Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Nog steeds niets... Ik vlieg vanmiddag tussen mijn drukke afspraken door even naar de kruitvat voor 2 testjes want wordt nu toch wel benieuwd haha! Ga misschien vanavond testen en zoiezo morgenvroeg!

2. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    @jolanda, ik hoop zo dat het weer raak is

3. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    jolanda wat spannend!!! ik duim voor jullie!!!!!

4. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Duimen draaien hier.

5. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    Hey Meiden

sorry dat ik even niks van me heb laten horen maar ik moest eerst even mijn emoties een beetje op een rijtje hebben
    van morgen weer bij de dokter geweest en er is nog een sprankje hoop de dokter had contact gehad met een dokter in groningen en die had nog iets van misschien dat het toch nog lukken gaat
    ik moet nu eerst behoorlijk afvallen tot ongeveer 90 kilo dan moet ik weer geopereerd worden om die verklevingen er uit te halen en misschien mijn eileiders of schoonmaken of verwijderen en dat we dan toch nog ivf kunnen doen dus ik heb weer hoop ik heb nu half sept weer een telefonische afspraak eerst maar eens lekker afvallen

Jolanda mijn duimen draaien overuren hier ik hoop het voor je

6. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Hè dames ik weet niet hoe ik een foto toevoeg dus ik zal de foto in mijn album zetten hou jullie nieuwsschierig......

Groetjes x

7. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    joehoe!!!!!"!!!!!!! anoniemz gefeliciteerd

8. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Waaaauw gefeliciteerd Jolanda! Ti's je super gegund!!

9. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Yes, yes, yes!!!!!!!!!!!!! GEFELICITEERD!!!!!! Ben zo blij voor je!

10. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Ginkel heel begrijpelijk dat je even tijd voor jezelf nodig had. Maar dat is wel goed nieuws dat ivf tot de mogelijkheid kan behoren. Ik hoop het voor jullie. En snel aan de sonja bakker dan maar;)

Jolanda, super zeg gefeliciteerd.

11. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Gunkel, jeetje nog een lange wef te gaan voor jullie,maar er is dus nog hoop, dat is wel positief!

Yes Jolanda voor jouw echt super gefeliciteerd, het is je zo gegund.

Helaas hier nog steeds problemen met men teen. De eerste snee die de HA gezet ha heeft helaas geen effect gehad, met het gevolg dat ze afgelopen vrijdag een deel van men nagel hebben moeten verwijderen en ik nu dus in het verband zit. Hopelijk heeft dit wel geholpen.

Met Noa haar ritme weet ik het ook even niet meer. In de voeding en het slapen zit allebei gen regelmaat. De ene keer komt ze om het uur en de andere keer moet ik haar echt wakker maken na 4 uur. Ook merk ik dat ze niet alleen in haar bedje wil liggen en dan begint te huilen (dit hebben we bij Lucas ook gehad en daar zijn we toen zo in meegegaan dat we continu aan zijn bedje zaten)
    Hebben hier meer moeders last van?

12. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    @jolanda, van harte meis en nu hopen dat het een echte plakbeeb is en blijft!

@ginkel, wat goed om te horen dat er misschien toch nog een kans is voor jullie blijf hoop houden!

@zwabbertje, ik kan je helaas niet helpen maar kan het niet door het weer komen
    wel vervelend van je teen zeg, hoop dat het gauw geneest

@all, hier zo weer naar de vk voor controle, ze willen me toch elke week zien dus dat doen we maar braaf
    ik ga het gelijk aangeven weer over mijn harde buiken soms heb ik ze op een dag rustig om de 5 min en de ene keer doet het wel verdomde zeer en de andere keer niet

13. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @jolanda: Gefeliciteerd meis, geniet ervan!!

@ginkel: Fijn dat er misschien toch nog een kans is voor jullie, het is je zo gegunt!!

@naadje: Vervelend he die harde buiken, maar wel fijn dat je vanaf nu iedere week mag.

@zwabbertje: Ik herken het een beetje van Lenthe. Die wou in het begin overdag niet in haar eigen bedje slapen. Betrapte me er inderdaad ook op dat ik bij iedere kik ging kijken. Bij haar is het vanzelf over gegaan en hebben we het nu alleen nog wel eens 's avonds.

Iedereen genieten van het mooie weer. Ik ga een dagje werken maar ben er dan weer 2 vrij.

14. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Jolanda: GEFELICITEERD!!! Wat goed zeg, geniet ervan.

@ Ginkel: Fijn om te horen dat ze toch nog mogelijkheden zien. Wel zwaar hoor allemaal. Veel sterkte, ook met afvallen.

@ Zwabbertje: Lastig dat Noa geen ritme heeft. En wat vervelend dat je nog zo'n last van je teen hebt. Kan je wel een beetje lopen?

Nou, ik ga zo even lekker in de tuin zitten samen met m'n moeder.
    Fijne dag allemaal!

15. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    he meiden, genieten doe ik niet echt heel eerlijk gezegd... wel de verloskundige en huisarts al gebeld en heb 13 augustus onze eerste echo, ben nu nog maar 4 week en 5 dagen zwanger en 13 augustus zou ik dan 7 week en paar dagen zijn dus hopelijk horen we direct een hartje en kan ik dan eindelijk wat gaan genieten.
    Allemaal super bedankt voor de bedankjes! heel lief!

