Oh vind t spannend....morgen de 20 weken echo. Moet ik me nog voorbereiden of iets meenemen? Heb geen idee eigenlijk
Lekker genieten morgen en je iig niet te druk maken. Ben benieuwd hoe het is gegaan laat je wat weten morgen?
jolanda ik sluit me bij jou aan. ik wordt alleen maar chagerijnig van dat warme weer. heb zelf ook liever de winter. avonds gordijnen dicht, kaarsen aan en met een grote kop thee op de bank!!!!
Heeeeerlijk idd! oh wat kan ik daar van genieten zeg haha! Hier vandaag voor het eerst de misselijkheidsvlagen moeten ondergaan, onwijs duizelig en licht in mijn hoofd en al vanaf het opstaan gigantische hoofdpijn....kort om voel me echt;blegh!!
Suc6/plezier vandaag met je 20 weken echo lieverd!!! En wat gaan we zelf doen vandaag? Perfecte dag om A: De was lekker buiten te laten drogen. B: Lekker in het zonnetje een boek te gaan lezen. of C: Lekker een wandeling naar het centrum te maken om de nodige boodschapjes te halen. Ach ben lekker vrij dus laten we het alle drie maar gaan doen vandaag .
Vannacht slecht geslapen, mn mannetje ook, vanmorgen allemaal klusjes gedaan om de tijd wat sneller te laten gaan en niet zoveel hoeven te piekeren en waarvoor.....?! We hebben een super leuke en mooie echo gehad. Alles ziet er goed uit met onze baby. Geen afwijkingen of iets dergelijks gevonden gelukkig! Een paar mooie echofoto's meegekregen. Eentje is zo lief, daar heeft de baby zijn vuistjes op elkaar. Ik zei al tegen mijn man, tja je moet toch wat doen daar binnen dus we gaan deze vuist op deze vuist oefenen! Al met al een leuke ervaring en blij en dankbaar dat alles goed is!!! En wat wordt het.........een verrassing! Hihihihi
Wat leuk zeg lieverd dat alles goed is met jullie beebje. Ben nieuwsgierig wat het word. Afwachte dus hihi. Geniet ervan!!!
Lieverd, och wat leuk!! ben blij dat jullie een goeie/leuke echo gehad hebben! Hier vandaag levendig verbrand, kan geen broek aan want ben zo erg verbrand dat dat heel erg pijn doet.. pfff in slaap vallen op het strand is geen aanrader haha! Verder gaat het goed, voel niet zoveel en geen hoofdpijn of buikpijn, hopen echt zo dat alles goed is met ons beebje, zoveel onzekerheid...bah... en we hebben pas over 12 dagen de echo! het kan echt even niet snel genoeg gaan... wil gewoon weten waar we aan toe zijn... Sorry voor me geklaag hoor dames...
anoniemz je klaagt niet. ik vind het heel begrijpelijk dat jullie willen weten hoe het met de beeb is!! je mag hier gewoon door `klagen`
Jolanda, ha, dan zijn wij precies tegenover gesteld, heerlijk dit weer. Heb een hekel aan de winter. Oh en dan verbrand je ook nog ieksdat is geen pretje. Anouk,knap hoor dat jij bij je eerste al in het openbaar hebt gevoed. Ik heb vandaag gewoon op schiphol (in een restaurantje) gevoed.Ik stel nu echt ht belang van Noa voorop. Lekker he zo'n dag dat alles kan!! Vandaag men mannetje van schiphol opgehaald, die was 3 dagen voor z'n werk naar Moskou. daarna even doorgereden naar een meertje en heeft Lucas lekker kunnen spelen. En daarna afgesloten met pannekoeken eten. Moesten tenslotte vieren dat we 15 jaar bij elkaar zijn,
@zwabbertje gefeliciteerd, en nog vele jaren samen @all vandaag alweer 37 weekjes zwanger en dat betekent dat ik vanaf vandaag thuis mag gaan bevallen als jij geboren wil worden hihi. vannacht waarschijnlijk even een poosje rugweeén gehad maar ben toen weer in slaap gedommeld omdat ik gesloopt was
@zwabbertje: 15 jaar is een hele tijd gefeliciteerd. @naadje: Word spannend nu voor je. Ben benieuwd!!!
Zwabbertje gefeliciteerd. Mooi aantal jaren Hier vandaag de hele dag op pad geweest. Mijn vriend had wedstrijd met de paarden in Beesd. En ik had mijn nicht en neef om op te passen. Het was een hele gezellige dag ik ben alleen verbrand. Finn niet want die had ik goed ingesmeerd.
Labamba, schud me de hand meid ben ook verbrand, op m'n benen zitten zelfs brandblaren, Auw met douchen hè!? Hahaha kleintje insmeren maar zichzelf ho maar, naja mag niet klagen op jou heb mezelf ook niet ingesmeerd Hihihi Hier ontzettende hoofdpijn en super moe dus ik ga weer even een paar uur slapen! Liefs x
Zwabbertje, gefeliciteerd meid, dat is al lang idd en je kleintje vond het vast helemaal niet erg om pannenkoeken te eten Hahaha!
Daf pannekoeken eten vond hij geweldig. Jij helaas weer ongi geworden zie ik. Naadje, dank je wel. Word nu wel spannend voor, begrijp dat je thuis wilt bevallen? Derest natuurlijk ook bedankt. Jolanda, auw blaren zelfs. sterkte, ook jij labamba. Noa heeft gisteren haar eerste prikjes gehad en is weer gewogen.mw. weegt gewoon 5 kg!!! ( 5130 gram). Verder benik vandaag begonnen met kolven en gaan we van de week kijken of ze uit een flesje wil drinken.
Hoi meiden, We zijn weer terug van een heerlijk weekje Belgie . @ Zwabbertje: Gefeliciteerd met jullie 15 jarig lustrum. Wij waren 1 augustus 5 jaar samen, toevallig op dezelfde dag . @ Lieverd: Wat fijn dat de 20 weken echo goed was! Ik ga maandag weer voor controle naar de vk. Dan waarschijnlijk ook een afspraak maken voor de 20 weken echo. Vind het heel spannend! En net als een aaltal mensen hier ben ook ik een wintermens. Vind de winter echt heerlijk. Zoals het nu is vind ik het ook prima, 22/23 graden. Warmer hoeft niet echt van mij.