tja.............. hoef geen test meer te halen. ben ongi geworden vannacht. snap er niets van. heb nog nooit een zo lange cyclus gehad. pffffff had er zo op gehoopt.
Jee daf, ik dacht echt: nu is het raak... Had het je zo gegund! Snap ook niet hoe het kan dat je zo'n lange cyclus had.. Liefs *knuffel*
Jeetje daf, dit is inderdaad balen en alles wat we zeggen valt in het niet bij de pijn die je voelt. Ikwiler niks mee zeggen,maar ik heb voor de zwangerschap van Noa ook opeens 3 maanden een extra lange cyclus gehad.n waar dat vandaan kwam geen idee. Sterkte meid
Zo iedereen heeft zeker nog genoten van het mooie weer dit weekend. Het is hier zo stil . Hoe is het met iedereen? @zwabbertje: Hoe is het gegaan zo zonder je mannetje? @labamba: Fijn dat je het gezellig hebt gehad en dat het ondanks het doorkomende tandje toch goed ging. Ik snap wat je bedoeld met meerdere mensen op vak. Gaan hoor. In mei waren we met schoonouders weekend weg en dat doe ik nooit meer hoor. Ik hou ook wel van mijn rust en eigen ritme. Hier alles lekker zijn gangetje. Ook genoten van het lekkere weer. Net met oog op het slechtere weer maar wat kleertjes besteld op kixx-online en ontzettend leuke schoentjes van Feetje. (winterjasje is ook al binnen ) Ik vond shoppen altijd al leuk maar nu voor die kleine helemaal . Fijne avond allemaal.
anouk, zou ik ook hebben heerlijk shoppen en nu niet meer voor je zelf alleen maar ook al die leuke dingen voor de kleine. hihi. leuk toch!! hier inderdaad heerlijk genoten van he lekkere weer. lekker wezen zwemmen met mijn neefje van 8 maand. en daarna heerlijk gegeten met ons 4tjes. mij man en ik en mijn schoonzus en zwager. mmmmm jammer genoeg wordt het weer nu iets minder, maar ach dat heeft ook wel weer iets. 's avonds de gordijntjes dicht en kaarsjes aan!!!!! morgen vrij en aangezien het dan ook niet echt mooi wil worden heb ik me maar voorgenomen om de keuken even een grote beurt te geven. nou ik ga nog even televisie kijken en dan mooi optijd naar bed!!
Het is inderdaad rustig hier de laatste dagen. Ik ben persoonlijk wel blij dat het weer nu wat minder warm wordt. Heb er eigenlijk wel genoeg van (maar ja, ik ben een wintermens ). @ Daf: Wat leuk dat je zo veel met je neefje onderneemt. @ Anouk: Leuk hoor, shoppen voor de kleine, heb ik ook al wel zin in . Ik heb het weekend maar eens wat zwangerschapskleding bij Wehkamp besteld. Ik werd er een beetje moe van dat ik maar niks kon vinden. Morgen komt het binnen en zie ik wel of het wat is. Anders stuur ik het gewoon weer terug.
Wat is het rustig hier! Heeft niemand wat te vertellen? Ik open net deze pagina en zie dat ik een privebericht heb. Blijk dat ik de winactie van afgelopen week heb gewonnen. Zo leuk! Ik krijg een bon van Prenatal, altijd handig.
Het is inderdaad rustig hier, hoe zou het met iedereen gaan? Gaaf Lindedd dat je gewonnen hebt!!! Een bon van de prenatal is altijd handig!! Hier eigenlijk weinig te vertellen. Met Lenthe gaat het prima. Ze is wat verkouden maar niet heel vervelend. En zelf heb ik ook niet heel veel meegemaakt hihi.
Lindedd, wat leuk altijd handig een bon van de prenatal Ik heb ook niet zoveel te melden. Laatste week vakantie maandag weer beginnen. De laatste klusjes schilderwerk zijn we aan het doen. En met Finn gaat het heel goed. Wel met slapen is hij wat onrustig en weet ik niet waarvan het is. Hij huilt dan in zijn slaap. En ik kan geen nieuwe tanden ontdekken.
