Lindedd wat een vreselijk nieuws zeg heel veel sterkte. Anouk wat gaat het hard zeg. Je zal zien voor Lenthe is het gewoon dat ze naar het kdv gaat en ze zal het leuk vinden. Maar de zorg uit handen geven is wel even moeilijk.
Jeetje linde wat een vreselijk nieuws. Heel veel sterkte. Anouk, dat kan ik best begrijpen ja dat het ff moeilijk is. Maar ze is zeker in goede handen. Ik ga er nu gauw eentje de fles geven. Trusten allemaal.
Lindedd wat een rotbericht zeg van hier een dikke knuff en ik denk aan je anouk het zal in het begin lastig zijn om de zorg uit handen te geven maar ze is in goede handen mijn moeder wordt morgen aan haar enkel geopereerd
Dank jullie wel voor jullie medeleven. Is altijd fijn hier. Gisteren gesprek gehad met de arts. Was toch wel positief vonden we. Als m'n moeder goed blijft aansterken, mag ze waarschijnlijk volgende week naar huis en dan willen ze de hersenen gaan bestralen. Daarna kunnen ze ook eventueel nog chemo doen voor de longtumor. @ Ginkel: Sterkte met je moeder vandaag. @ Anouk: Hoe vond Lenthe het op het KDV?
@lindedd: Fijn dat het gesprek met de arts toch redelijk positief was. Nogmaals veel sterkte!! Lenthe heeft het gisteren heel goed gedaan op het kdv. Goed geslapen en gegeten en ze heeft zelfs een vaderdagwerkje gemaakt, zo lief. Mama heeft de tijd gedood door lekker babykleertjes te shoppen. Tja het was sale dus .
Hey ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar hoe de kleintjes er nu uit zien!! Ze zullen allemaal wel al erg gegroeid zijn. Lenthe iig wel. Wat dachten jullie van een up date? Dit is Lenthe nu iig.
he hallo allemaal. toch beetje fijn dat het gesprek nog enigzins positief was lindedd. nu duimen gekruisd en heel veel sterkte. Anouk wat een mooie meid zeg!!! nou ik ben vandaag een dagje naar de efteling geweest. samen met mijn petekind.(jongen van 12) super gaaf en niet druk dus overal wel een keer of 3 ingeweest! nu moe maar voldaan op de bank.
@ linde, wel fijn dat het gesprek met de arts positief is geweest. Hoop dat je moeder wat aansterkt dan. @ Anouk, Aaaah wat een schatje is Lenthe Ik moet ff een foto van de computer uploaden want dat gaat niet vanaf een iPhone. Zal het zo snel mogelijk doen. Nou nou wat een wedstrijd van Nederland. Dit is niet eens de moeite waard om te kijken. Gister is btw mijn laatste vriendinnetje bevallen van ook een jongetje. Pim heet hij. Hihi 3 deugnieten hier erbij Vind het trouwens wel jammer dat we niks meer horen van zwabbertje. Hoop echt dat alles goed gaat met haar en de kleine.
hey meiden zwabbertje is zondag uitgerekend, dat wist ik nog omdat mijn nichtje dan jarig is @ anouk wat een poppetje zeg hihi @lindedd fijn om te lezen dat het gesprek alsnog wat postitief is uitgevallen hier nog druk met werken, nesteldrang hebben enzo hihi heb nog wat foto;s hihi me buik met 29 weken en de kleine met de pretecho waar hij 1 oogje open heeft
dank je wel meiden, ben er ook wel blij mee hoor hihi ook al is hij niet mega groot zit hij toch aardig in de weg maar dat komt ook een beetje door de kleine ligt namelijk al de hele week in stuit en de echo foto is niet zo heel duidelijk op de camera te krijgen
Mooie foto's Naadje! Volgende week vrijdag hebben we onze eerste afspraak bij de verloskundige. Hoor ik gisteren van mijn man dat hij dan moet werken (hij is normaal vrij op de vrijdag) . Weet niet of ik hem nou moet verzetten of gewoon alleen moet gaan. Ben bang dat als ik hem verzet, het weer een week later wordt.
Hmm dat is wel jammer Linde dat je man dan moet werken. Is dit je eerste afspraak bij de verloskundige? Ik weet nog dat ik het fijn vond dat mijn mam toen bij de eerste afspraak meeging. Het is dan een uitgebreidere afspraak en er word vanalles gevraagd. Als je het uitlegt bij de VK misschien wordt je dan wel een dag eerder neergezet. Ik zou iig ff bellen, kan het altijd ff proberen misschien kunnen ze iets voor je betekenen. Nou meiden, dit is dan onze Levi. Die lachfoto is al van een paar weken geleden, maar vind hem zo leuk