Hoi meiden ik heb wel gelezen maar niet de rust gehad om te reageren dus doe ik dat nu. Ginkel wat fijn dat je niet vreselijk lang moet wachten op de uitslag. Sanne hopelijk heb je veel baad bij de oefeningen van de fysio voor jou en Levi. Lindedd wat erg van je tante veel sterkte. Wat fijn dat je het je ouders hebt kunnen vertellen als je mams wat beter is zal ze wel super trots zijn. Naadje wel fijn dat ze je goed in de gaten houden met je bloeddruk. Hopelijk blijft deze binnen de perken want te hoog zit je niet op te wachten. Anouk, ik gebruik sinds de geboorte nutrilon standaard voeding. Dit omdat ze dit ook geven op het KDV. En Finn doet het er super op. Ja zielig he die prikjes. De eerste keer huilde hij maar was redelijk snel weer rustig, bij de tweede keer was Finn introostbaar en afgelopen vrijdag de 3e keer dacht ik oooohhh word weer moeilijk en wat denk je even huilen en stil. Maar gelukkig nu even 6 maanden geloof ik geen prikjes. Hier gaat alles goed. Druk druk druk. Finn krijgt nu nog maar 4 voedingen op een dag en in de ochtend fruithapje en rond half 6 groente. Uit gemak gebruik ik nu nog potjes en die eet hij al helemaal op. Dus mama is trots. Ja meiden het gaat snel Finn is alweer zowat een half jaar. En het is zo een wijs mannetje.
Hey meiden gisteren in het ziekehuis geweest voor bloedprikken en een mri scan dus nu afwachten op de uitslag na het ziekenhuis ben ik met mijn ouders wezen eten bij de mac en toen we naar huis wilde gaan toen glee mijn moeder uit dus konden we weer naar het ziekenhuis naar de eerste hulp daar gezeten van 19:00 tot 23:00en nu heeft ze haar enkel gebroken ze mocht wel naar huis maar ja thuis kan ze ook niks niet eens in haar bed komen dus heeft ze op een stoel geslapen. de dokter is nu aan het kijken of ze tijdelijk naar een verpleeghuis kan en het allerergste vind ik dat ik helemaal niks voor haar kan doen. Sorry voor m'n geklaag maar ik moest het even kwijt ik zit hier gewoon te huilen
@ Ginkel: Jeetje, das inderdaad naar zeg. Snap heel goed dat je je daar erg verdrietig onder voelt. Kan je moeder van de thuiszorg geen bed krijgen wat in de woonkamer kan staan? Gisteren zware dag gehad. Overdag de begrafenis van m'n tante en 's avonds nog bij mijn moeder langs geweest. Daar hoorde we dat ze vandaag met de dokter hebben gesproken en dat de plannen toch iets gewijzigd worden. Ze wordt waarschijnlijk niet geopereerd omdat ze daar gewoon te zwak voor is en ze willen het toch met chemo en bestraling gaan behandelen. Weet niet goed wat ik daar van moet denken. Toen we haar kamer uitliepen stortte ik echt even in. Kon alleen nog maar huilen. Zal ook wel van de emoties van de hele dag zijn geweest. Ook ik wilde mijn geklaag even kwijt .
@ginkel: Vervelend zeg van je moeder. Ik hoop dat ze snel weer een beetje opknapt. @lindedd: Kan me voorstellen dat het een zware dag was gisteren. Sterkte meis. En altijd klagen hier hoor!! @labamba: Wat gaat het hard he. De tijd dat je midden in de nacht eruit moest om te voeden ben je snel vergeten.
jeetje meiden, jullie hebben het niet makkelijk op dit moment. vanuit hier een hele dikke knuffel voor jullie en klagen mag natuurlijk altijd @all de echo was gelukkig weer helemaal goed ergens dacht ik dat de kleine te licht zou zijn maar dit was gelukkig niet het geval gister ook nog naar een informatieavond geweest over het bevallen in het zh hier en vanavond een informatieavond van de kraamzorg
Hej meiden, @ Ginkel, wat heftig allemaal. Veel sterkte en hopenlijk gaat het gauw wat beter met je moeder. Dikke knuffel. @ linde, dat geloof ik goed dat het een heftig dagje is geweest. Voor jou ook veel sterkte en ook een dikke knuffel. Hoe zou het met zwabbertje gaan? We hebben van haar ookal een tijdje niks gehoord... Haar uitgerekende datum komt ook steeds dichterbij. Ben toch wel benieuwd hoe het gaat en of de kleine er misschien al is. Ik was trouwens wat leuk nieuws vergeten te melden. Mijn vriendinnetje is vorige week bevallen van een zoontje. Yaniek. Hij is 2 weken te vroeg geboren. Het gaat op zich wel goed met hem maar krijgt nu antibiotica voor zijn niertjes. Echt heel zielig maar hopenlijk gaat het snel wat beter met hem. Gelukkig heeft hij er weinig last van. Ik ben vandaag bij de dokter geweest voor mijn keizersnede. Ik heb sinds afgelopen weekend weer last van de snee gekregen. Nu moest ik bloed laten prikken om te kijken of mijn hb gehalte en ontstekingswaarden goed zijn. Maandag krijg ik de uitslag. Verder gaat alles prima. Oja, ik weet ff niet meer wie het vroeg, maar ik geef Friso comfort voeding aan Levi. Dit vanwege het spugen. Iedereen een fijne avond.
