Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    @zwabbertje
    ik wil indd heel graag thuis bevallen, dat heb ik ook altijd gezegd tegen iedereen. en mocht ik toch met spoed naar het zh moeten zit ik heel dichtbij

alleen het wachten duurt lang hihi, maar denk ook mede omdat ik nog heel veel verjaardagen voor de boeg heb met het riscio dat de kleine geboren kan worden op iemands verjaardag wat ik het liefste niet zou willen maarja niks aan te doen

2. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Hej meiden
    Sorry voor mijn afwezigheid. We hadden het ff druk. Heb wel meegelezen maar had niet de tijd om ff te reageren.
    @ zwabbertje en linde, gefeliciteerd met jullie samen zijn met jullie mannetjes :)
    @ naadje, begint nu echt spannend te worden. Ben benieuwd wanneer de kleine zichzelf meld.
    @ daf, balen zeg... Weer ongi :(
    Hier is alles goed. Vakantie is helaas voor voorbij... De tijd gaat veelste hard. Levi gaat ookal weer naar de 5 maanden toe.
    Sinds deze week krijgt hij ook groente erbij en lekker dat hij dat vind haha. En nu we op fruit en groente zitten gaat, hebben we een echt ritme gekregen. Dat vind ik zelf ook wel fijn. Sochtends moet ik hem wel wakker maken, doen jullie dat ook? Of laten jullie je kleine liggen totdat hij vanzelf wakker wordt?
    Ik hoop dat ik op iedereen gereageerd heb anders mijn excuses hiervoor.

3. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Zwabbertje en Linde gefeliciteerd!

Sanne jammer dat de vakantie altijd zo snel gaat he? Wij hebben nog even te gaan helaas, pas in oktober :( slecht gepland

Vrijdag en vandaag mijn verjaardag gevierd en gister hebben we de babykamer besteld! Helemaal happy ermee! De zwangerschap begint steeds meer te leven. Ook omdat mn buik redelijk aan het groeien is nu en ik steeds vaker bewegingen voel daarbinnen. Is zo leuk!

4. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Linde, waar ben je in Belgie geweest?? Wij gaan namelijk 17 augustus 2 weekjes. Jij ook gefeliciteerd!!

Naadje, ja dan wordt het spannend met zoveel verjaardagen. Ik zelf had bij de eerste heel bewust voor het ziekenhuis gekozen. Maar het belangrijkste is dat je zelf achter je keuze staat.

Sanne, heel herkenbaar hoor de drukte en dan alleen mee kunnen lezen en niet reageren. Dus geen excuses hoor. Ja en wat wordt levi dan alweer groot!! Ik moet nog even nit aan het beginnen met eten en drinken denken, wil haar nog even klein houden!!

Lieverd nog gefeliciteerd, wanneer was je jarig? Geniet van je buikje.

Hier helaas een jongetje wat erg bang is snachts en dus steeds wakker is en bij ons wil liggen. Maar we proberen sterk te zijn voor ons zelf, anders hebben we hem straks elke nacht bij ons liggen.

5. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Goedemiddag dames,
    Wat zijn we druk, Partytent opzoeken, gebak inslaan en overmorgen jarig, ik hoop dat doormiddel van het richten op mijn verjaardag de echo eerder is!
    En pffff wat ben ik misselijk en vanmorgen zegt vriendlief:je borsten zijn veel voller, ze deden ook wat zeer en zijn behoorlijk gespannen... Ik hoop dat alles mag wijzen op een goede echo de 13e maar nogsteeds twijfel ik soms en vergeet ik te genieten..
    @lieverd, hopelijk hebben jullie gauw de babykamer, kan me voorstellen dat jullie er zin in hebben! Gefeliciteerd nog met je verjaardag!

@zwabbertje, hopelijk slaapt hij gauw iets rustiger!
    Hoop dat hier met iedereen goed gaat!

Liefs

6. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Sanne: Jammer dat je vakantie weer voorbij is. Zeker nu je het niet zo naar je zin hebt op je werk. Hopelijk komt daar snel verandering in.

@ Zwabbertje: Wij zijn in de Ardennen geweest. Vlakbij de stad Namen. Waar gaan jullie heen?

@ Lieverd: Wat leuk dat jullie een kinderkamer hebben gekocht. Dat hebben wij vandaag gedaan :).

@ Jolanda: Heel begrijpelijk dat je nu voornamelijk onzeker bent en dus nog weinig geniet. Wel fijn dat je wat afleiding hebt met je verjaardag.

