Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @daf: Knap dat je toch weer richting de huisarts gaat. Ik kan me voorstellen dat wat de neven van je man vertelde aanleiding is om toch nog eens te gaan. Succes!!

@Lieverd: Balen zeg dat je om die reden minder uren hebt gekregen. Helemaal omdat het niet aan jezelf ligt.
    Ben je van plan om te gaan solliciteren op een ander kdv of houd je het bij dit aantal uren?
    Ps: wel foto van het kamertje he als het klaar is!!!:D

@Zwabbertje: Spannend je eerste werkdagje. Vond het dubbel. Aan de ene kant moeilijk en niet leuk omdat ik afscheid moest nemen van mijn kraamtijd maar ook weer leuk omdat ik weer in het "volwassen"leven terecht kwam en daardoor weer meer Anouk werd.
    Suc6 en laat ff weten hoe het is gegaan he!

@Lindedd: Leuk he bezig zijn met het kamertje! Voor jou ook, wel foto he als het kamertje af is!!!:D

@labamba: Sterkte met je schoonvader, lijkt me idd moeilijk dat hij zover weg ligt.
    Hoe is het met Finn?

Zaterdag onverwacht een middagje vrij dus zijn met zijn 3e lekker een middagje gaan winkelen in Amsterdam. Een hele onderneming nog. Je moet van alles meenemen voor die kleine. Ergens op een bankje flesje geven :D en luiertje verschoond. Ze keek haar oogjes uit. Is ze natuurlijk niet gewent die drukte hihi. Maar ze heeft het heel goed gedaan!!
    En mama is geslaagd voor een mooie winterjas.

Deze week nog naar Prenatal. Het zijn de mama mazzel dagen.....! Komt goed uit want meissie begint uit haar rompertjes te groeien.

2. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    nou de mannen kunnen volgende week maandag terecht bij de ha.
    ben heel benieuwd of zoiets mogelijk is.

3. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Fijn Daf dat ze zo snel terecht kunnen. Ben benieuwd!!

4. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Daf: Succes bij de HA volgende week!

@ Anouk: Leuk dat jullie lekker een middagje met z'n drietjes op pad zijn geweest. Ik moet nog maar eens kijken wat ik deze winter doe. M'n winterjas pas ik denk ik niet meer, maar vind die positiejassen wel erg duur om maar 1 winter te dragen.

@ Lieverd: Ik ben heel benieuwd hoe jullie kamertje gaat worden. Het klinkt allemaal erg leuk in ieder geval.

5. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @Lindedd: Ik heb ook geen nieuwe winterjas gekocht vorig jaar hoor. Ik vond de positiejassen ook veel te duur. Ik heb gewoon mijn oude winterjas gedeeltelijk open gedragen met een lange dikke sjaal. Of anders een goedkope jas een maatje groter???

Zo maar eens richting de prenatal ff lekker goedkoop babyshoppen met de mama mazzeldagen hihi.

6. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Ons meisje had gistermiddag weer een onrustige periode. Vanaf 15.00 uur aan 1 stuk door gehuild (lees gekrijst) :(. Ze wilde alleen maar gedragen worden en is uiteindelijk in mijn armen in slaap gevallen. In bedje gelegd en vannacht is ze regelmatig wakker geworden. Geen idee wat het kan zijn geweest. Vanmorgen ging het redelijk en lachte ze weer. Net naar het kdv gebracht. Ben benieuwd.

En op het cb gisteren ging het zo goed. Ze volgt keurig de lijn 7780 gr en 68 cm. Verder was ook alles prima.

7. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Hoe zou het trouwens met Sanne zijn??

8. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Anouk: Wat vervelend dat Lenthe gisteren zo'n slechte dag had. Hopelijk gaat het vandaag weer beter.

Ik ben ook benieuwd hoe het met Sanne is.

9. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Ach gossie, vanmiddag mijn meissie opgehaald op het kdv omdat ze echt niet lekker was :(. Net bij de huisarts geweest en ze blijkt vocht achter haar trommelvlies te hebben wat haar pijn geeft. (ik geloof dat jij dat Daf al eens had aangegeven). Ze ligt nu uitgeteld op bedje met het hoofdeinde wat omhoog. Ik hoop dat ze lang slaapt. Kan ze even bijkomen.

10. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Lieverd we gaan zeker voor een deel 2, maar hoe doe je dat eigenlijk.
    Balen dat je in uren hebt moeten minderen, hopelijk trekt het weer een beetje aan.

