Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Helaas hier een ilusie minder, vannacht ongi geworden en hij valt dit keer heel zwaar. Ben echt verdrietig ervan. Maar ik moet mezelf omhoog houden en zeggen, je bent pas 6 maanden bezig en je hebt natuuurlijk al de leeftijd dat het wat langer duurt en noem het maar op. Maar eigenlijk ben ik er zo klaar mee. Gelijk begonnen met mijn 600mg ibuprofen in de hoop dat min klachten nu wat minder worden. Moet zo naar een crematie en maak me nu al druk of ik me tussendoor wel kan verschonen. Bah wat haat ik dit.

2. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    He lambada das balen! Maar geef de moed niet op he!
    Een half jaar tot een jaar is gemiddeld... Degene die eerder zwanger zijn hebben geluk.
    Snel van die duivels af en vol goede moed naar de volgende ronde!

Sterkte met de crematie...

3. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Hey labamba, balen zeg ongi geworden, en wat minim zegt het gemiddelde is 6 tot 12 maanden maar snap het wel hoor.

Suc6 met de crematie vandaag.

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Labamba, sterkte vandaag meid (zowel met de ongi als met de crematie)

5. skattie84

skattie84 Actief lid

25 mrt 2011
    301
    2
    18
    Z-H
    Balen labamba!! Sterkte vandaag!! Even de rode dagen door en dan hup vol goede moed naar de volgende ronde!! Hou je taai meis!

Hier nog geen ongi, maar heb echt krampen en steken dus ben bang dat het eraan komt. :( Hou jullie op de hoogte!

6. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    hoi meiden

labamba, sterkte meid met de crematie en de rode duiveltjes
    ik hoop dat je je gauw weer beter voelt

hier net een heel klein beetje roze bloedverlies gehad tijdens het afvegen, ben benieuwd of het nu gaat doorzetten
    hoop het nog niet want ik moet zo gaan werken en de laatste keer toen ik ongi werd ben ik bijna out gegaan van de pijn

en als ik wel ongi word ga ik beginnen met tempen
    wie weet eigenlijk hoe dat werkt

meiden geniet van het mooie weer, en laat vooral mooie testen zien

7. skattie84

skattie84 Actief lid

25 mrt 2011
    301
    2
    18
    Z-H
    Hoi Naadje! Oh dat zou balen zijn als dit je ongi is! Hoop het niet voor je en succes op je werk hoop dat het dan niet door zet. Ik moet ook zo werken en hoop ook echt niet dat dan mn ongi op komt zetten...

Ik doe ook aan tempen, je kan mijn link aan klikken dan zie je hoe t er ongeveer uit ziet.

Je meet elke ochtend voor het opstaan je temp. Voor je ei is hij laag, tijdens je ei gaat ie nog lager en de dag na je ei schiet hij ineens heel erg omhoog. Daardoor kan je dus zien wanneer je ei is geweest dan doe + 14 (soms kan het 1 of 2 dagen afwijken) dagen en dat is dan je NOD :) Als je temp hoog blijft ben je mogelijk zwanger, schiet hij omlaag dan komt je menstruatie eraan of het is dan net begonnen. Succes ermee!!

8. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    @labamba: wat k*t. Hoop dat de ongi snel voorbij is en weer met een volgende ronde kan beginnen.

@anouk79: hoeist nu bij jou? Nog niks? Nog een test gedaan?

@naadje53: spannend elk toiletbezoek he? Hopen dat de ongi niet doorzet en dat het een innestelingsbloedinkje is en zo niet laat het dan maar snel komen! Dan kan je weer verder

@skattie84: bij jou ook spannend zo te horen. Ben benieuwd!

Hier verwacht ik mijn ei maandag. Heb gister goed geklust (geen sperma terug gevloeid, apart normaal gesproken wel hihi). Morgen weer een klusdag en maandag misschien nog. Daarna weer ong 16 lange wachtdagen, waarin ik vanalles weer ga voelen vrees ik. Vrouw zit soms lastig in elkaar! Mijn NOD is dan 20 april. Ben maar uitgegaan van een cyclus van 28 dagen.

Iedereen succes met kwaaltjes, testen, afwachten en ongiklachten!!!

9. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Wat ik me eigenlijk ineens afvroeg:
    Zijn er ook meiden die, als ze zwanger zijn gaan meedoen aan moeders voor moeders?
    Ik denk ik wel....