Vanochtend moest ik voor controle naar de verloskundige en alles zag er goed uit. De kleine groeit goed en we hebben het hartje weer even gehoord. Toch fijn om weer even de bevestiging te krijgen dat alles goed gaat. Over 2 weken 20 weken echo! Spannend!!

7. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @lindedd en lieverd: Leuk he baby shoppen. Wat voor kamertje hebben jullie gekocht? (wel showen he als hij af is!!)
    Lieverd nog gefeliciteerd met je verjaardag.

@sanne: Balen dat je vakantie weer voorbij is. Je hebt iig wel redelijk weer gehad.
    En inderdaad kom ook ik tijd tekort om andere dingen te doen dus lukt het ook hier niet altijd om te reageren. Maar dat geeft toch ook niet!

@jolanda: Die onzekerheid hoord erbij en dat word vanzelf minder. Geniet van de voorbereidingen voor je verjaardag dat is een goede afleiding.

@zwabbertje: Leuk de ardenne zijn wij dit jaar ook al geweest. Mooie plek om even weg te zijn maar niet te ver weg.

@naadje: Ik wilde ook heel graag thuis bevallen en heb dat ook gedeeltelijk gedaan. Later helaas wel naar het ziekenhuis gemoeten (is op een kwartier rijden van hier) en die rit duurde wel erg lang op zo'n moment. Toch wil ik een eventuele volgende keer weer graag thuis bevallen.

Nou hier niet heel veel te melden. Lekker aan het werk en met lethe momenteel ook een heerlijk ritme. Ze groeit als kool. Donderdag naar het cb ben weer erg benieuwd.

8. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    @anouk, het ziekenhuis is ongeveer 5 minuten van mijn huis. en ik ga gewoon duimen dat ik daar niet heen hoef hihi

@lindedd en lieverd, ik ben inderdaad benieuwd welk kamertje julie nemen wel foto,s plaatsen he

@jolanda, probeer toch van je zwangerschap te genieten hoe moeilijk dat af en toe ook is, ik voelde me al heel gauw schuldig dat ik er niet van genoot

@all
    hier telkens wel wat last al van me buik, maar nog krampen wat doorzet naar weeeén, erg jammer hihi want me vent wil ook graag vakantie hebben

9. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Jolanda, nog 1 dagje en dan groot feest. Maak er een mooie en gezellige dag van!!

Linde, fijn dat alles goed gaat met de kleine in je buik. Het lijkt hier alweer zo lang geleden. Geniet er maar dubbel en dwars van.
    Wij gaan naar Molenheide (vlakbij de plaats Hasselt)

Anouk, Linde is naar de Ardenne geweest wij gaan naar het plaatsje Houthalen-Helchteren.
    Ben erg benieuwd wat Lenthe weegt, ik vond Noa met haat 5 kg bij negen weken wel erg veel gegroeid.

Naadje je maakt het spannend. Ik hoop echt voor jouw dat je niet voorbij de 40 weken hoeft.

Hier alles rustig. Lucas is nu met oma mee en gaat daar vanavond ook slapen. Athans ik hoop dat hij slaapt, bij ons doet hij het 's nachts nog steeds slecht en zegt hij dat hij bang is.

10. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @all: Even een kleine update. Ben met Lenthe op het cb geweest en ze doet het erg goed. 6700 gr en 65 cm. Ze groeit als kool.
    Ze heeft haar prikjes weer gehad en gelukkig voorlopig de laatste ze heeft er zo'n last gehad. Vanmiddag erg veel geslapen en daarna ging het goed.
    Ze heeft haar eerste fruithapje gehad, zoooo schattig die vieze gezichtjes die ze trok hihi.
    Na het badje was het alleen maar huilen en merkte we dat ze toch wel last had van haar prikjes dus is ze lekker met een zet-pilletje naar bedje gegaan.
    Hopelijk voelt ze zich morgen weer beter.

Fijne avond allemaal.

11. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Anouk, zielig altijd die prikjes ik zit nu ook even in de fase van geen prikjes. Heerlijk Finn is er ook altijd ziekjes van.

Finn heeft deze week hand voet mond ziekte gehad en was helemaal zich zelf niet gelukkig wilde hij veel slapen want wakker was er geen land met hem te bezeilen. Inmiddels is hij weer beter en een vrolijk mannetje. Ook wij moeten morgen naar het CB. Ik ben benieuwd hoe hard hij gegroeit is.

12. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    @anouk, wat vervelend zeg dat de kleine last had van haar prikjes, hoop dat het nu weer beter gaat.

@labamba
    wat houd dat voet, hand ziekte in

13. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Naadje, dan krijgen ze een soort zomeruitslag alleen deze bultjes krijgen ze ook blaasjes op en ook in de mond echt heel zielig.