LindeDD, wat handig die bon vd Prenatal. Kun je altijd iets mee!! Nou dames, hier vandaag de echo gehad, zoals jullie zien is ons ukkie onwijs goed gegroeid..52.2mm en wat sprong die goed zeg haha, het was behoorlijk grappig om te zien dat die met de armpjes en handjes in zijn gezichtje bezig was. Ook hebben we een leuk filmpje gemaakt voor om nog eens terug te kijken! Hier gaat het dus goed! Liefs
Lindde, gefeliciteerd. Het is je gegund!! Doe eigenlijk allang niet meer mee omdat er zoveel meedoen dat ik toch nooit win (maar nu zie je, toch een van ons) Jolanda, meis het echt je echt gegund dat je zo geniet van de kleine in je buik. Echt een mooi wonder!! Ook hier eigenlijk niks te vertellen, maar blijf wel elke dag even buurten hier. Met Noa gaat het lekker, begint een beetje haar ritme te vinden, al zal ze wel in de ritme van haar broer mee moeten. Ik zelf ben nu bezig met het afbouwen van de borstvoeding omdat ik over 1,5 week weer moet werken.
Jeetje wat een nacht heb ik achter de rug... Vanaf half 3 was het alleen maar krijsen 15 min. stil krijsen 15 min stil en dat de hele nacht door. Geen idee wat er aan de hand is. Ze overstrekt ook de hele tijd en zodra je haar op haar rugje legt is het krijsen. Wat zou ik op zo'n moment graag in haar bolletje kijken wat er met haar is. Zijn het de tandjes, is er iets met haar nekje/rugje, heeft ze last van haar buikje, of is er helemaal niets aan de hand en is het gewoon een fase. Gister en eergister was ze ook al jengelig maar op het kdv gister was er weinig aan de hand. Pfff ben moe. Sorrie maar moest het even kwijt. Zo de hele dag werken. Ik hoop dat het snel 5 uur is en ik naar huis kan.
Geeft niets Anouk ! Zou niet weten wat er aan de hand zou kunnen zijn, leuk is het niet ook niet voor haar want ze heeft erg weinig geslapen dan deze nacht net als jij, hoop dat ze wat bij slaapt vandaag en dat jij je lange werkdag ook doorkomt! Dikke knuffel
o anouk wat balen zeg. ik zou denken dat er wat mt haar buikje is omdat ze overstrekt en als ik bij mezelf naga lig ik ook liever niet op mijn rug als ik buikpijn heb. op school is mij geleerd om haar dan op de arm te nemen(ongeveer zoals je ook een kleine de fles geeft) en dan de beentjes krom te buigen zodat als zij wil strekken je tegendruk geeft. ik weet niet of het helpt, maar je kunt het altijd proberen. ik hoop in ieder geval dat het snel over is en dat jullie je slaap weer krijgen. werk ze en sterkte.
Linde wat leuk dat je hebt gewonnen. Doe meestal wel mee, maar idd er doen er zoveel mee! Anouk, miss nog een idee om Noa andersom op je arm te leggen zodat je hand het buikje kan strelen. Wil nog wel eens helpen met krampen oid. Heeft ze geen koorts? Anders miss de oortjes, dan willen ze namelijk ook niet op de rug liggen?? Jolanda, mooie echo zeg!!!! Genieten he?! Hier gaat het zn gangetje eigenlijk. Alweer 25 weken zwanger. Het gaat zo super snel allemaal. Ben er wel volop van aan het genieten. Ben druk bezig met freubelen en aangezien ik voor 15uur ontslagen ben op mijn werk en nog maar 9 uur over hou, heb ik daar genoeg tijd voor! Ben nu nog bezig met een wiegdekentje en twee vogelhuisjes oppimpen. Is zo leuk om te doen! Zou zo nog ff een foto toevoegen van het eerste vogelhuisje in een nieuw berichtje!