10. Sis75

Sis75 Niet meer actief

Labamba wat rot voor je... ik snap je verdriet heel goed hoor, we hebben de leeftijd, en dan wil je het gewoon, tis zo onzeker iedere maand.. maar wat die vriendin zei is echt stom, dat zeg je toch niet!
    Je moet maar denken miss zijn het haar hormonen wel, niks van aantrekken, en gewoon positief blijven hoor!

11. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Hey meiden, hier weer een slopend dagje gehad, pfff. Is het niet van het werken dan is het wel van de onzekerheid, wel of niet zwanger. Ben namelijk nog steeds niet ongi.
    Morgen nog eens een testje doen en dan als hij negatief is en ik ben nog niet ongi maandag maar even huisarts bellen over hoe en wat.
    Of denken jullie dat dat te vroeg is??? Heb normaal wel een regelmatige cyclus.

Even op jouw vraag lieverd, ga ook mee doen aan moeders voor moeders als ik zwanger ben, heb je toch de mogelijkheid om je steentje bij te dragen he.

Naadje: spannend hoor, hoop dat het innesteling is maar zo niet dan snel doorzetten die ongi dan weet je waar je aan toe bent.

12. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Thanx meiden. Na heel wat gehuil en 2 ibuprofen pillen later gaat het nu wel weer met me. Ik heb wel met mijn skattie afgesproken dat we het tot einde van het jaar blijven proberen zolang ik het mentaal vol kan houden. Ik heb in mijn ongi tijd (de eerste 2 dagen) heel erg last van negatieve gedachten en heel erg last van mijn ongi. Waardoor ik zo verander en niet leuk ben dat het voor mijn skattie ook echt niet meer leuk is. Ik hoop echt dat we snel raak schieten.

@anouk, ik zou ook de huisarts bellen al is het om te overleggen.

13. Sis75

Sis75 Niet meer actief

Meiden, heb net een test gedaan, en jahoor een licht rose streepje!
    Het zag er net zo uit als bij Nora.
    Kan het haast niet geloven!
    dus doe ik er morgen nog maar 1 voor de zekerheid...

14. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Ohhh geweldig sis75 alvast voorzichtig gefeliciteerd.

15. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Sis75 wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd nou dan ligt het niet aan de leeftijd meid.

16. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    sis
    ik wil je ook alvast voorzichtig feliciteren:)

hier heeft de ongi nog niet doorgezet, wel nog steeds een heel klein beetje bloedverlies(geen tampon vol)

terwijl mijn vorige ongi toch wel heel erg heftig was , kreeg ineens last van mijn buik en rug dat ik zoiets had van s... snel naar de wc en promt het liep er echt letterlijk en figuurlijk uit

labamba
    wat vervelend zeg ik weet precies hoe jij je voelt, hoop dat de pijn gauw weer een beetje zakt, ging het wel tijdens de crematie
    hier een dikke knuffel voor je:)knuf

17. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    wauw Sis, van harte gefeliciteerd!

18. Lotte30

Lotte30 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.110
    0
    0
    Ik werk bij moeilijke jongeren met een geestelijke
    Limburg
    @Nora & Sis75:
    Proficiat dames!!! Sis75, hopelijk snel een donkerder streepje op een test.

@Anouk:
    Spannend, en ik zou als je morgenvroeg geen positieve test hebt en nog steeds niet ongi bent idd ook de huisarts even bellen.

@Labamba:
    Wat ontzettend vervelend,, Ik snap je helemaal:(
    Hopelijk is het volgende ronde raak. Heel veel sterkte!!
    Knuffel

@naadje53:
    Hopelijk is het bij jou een innestelingsbloeding en zet je ongi niet door!! Zal voor je duimen.

Voor alle wachtende, en zoekende naar hun ei (net als ik:p). Succes en veel plezier met klussen.

Liefs

19. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    hoi dames

ik heb toch het gevoel alsof mijn ongi door gaat zetten, alhoewel ik nergens last van heb en dat vind ik raar
    ik heb namelijk wel iets meer bloedverlies als gister
    en stiekem hoop ik dan maar dat ik ongi ga worden
    alleen tsja wanneer zal de volgende keer komen haha

20. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    @sis75, gefeliciteerd!!

ik heb gisteren toch maar een testje gedaan, ik teste negatief, niet zwanger gaf ie aan.
    Heel jammer, maar was ook wel de eerste dag dat ik kon testen. Nu ga ik echt afwachten tot ik ongi word of zelfs een paar dagen overtijd ben.

de teleurstelling van een negatieve test vind ik groter dan ongi worden. dus ff geen test voor mij.:(

Deel Deze Pagina