Finn is ook weer bij het CB geweest. 72cm lang 8.623 kg schoon aan de haak.

14. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    goedemorgen meiden,

gisteravond flink last gehad van weeeén uiteindelijk toch besloten om proberen te slapen, het is gelukt maar de weeen zijn weer afgenomen. ik hoop zo dat ze gauw weer gaan beginnen zodat ik ons knulletje kan vasthouden

15. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Naadje: wat spannend! Ik hoop dat de weeën snel door gaan zetten.

@ Anouk: lijkt me erg naar die prikjes, gelukkig zijn jullie er even vanaf.

@ Labamba: gelukkig is Finn weer opgeknapt. Ik had ook nog niet van die ziekte gehoord.

Vraagje: Ik wil met de 20 weken echo graag m'n moeder meenemen. Hebben jullie ook iemand meegenomen (naast je man/vriend natuurlijk)? En zal ik dat eerst bij de verloskundige moeten vragen of dat kan?

16. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @Labamba: Nee ik had er ook niet van gehoord. Fijn dat het zo goed gaat met Finn. Een hele kerel al.

@naadje: Ik ben benieuwd wanneer het echt doorzet. Ik hoop dat je snel je kleintje in je armen mag hebben.

@Lindedd: Ik had alleen men vriend bij met de 20 weken echo. Maar volgens mij mag je best 2 personen mee nemen en zeker in jouw situatie. Ik zou het idd gewoon navragen.

@Zwabbertje: Ik hoop dat Lucas iets beter slaapt nu en dat het even een fase is.

Hoe is het met de rest?

Hier gaat het prima. Lenthe zit helemaal onder de muggenbultjes zo zielig en ook nog eens allemaal in haar gezichtje :(. We hebben vannacht maar een muggengaas van het camping bedje eroverheen gedaan misschien dat het helpt.

17. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ naadje, wat spannend nu! Ik hoop dat je idd snel jullie mannetje in je armen kan houden.
    @ labamba, wat vervelend dat finn ziek is geweest. Gelukkig is hij nu weer de oude.
    @ Anouk, wat grappig. Lenthe is net zo zwaar en groot als Levi toen hij 4 maanden was. Echt toevallig. Echt vervelend hè die prikjes... Levi reageert er ook altijd zo heftig op. Gelukkig zijn er zetpilletjes en die werken altijd goed. Hihi en leuk hè die eerste hapjes :)
    @ linde, ik heb alleen mijn man meegenomen naar de 20 weken echo. Ik heb gehoord dat ze het niet op prijs stellen als je meer mensen meeneemt. Dus ik zou het ff overleggen met de vk. Zou wel leuk zijn als je moeder mee kan gaan.
    Hier is alles goed, 1 werkweek weer overleeft. Levi doet het nog steeds super goed. Alleen merk ik dat hij mijn zelfgemaakte fruithap niet lekker vind. Hij heeft liever potjes. Onze kieskeurige haha. Maja, we zetten het wel door om mijn zelfgemaakte hapjes te geven. Hopenljjk vind hij het straks wel lekker.
    Iedereen nog een fijne dag.

18. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Oh wat schrok ik me net een hoedje..... Werd wakker v het gerommel in mijn buik dus ik dacht laat ik even naar toilet gaan en terug mijn bed in duiken... Ik zit op hetmtoilet en ineens een gigantische bloedneus,mee druppels liepen eruit op mijn been, ik schoon gemaakt en doekje tegen mijn neus gehouden. Na een paar minuten was dit over, ik vond dit zo gek dat ik gelijk de iPad aan zette en keek of dit normaal was...tot mijn stomme verbazing was dit heel normaal!
    We halen vanmiddag maar zakdoekjes voor als ik het weer zo plotseling krijg want nu zat ik direct bij wc papier maar wat als ik het op de fiets/auto of winkel krijg hihi moet er niet aan denken!

Nou dames, van schrik kan ik niet meer slapen dus ga ik maar wat doen in huis.
    Liefs en fijne dag

19. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    Hey meiden.
    Ik wou jullie even laten weten dat gisteravond onze zoon om 20:42 is geboren zijn naam is keano hij weegt 2835 gram en is 49 cm lang. We zijn helemaal in de wolkjes

20. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Naadje gefeliciteerd met jullie zoontje!!!!! Gaat alles goed? Leuke naam hoor! Geniet van jullie gezinnetje!

Jolanda veel plezier en succes morgen bij de echo! Hopelijk is alles goed met de kleine! En die bloedneuzen zijn niet onbekend haha. Wel lastig idd!

Deel Deze Pagina