Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Jaja Naadje het komt nu steeds dichterbij. En wat Sanne zegt is waar, je gaat je buik echt missen en vooral het fijne getrappel dus geniet goed ervan.

Linde dat is zeker lief van je dat je bij je moeder blijft slapen, hoop ook dat je zelf een beetje kunt slapen, sterkte meid.

Lieverd jij ook bedankt, ben weer helemaal terug op het forum.

Met Noa gaat het echt heel goed, ben dan ook benieuwd wat ze vrijdag op het CB zullen zeggen en hoeveel ze weegt. Zijn er nog meiden die borstvoeding geven?

2. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Zwabbertje, ik geef helaas geen borstvoeding. Bij mij is het niet op gang gekomen en Levi had niet zolang de tijd voordat het op gang was gekomen. Dus wij zitten aan de fles haha.
    Linde, wat lief dat je bij je moeder bent blijven slapen.
    Zo voor mij zit mijn verlof er echt op... Ik zie er zo tegenop om weer aan het werk te gaan... Wat zal ik Levi gaan missen :(
    Vrijdag had ik ookal gewerkt en toen vond ik het niet zo leuk... Deze dag was extra ivm dat ze mij moeten inwerken... Vandaag is officieel mijn verlof afgelopen. Ik hou me nu aan de gedachte vast dat ik over 3 weken vakantie heb haha.

3. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Sanne, heel veel sterkte vandaag en denk inderdaad aan die welverdiende vakantie.

Vandaag is mijn klein/grote man dan echt gestart op de basisschool.
    Hij vind het helemaal geweldig, maar besef nu wel dat de peutertijd echt voorbij is.:x

Noa wilde de eerste vier dagen ook niet drinken en we hebben haar bijgevoed door middel van een sonde. Een sonde die normaal in je neus gaat maakte we vast aan onze vinger (met daar weer aan vast een spuitje) en zij sabbelde zo mijn borstvoeding naar binnen. Gelukkig heeft ze het nu goed door en kan ik gewoon borstvoeding geven.
    Zie foto.
    En ook nog even een foto van ons meisje en haar trotse broer

Bijgevoegde bestanden:

4. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    @zwabbertje
    wat een droppie zeg hihi, en leuk die foto met haar trotse broer
    hier nog 2 1/2 week tot aan mijn verlof waarvan ik er nog 9 moet werken dus het schiet al op
    en me buikje zal ik zeker missen athans dat dat getrappel hihi

5. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @zwabbertje: Wat een leuke foto's zeg en wat een mooi meisje!! En je kereltje is ook een knappert hoor! Leuk trouwens om ook eens een gezicht te zien achter de naam ;):D.

Ik geef nog wel borstvoeding maar sinds 3 weken 50/50 omdat mijn productie aan het terug lopen was. 3 voedingen borst en 2 kunst. Ik wil het nog niet helemaal opgeven want wil het zo lang mogelijk proberen. Wel vermoeiend hoor want ik kolf bijna alle voedingen af ( Ik moet sparen) muv de ochtend want dan heb ik wel genoeg. En vind het zo heerlijk saampjes in bed.

@sanne: Ik mag morgen ook weer beginnen met werken. Dan heb ik er 19 weken verlof op zitten. Heb er aan de ene kant wel weer zin in. Even weer wat meer onder de mensen. Maar aan de andere kant zal ik Lenthe wel heel erg missen hoor!! Ben gelukkig wel maar 3 daagjes aan het werk ipv 5 voorheen.

@naadje: Genieten hoor de komende weken. Voor je het weet is het zover. En ik miste mijn buikje ook wel hoor maar je krijgt er zoiets moois voor terug!!!

@lindedd: Lief van je dat je je stiefvader wat hebt ontzien.

6. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Sanne en Anouk: succes met weer gaan werken allebei.

@ Zwabbertje: wat een mooie kinderen heb je! Leuk hoor, die foto's.

Vanacht is alles goed gegaan gelukkig. Ben wel erg moe nu omdat m'n moeder er wel een paar keer uit moest om te plassen en dan ga ik wel even uit bed om haar te helpen. Vanavond maar een beetje op tijd naar bed.

7. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Hallo allemaal, even een update aan mij van hier!
    Wij hebben morgenvroeg om 09:30 een afspraak bij de huisarts voor clomid, wil weten of er onderzoeken aan vooraf gaan en of het zware tabletten zijn. Willen er graag voor gaan met hulp van de clomid maar onderzoeken zien we nog niet zitten! We hopen dus morgen op groen licht en over tijdje te mogen beginnen met clomid, het gevoel dat wij zo graag voor een kindje willen gaan is zo groot geworden dat ik nu de knoop heb doorgehakt; we gaan clomid proberen als dat kan/mag van de huisarts natuurlijk! Misschien geeft ons dat toch wat hoop...

