Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Zojuist manlief naar Schiphol gebracht, voor 2 dagen Duitsland (voor zijn werk). Kleintjes op bed, ik heerlijk gedoucht en nu tijd voor zwp.

Anouk, Noa heeft al 2 weken haar winterjas aan, vind het zo fris buiten.
    Bestaan er trouwens al zulke kleine bodywarmers?

Sanne, fijn dat je nu iets hebt wat helpt tegen de pijn. Kan het van Luc niet zo goed meer terug halen. Succes morgen, wordt een spannende dag.

Lindde, leuk aan het kamertje klussen, plaats je later een foto?

Daf fijn dat er een stap in de goede richting is gezet!!

Leuk om te horen hoe iedereen over een eventueel 2e kindje denkt. Bij ons was dat vanzelfsprekend. Maar de gedachtes van andere begrijp ik ook.

We zijn weer bij het cb geweest: 4 maanden, 62 cm, 6930 gram en 40,2 cm hoofdomtrek.

2. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Hej meiden.
    We zijn een helmpje rijker. Levi deed het gister ontzettend goed. Alleen op het laatst wilde hij niet meer. Kwam ook omdat hij zijn ochtendslaapje over had geslagen. Gister moest hij hem 3 uurtjes op en vandaag 6 uurtjes. Hij geeft er gelukkig helemaal niks om. Alleen het afzetten vind hij niet leuk... Maar verder hebben we tot nu toe nog niks te klagen met ons mannetje.
    @ daf, spannend. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt.
    @ zwabbertje, haha ik heb geen idee of er al zo'n kleine maatjes zijn. Vast wel ergens ;) Levi zit nu in maat 74.
    Ik zal snel een fototje plaatsen van Levi met zijn helmpje. We hebben trouwens ook onze eerste keus gekregen. Het spijkerstof motief. Ziet er best stoer uit.

3. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Daf: Ik hoop dat jullie snel wat wijzer worden van de huisarts.

@ Sanne: Gelukkig maar dat Levi het helmpje niet zo erg vindt. Moet hij hem dag en nacht op?

Wij zijn druk bezig met het in elkaar zetten van de meubeltjes. Ik had dinsdag zelf het ledikantje al gedaan en gisteravond hebben we de commode in elkaar gezet. Morgen zijn we allebei vrij, dan gaan we de kast in elkaar zetten en het met de spulletjes die we hebben al een beetje aankleden. We moeten nog wel gordijnen, een lamp en een klamboe/hemeltje dus we zijn nog niet klaar :). Ik vind het wel leuk om het zo allemaal in stapjes te doen. Het hemeltje wil ik zelf gaan maken. In de winkel maar eens stiekem kijken hoeveel stof ik daar voor nodig heb ;).

4. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    he dames,
    even een korte update van hier.
    eerst 2 weken goed last gehad van bandenpijn en sinds een paar dagen last van beginnende bekkeninstabiliteit..jee wat is dat een rot gevoel zeg! morgen opnieuw naar de vk bellen om te vragen of zij enkele tips voor me heeft. de vk had mij hier al voor gewaarschuwd omdat ik erg last heb van hypermobiliteit in mijn gewrichten, zoals vaak rugklachten en knieklachten. gelukkig ben ik even een weekje thuis dus probeer zo goed mogelijk mijn rust te nemen al is dat enorm moeilijk.

daf:fijn dat het verhaal nu bij de ha ligt, nu duimen dat jullie gebeld worden en er iets uitkomt!

sanne:gelukkig vind Levi het niet zo erg.

lindedd:eek:h wat leuk die verhalen over meubeltjes in elkaar zetten,saampjes. geniet er van morgen!

zwabbertje:fijn dat alles volgens cb bij Noa goed gaat zeg, wat gaat het snel!

sorry als ik mensen vergeten ben!
    liefs en een fijne avond

5. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @sanne: Fijn zeg dat Levi het zo hoed doet met zijn helmpje. Fijn ook dat je jullie eerste keus hebt gekregen. Hoop dat hij het goed blijft doen.

