@ Sanne: Wat vervelend dat je het niet naar je zin hebt op je werk. Ik weet hoe het is om met tegenzin te gaan en dat is echt geen pretje. Hopelijk vind je snel iets anders. Naar wat voor banen kijk je? @ Anouk: Dat zal een gezellige diploma uitreiking worden . Veel plezier. @ Jolanda: Hopelijk kan je snel naar die fertiliteitsarts. Ben benieuwd wat ze gaan doen.
@ linde, ik heb nu een sollicitatie weg gedaan voor secretaresse in het ziekenhuis bij de afdeling radiologie. Ik heb eigenlijk helemaal geen ervaring in deze branche maar wil wel deze kant op. Heb nu zoiets van niet geschoten is altijd mis. Ben nu nog verder aan het kijken naar andere vacatures.
Ginkel jeetje wat balen van je man. Maar helaas hier precies zo'n man. Ik weet nog dat ik na 8 maanden huilend op de bank zat en hij gewoon weg liep. En hetzelfde dat Noa een nacht niet wilde slapen en ik het even niet meer wist en hij gewoon in zijn bed bleef liggen en ik jankend op het toilet zat. Sterkte meis en het is makkelijk gezegd maar probeer te praten (helaas erg moeilijk) Jolanda, jammer dat je nog niet mag starten en eerst onderzoeken moet afwachten. Al een idee wanneer jullie daar terecht kunnen? Labamba, dankje wel. Sanne ook bedankt, ben ook wel super trots. Balen dat de terugkeer naar je (nieuwe) werk niet fijn is. En het is inderdaad moeilijk zomaar iets anders te vinden. Wat voor opleiding heb je? Lekker hoor dat Levi een nachtje doorgetrokken heeft vanaf 21 uur. Voed je op verzoek of heb je een vast ritme?
He gatver Ginkel! Dat is niet waar je op hoopt en dan helemaal nog rot dat je mannetje zo raar doet. Echt...mannen zijn rare wezens. Hopelijk komen jullie er samen snel uit. Jolanda succes bij de fertiliteitsarts. Waarschijnlijk krijg je een inwendige echo en wordt het zaad van je man getest. Dat was wel bij ons het geval. Hier alweer 14 weken zwanger. Het gaat eigenlijk best snel. Kan me nog goed herinneren dat ik de test in handen had zo van zou ik het doen? Heb mn eerste positiekleding binnen, maar tis nog best duur. Ook zijn de banden over je buik natuurlijk nog veel te groot. Mn moeder is handig met de naaimachine dus die mag mooi elastiek inkorten haha!
Hè Haï, We willen toch nog wat ruimte...niet dat we ons bedacht hebben maar met al die onderzoeken, ik heb gevraagd voor nog wat tijd om na te denken en dat was geen probleem! Wou ik jullie even doorgeven... Groetjes en fijne avond!
@ lieverd, t gaat snel hè? Voordat je het weet heb je de kleine in je armen. Willen jullie eigenlijk weten wat het wordt? Ik heb mijn zwangerschapskleding gehaald bij de h&m en prenatal. Daar vond ik het enigszins nog betaalbaar haha. En had ook zoiets van je hebt het maar fftjes aan dus wilde daar ook niet een klap geld voor neerleggen. @ Jolanda, dat snap ik meid. Je moet doen wat je gevoel zegt. Oooh bijna weekend haha. Kijk er naar uit morgen hebben we een personeelsfeestje van mijn man zijn werk. We gaan naar de pandoer in Asten. Ben benieuwd. Iedereen alvast een fijn weekend.
@sanne, ja ik heb nu ook de kleding bij prenatal en h&m vandaan. Is net wat je zegt, je hebt het maar even aan. Toch zit er wel verschil in qua kwaliteit geloof ik, maar goed. Wij willen trouwens niet weten wat het wordt! Voor ons is het wonder al zo groot dat het niet uitmaakt of het een jongen of een meisje is. En eerlijk gezegd vind ik de spanning ook wel leuker dan het nu al te weten.