Iemand hier trouwens enorme vreetbuien gehad tijdens zwangerschap? jee wordt er gek van, eet het een na het andere hahaha en maar eten in vis wat ik normaal nooit doe.

Zwabbertje, hopelijk gaat het gauw beter met je teen, ik weet hoe gevoelig dat is daar, kan echt veel pijn doen, veel beterschap nog en hopelijk heeft Noa gauw een ritme te pakken ook fijn voor haar.

Naadje, ik denk dat het goed is dat je dat inderdaad aangeeft! Geniet er weer van meid.

Linde, Geniet van de middag in de tuin met je moeder!

Anouk, Al bijna vrij, zo lekker genieten van het zonnetje!!

Nou dames, ik ben hartstikke moe, heb gelukkig vakantie dus kan zo mooi even een uurtje dutten!
    Liefs.

16. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Jolanda eigenlijk wel erg begrijpelijk dat je nog niet kan genieten.Ik hoop voor jou dat het snel 13 augustus is.

Naadje fijn dat je elke week op controle mag, dan weet je in elk geval of alles goed is met de baby. Misschien heeft Noa wel last van de warmte,maar aan de andere kant snachts en smorgens slaapt ze weer goed.Jammer dat ze op dat moment niet kunnen praten he.

Anouk fijn te weten dat het bij Lenthe vanzelf is overgegaan, we wachten af. Geniet van je vrije dagen.

Lindedd, lopen gaat gelukkig weer stukjes beter, maar heb er helaas no wel pijn aan. Fijn dat je zo voor je moeder klaar staat, kan ze een beetje genieten van jouw zwangerschap?

Meiden vanaf 17 augustus willen we 2 weekjes weg in NL of Belgie.Iemand tips voor parken en/of websites?

17. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Jolanda: Inderdaad heel berijpelijk dat je nog niet erg kan genieten. Dit is sowieso een onzekere tijd en voor jou helemaal. Ik duim voor je dat het goed blijft gaan.

@ Zwabbertje: Fijn dat je in ieder geval weer een beetje kunt lopen.
    M'n moeder geniet volgens mij wel van mijn zwangerschap. Ze vind het geweldig en het zorgt ook dat ze het in ieder geval tot januari wil volhouden. Ik hoop zo dat ze de geboorte nog mag meemaken (en het liefst nog wat langer natuurlijk). Straks gaan we met haar naar het ziekenhuis, afspraak met de longarts. Hopelijk kunnen ze nog iets voor haar doen.

18. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    hey meiden,

houden julie het nog een beetje uit met de warmte, ik heb lekker een badje in de tuin gezet waar ik zo nu en dan in vertoef met een boek hihi.
    gister was alles weer goed bij de vk behalve dat er een verhoogd aantal witte bloedlichaampjes waren gevonden in me urine dus moet nu 3 liter drinken per dag en aan de vitamine c om een infectie te voorkomen en dat zou ook de reden kunnen zijn dat ik zoveel harde buiken krijg telkens dus moet het nu in de gaten houden als ze echt pijn gaan doen, wel heb ik ineens een enorme last/pijn aan de onderkant van me doos om zo maar te zeggen haha alsof het koppie eruit wil

19. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    @ginkel, fijn dat er een sprankje hoop voor je is! Je had het over afvallen. Heb je wel eens gehoord van het cambridge dieet? Dat is een dieet op shakes en repen, maar met begeleiding. Je bent hier ongeveer 50 euro per week aan kwijt, maar het afvallen gaat super snel. Ik ben in twee maanden tijd ruim 10 kilo hiermee afgevallen. Misschien een idee? De site is www.cambridgeweightplan.nl daar kun je kijken welke consulent in de buurt van jou zit.

@jolanda, kan me voorstellen dat je nog niet kunt genieten voordat je de eerste echo hebt gehad. Duim voor je dat alles goed mag gaan!

@linde, tjee wat lijkt het me toch moeilijk om tijdens je zwangerschap zo geconfronteerd te worden met de ziekte van je moeder. Juist een zwangerschap brengt volgens mij moeder en dochterband nog dichter bij elkaar. Hopen dat ze nog lang bij jullie kan/mag blijven. Nog wat gehoord van het ziekenhuis?

20. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Lieverd: Ik vind het inderdaad extra moeilijk dat m'n moeder nu zo ziek is. Was graag samen met haar gaan shoppen voor de kleine. Wel fijn dat ze nu een extra motivatie heeft om nog een tijd bij ons te blijven.
    Gisteren in het ziekenhuis geweest en de tumor leek niet of nauwelijks gegroeid. Dat was goed nieuws dus. Ze gaan nog geen chemo doen. Daar moet ze nog een stuk sterker voor worden. Hopelijk gaat dat in de toekomst nog wel lukken.
    Hoe is het met jou?

@ Naadje: Poeh, 3 liter water drinken. Dat is nogal wat. En wat vervelend die pijn. Hopelijk helpen het water en de vit.C.

Deel Deze Pagina