Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Sanne: Wat een leuke foto's! Ik vind vooral die bovenste erg leuk :).
    Ik zal maandag toch maar even de verloskundige bellen.

2. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    ach wat een mooi mannetje die levi! mooie fotos hoor!

3. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Wat een mooie foto's meiden.

Ik zaql ook eens kijken hoe ik ze er hier opkrijg.:p

4. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0

5. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Ik krijg ze niet gelijk erin gezet in mijn album staan er nog een paar meer. Wat is hij toch veranderd.

6. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @labamba: Wat wordt hij al groot zeg!! Mooi mannetje hoor.
    Lenthe heeft het voor het uitkiezen met al die mooie mannetjes hihi ;):D.

7. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Labamba, wat is jullie ventje al groot geworden!! :) echt een knapperd!!
    Hihi ja anouk, jullie lenthe heeft het uitkiezen hier met al die mooie mannen ;)

8. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    ook al zo'n lekker ding! die finn

9. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    Wat een mooie kinderen hebben jullie

10. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Ja Lenthe heeft keus genoeg. Het is ook echt baby boom kwa jongens om me heen. Het lijkt of iedereen een jongen krijgt. Op het kdv bestaat de groep ook uit merendeel jongetjes. Zal wat worden die ravottende jongens bij elkaar.

11. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Dat klopt labamba, hier zijn ook veel jongetjes geboren. Maar 2 meisjes en 7 jongens. De jongens overheersen haha ;)

12. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @labamba en sanne: Bij ons op het kdv ook meer jongetjes apart is dat he!!

@lindedd: Hoe is het met je? Heb je je afspraak nog verzet?
    Hoe is het nu met je moeder? Is ze inmiddels thuis?

@Ginkel: En hoe is het met jouw moeder?

@Daf: Hoe is het met jou nu?

@zwabbertje: (mocht je nog hier lezen) Hoe is het toch met je? Ben zo benieuwd!!!

Nou hier is Lenthe vandaag voor het echie naar het kdv geweest een hele daag nu. Ze doet het super. Ze huild nauwlijks en eet en slaap prima. Ze is het enige kleintje daar dus ze krijgt alle aandacht van de oudere kindjes. Want zo'n baby is toch weel heel spannend allemaal :).
    Mama is ook wel een beetje gewent nu gelukkig.

13. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    met mij alles goed. alleen niet zwanger helaas. deze ronde maar weer flink klussen. wie weet.
    ben ook wel benieuwd hoe het met zwabbertje is.
    zou er al wat kleinste zijn bij haar??

14. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    He dames, morgen voor het eerst naar de verloskundige. Ben wel benieuwd. Weet niet zo goed wat ik moet verwachten. Gister met mn moeder in Groningen wezen shoppen. Moet toch zo langzamerhand aan de positiekleding. Ook een tussenstukje gekocht voor mn bh. Die zit wat strak in de taille. Wel ideaal van die dingen. Hoef ik gelukkig nog niet aan die sexiloze moeke bh's. Sorry als ik hier dames mee beledig, maar ben daar nog niet aan toe hihihihihihi.

Daf heb je wel eens randjefietsen gedaan na de seks? Misschien een rare vraag en je hoeft er niet persé antwoordt op te geven, maar ik denk dat dat bij mij wel heeft geholpen. Zeker weten doe je natuurlijk niet, maar ik had zoiets van baat het niet, schaadt het niet!

15. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Lieverd: spannend morgen voor het eerst naar de verloskundige! Ik mag vrijdag.

Ik heb de afspraak niet hoeven verzetten want mijn man heeft geregeld dat hij toch vrij is.
    Mijn moeder is sinds maandag thuis. Ze moest gisteren wel even terug omdat met wassen de sonde eruit was gegaan. Met de thuiszorg zijn we nog niet echt tevreden :(.
    Met mij gaat het wel goed. Veel moe en vaak niet lekker. Gelukkig niet zo misselijk dat ik moet overgeven.

16. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ linde, wat fijn dat je man toch vrij heeft gekregen. Veel plezier bij de eerste afspraak.
    @ lieverd, hoe was het bij de vk? Alles goed?
    Nou, wij zijn weer terug van de 2de ronde prikken bij het consultatiebureau. Vind dat altijd zo zielig... Gelukkig had mijn man vrij genomen en heeft hij de prikjes gedaan. Ik kan daar echt niet tegen. Alles was goed verder met Levi. Hij weegt nu 5,8 en is 62 cm. Flink gegroeid :)
    Vrijdag mag ik weer beginnen met werken. Heb er op zich best wel weer zin in. Dus nu genieten van mijn laatste 2 dagen verlof.
    Fijne dag iedereen.

17. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    @ Anouk met mijn moeder gaat het redelijk ze is vorige week woensdag geopereerd en volgende week gaan ze weer foto's maken en krijgt ze nieuw gips en over 5 weken moet ze weer geopereerd worden om een pen er uit laten halen dus ze is er nog wel even zoet mee

@lieverd misschien een hele domme vraag maar wat is randje fietsen precies
    hoe was het bij de verloskundige?

@Lindedd fijn dat je man toch met je mee gaat vrijdag naar de
    verloskundige

@Sanne spannend vrijdag weer aan het werk geniet nog maar lekker van je laatste vrije dag

ik mag maandag weer naar de gyn ben benieuwd wat ze gaat zeggen

18. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Nou vandaag bij de verloskundige geweest. Heel veel vragen moeten beantwoorden, bloeddruk opgemeten en het hartje van de baby opgezocht. Was een fijn intakegesprek.

Linde, fijn dat het met je moeder beter gaat. Veel plezier vrijdag bij de verloskundige!

Ginkel, fijn dat het in ieder geval de goede kant op gaat met je moeder ookal heeft ze nog een lange weg te gaan. Ook fijn dat jij weer wat meer duidelijkheid mag krijgen maandag. Hopelijk worden het positieve berichten.
    Wbt het randjesfietsen, is het handigste als je dat googled. Kort door de bocht betekend het dat je uitgesteld klaarkomt na de daad van de man. Telkens op het randje balanceren van klaarkomen. Op deze manier trekt je baarmoedermond samen en 'zuigt' het sperma op. Hoe vaker je kan balanceren op dat randje, hoe meer sperma naar binnen wordt opgezogen, waardoor de zaadjes de eerste hinderlaag al hebben gehad.

19. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ lieverd, fijn dat je een goed intakegesprek hebt gehad bij de vk.
    @ Ginkel, ik hoop ook dat je wat meer duidelijkheid krijgt. En veel sterkte met je moeder.
    Nou, Levi reageert heel heftig op de prikjes... Gisteravond voor zijn laatste voeding hebben we hem toch ff getemperatuurd en toen had hij 38,4. Dus een zetpilletje gegeven. Hij heeft gelukkig goed geslapen. Heb hem zelfs vanochtend wakker moeten maken om half 8. Vanochtend getemperatuurd en toen had hij 37,7. Nog steeds wat aan de hoge kant. En nu ligt hij nog steeds lekker te slapen. Normaal gesproken komt hij sochtends tussen 9 en 10 weer maar nu... Vind het zo zielig. Hopen dat hij gauw wat opknapt.
    Fijne dag iedereen.

20. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @lieverd: Fijn dat je intake zo goed ging. En leuk he het hardje horen!!!

@Sanne: Wat vervelend dat Levi zo reageerd op de prikjes. Het blijven nare dingen. Lenthe krijgt ze over 1.5 week ook weer. Ik hoop dat het inmiddels al weer wat beter gaat met je mannetje!

@Ginkel: Ben ook benieuwd wat ze gaan zeggen bij de gyn. Laat je wat weten?

Heerlijk er ligt een klein meisje te brabbelen achter me in de box. Kan ik uren naar luisteren. :D

Ik hoop trouwens dat het noodweer wat ze voorspellen meevalt. Hoop niet op herhaling van exact een jaar geleden. Maar in theorie zou het mee moeten vallen. En anders is het een goede test.

Fijne avond allemaal.

Deel Deze Pagina