Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Sanne: Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Goed om te horen dat je ook nog van del leuke dingen geniet.

2. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @sanne: Veel te laat natuurlijk maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!

@lindedd: Leuk he shoppen voor de beeb. Maar wat heb je veel nodig zeg phoe.

Met Lenthe gaat het goed nu.
    Ik ben bezig haar schema-tje aan te passen. Ze eet nu haar groente zo goed dat ik ook wil proberen langzaamaan met brood te beginnen. En ik heb er een extra middagdutje ingedaan om 17.00 uur zodat ze wat minder onrustig is en ook dat blijkt te werken.
    Je blijft je iedere keer weer afvragen doe ik het zo wel goed? Vriendlief vind alles best en laat het veelal aan mij over.

Meiden fijne dag vandaag (ondanks de regen)!!!

3. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    12 nov weten we of we een zoon of 'n dochter krijgen!

4. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Jeetje drukke week achter de rug. Heb wel meegelezen, maar en blij dat ik even rustig op de bank zit met niks aan men hoofd. Dus reageer volgende week weer. Goed weekend iedereen!

5. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Zo ik ben er ook weer eens.

Jolanda leuk de 12e weten wat het word. Vertel je het ook aan ons?

Hier alles goed. Finn probeerd nu echt zijn knieen onder het lichaam te krijgen om echt te gaan kruipen ipv tijgeren. Echt zo mooi om te zien. Vrijdag was ik weer bij het CB inmiddels weegt Finn 9.38kg en is 75.5cm lang. Nog 2.5 maand en hij word alweer een jaar. Wat gaat dit snel meiden. Binnenkort met mijn moeder de te klein geworden kleding verkopen op de bazaar en hoelijk verdien ik genoeg om zijn verjaardags cadeau te kopen. We willen heel graag een wishbone houten loop fiets voor hem kopen. Daar kun je eerst een 3 wieler van maken en daarna verhogen en een 2 wieler van maken dus daar kan hij heel lang mee doen. Alleen ze zijn belachelijk duur 190 euro. Maar zo leuk. Dus verkopen we maar eerst wat spulletjes en schoenen die hij nu niet meer past. Fijne zondag allemaal.

6. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Labamba, jullie mogen ook weten of we een zoon of een dochter krijgen. We kunnen zelf voor de buitenwereld onze mond niet houden want houden niet van liegen. Dus waarom familie, vrienden en kennissen wel en jullie niet... Jullie zijn natuurlijk ook mijn vriendjes, in die tijd dat we elkaar nu al kennen haha :)!!

7. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    o wat spannend jolanda.
    ik ben heel benieuwd.

8. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @labamba: Leuk zeg dat het krijpen nu echt gaat beginnen. Maar daarmee ook de tijd dat niets meer veilig is in huis :D. En dat is idd een leuke fiets. En erg functioneel. Leuk hoor de kleertjes verkopen maar lijkt me ook wel moeilijk hoor. je sluit weer een hoofdstukje af. Heb ik iedere keer weer als ik iets in de doos stop wat Lenthe niet meer past :D.

@Jolanda: Leuk zeg dat je binnen kort weet wat het word. Ben ook erg benieuwd hoor!!

Hier een lekker relax zondag. Lenthe net op bed gelegd wat inhoud dat ik zo heerlijk in mijn boek kan duiken.
    Fijne zondag nog allemaal.

9. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Labamba: Finn is inderdaad alweer bijna een jaar! Volgens mij ben ik bijna precies een jaar ja jou uitgerekend.

@ Anouk: Lekker genoten van je rustige zondag? ;)

Ik heb gisteren ook maar rustig aan gedaan. Na ballet donderdagavond had ik vrijdag heel erg last van m'n liezen en zaterdag nog met m'n schoonouders naar de Prenatal en de Ikea geweest. Kon daarna bijna niet meer lopen van de pijn. Moet het toch wat rustiger aan gaan doen ben ik bang.
    Ik zit nu te wachten tot de meubeltjes worden bezorgd. Die komen vandaag tussen 8 en 12. Hoop dat ze zo komen :).

10. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Lindedd wat is jouw uitgerekende datum? Ik was van Finn 6-1-2012 uitgrekend maar hij kwam 2 weken eerder 23-12-11. Word dan inderdaad tijd dat je je rust neemt. En liggen is de beste rust voor je bekken. Met zitten blijf je druk op je bekken houden.

11. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    En Linde, kamertje gebracht?????

12. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Anouk het blijft zoeken naar wat de behoefte is van die kleintjes. En je met inderdaad elke keer je schema bijstellen. Maar volg je gevoel en twijfel niet aan jezelf.

Jolanda, heb je 12 nov. je 20 weken echo, spannend!!

Jaja labamba, Finn gaat nu echt hard. Kruipen!! Leuke, maar drukke fase. Ga je alle spullen van Fin verkopen.

Linde, zijn ze mooi de meubeltjes?? Doe je nog aan ballet nu je zwanger bent?

En daf al naar de dokter geweest??

