Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Mijn duimen draaien overuren voor je daf!

Knap dat je nog zo lang gaat wachten!!! Ik had het na twee dagen overtijd al bekeken. Wel jammer dat toen manlief pas 5 uur later thuis kwam. Zat ik dan.....hihihihihi

2. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Meiden even een kort berichtje. We zijn weer terug van onze vakantie in Belgie. Lucas is weer naar school en met Noa gaat alles goed (vandaag naar het CB geweest 5800 gram en 61 lang, bij 3 maanden). Ga nu het topic even teruglezen, ben namelijk wel benieuwd hoe het met jullie allen is.

3. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Jolanda, trots mag je zeker zijn. Weer een geweldige echo en hopelijk een beetje gerustgesteld zodat je kunt gaan genieten.

Anouk hoe is het nu met de pijn in je heup? Ja, ja eerste tandje, wat gaat het hard he. Lucas was inderdaad ook 5,5 maand.

Sanne, heftig dat je tegen een burn out aan zit. Dat moet echt een vreselijk gevoel zijn. Ik hoop dat ndat je de gesprekken op je werk gehad hebt dat een stuk opluchting geeft. En wat betreft het helmpje van Levi is ook niet leuk, maar hou altijd voor ogen dat dit het beste voor hem is. Maar snap dat je door deze problemen er helemaal door heen zitten. Maar je kunt inderdaad hier altijd terecht.

labamba, fin alweer 8 maanden!! Ja ook hier blijft het moeilijk om van die lekkere dingen af te blijven. De 10 kg die ik met Noa aan was gekomen zijn er gelukkig wel af, maar wil er nog 20 kg vanaf hebben.

Naadje, jeetje wat een geweldig mooi mannetje hebben jullie gekregen, echt om trots op te zijn. En wat een mooie haren al.

Lindde, geweldig ook een meisje. Nu kan je dus gericht spulletjes gaan kopen, heb je je al uitgeleefd? Ja en die hormonen helaas blijven die lang in je lichaam, ik heb er nu nog last van.

Daf, ooooh ik hoop zo voor je dat je een mooie positieve test zult hebben zaterdag. Ik duim echt voor je!!

Hoe is de stand nu qua jongens en meiden? 2-3

Over de puf en hijgles: Bij Luc wel gedaan, maar met het idee andere zwangere vrouwen te ontmoeten en met men zwangerschap bezig te zijn. Nu bij Noa niets gedaan, had er geen behoefte meer aan.

4. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Daf: Wat maak je het spannend!! Ik hoop zo dat je vrijdag een mooie test hebt!

@ Zwabbertje: Leuk dat je er weer bent. Fijne vakantie gehad? Ik moet zeggen dat ik me nog erg heb ingehouden met spulletjes kopen. Alles wat we nu hebben, hebben we gekregen. Ik wil wachten tot de babykamer er is en we het ook meteen netjes kunnen opbergen. En eerst maar eens kijken wat we allemaal krijgen want dat is ook heel wat. Maar ik kijk wel regelmatig hoor :).

Gisteren voor het eerst na de zomer weer een balletlesje gedaan. Het viel me eigenlijk mee hoeveel ik nog kan. Had vannacht wel pijn in m'n liezen, maar dat is nu weer minder gelukkig. Toch fijn als ik een beetje kan blijven bewegen.

5. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @zwabbertje: Leuk dat je weer terug bent. Leuke vakantie gehad? En hoe is het met Noa?

@Lindedd: Zodra het kamertje staat dan heb je ook een idee over hoe het eruit kan komen te zien en dan kun je ook gerichter shoppen. En wel al wat leuke kleertjes gekocht? De merken Noppies en Feetje vind ik onwijs leuk op het moment!! (Ben ik zelf helemaal verslaaft aan :D). En Hema natuurlijk.
    Maar je hebt alle tijd nog.

@Sanne: Hoe is het met je meis? Kun je alles een beetje op een rijtje zetten? suc6 morgen met je gesprek.

@lieverd: hoe gaat het eigenlijk met jouw zwangerschap? Ook alweer over de helft zeg, wat gaat het hard.

@daf: Je bent nu wel ver over tijd inderdaad. Spannend hoor. Knap dat je tot zaterdag kunt wachten.

@naadje: hoe is het met je mannetje? Alles weer een beetje rustig nu?

@jolanda: Ik had ook een 9 maanden boek erg leuk en nu heb ik mijn baby dagboek. Ook leuk. Heb haar stamboompje met foto's erin en alle weetjes die leuk zijn voor later.

Hier doet Lenthe het prima. Ik had verwacht dat haar tandje nu wel verder door zou zijn maar ik keek gisteren en hij leek wel weg ineens :(. Verder slaapt ze helemaal super. In de ochtend 2.5 uur en in de middag ook 2 uur en s'-nachts slaapt ze ook super. Ze word de laatste dagen om 4 uur wel wakker maar speentje erin en madam slaapt gewoon weer verder tot 7 uur.
    Fruithapje gaat prima. en Vanavond beginnen we met groentehapje. Ben benieuwd.

6. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Zwabbertje! Leuk dat je terug bent meid, hoe was je vakantie? Lekker kunnen genieten!?

LindeDD. Fijn dat je even je energie kwijt kon, en dat het je mee viel natuurlijk!

Nou hier heb ik ook mijn werkgever ingelicht en die nam het erg goed op. Ik werk in de horeca dus dit is lichamelijk momenteel erg zwaar soms, gelukkig heeft hij veel begrip! Heb ook verteld dat ik het volgende week vrijdag ga vertellen aan mijn collega's, ben dan tegen de 12 of over de 12 weken en voel mij daar zelf toch iets prettiger bij na de echo. Bij mijn werkgever was het te sprake gekomen en ik hou er niet van om dan "luchtig" er op te reageren en volgende week te vertellen dat ik zwanger ben.
    Verder had ik mij opnieuw voor een hogere studie opgegeven dit jr omdat ik dacht toch na de miskraam niet gauw opnieuw zwanger te raken, hier ga ik vanmiddag over bellen dat ik dat toch niet ga doen! Het was misschien ook meer een opwelling van beslissing om continu bezig te zijn met werk en studie om alles op dat moment te vergeten..ben blij dat ik het gewoon kan annuleren zonder enige problemen of boetes;)!

Liefs en fijne middag

7. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    @lieverd ik heb afgelopen zondag al getest, maar die was negatief. nu niet eerder weer dan zaterdag.

8. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Ik duim nog steeds voor je daf! Brand zo een kaarsje voor je;)!

9. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    begin nu toch wel benieuwd te worden. bij iedere steek/prikkel in mijn buik denk ik.......zou het de ongi zijn. of toch...............

10. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Een week overtijd is ook niet niets als je normaal altijd optijd bent. Ben ook onwijs benieuwd! Je ging morgen testen of zaterdag toch?

Liefs

11. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Daf: Het wordt steeds spannender!! Hou je het nog uit tot zaterdag?

@ Anouk: Fijn dat het met Lenthe zo goed gaat. Inderdaad wel gek dat het tandje nu niet meer te zien is.
    Ik heb zelfs nog geen kleertjes gekocht, kijk wel regelmatig bij de hema enzo, maar wil echt wachten tot de babykamer er is en we alles meteen mooi kunnen opbergen.

12. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Daf, het wordt nu wel heel spannend voor je. Het is je zo gegund meid.

Lindde, Anouk en Jolanda onze vakantie was top. We hebben zo van de twee kids kunnen genieten in een mooie omgeving. En men ouders waren mee, dus 4 extra handen is handig en gezellig.

Hier dus weer over tot het dagelijks leven. Echter kreeg manlief maandag op z'n werk te horen dat hij dinsdag t/m vrijdag naar Moskou moest. Dus zit nu sinds dinsdagochtend (tot vrijdagavond) alleen met de kids. Nu heb ik dus echt respect voor alleenstaande moeders!! Jeetje wat is dit zwaar.

13. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    ik ben er ook weer. heerlijk een weekje weg geweest. Weet nu wel zeker dat ik niet geschikt ben om met meerdere mensen (schoonouders in dit geval) op vakantie te gaan. Ik heb echt mijn eigen ding nodig. desondanks een erg leuke week gehad. Finn was gewoon Finn en zelfs met een boventand die doorkwam gingen we met een vrolijk kind op pad.

Daf wat ga en ben ik mega hard voor je aan het duimen

14. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Fijn dat je weekje weg leuk was labamba

Daf vanmorgen nog getest of doe je dat morgen? Nog geen tekenen van een naderende ongi? Hoop t zo voor je!!!

15. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    nog niet ongi. morgen weer testen!!

16. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Je zal vroeg wakker zijn daf haha, ga je gelijk testen bij als je wakker bent? Oh ben benieuwd hoor!!
    Laat je het ons weten?

Hier gaat het goed, erg druk, hele huis op kop gezet om eens lekker overal schoon te maken. Nu even koken en lekker hapje eten met vriendlief.

Liefs

17. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    was wel de bedoeling, maar moet eerst test halen. wilde ik vandaag doen na het werk, maar moest langer blijven. bij ons werk tegenover zit wel een epos, maar daar haal ik hem liever niet. weet gelijk het hele dorp er vanaf. dus morgen eerst naar kruitvat wn dan............. .testen!!

18. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Dat is balen (zou ik vinden haha) dat je eerst nog een test moet halen. Ik had altijd zo een vreselijke test drang dat ik ze in huis had. Ik teste altijd al veel te vroeg. Daf ik duim voor je want het is je zo gegunt. :D

19. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Daf de duimen draaien nu nog harder. Kom morgen speciaal even op het forum langs om te kijken.

20. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Ben benieuwd daf. Duimen draaien.

Deel Deze Pagina