Dat klopt lieverd. Het is idd ook spannender als je het niet weet haha wij zeggen dan altijd dat je een surprise eitje in je buik hebt Ik vond idd ook dat er wel wat verschil in zit qua kwaliteit. En ik vond het meeste ook echt oubollig... Hoop dat je een beetje geslaagd bent met de kleren. Zo hier ga ik genieten van een welverdiend weekend
@lieverd: Wat gaat het snel he!! Voor je het weet heb je je 20 weken echo. Leuk dat jullie het een verrassing laten wat het word. Geeft toch iets extra's. En ja de positiekleding, h&m en ik had van die simpele stretch jurkjes met een vestje of jasje erover. Ik kan ze nu ook nog aan. @Sanne: Wat vervelend zeg dat je niet meer met plezier naar je werk gaat. Kan me voorstellen dat je het thuis dat extra mist. Ik hoop dat je snel iets vind wat je aanspreekt. En veel plezier vandaag op het personeelsuitje! @zwabbertje: Hoe is het met je meissie? Geef je zelf trouwens borst? @Ginkel: Hoe is het nu met je? Heb je al kunnen praten met je man? Sterkte meid. Ik ga zo maar eens werken.
Hey meiden hier gaat het wel ik weet nog steeds niet zo goed wat ik nou moet doen ik heb wel gebeld om een telefonische afspraak te maken omdat ik toch nog wel veel vragen heb en gelukkig bellen ze me 4 juli dus dat is al wel snel jullie allemaal bedankt voor de lieve woorden ze hebben me erg geholpen ik heb met m'n man nog steeds niet gepraat ja ik wil wel maar hij zegt oh komt nog wel dus voor mijn gevoel moet ik het allemaal alleen doen. ik praat er wel over met mijn moeder gelukkig mijn moeder moest afgelopen donderdag weer naar het ziekenhuis waar ze de hechtingen er uit hebben gehaald nu weer gips en ze moet volgende week weer terug komen dus maar weer afwachten verder weet ik het gewoon even niet meer ik wil het zo graag al is het er maar 1 dan ben ik al heel erg gelukkig
ja ginkel ik kan het me voorstellen dat je je dan een beetje alleen voelt zo zonder een goed gesprek met je mannetje! sterkte en ik hoop dat ze veel van je vragen duidelijk kunnen beantwoorden woensdag!
Ginkel Kan me ook voorstellen dat je je dan alleen ervoor voelt staan. Sanne veel succes met het zoeken van een nieuwe baan. Als je het niet naar je zin hebt is het heel erg moeilijk om gemotiveerd naar je werk te gaan. Lieverd ik vind het altijd maar heel erg knap dat mensen het niet willen weten. Ik ben veel te nieuwsgierig. Maar het geeft inderdaad wat meer verrassings effect. Hier een daggie met mijn skattie samen de toerist in Amsterdam uitgehangen. Finn halen we morgen weer op bij oma. We zijn kapot. Ik was al om 5 uur wakker en kon niet meer slapen. Dus...... en Finn moest ik om kwart over 7 wakker maken voor zijn flas. Oma kwam hem om half 8 halen. Wel raar hoor nu thuis zijn zonder onze zoon. Maar mijn voeten zijn wel blij. Nu kan ik rustig blijven zitten met de voeten op tafel.
Zo, net terug van het consultatiebureau en Lenthe groeit prima ze is weegt inmiddels 5570 gram en is 60 cm groot. Ook heeft ze haar prikjes gehad en na even gehuild te hebben was ze al snel weer tevreden. Ze ligt nu heerlijk te slapen en ik hoop dat ze er verder geen last van gaat krijgen.
Pffff ik heb zo ontzettende knallende koppijn!!! Maar elke dag aan de pcm wil ik niet. Met opstaan wordt t nog net niet zwart voor mn ogen, maar dat scheelt niet veel. En als ik ga liggen zit mn neus vol. En de hooikoorts werkt ook niet mee! Sorry moest t ff kwijt.