Meiden hoe denken jullie over een tweede kindje? Wanneer ? of helemaal niet. Hier zit ik dichtbij het gevoel van nog een derde willen/mogen krijgen.

Noa had gisteren opeens een loopoor. Het was net zo als snot maar dan uit haar oor. Dus waarschijnlijk een ontsteking. Maar het rare is dat Noa helemaal geen koorts heeft gehad of veel heeft gehuild. Nou morgen even na laten kijken op het CB

13. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @zwabbertje: Wat vervelend voor Noa dat ze een loopoortje heeft, ik hoop dat ze er weinig last van heeft. Ik heb het vorige week bij Lenthe gezien en het is niet leuk voor die kleintjes.

Wij willen ook graag nog een tweede mocht het ons gegeven zijn. We gaan nu eerst genieten van Lenthe en onze trouwerij in Juni en daarna zou ik het wel weer graag willen.

@linded: En hoe is het kamertje??? En rustig aan doen he! Aan jezelf denken en wat niet meer gaat niet meer doen.

Wanneer doen jullie eigenlijk jullie kleintje een winterjasje aan? Lenthe krijgt nu een sweatertje met een body-warmertje aan maar wanneer een winterjasje?

14. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ Anouk, Levi heeft nu zijn winterjas aan. Alleen is deze blijven hangen bij oma haha dus nu ook een vest met een bodywarmer.
    @ zwabbertje wat vervelend een loopoortje. Wel raar dat ze geen koorts heeft maar denk wel dat het wel fijn is als ze er geen last van heeft.
    @ labamba, wat leuk kruipen! Zet finn dan zijn knieën onder zijn kont? Haha Levi doet dat namelijk ook maar gaat dan in zijn achteruit haha. Best grappig om te zien.
    Nou meiden, morgen is het zover. Levi krijgt zijn helmpje. We zijn zo benieuwd hoe het gaat. En wat hebben wij een beroerde nacht gehad van zondag op maandag. Levi heeft zoveel last van zijn tandjes dat hij elke keer wakker wordt van de pijn. Gister snel een middeltje gehaald om de pijn iets te verzachten en afgelopen nacht heeft hij perfect geslapen.

15. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    En Oja over die 2de. Ik zou heel graag willen maar ik mag het eerste jaar niet zwanger worden vanwege mijn bloeddruk die elke keer schommelde en vanwege de keizersnede. Ze raden dan af om snel weer zwanger te worden omdat het litteken dan kan scheuren in de baarmoeder. Maar ik zou ooit wel voor een 2de willen gaan als dat geluk aan onze zijde is.

16. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Labamba: Ik ben 10 januari uitgerekend. Herinnerde me nog dat jij de 6e was uitgerekend omdat dat ook mijn verjaardag is.
    En bedankt voor de tip om te gaan liggen als ik last heb. Ga ik maar eens proberen als ik weer meer last heb. Op het moment is het weer wat minder gelukkig.

@ Zwabbertje: Ja ik doe nog steeds aan ballet. Ik vind het wel fijn om nog een beetje te kunnen blijven bewegen, maar merk nu wel dat ik het iets rustiger aan moet doen.
    Wat vervelend van Noa haar oortje. Hopelijk blijft ze er weinig last van houden.
    Ik denk nu ook al dat we op den duur ook best een tweede kindje willen, maar eerst maar eens kijken hoe het met 1 gaat :).

@ Sanne: Veel succes vandaag!

Het kamertje is gisteren gebracht! Alles staat nog wel in dozen. Het moet nog in elkaar gezet worden. Dat willen we vrijdag gaan doen, maar denk dat ik zo stiekum alvast eens ga kijken :).

17. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    hè hallo. de mannen zijn bij de ha geweest.
    hij wist zo niet of het iets kon zijn dat in de familie zit.
    hij zou het laten uitzoeken en zodra er antwoord is of onderzoek nodig dan horen de mannen dat. ben benieuwd.

18. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Daf, fijn dat de ha er naar gaat kijken.

Sanne, Finn doet ze er nu af en toe onder trekken maar is nog niet handig genoeg om ermee vooruit te komen. Tijgeren doet hij als een razende. haha

Anouk, hangt een beetje van het weer af. Nu omdat ik zo vroeg de deur met hem uit ga een winterjasje. Maar zoals het vanmiddag is dan kan ik ook zomaar een vestje en/of bodywarmer aandoen.

Zwabertje, wij hebben bewust gekozen voor 1 kindje. Ik ben nu 38 jaar en ben dolgelukkig dat wij een gezonde zoon hebben gekregen. Met mijn leeftijd word het risico op een kindje met een chromozoon (hoe schrijf je dat ;)) afwijking groter. En ik vind het toch wel veel geld in de maand met de kinderopvang en dergelijke. Dus het blijft er bij 1. Daarbij is ons huis ingericht op 1 kindje kwa aantal slaapkamers.;)

19. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Zwabbertje oja en ik doe alles weg wat hij niet meer past.

20. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @sanne: Hoe is het gegaan vandaag?

@daf: Benieuwd hoe het verder zal lopen. Of/wat er uit gaat komen.

Deel Deze Pagina