Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolien77

jolien77 Lid

6 mrt 2011
    51
    0
    0
    onderwijs
    ergens in nl
    gefeliciteerd Nora!
    super! geniet er van!

groetjes Jolien

2. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    hey meiden

nog verder nieuwtjes hier?

ik mag 21 april naar de gyn, me vent gaat gelukkig mee want stiekem knijp ik hem wel een beetje hihi:)
    pff als ik erover nadenk moet ik nog 20 dagen wachten tot ik mag

groetjes naat

3. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Super Nora gefeliciteerd!!!!!!! Wat gaaf ben benieuwd wat de gyn zegt dinsdag. En idd al 8 weken heerlijk toch.

Naadje kan me voorstellen dat je nu je echt een afspraak gaat maken bij de gyn dat eng vind. Ik wens je sterkte en hopelijk kan de gyn je snel en goed helpen.

Ik ook nog niet ongi normaal word ik het rond het middaguur. Helaas heb ik mezelf weer niet kunnen bedwingen en net getest maar helaas geen positief resultaat dus mijn ongi zal wel snel komen. :x

Ik ben wel benieuwd naar de andere op de wachtbank, want dat zijn er best een aantal:D

4. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Waarom moet dat toch altijd zo lang duren in die ziekenhuizen. Argh. Wel fijn dat je mannetje meegaat ja je wilt toch samen zwanger worden.:p

5. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    het zijn er volgens mij inderdaad een hoop op de wachtbank

ik ben vooral bang omdat ik niet weet wat er gaat gebeuren bij de eerste afspraak
    en ik ben al zo lekker een muts haha schaam me niet voor mijn lichaam maar het gevoel/idee dat mensen ernaar kijken en dingen moeten doen bevalt me niet
    dus oftewel ben ik een beetje preuts haha

6. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Dat snap ik heel goed hoor, ik zou precies hetzelfde hebben. Ik ga ook niet naar een sauna daar ben ik ook te preuts voor.

7. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    daar ben ik een paar maanden terug geweest met mijn vriendin
    het was 1 keer en nooit meer haha
    we hadden toevallig via .... goedkoop kaartjes kunnen krijgen en ik vond het al niks maar ben toch gegaan na 5 min wou ik al naar huis en zij vond het helemaal geweldig

oke de gyn doet ook zijn werk en ziet meerdere vrouwen op een dag maar toch haha
    wat een mutsen zijn wij toch

8. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    ik had het ook gevraagd aan me vent of hij mee wou
    toen zei hij ook wat jij wil, hij zei of ik kan meegaan of jou (mijn) stiefmoeder zeg maar
    dus nu gaat mijn vriend mee en als nood mijn stiefmoeder

en inderdaad mijn reden om samen te gaan was ook omdat we samen bezig zijn en niet ik alleen

9. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Mijn vriend wil ook wel naar een sauna ikke echt niet, mijn slip blijft aan. Is te prive. Maar met een gyn vind ik het ook wat anders.

Ik ben echt zo'n drama ik liet nooit een uitstrijkje maken totdat mijn moeder borstkanker kreeg. hypokriet ging ik toen toch maar eens een uitstrijkje laten maken. Drama ben ik in zulke dingen.

Maar met je vriend erbij is toch een heel stuk vertrouwder. Fijn dat hij gewoon meegaat.

10. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    nou zelfs bij hem duurde het lang om mij bloot te geven haha
    heb altijd een grote mond maar stiekem haha

ach ja als ik ooit zwanger word zal ik ook met de beentjes wijd moeten gaan liggen
    laten we het zo zeggen het is allemaal voor een goed doel

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Nora, gefeliciteerd meid!

M.b.t. Sauna... mijn man en ik gaan erg graag. de eerste keer had ik de eerste 5 minuten nog moeite, nu let ik er helemaal niet meer op.

Trouwens, sinds wij "bezig" zijn om een kindje te krijgen gaan we niet meer (is niet goed voor zijn zwemmertjes...).

Ik heb er trouwens meer moeite mee bij de dokter omdat ie er wel heel erg met de neus bovenop zit...

12. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    gefeliciteerd Nora, wat een super nieuws, je bent volgens mij een van de eerste van ons ´clubje´

ik kan morgen testen eerst wilde ik wachten maar ga het toch doen. ik heb drie testen thuis liggen dus ik waag er 1 aan.

ik ga voor een tweede maar ik kan me echt niet meer herinneren welke klachten ik had de vorige keer voor het testen. ik heb eigenlijk mijn hele zwangerschap nergens last van gehad. niet iets wat me opviel in ieder geval, niet misselijk, beetje last van mijn borsten maar niet heel erg, wel heel moe, dus misschien deze keer ook niet.