Zwabbertje, wat fijn dat je terug bent meis en wat een leuke foto's! Geweldig! Nog van harte gefeliciteerd!

De rest, ik hoop dat het met jullie allen goed gaat!

Ik zie dat het al best een verhaal(tje) is geworden dus ga gauw stoppen, wens jullie een goedenmiddag/avond!
    Groetjes, knuffel.

8. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    he hallo anoniemz
    spannend.
    ik ben wel benieuwd wat de arts zegt.
    ik zal voor jullie duimen.

9. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Jolanda: Leuk om weer eens iets van je te horen. Ben benieuwd hoe het bij de ha gaat.

Hier nog een fotootje van mijn laatste echo:

2e echo 22-06.jpg

10. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Linde, geweldig om zo'n mooie echo te zien. Genieten meis, het is een wonder.

Jolanda, fijn om weer wat van je te lezen. Je zit nu bij de huisarts en ik duim voor je dat jullie met clomid mogen starten.

Meiden bedankt voor jullie leuke reacties en trots ben ik zeker op deze twee kanjers.

11. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    hey Meiden
    sorry dat ik gisteren niet heb verteld hier wat de dokter heeft gezegd maar het was voor mij allemaal erg emotioneel
    we moesten om 8.45 in het ziekenhuis zijn voor we geholpen werden was het al bijna 9 uur
    toen we binnen kwamen begon ze eerst te vertellen dan het poliepje wat ze weg gehaald hadden goedaardig was dus daar was ik wel blij mee het wat bloed wat ze onderzocht hadden op een bepaald stofje was ook goed en de mri scan konden ze goed op zien dat alles verkleefd zit daar binnen toen zei ze dat ze niet zeker wist of ze ons wel kon helpen daarvoor wilde ze eerst een echo maken voor de eierstokken of ze daar wel goed bij kon nou dus niet de rechter kon ze wel goed bij maar de linker niet dus ivf in gestimuleerde cyclus was dus niet mogelijk omdat ze dan niet alle eitjes aan beide kanten weg kunnen halen dus misschien is er nog een kans dat ze ivf kunnen doen eigen cyclus maar dat deden ze niet in utrecht dus zal ik misschien naar amsterdam of groningen moeten
    maar voor ze daar aan kunnen beginnen moeten ze eerst mijn eileiders afbinden maar wat weer verhoogd risico op onstekingen aan mijn buik kan geven of misschien wel buikvlies ontsteking
    wat ik eigenlijk vergeten ben te vragen of ze misschien met een operatie mijn eileiders en 1 eierstok weg kunnen halen en dat het dan allemaal wel kan we moesten er allemaal maar goed over nadenken en moeten 23 juli weer terug komen
    mijn man was ook mee gegaan maar daar heb ik heel eerlijk gezegd helemaal niets aan gehad loop je in het ziekenhuis te huilen slaat hij niet eens een arm om je heen ja in de auto als ik terug ben van mijn werk dan praten we er wel over nou daar werd ik ook vreselijk boos van.nu een dag verder weet ik nog steeds niet zo goed wat ik er allemaal mee aan moet
    Sorry voor me lang geklaag maar moest het even kwijt

12. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Jeetje Ginkel, wat een naar bericht zo voor je! Ik snap dat dit een moeilijke beslissing wordt. Wel naar dat je zo weinig aan je vriend hebt op het moment. Misschien heeft hij wat meer tijd nodig om het allemaal te laten bezinken en te bevatten. Dit is toch echt iets wat jullie samen moeten doen.
    Heel veel sterkte.

13. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    beetje ginkel dit is niet niks.
    kan wel snappen dat je nu nog allerlei vragen hebt. en vervelend van je vent als je hem nodig hebt...........
    nou ik hoop dat jullie de moeilijke beslissing kunnen nemen en dat he mannetje toch iets "gevoeliger" wordt.

14. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Hallo dames,
    Vanochtend bij de ha geweest en poeh wat was ik zenuwachtig.....
    We krijgen nog geen clomid, we moeten beide eerst naar een fertiliteitsarts. Heeft iemand hier ervaring mee? Moeten wij ons laten testen op vruchtbaarheid? Ik ben zwanger geweest dus vraag ik me dat echt af...

