hier ff snel berichtje. zoals jullie zien helaas ongesteld geworden en zoals gewoonlijk ook netjes na 28 dagen
Waardeloos daf. Argh. Anouk, misschien tref ik je dan in Geldermalsen in het zwembad haha. Dat zou grappig zijn. Hier een memorabel moment, Finn zijn eerste tand is in zicht. Hij is wel erg huilerig. En op het KDV ook niet in zijn hum geweest. Nu ligt hij te slapen. Ga hem zo wakker maken voor zijn laatste fles. Fijne avond nog.
nou hier druk aan de poets geweest vanochtend. alle gordijnen en ramen gewassen. pfffffff nog 3 dagen werken en dan weer heerlijk 2 weken vrij. we gaan volgende week weg met mijn schoonouders, zwagers en schoonzussen. heerlijk een mid weekje naar bad bentheim. een park van de roompot. die week erop ga ik nog een week met de scouting op kamp. nou en dan zit mijn vakantie er wel weer op. zijn er hier nog mensen die op vakantie gaan? wel spannend zo voor het eerst met de kleine weg. nou ik ga nog even wat doen. heb verder weinig te melden. groetjes
Zo, goed bezig Daf! Lekker dat je bijna vakantie hebt. Gezellig met je schoonfamilie in een huisje (denk ik). Wij gaan over twee en een halve week een weekje naar België. Ook in een huisje. We gaan samen met mijn beste vriendin, haar vrouw en haar moeder. Heb er wel zin in. Ik wil ook hier in huis flink op gaan ruimen om ruimte te maken voor een babykamer, maar tot nu toe is het er nog niet van gekomen omdat ik veel bij mijn moeder ben. Nou ja, ik heb nog even.
Lekker vooruitzicht daf en linde! Lekker op vakantie. Wij gaan volgende week een paar daagjes naar Arnhem. Ons mam en pap hebben daar een huisje en wij mochten ook ff komen. Hier gaat alles wel okee behalve dan de kiespijn. Vandaag is mijn kies getrokken... was helaas niet meer te redden. Niet dat hij helemaal rot was maar omdat er een gaatje zat tussen mijn kiezen en die zat al op mijn zenuw. Deze is eerst nog gefixt een paar jaar geleden maar bleef er toch last van houden. Wilde nog een kroon maar dat raadde de tandarts af. Dus nu heb ik 1 kies minder maar man wat kan dat pijn doen hopen dat het morgen over is. Ik moet nog 2 dagen werken en dan heb ik ook vakantie lekker vooruitzicht.
Bah Sanne dat kan flink zeer doen idd! Hopelijk trekt de pijn snel weg. Daf wat balen!!! Voor iedereen die op vakantie gaat, veel plezier! Ik heb pas in oktober vakantie helaas....duurt nog zo lang, maar goed. Heb maandag de laatste mvm gehad. Toch prettig dat je nu naar de wc kan zonder na te denken of je het moet opvangen. Hihi
hallo meiden, strakkies weer naar de vk voor de laatste echo, wel een raar idee om hem nu nog in beeld te zien en over een paar weken in je armen te hebben maar we kijken er onwijs naar uit!!! ook heb ik nu heerlijk verlof waar ik nu eindelijk de tijd en fut heb om in huis te rommelen en maandag een intakegesprek met de kraamzorg. @sanne balen zeg dat je zoveel pijn hebt overgehouden na het trekken @daf, balen zeg op naar een nieuw ronde @anouk gefeliciteerd wat leuk dat jullie gaan trouwen geniet lekker van alle voorbereidingen
@ Naadje: Hoe was je echo? Wat fijn dat je nu lekker verlof hebt. Geniet er nog even van! @ Sanne: Hoe is het met de pijn in je mond? Heb er helaas ervaring mee en dat is echt geen pretje. Hoop dat het beter gaat. Lekker dat je ook (bijna) vakantie hebt. Hier gaat alles goed. Ik ben gisteren begonnen met het opruimen van de zolder, pff dat is nog een hele klus. Er kan volgens mij wel veel weg gegooid worden gelukkig, beetje ruimte maken .
@labamba: Wat sneu is dat he als de eerste tandjes doorkomen. Wel helemaal super, weer een mijlpaal. Ik denk dat ik in september of zo ga beginnen met baby zwemmen, Is ze net wat ouder. Hihi en ja misschien wel tot dan! @Daf: Veel plezier de komende weken, geniet van je vakanties. Wij zijn al weg geweest in mei. Een paar daagjes naar de ardenne in een stacaravan. Was erg wennen en een heleboel geregel maar achteraf is het me erg meegevalllen en heeft Lenthe het heel goed gedaan. @@sanne: Ik hoop dat je niet teveel last meer hebt van het trekken van je kies. Geniet van je vakantie. @@naadje: Je laatste echo leuk hoor. Ik kan het me nog zo goed herinneren. Nou hier gaat het lekker. Ben inmiddels alweer helemaal gewent op mijn werk, alsof ik niet weg ben geweest. Met Lenthe gaat het ook super.
@ labamba, wat een super leuke foto's van jullie mannetje! Wat groeit hij onwijs hard!! Echt super lief! @ naadje, geniet van je verlof meid! T gaat zo snel nu allemaal dus geniet echt van elk moment!! En de laatste echo alweer gehad. Raar idee is dat hè dat je dadelijk je mannetje op je buik hebt liggen hihi. Nou meiden, ik heb vakantie. Heb wel geteld 3 weken gewerkt en nu weer lekker vakantie. Hopen dat het weer nog wat beter wordt. Ik heb gelukkig geen last meer van de kies. Of ja haha de plek waar hij zat t voelt nu gewoon een beetje raar. Je mist wat maar gelukkig geen pijn meer. Meiden die vakantie hebben of bijna hebben, geniet ervan!!
Labamba wat een schatje!!!!!! Gisteren ben ik weer bij de verloskundige geweest. Alles zag er goed uit en het hartje klopte mooi. Toch raar dat je zo op controle moet, maar het kindje verder niet ziet. Ik vind het nog zo onwerkelijk! Nog even wachten en dan de 20 weken echo. Vandaag bij Babypark en Babydump geweest en echt een supermooie kinderkamer gezien. Denk dat die t gaat worden. Wat alleen wel lastig is is dat het een verrassingsbaby gaat worden maar qua kleuren is het vaak gebaseerd op jongen of meisje.....mmmm ! Heb nog een collage van buikfoto's, maar deze zal waarschijnlijk klein uitvallen hier.... kijken of jullie er nog wat van kunnen maken
@ Lieverd: Wij zijn gisteren ook naar de babypark en de babydump geweest, dat is toevallig . We zijn er eens naartoe gegaan om ons een beetje te orienteren, we hebben nog niks gekocht. @ Labamba: Leuke foto's hoor! @ Sanne: Fijn dat je geen last meer hebt van je kies. @ All: Dit is nu al de derde dag achter elkaar dat ik echt gigantische hoofdpijn heb. Word er echt niet goed van. Ik zit af en toe bijna te janken van de pijn. Paracetamol helpt niet en m'n man masseert m'n nek en schouders regelmatig. Op dat moment is dat wel erg fijn, maar de hoofdpijn wordt er niet minder op .
Meiden ben jullie niet vergeten hoor,maar het ishier erg druk met kraamvisite en verjaardagen. Ook is Noa wat onrustig en draait ze haar dag/nachtritme om. Ik hoop van de week even op iedereen te kunnen reageren.