik niet hoop. Nu iedere 2 uur kolven in de hoop dat het weer op gang komt en zo niet afbouwen en toch maar over op de fles. Ze krijgt overigens nu al de laatste voeding friso.
    Wat gebruiken jullie eigenlijk? En wat is goede??? Er is zoveel keus in voeding.

Pfff was weer een heel verhaal maar moest het even kwijt.
    Vanmiddag maar even lekker ontspannen bij de kapper ;):D.

Deel Deze Pagina