Iedereen fijne avond x

15. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Jolanda: ik heb ook allerlei onderzoeken gehad bij de gyn. Allereerst een inwendige echo. Daar werd al snel duidelijk dat ik waarschijnlijk Paco's had en ben ik daar verder op onderzocht. Daarvoor kreeg ik ook Clomid. Dat is om een eisprong op te wekken. Dat is waarschijnlijk de reden dat je geen Clomid kreeg, jij hebt denk ik wel een eisprong van jezelf. Aangezien je wel zwanger bent geweest. Weet dus niet wat jij voor onderzoek zal krijgen. Mijn man moest een z'n zaad inleveren en dat werd getest.
    Heb je al een afspraak kunnen maken bij een gyn?

16. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Hallo LindeDD,
    Ja heb een Eisprong van mezelf, begreep mijn huisarts aan de telefoon verkeerd, hij kan me geen clomid voorschrijven.dit ging normaal via mijn gyn maar omdat hij het een beter idee vond eerst langs de fertiliteitsarts te gaan heb ik een verwijsje mee gekregen. Morgen maak ik een afspraak en wil vragen wat me de eerste afspraak te wachten staat.

Groenes en knuff

17. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Groenes is groetjes.:p;)

18. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    ginkel wat een naar bericht. En mannen kunnen zo anders met emoties omgaan dan vrouwen. Wellicht moest hij het even overdenken.

Zwabbertjes wat een prachtige kinderen hebben jullie!

Anoniemz jullie kunnen zwanger raken dus snap ik de HA ook. Hopelijk komen jullie nu verder.

19. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Jeetje ginkel, wat een ontzettend naar bericht.... En idd mannen kunnen zo anders met emoties omgaan. Misschien moet hij het even laten bezinken en bevatten wat er allemaal gebeurd is. Maar snap het wel, op het moment dat je hem nodig hebt, is hij er niet... Veel sterkte meis!
    @ anoniemz, ik snap de ha ook want je kunt idd zwanger worden. Hopenlijk kunnen ze jullie helpen bij die arts. Succes!
    @ zwabbertje, aaaah wat een mooie kinderen heb je :) geniet er maar lekker van. Jullie hebben het verdient.
    Nou de eerste werkdagen gehad en poeh zeg, wat ga ik met tegenzin. Ik merk dat ik helemaal klaar ben in de kinderopvang. Ben aan het rond kijken voor iets anders. Alleen helaas liggen de banen niet voor het oprapen. Tis ook zo jammer dat ik me totaal niet welkom voel en ik helemaal opnieuw moet beginnen. Nieuwe kinderen, nieuwe werkinstructies, nieuwe ouders... Ik wil niet meer :( hoe is jou eerste werkdag gegaan Anouk?
    Nou ik zit hier te wachten totdat er zichzelf 1tje meld... Hij ligt al sinds gisteravond 9 uur te slapen en nu slaapt hij nog. Echt lang haha maar op zich wel lekker :) vandaag een dagje vrij, dus ik ga heerlijk genieten van mijn mannetjes :)
    Fijne dag iedereen.

20. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @ginkel: Jeetje wat een vervelend bericht zeg!! En inderdaad wat kunnen mannen toch emotieloss zijn op juist de verkeerde momenten, misschien heeft hij gewoon wat meer tijd nodig om alles te verwerken. Suc6 meid en je kunt hier altijd terecht he, niet vergeten hoor!!!

@jolanda: Hoop dat de arts jullie kan helpen.

@sanne: Gisteren mijn eerste dagje weer gehad en ohhhh wat was het druk!! En dan moet je er ook nog eens helemaal inkomen. Ik moest zelfs even nadenken hoe ik ook alweer met een oogmeting begon, maar gelukkig is het net als fietsen en verleer je het niet hihi gelukkig.
    Maar vond het wel weer fijn. Maar fijner was het toen ik thuis kwam en Lenthe weer zag :D.

@lindedd: Mooi fototje hoor van jullie beeb!

Nou gister is mijn beste vriendinnetje ook bevallen van een dochtertje, Nina heet ze. We gaan vanavond kijken nadat ik mijn diploma uitreiking heb gehad waar overigens niemand mee naar toe kan zelfs vrienlief niet want die krijgt helaas geen vrij :( , dus neem ik lekker Lenthe mee.
    Zal een drukke boel worden trouwens er waren 4 meiden zwanger bij ons in de klas en die kindjes komen allemaal mee vanmiddag :D.

Deel Deze Pagina