Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    @jolanda
    hij heet keano hihi

de bevalling is zeker super snel gegaan, waren zelfs even bang dat ik zou bevallen zonder de vk erbij
    een snelle bevalling zou ik ooit wel weer willen mocht er een tweede komen maar of ik hem weer zo snel zou willen nee denk het niet haha

ik zit zelfs alweer op mijn eigen gewicht als het niet iets meer is

2. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @naadje: Wat en stoer mannetje zeg, leuke foto's!
    En inderdaad een snelle bevalling zeg. Gelukkig is alles goed gekomen.

@labamba: En heeft Finn al wat beter geslapen nu?

@sanne: Suc6 met het gesprek vandaag.

@Jolanda: Ik zal voor je duimen dat alles goed is.

@lindedd: En al zin in morgen? hihi.

Nou Lenthe heeft nog steeds last van haar tandjes en de warmte. Haar ontlasting is nog steeds erg dun,groen en slijmerig (sorrie hihi) Hoelang zou zoiets aan houden denken jullie??
    Als het nog een paar daagjes duurt toch maar even ha vragen denk ik.
    Gelukkig drinkt ze wel redelijk goed (140 ipv 180) en is ze op een beetje gejengel na gewoon vrolijk.
    Zo sneu voor ons meissie. Ze ligt nu lekker te slapen.

3. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    naadje wat een mooi mannetje zeg!! heerlijk genieten.

4. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    We zijn net terug van de 20 weken echo en alles zag er goed uit! :)
    We krijgen een meisje!! :D Lenthe en Noa krijgen versterking :).
    M'n moeder was ook mee, ze vond het helemaal geweldig. Vanavond maar even bij m'n schoonouders langs.

5. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Ahhh fijn zeg dat alles goed is. En wat leuk zeg een meisje!!!! Fijn ook dat je moeder mee is geweest. Zal ze vast van genoten hebben.

6. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Dames, ik heb een vraagje... de 13e eerste echo gehad en à.s vrijdag herhalingsecho,omdat ik de 13e een week ben terug gezet vraag ik me nu af of ze een berekening kan maken hoever ik ben of dat daar nog te weinig tijd tussen zit?

@lindedd fijn dat alles goed was en wat leuk dat Lenthe en Noa versterking krijgen! Top! Je moeder heeft vast genoten!

Liefs en een hele fijne middag allemaal

7. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Naadje wat een knapperd. En ik ben jaloers, gewoon al op je gewicht voor de zwangerschap. Bij mij zit alles er nog aan :x En het lukt me maar niet om af te vallen. Ik blijf teveel en te lekker eten.

Lindedd gefeliciteerd dat alles goed was en een meid heerlijk roze meiden spullen kopen geweldig!!

Anouk, gaat het al beter met lenthe. Heb je al spul wat je op het tandvlees kunt smeren gebruikt? Ik gaf Finn voor de nacht gewoon een zetpilletje toen de tandjes doorkwamen zodat hij wel lekker kon slapen (was een tip van een collega)

Finn slaapt gelukkig weer goed en door heerlijk. Als je het niet meer gewend bent om midden in de nacht er uit te moeten dan is het een beetje zwaar als dat wel moet. Morgen nog een half dagje werken en dan....vakantie. 1e week thuis verven en 2e week weekje Duitsland en in de 3e week willen we een paar dagen saampjes weg.

8. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Jolanda: Ik heb eigenlijk geen idee of ze na zo'n korte tijd een goede berekening kunnen maken.

@ Labamba: Wat fijn dat Finn weer lekker doorslaapt.

@ Naadje: Dat is inderdaad snel, dat je weer op je oude gewicht zit. Fijn hoor. Dan was je zeker ook niet erg veel aangekomen tijdens de zwangerschap?

Ik heb de hele tijd gezegd dat als ik een meisje krijg, ik geen roze kamertje wil, maar begin het nu toch wel leuk te vinden om iets met roze te doen :). Nu m'n man nog zover krijgen :).

9. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    @lindedd
    leuk een meisje hihi, arme knullen hier
    enne ik was 13 kilo aangekomen in totaal valt nog mee denk ik haha

@anouk
    wat vervelend dat de kleine zo een last heeft van haar tandjes

10. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @landedd: Komen de meiden uiteindelijk toch nog in de meerderheid hehe.

@naadje: Hoe bevalt het mama zijn? Hoe doet de kleine het tot nu toe?

Met Lenthe gaat het weer beter nu het is weer de ouderwetse kwebbelkont hihi.
    Ze heeft er toch een paar dagen behoorlijk last van gehad. Er is nog geen tandje zichtbaar maar voel nog steeds een hard puntje in haar onderkaakje.
    @labamba: Ik heb Chamodent druppeltjes die ik voor de fles geef en die lijken te helpen. Gelukkig sliep/slaapt ze 's nachts goed door.

11. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    LindeDD: Daar heb ik vandaag ook niet echt antwoord op gekregen haha! enne.. lekker roze verven, komt vast goed met je man hihi
    Labamba: Fijn dat dat goed gaat en Finn weer doorslaapt. Wens je een paar goeie weken vakantie!!

hier vandaag een goeie uitwendige echo gehad, hartje horen kloppen voor het eerst, vruchtwater en baarmoeder zagen er goed uit! Het kindje was voor 11d terug nog 7,3mm en was nu 20,3mm. ik was een week terug gerekend en zou eigenlijk 8w en 1d zijn maar toch nog 4d vooruit gezet en zijn nu 8w en 5d zwanger van ons kleintje. We zijn onwijs trots!

Liefs

Bijgevoegde bestanden:

• beeb.jpg
      beeb.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,9 KB
      Weergaven:
      3
  12. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    anoniemz wat een mooie echo! en wat groeien zeg. mooi hoor.

nou ik ben er weer. we hadden de laptop stuk en via de telefoon heb ik jullie wel gevolgd, maar reageren is niet echt handig via dat ding dus de reacties waren kort.
    hier gaat alles zijn gangetje. nog steeds niet zwanger(als dat al gebeurt)wat dat betreft wel balen dat er niets gevonden is, want nu weet je niet hoe of wanneer je zwanger wordt. niet dat ik had gehoopt dat ik of mijn man iets zouden hebben waardoor het niet wil, maar dan zit je niet in het onzekere.
    we staan overigens nog steeds achter onze beslissing om niet met ivf of een andere behandeling te beginnen om zo aan onze kinderwens te beginnen(als dat zou lukken)
    nou ik ga even verder met poetsen, want met dat hete weer van de afgelopen week heb ik niet echt veel gedaan in huis, dus het wordt hoog tijd.
    fijne zaterdag en tot gauw!!

13. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Daf, inderdaad fijn dat er niets is gevonden en dat jullie de natuur zijn beloop laten gaan. Hopelijk schieten jullie snel raak. Echt goed dat jullie daar heel duidelijk in zijn.

Hier een super fijne verjaardag gehad. Ik ben vandaag 38 geworden. Pff ga nu toch echt richting de 40 haha. Echt heel erg verwend ook super leuke kleding voor Finn gehad. Echt leuk.

14. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    labamba gefeliciteerd nog!

15. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Labamba gefeliciteerd nog!

Nou dames, morgen om 13:30 eerste afspr met onze verloskundige, ben wel wat zenuwachtig haha, maar eigenlijk nergens voor nodig.

Fijne dag allemaal vandaag

16. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Labamba: Nog gefeliciteerd met je verjaardag!

@ Daf: Ik hoop zo dat het voor jou nu ook snel raak is! Zeker als er bij jullie allebei niks geks is gevonden, dan zou het toch een keertje moeten lukken zou je zeggen.

Wij hebben een lekker druk weekendje gehad. Zijn heel druk geweest met opruimen. Lekker veel weggegooid en nog even bij de Ikea geweest, altijd leuk. Voor vrijdag hebben we een aanhanger geregeld en dan gaan we nog een hoop wegbrengen naar de gemeentewerf. Pff, is nog een hoop werk om ruimte te maken voor de babykamer, maar ik vind het erg leuk om er mee bezig te zijn :).

17. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @labamba: Nog gefeliciteerd met je verjaardag.

@Daf: Fijn idd dat er niet is gevonden. Ik vind het knap hoe je ermee omgaat en dat jullie de natuur zijn werk willen laten doen.

@Lindedd: Heerlijk he ruimte maken voor de baby en met de baby kamer bezig te zijn. Ben benieuwd hoe dat hij eruit gaat zien.

Met Lenthe gaat het weer helemaal goed. Haar tandje is nog lang niet helemaal door maar het puntje is er en ze heeft er iig geen last meer van.
    Haar fruithapje gaat nu ook beter gister heeft ze een hele peer op!!
    Even een huishoudelijk vraagje hihi. Hoe maken jullie die vieze slabbertjes schoon? Ik blijf nu zitten met bruine vlekken overal op ;).

18. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    anoniemz veel plezier met de kennismaking vanmiddag!!

19. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Labamba nog gefeliciteerd!

Jolanda hoe was je gesprek bij de verloskundige?

Wij gaan zo naar het ziekenhuis voor een informatieavond over een bevalling in het ziekenhuis. We weten nog niet zeker of het thuis of het ziekenhuis wordt, maar dan zijn we in ieder geval op de hoogte van het hele gebeuren. Dus ben benieuwd!

Wat hebben jullie trouwens aan voorbereiding gedaan, zwangerschapsgymnastiek, yoga, samen bevallen......etc ?

20. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Hallo dames, even een update van onze eerste afspraak bij de verloskundige! Wat een onwijs leuke verloskundige, goed gesprek gehad en het voelde en klikte goed en opzich houden we daar wel van. Mijn bloeddruk was iets aan de lage kant maar niets waar ik mij zorgen over moest maken, mijn gewicht was zoals ik verwachte ook prima. Hebben het gehad over borst of fles voeding en hebben gekozen voor borst maar toen ze vroeg of ik thuis of in het ziekenhuis wou bevallen moest ik wel even 2/3x nadenken, ik hou van de zekerheid en wil graag zeker zijn dat er niets fout gaat, het leek haar en ons beter in het ziekenhuis te bevallen dus daar hebben we dan ook voor gekozen! Toen ze mijn laatste menstruatiedatum opschreef zei ze: ik zet jou niet op 9w en 2d maar op 9w en 5d, de tijd begint te dringen als jullie een prenatale screening willen laten doen.. 'Willen we dit' is direct wat er in ons opkwam!? De vragen gingen door mijn hoofd terwijl zij een heel verhaal op stak vroeg ik of we hier tot aan volgende wk woensdag over na mochten denken, dat mocht en wouden we het toch doen besluiten mochten we haar bellen en ging zij zsm de papieren in orde maken... O jee dacht ik, ben nu dus in een keer bijna 10 week of moet ik toch de 9w en 2d aan houden? Zoveel vragen in zo'n korte tijd! Gelukkig werden al die vragen en al dat gemaal beloond met een leuk knuffeltje voor de baby, 2 zwitsal producten en stokjes van de zwitsal, wat leuk en wat klein! Jammer genoeg kon ze niet even opzoek naar het hartje, wat jammer vonden we dit maar toen ik vroeg naar mijn volgende echo zei ze: je mag morgen een afspraak maken voor over 1-2 weken. Oh dan al? Ja zegt ze, voor je 12 weken echo... Jee, ik kan jullie wel vertellen dat er een last van mijn schouders viel, ik wist weer wanneer we ons kindje konden bewonderen wat een fijn gevoel! Iets minder is dat ik 7buisjes bloed af moet laten nemen maar zoals de verloskundige al zei: het is voor een goed doel! Nou dames, wat een lang verhaal maar wou het zo graag delen met jullie!
    Liefs en een hele fijne avond!

Deel Deze Pagina