Hey meiden bedankt voor de lieve woorden het voelde als een steun mijn Moeder zit nu tijdelijk in een zorg centrum waar ze goed verzorgt word want met een bed in de kamer kwam ze nog niet erg ver mijn moeder heeft al jaren MS en nu is haar goede enkel gebroken dus moet ze nu alles doen met haar slechte been en dat is niet zo makkelijk. gisteren weer bij de dokter geweest en nu moet ze ook nog eens geopereerd worden ze was er niet echt blij mee maar ik denk dat het herstel wel beter zal gaan. dus gewoon maar afwachten Lindedd wat naar voor je dat je moeder niet geopereerd kan worden Ja meiden hoe zou het met zwabbertje zijn ik hoop goed
Even een berichtje van hier. Vandaag tweede echo gehad en het was geweldig! We hebben een beweeglijk babytje en alles zag er goed uit! Ben weer helemaal happy!!!!
Pfff zit je dan...beneden om 4uur snachts....met een bakje kwark!!! Hahaha!! Werd wakker en dacht: HONGER!!
Aaaah wat een mooie echo lieverd! Haha en midden in de nacht honger hahaha. Als je honger hebt, ja dan moet je eten Voel je je verder wel goed? Ginkel, wel fijn dat je moeder nu in goede handen is. Is voor jou ook een zorg minder. En zijn jullie er klaar voor vanavond? Hihi Levi wel. Heeft een shirtje aan met mijn eerste ek haha. Staat hem nog goed ook Fijne dag en hopenlijk winnen we vanavond!
lindedd gecondoleerd met je tante! en heel veel sterkte met de behandelingen van je moeder. kan me voorstellen dat het een moeilijke tijd is.
ginkel spannende tijd dus. ben benieuwd wat ze voor jullie kunnen betekenen. ik duim in iedergeval voor en goede uitslag.
nou wij zijn er weer van onze heerlijke vakantie! twee weken lang 24 a 28 graden en volop zon!!! wat wil een mens nog meer. super camping gehad met Nederlandse beheerders en medewerkers. is toch wel erg prettig als je de taal niet echt beheerst! maandag weer aan het werk. en met dit weer hier is dat geen straf! verder geen nieuwe ontwikkelingen. zoals jullie zien weer ongesteld geworden, maar gelukkig niet op vakantie!
@sanne: die heeft Lenthe ook aan is nog iets te groot haha. Van de prenatal hihi. Moet zeker geluk brengen nu.
@Daf het is inderdaad een spannende tijd en hoop dat ze nog wel iets voor ons kunnen doen fijn dat jullie een heerlijke vakantie hebben gehad en jammer dat je weer ongi bent geworden wanneer moet jij weer naar de dokter? jullie oranje shirtjes hebben niet echt geholpen maar de volgende keer beter
Lieverd wat een mooie echo!!. Wat blijft het toch een wonder dat je een mensje in je buik hebt groeien.
@ Lieverd: wat een mooie echo! Ik mag over anderhalve week weer. @ Daf: fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad. Maar ook fijn dat je weer terug bent. Heb jij nog onderzoeken bij de arts of gyn? Nou hier hebben we vrijdag helaas slecht nieuws gekregen. Mijn moeder heeft nu toch uitzaaiingen in de hersenen en is niet meer te genezen. Ben er echt kapot van. Donderdag even afwachten, dan hebben we een gesprek met de arts en horen we hopelijk wat ze nog kunnen doen.
Morgen mag ons meissie een ochtendje "oefenen" op het kdv. Zie er nu al tegen op. Het gaat zo hard nu. Over 2 weken begin ik alweer met werken en heb ik er 19 weken verlof op zitten.