@Zwabbertje: Het bodywarmertje is maatje 68. Maar ben inmiddels ook over gegaan op haar winterjasje. Zeker 's ochtens als ik haar naar het kdv breng. En wat groeit Noa goed. Heb het vergeleken met lenthe op die leeftijd en die was 65 cm en 6700.

@Lindedd: Leuk he het kamertje in elkaar zetten. Ben benieuwd naar jullie kamertje.

@Jolanda: Vervelend dat je last hebt van je banden en bekken. Rustig aan doen is heel belangrijk.

Ik heb gisteren mijn spulletjes binnen gekregen om haarknipjes zelf te maken voor Lenthe. Zooooo leuk. Heb ik eindelijk iets om handen wat nog leuk is ook :D. Vandaag nog werken maar ga proberen morgen aan de slag te gaan.

6. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Anouk, wat een gaaf en leuk idee zelf haarknipjes maken! Mag ik vragen wat ik me daarbij moet voorstellen?

Kan ook niet veel meer als rustig aan doen, badkamer schoonmaken is even teveel maar vraag me dan af of ik dit misschien helemaal niet meer ga kunnen in mijn zwangerschap.

Liefs en een fijne avond allemaal

7. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
  8. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Wat een onwijs leuk idee zeg!! Als wij 12 nov horen dat het 'n dochter wordt dan denk ik dat je me aan een nieuw idee hebt gebracht haha. Heb ik idd net als jij iets om handen want verveel me zoals nu behoorlijk! Ook maak ik taarten maar de inspiratie is er niet meer zoveel momenteel haha.

9. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Jolanda, wanneer ben je eigenlijk precies uitgeteld? Want als ik zo tel kom je ongeveer eind maart uit klopt dat? Lenthe is 29 maart geboren dus dan loop je ongeveer gelijk met mij een jaar geleden hihi.

10. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Och wat leuk! Haha ben 28 maart uitgerekend maar ik heb zo mijn idee dat hij/zij komt tussen 16-21 maart, vraag me niet waarom ik dat denk haha.

Ben nu mijn bed in met verschrikkelijke rug en hoofdpijn dus wens jullie een goeie nacht.

11. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    anouk wat een leuke knipjes zeg. erg schattig.
    nou we hebben vrijdag bericht gehad van de ha.
    het zou wat erfelijks kunnen zijn alleen hadden er dan meer last moeten hebben van slecht zaad(heeft maar 1 neef).
    omdat bij de rest lles goed is is de kans maar heel erg klein dat het erfelijk is.(misschien wel helaas)
    nou ja weer iets uitgesloten.
    verder alles goed hier.
    erg druk op het werk.
    moet gemiddeld 8 uur per week extra werken. ipv 4 dagen 5 of 6.
    pfff nog 1 week en dan heb ik gelukkig vakantie!!
    gezellig de hele week met mijn nichtje(van 13) leuke dingen doen.
    ze komt de hele week logeren.
    mijn neefje komt ook, maar die gaat met mijn man mee op de vrachtwagen.
    handig jo een oom die op de vrachtwagen zit!! heeft ie mooi wat te doen in de vakantie!
    nou ik ga nog ff strijken.
    fijne zondag allemaal!!!

12. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Anouk: Inderdaad erg leuk zeg, zelf die haarclipjes maken. Ik ga zo ook even op die site kijken.

@ Daf: Jammer dat jullie dus eigenlijk weinig wijzer zijn geworden. Wat is nu jullie plan?

De meubeltjes staan allemaal! Nu de aankleding nog. Ik heb al bedacht dat ik het hemeltje zelf ga maken dus binnenkort maar eens naar de lapjesmarkt. En volgend weekend waarschijnlijk op gordijnen jacht.
    Nu lekker een weekje herfstvakantie.

13. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @daf: Fijn dat je de uitslag hebt gehad. Helaas Niet echt iets uitgekomen maar idd wel weer iets uitgeslotem.
    Veel werken zeg, gelukkig volgende week vakantie om bij te tanken.

@Leuk zeg dat je het hemeltje zelf gaat maken. Heb je al een idee over hoe je dat wil?
    We zijn allemaal wel knutsel typjes als ik het zo hoor...
    En ook jij hebt vakantie lekker zeg.

Nou vanmiddag lekker aan de freubel geweest en heb inmiddels 5 speldjes af, morgen nog wat meer oefenen :D.

14. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Aaaaah die zijn echt super schattig Anouk. Haha als wij een meisje zouden hebben, zou ik dat ook super leuk vinden om te maken.
    @ daf, fijn dat je idd de uitslag heb gehad. Alleen jammer dat er niks is uitgekomen. Maar zo weten jullie iig wel dat het daaraan niet ligt.
    @ Jolanda, haha dat zou wel echt leuk zijn als je op 17 maart bevalt. Dan zit er precies 1 jaar tussen Levi en jullie kindje ;)
    Hier alles oké. We zijn wel al terug gemoeten met het helmpje omdat hij een aantal drukplekken had. Afgelopen vrijdag is deze bij gesteld. Alleen toen moesten we opnieuw beginnen met opbouwen. Was anders mooi uitgekomen want dan moest hij van zaterdag op zondag het helmpje voor de eerste keer Snachts op. Nu is het alsnog doordeweeks. Volgens mij vroeg linde het, maar ti's idd de bedoeling dat Levi hem overdag en Snachts gaat dragen. In totaal 23 uur per dag. 1 uurtje moet hij af om schoon gemaakt te worden en om Levi in bad te doen of om gewoon lekker te knuffelen.
    Nou meiden weer een heel verhaal haha.
    Fijne werkweek weer allemaal.

15. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    En nog even met speldje :D.

16. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Anouk: Leuk zeg, die speldjes!! Ik heb gisteren ook nog even op die site gekeken, echt leuke dingetjes. Daar ga ik misschien ook wel wat bestellen voor het sluiertje. Ik wilde hem gewoon wit maken met misschien een gekleurd randje. En wilde er gekleurde strikjes op naaien.

@ Sanne: Wat jammer dat het nou weer wat vertraagd is met het helmpje. Hopelijk gaat het goed met 's nachts dragen.

17. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Wat leuk zeg die speldjes, we moeten maar gauw weten of het 'n dochter wordt voor ons haha.

Sanne, haha nou me gevoel zegt het al vanaf ik wist dat ik zwanger was dus misschien komt het uit. Helemaal het liefst wil ik op 03-03 bevallen ivm de vader van mijn vriend, hij was dan jarig geweest en vind dat toch iets bijzonders hebben om ook aan zijn verjaardag te denken op de goeie manier:)
    Wat rot van de drukplekken, hopelijk is dat nu over en wend hij snel. 't is een toppertje.

Liefs en allemaal een fijne dag

18. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Oh lache Anouk!!! En wat een schatje van een dochter heb je!!

Daf, weer wat uitgesloten. Maar hoe nu verder?

Linde, leuk he bezig met het kamertje! We schieten al aardig op in de zwangerschap. Mijn baby is ontzettend druk hierbinnen en soms mag het ietsje minder van mij. Maar het geeft ook zo'n geweldig gevoel! Hoe is de baby bij jou?

Jolanda, al richting de 20 weken! Gaat snel he?! Geniet ervan meid!

Sanne, jammer dat het helmpje nog niet goed zat. Hopelijk is dat nu verholpen! Fijn dat je weer mee komt kletsen, we hebben je gemist!!!

Hier heb ik mijn dekentje af! Dus ik moet ook een nieuwe bezigheid vinden. Mmmmm.....nog maar eens even over nadenken!

19. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Dit is mijn wiegdeken geworden trouwens :D:

20. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011