Anouk het is inderdaad dubbel. Aan de ene kant wil je bij je kindjes zijn, maar aan de andere kant wil je ook wel weer graag de "volwassene" wereld in. En lekker geshopt bij prenatal??
    Vresselijk die onmacht alsje kindje zo huilt. Kon de huisarts wat met het vocht?? Morgen is ze alweer een half jaar!!

Daf, spannend nu de afspraak gemaakt is.Maar je ebt het over de mannen, wie gaan er allemaal??

Meiden bedankt voor de succes wensen!!
    Het was 2 zware dagen. Jeetje wat een omschakkeling van thuis zitten naar weer werken. Je hersenen weer op een andere manier gebruiken.
    En men kindjes welerg gemist hoor.

Inderdaad hoe zou het zijn met Sanne (16 september hier voor het laatst geweest)
    En nog wat namen van eerdere deelneemsters:
    ginkel (haar laatste bericht is van juli)
    Joylinn (is in mei hier voor het laatst geweest)

11. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    zwabbertje mijn man en zijn 3 neven gaan naar de ha.
    geen idee of zoiets mogelijk is en weet ook niet of ze er dan iets mee kunnen??? we wachten gewoon af.

12. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Anouk: die arme Lenthe! Hopelijk gaat het nu wat beter met haar?

@ Zwabbertje: moeilijk hoor, weer gaan werken. Hopelijk gaat het je snel weer wat makkelijker af.
    Volgens mij wordt een topic na 5000 berichtjes gesloten en dan moeten we gewoon een nieuwe aanmaken.

13. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Anouk: gefeliciteerd met de verhalfjaardag van Lenthe! :)

14. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Hihi inderdaad, Lenthe is alweer een half jaar oud vandaag. Wat gaat het toch snel!!!

En inderdaad als we de 5000 bereiken moeten we een nieuwe aan maken. Gestopt met de pil in december 2010 deel 2 hihi. Leuk hoor dat we dan alweer 2 jaar verder zijn.

Met Lenthe gaat het iets beter vandaag. We hebben haar bedje met het hoofteinde omhoog gezet zodat de druk op haar oortjes minder is.

15. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Wat sneu voor Lenthe. Hopelijk knapt ze snel op.

Mijn schoonvader is inmiddels uit het ziekenhuis maar het gaat nog niet al te best met hem. In iedergeval geen koorts meer.

Finn heeft inmiddels ook zijn 4e tand die door komt en tijgerd vrolijk door het huis.

16. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Anouk, fijn dat het met Lenthe ietsje beter gaat. En ja gefeliciteerd!!

Daf,laat je ons snel iets weten als ze geweest zijn??

Lindedd, het kom vast goed met werken, ik heb gelukkig erg lieve collega's

Ja en dan eindelijk vandaag (na een halfjaar twijfelen) onze tweede auto gekocht. Eigenlijk zijn wij niet zo van de luxe en was dit ook een erg grote stap. Maar we moesten nu wel met een tweede kleintje, kdv en naschoolseopvang. En het is de Kia picanto geworden. A.s. donderdag mogen we hem ophalen, Jippie!!

17. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Hej meiden.
    Sorry voor mijn lange afwezigheid... Ti's allemaal een beetje heftig geweest met veel ups en downs... Inmiddels ben ik het werk gedeeltelijk weer aan het opbouwen... Dat was toen heel heftig omdat er een enorme druk onder stond. Maar nu ik weer ff bezig ben, gaat t op zich wel. De ene dag iets beter als de ander maar t gaat.
    Met Levi gaat iig alles super goed! Inmiddels ook alweer een half jaar geweest. Wat gaat t toch hard. Ti's zo'n vrolijk mannetje. Hij tijgert bijna de hele kamer rond. Echt super leuk. Wij waren de 18de naar het cb geweest en Levi was ook 68 cm en 7980 gram. Bijna 8 kilo schoon aan de haak. Maar alles was verder goed. Nu moeten we in december weer terug. En Levi zijn helmpje is 19 september aangemeten. Hij krijgt z'n helmpje op 10 oktober. Best spannend. Maar het misstaat hem niet. Maar we bereiden ons wel voor op slaapeloze nachten. Nou echt zo vaag, we hebben een aantal metingen gehad van zijn hoofdje en het ergste kwam uit op 111%. In het ziekenhuis in veghel hebben ze nog een keer gemeten en daar zit hij opeens op 122%. Echt vaag... Over die positiejas, ik heb er toen een besteld bij bonprix voor maar 40 euro. Dat vond ik nog goed te doen.
    Ooh men... We hebben echt een belabberd weekend gehad. Vorige week maandag kreeg ik opeens last van mijn vagina... Ik dacht ach, gaat vanzelf wel over. Dit besproken met een vriendin en die zei, je hebt een schimmelinfectie. Ik kon een spulletje van haar krijgen. Nou gebruikt en idd de klachten waar zo goed als over. Tot vrijdagavond... Ik kreeg de klachten 3 dubbel terug. Dus zaterdag toch maar ff de huisartsenpost gebeld en hun zeiden je krijgt een sterker middel. Nou ik ingebracht en toen had ik al zoiets van hmm... Dit voelt niet goed. Nou sochtends toen Levi wakker werd ging ik door de grond van de pijn. Weer huisartsenpost gebeld en nu moest ik wel langskomen. Moest wat urine inleveren en nu bleek dat ik helemaal geen schimmelinfectie had maar een urineweginfectie/blaasontsteking. Nu kuurtje gekregen en na 3 pilletjes zijn de klachten al zo goed als over... Gelukkig maar.
    Hoe is het verder met iedereen?
    Is de schimmelinfectie over bij finn?
    Daf, heel veel succes bij de ha.

18. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Hey Sanne wat fijn om je weer wat van je te lezen zeg. Fijn dat het weer een stukje beter gaat. Maar ach wat een vervelende tijd voor je geweest zeg.
    Goed dat het met Levi zo goed gaat en dat hij ook zo lekker groeit. Hollands welvaren zullen we maar zeggen ;).
    Hopen dat het helmpje goed zijn werk doet en dat hij er snel vanaf is.
    En dan krijg je ook nog eens een blaasontsteking :(. Het zit je niet mee. Sterkte meid.

@zwabbertje: Wat leuk zeg een nieuwe auto!!!
    Wij hebben wel 2 auto's waarvan eer 1 een auto van de zaak is van mijn vriend. Maar als we die niet hadden gehad dan hadden wij waarschijnlijk ook maar 1 auto hoor!! En strakjes als Lenthe kan zitten ga ik veel liever met haar op de fiets.

@labamba: Fijn dat je schoonvader inmiddels uit het zkh is. En Finn 4 tandjes alweer...Hij gaat ook hard zeg!

Met Lenthe gaat het weer veel beter nu. Ze heeft er niet echt meer last van gelukkig. Ik had vroeger volgens mijn moeder ook zoveel last van mijn oortjes. Dus ik hoop dat het geen voorobode is voor mijn meissie.

19. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Anouk: Fijn dat het beter gaat met lenthe!

@ Labamba: Wat gaat het hard zeg, Finn die al lekker door het huis kruipt :). Fijn dat je schoonvader weer uit het ziekenhuis is.

@ Zwabbertje: Leuk dat jullie een autootje hebben gekocht. Wij hebben er ook twee, maar zou ook niet met een minder kunnen eigenlijk. Mijn man gaat met de auto naar het werk en we hebben hier weinig op fietsafstand zitten. Ouders en vrienden wonen verder weg en sporten is ook te ver om te fietsen.

@ Sanne: Jeetje, het houdt niet op bij jou. Nu weer een blaasontsteking :(. Ik hoop dat het snel beter met je gaat. Sterkte meid.

Afgelopen zondag zijn mijn man en ik gezellig samen naar de Prenatal geweest. Weer wat dingetjes van de 'uitsetlijst' gekocht :). Erg leuk!

20. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Het is niet alleen maar slecht wat hier gebeurd hoor ;) Haha. Ben namelijk ook weer een jaartje ouder geworden op 21 september en dat hebben we toch ff gevierd met een klein feestje. Ik heb van iedereen een nieuwe luiertas gekregen. De oude die had was veel te klein en nu merk ik hoe groter hij wordt, hoe meer spullen er mee moeten. Dus dat paste er nooit allemaal in. Nu heb ik de grote zwarte leren tas van Bugaboo. Was wel onwijs duur, maar ik had er graag voor over.
    @ linde, leuk he dat babyshoppen? Ik dacht altijd dat shoppen voor mezelf verslavend was, maar voor de kleine is het nog veel verslavender haha.
    @ Zwabbertje, leuk een nieuwe auto. Wij hebben ook 2 auto's alleen is er 1tje van de zaak van mijn man. Dus die heeft mijn man ook altijd mee naar het werk.
    Trouwens bij Levi komt zijn 3de(!!!) tandje al in zicht. Nu is het zijn rechter voortand boven. Echt niet normaal hoe snel. Hij heeft er al 2 benenden en nu komt de 3de er ookal aan... Snelle Jelle. Hij heeft er nu ook meer last van als de vorige keer. Lekkere vieze dunne luiers, verhoging en behoorlijk jengelig. We knuffelen lekker veel met hem om hem zoveel mogelijk af te leiden.
    Fijne dag vandaag.

Deel Deze Pagina