Haha leuk labamba, de toerist uithangen leuk dat jullie een fijn dagje hebben gehad. @ Ginkel, ik kan me voorstellen dat je jezelf wat alleen voelt en niet goed weet hoe nu verder. Misschien als je tegen je man zegt dat je er erg mee zit en graag over praat dat hij dan wel ff de tijd neemt voor je. Succes meis. @ Anouk, fijn dat alles goed gaat met lenthe. Ze groeit idd flink hihi alleen maar een goed teken toch? Gister de eerste lange dag gewerkt. Kinderen hier hebben nu zomervakantie. En poeh wat was ik gister kapot haha. Ben het nog niet gewend. Ik heb nog niks gehoord van de sollicitaties, helaas
@ Lieverd: heel herkenbaar helaas . Ik heb op het moment ook dagelijks hoofdpijn en paracetamol helpt ook niet. Hoort dit ook bij de zwangerschapskwaaltjes? @ Anouk: fijn dat alles zo goed gaat met Lenthe! @ Labamba: lekker bijgekomen van jullie dagje met z'n tweetjes?
@ linde en lieverd. Dat kan idd een zwangerschapskwaaltje zijn. Toen ik zwanger was, had ik daar ook veel last van. Heb dat toen tegen de vk gezegd en zij zei dat het iets met de zuurstof in het bloed kon zijn. (als ik het me goed herinner.) en idd een paracatamol nemen helpt niet. Volgens mij neemt de kleine wat zuurstof weg uit je bloed waardoor je dus enorme hoofdpijn kunt krijgen. En als ik het me goed herinner moet dat na een paar weken wel weg zijn. Ik zou het wel ff navragen aan de vk voor de zekerheid want ik weet ook niet meer zeker of dit helemaal klopt. Ik hoop dat ik jullie een beetje geholpen heb. Liefs.
Lieverd, grappig dat jij het zo snel vind gaan, ik vond juist dat het tot 20 weken zo langzaam ging en daarna snel. Maar misschien komt dat omdat ik zo ziek ben geweest tot 16 weken. IK lees net dat je je niet zo lekker voelt. Maar misschien troost het je dat ik in de eerste weken van men zwangerschap ook zo'n hoofdpijn had en dat de verloskundige mij vertelde dat dit bij je zwangerschap kan horen. Ik was er in ieder geval na een paar weken weer vanaf. Linde, hoofdpijn was bij mij dus zoals je hier boven kunt lezen een zwangerschapskwaal. En het verhaal van Sanne klopt. Wat bij mij hielp was naar de sportmasseur gaan. Jolanda, bedoel je met tijd nemen bedenktijd of tijd om het no vanzelf te laten gebeuren? Het lijkt mij in ieder geval een moeilijk beslissing, de medische molen. Sanne de Pandoer, wat is dat? Was het een leuk feest? Anouk, hier gaat het erg goed. Begin men ritme te vinden en Noa is heerlijk!! Ik geef zelf wel borstvoeding, maar maak me nu al druk over als ik eens een middagje weg moet/wil. Kolven merk ik is niks voor mij, al dat gedoe er om heen met bewaren, nachtmerries kan ik er van krijgen. Fijn dat het zo goed gaat met Lenthe!! Ginkel, fijn dat je morgen een belafspraak hebt. Kan je toch je onzekerheid en vragen met iemand delen. Laat je morgen even weten hoe het gegaan is? Daf, voor jouw wordt het weer een tijd van afwachten? Of zijn jullie er niet zo actief mee bezig? Labamba, fijn zo'n dagje voor jullie zelf. Even genieten van ze tweeën. Helaas zit dat er hier niet in met twee kindjes. Hier begin ik een beetje in het ritme van een baby en schoolkind te komen. Ik moet nu wel helaas 4 keer per dag de deur uit om Lucas naar school te brengen en Noa moet dus gewoon in dit ritme mee. Maar ze is zo heerlijk zoet dat dat perfect gaat. Maar zal blij zijn als mijn ouders vrijdag na 3 weken vakantie weer terugkomen, heb ze erg gemist. Je kan toch altijd op ze terugvallen.
@ Sanne en Zwabbertje: Fijn om te horen dat die hoofdpijn inderdaad een zwangerschapskwaal is en dat het na een paar weken minder moet worden. Dan moet m'n man me af en toe maar even masseren .
zwabbertje zeker zijn we actief!!!!! anders wordt het nooit wat . maar weer afwachten. maandag weten we meer.