13. Sis75

Sis75 Niet meer actief

OMG! Nora gefeliciteerd!! Wat leuk voor je!
    Blijf je wel hier berichtjes sturen, ben wel benieuwd hoe het verder gaat hoor!

@ Labamba misschien is het nog te vroeg voor je om te testen?
    ik weet het niet hoor, maar ik heb het wel eens gelezen dat het soms dagen later wel positief was...hoop het voor je!

Meiden, ik heb nog niet getest, ben ook nog niet ongi, maar durf toch nog niet zo goed, mn vriend zei: anders testen we zaterdagavond of zondagochtend...dus dat gaan we denk ik maar doen, nog steeds wit slijm :$ ble! Hihi..

14. Sis75

Sis75 Niet meer actief

@ skattie? heb jij al getest??

Wil eigenlijk iedereen wel wat zeggen, maar doe het maar ff zo: Succes meiden!!!!

15. roosje1980

16 nov 2010
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee dames,

even niet geweest en er is aardig wat geschreven.
    Ik heb even snel de laatste pagina gelezen, dames met een positieve test gefeliciteerd. Voor wie nog wacht ik duim en voor wie helaas ongesteld is, balen.
    Ik ben zelf gisteren ongesteld geworden, maar vind het deze keer niet zo heel erg.
    nieuwe ronde nieuwe kansen zeg maar, voor mij dan.
    Fijne avond en fijn weekend.

16. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Hey meiden alles goed hier?

@nora: Nu echt super gefeliciteerd geniet ervan en je bent maar mooi al 8 weken onderweg al bijna uit de "gevarenzone"

@naadje: Echt fijn voor je dat je nu eindelijk bij de gyn. terecht kan, nu maar hopen dat hij echt iets voor je kan betekenen. Ik duim voor je.

@labamba, Skattie, Mayd, joylinn, sis75 en de andere die ik vergeten ben, heel veel suc6 met testen. Voor jullie allemaal een hele spannende tijd. Ik zal voor jullie allemaal duimen hoor.
    Ze kunnen ons straks bijna het testersclubje noemen!!!!!!!!!!!!!

En natuurlijk voor diegene met eisprong, suc6 met zoeken en veel plezier hihi.

Nou hier iig nog geen ongi te bekennen.
    Misschien is de ooievaar wel de weg kwijt wat denken jullie?
    En nora kun jij niet even wat HCG hierheen blazen?
    Ik word een beetje gek van mezelf geloof ik hihi, wil zo graag iets meer weten, of ongi worden of een mooie positieve test in handen krijgen.
    Zondag maar weer een testje wagen.

17. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Thanx Sis. Ik hoop dat ik niet ongi word. En over een paar dagen positief test.

Van de week zei een vriendin )die weet dat we graag zwanger willen worden' ja jij moet nog maar afwachten of je ubehaubt zwanger kunt worden. Zei is zwanger en ik had echt zoiets wat een rotopmerking. En ik moet daar steeds aan denken.

18. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland

Sorrie, vind het een beetje een rot opmerking hoor!!! Misschien kwam hij gewoon verkeerd uit haar mond maar als ze het serieus zo bedoelde dan bah.
    Ga er gewoon van uit dat je zwanger kunt worden, En misschien kom je er over een jaartje achter dat zwanger worden niet zo makkelijk zal gaan (hoop het echt niet voor je hoor!!!) maar dan is z'on opmerking wel heel hard nu al.

Niet teveel over piekeren hoor!!! Jij loopt vast heel snel met een pos. test.

19. skattie84

skattie84 Actief lid

25 mrt 2011
    301
    2
    18
    Z-H
    Hier nog geen ongi te bekennen! Wel nog steeds wat steken in mn buik.... Vorige maand kwam het ook een dag later (ik reken 14 dagen na de dag na mn positieve ovulatietest en de dag voordat mn temp omhoog gaat dat dan mn ei is geweest) dus misschien heb ik een langere luteale fase... Maar nog liever hoop ik natuurlijk op een wonder!! Dus morgen weer wachten en als het dan nog niet is dan zondagochtend testen.
    Joylinn toch maar wel testen?!! Nou ik ben razendbenieuwd!! Spannend hoor! Laat je ons meteen weten??
    Voor de andere meiden die ook gaan testen!! Ik duim voor jullie voor roze!!!
    Liefs!

20. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Oeh... Spannende dagen met hel wat testers!

Deel Deze Pagina