Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    mooi hoor!! wat creatief allemaal! zo willen dat ik er wat van mee had.
    helaas niet.

2. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Lieverd: Wat een leuk dekentje! Bij mij is het de laatste dagen ook erg druk in m'n buik :). Daarvoor was het af en toe, maar de laatste dagen echt regelmatig op een dag.

3. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Lieverd86, ja inderdaad al bijna op de helft, het gaat zo onwijs snel! Elke dag genieten we hier met volle teugen.
    Gister in bed weer even een schopje of klopje gevoeld, zo heerlijk!!!

4. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Lieverd, leuk dekentje

Anouk wat leuk die speltjes, made bij Anouk line.. echt super leuk

5. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Weer even afwezig, maar op dit moment is men leven erg druk en zwaar. Twee kindjes en een man die bijna wekelijks op zakenreis is. Nu weer 4 dagen naar Moskou.

Daf, blij dat je iets wijzer bent geworden bij de huisarts. Misschien een brutale vraag maar hoe gaan/willen jullie nu verder?

Anouk leuke haarspeldjes heb je gemaakt. Ben helaas niet zo creatief.
    Wat een mooie dochter hebben jullie trouwens.

Sanne, wat vervelend dat jullie terug moesten voor het helmpje, hopelijk gaat het nu beter?

Lieverd ook al zo creatief. Knap hoor!!

Jolanda, fijn dat je kan genieten van de kleine in je buik. Moet wel zeggen dat ik dat heel erg mis? Hebben andere moeders dat ook?

Noa heeft nog erg veel last gehad van haar loopoor, en hier door problemen gehad op het KDV (beleid was niet duidelijk of ze wel of niet mocht komen). Nu nog erg last van haar oogjes (prut).

6. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    #4926 anoniemz, 16 okt 2012
    Laatst bewerkt: 16 okt 2012
    Zwabbertje, he hallo geeft niets dat je druk bent, als je het ondanks dat toch maar een beetje leuk hebt haha.
    Genieten doen we echt en het is zo fijn dat dat nu kan,zonder zorgen want moet zeggen kreeg het idee " het gaat vast verkeerd " niet snel uit mijn hoofd. Nou mij lijkt het niet heel erg gek dat het het mist en denk zeker dat andere moeders dat ook hebben.

oh jee wat naar van de oogjes dat prut uit komt. hopelijk is ze gauw weer helemaal de oude Noa. fijn dat het beleid zo duiderlijk is...!

heb een buikfoto gemaakt, voor alle nieuwsschierigen...

welterusten.

Bijgevoegde bestanden:

7. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Zwabbertje: Vervelend dat Noa nog zo'n last heeft van een loopoor. En ook nog eens van haar oogjes... Hoop dat je het allemaal een beetje trekt in je eentje.
    En ik denk niet dat ik mijn buik zelf ga missen, maar kan me heel goed voorstellen dat je alles wat je voelt gebeuren in je buik gaat missen. Wat dat betreft vind ik mijn zwangerschap nu nog het leukst omdat ik haar steeds voel en zelfs zie bewegen :).

@ Jolanda: Mooi buikje hoor! Fijn dat je lekker kunt genieten. Dat heeft bij mij ook wel een tijd geduurd hoor.

8. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Jolanda, mooi buikje hoor en al duidelijk aanwezig!! Geniet ervan.

Lindedd, Ja het is erg vervelend als je ziet dat je kleintjes ergens last van heeft en je er zelf weinig aan kunt doen.

Noa had vandaag weer opeens vuil uit haar oor. Dus heb besloten toch morgen de dokter weer te bellen.

9. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @zwabbertje: Wat vervelend zeg dat Noa zo'n last heeft van haar oortje. Hoe is het bij de dokter gegaan?

@jolanda: Mooi buikje hoor, ben er maar trots op.

Heerlijk he dat getrappel in je buik. Denk dat ik dat nog wel het meeste mis van mijn buikje.

Lekker stuk gewandeld vanmiddag met Lenthe. Wat is het toch lekker zacht buiten. Jammer dat ik morgen de hele dag moet werken.

Net Lenthes kast nog maar eens opgeruimd. Wat groeit ze hard zeg! Maatje 74 van truitjes alweer en broekjes maat 68.

10. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ zwabbertje, wat naar dat Noa zoveel last heel van haar loopoortje en haar oogjes. Wat zei de dokter? Hopenlijk wordt ze er snel mee geholpen dat ze weer de oude is.
    Ja zwabbertje, ik mis het ook. Niet de kwaaltjes er om heen maar het fijne getrappel in je buik...
    @ Jolanda, wat een mooi buikje! Ben er maar trots op.
    @ Anouk, Aah die spelletjes staan haar echt goed :) ziet er echt heel leuk uit. Jaaa kindjes groeien echt hard he... Levi zit in precies dezelfde maten als lenthe. Soms wel jammer dat je al die kleertjes in een doos weg moet stoppen omdat ze het niet meer aan kunnen...
    Anouk, mag ik vragen hoe jullie ritme eruit ziet? Onze kids zitten namelijk niet ver uit elkaar qua leeftijd en vroeg me af hoe en wat geef jij lente nu allemaal?
    Ik ben zo trots op mijn kleine mannetje. Hij heeft afgelopen nacht doorgeslapen en dat met zijn helmpje op. Alleen toen ik het helmpje vanochtend af zette, had hij nieuwe drukplekken erbij. En toen ik hem vanavond in bedje legde waren die nog steeds vuurrood. Dus vanacht geen helmpje want ze mogen geen drukplekken hebben. Morgen ff bellen en dan zullen we waarschijnlijk weer terug moeten.
    Vandaag trouwens gesprek gehad met zo'n soort Pyscoloog. Nou nou dat is echt heftig geweest. Ik dacht zelf dat het wat beter ging, maar ik heb het de afgelopen tijd alleen maar weg gestopt... Jeetje... En toen ze doorvroeg brak ik... Zo en daar liepen de tranen weer en nu ben ik eindelijk weer een beetje rustig maar wat hakt dat erin zeg zo'n jankdag... Ben op mijn werk zelfs eerder naar huis gestuurd omdat mijn manager zag dat ik helemaal op was. Gelukkig maar want ik liep echt op mijn reserves...
    Nou meiden, ik duik lekker onder de wol. Ff bijtanken. Slaap lekker allemaal.
    Liefs

11. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @sanne: He wat vervelend zeg dat het helpje nog niet helemaal goed is. Wel fijn dat je mannetje er niet veel last van lijkt te hebben.
    En wat vervelend zeg je gesprek. maar soms lucht het idd op om alles er eens goed uit te kunnen gooien. Hoop dat het snel beter gaat.

Ik ben momenteel ook behoorlijk aan het puzelen en heb deze week geprobeerd om de fles van 15.00 uur weg te laten maar dat was nog geen suc6. Ze zit nu dus nog op 4 flessen.
    Dit is haar dagschema:

7.30 fles 180/6
    8.00 boterham met boter
    9.00 fruit
    9.30 slapen (1.5/2 uur)
    12.00 fles 180/6
    13.00 boterham met stroop
    14.00 slapen
    15.30 soepstengel/rijstwafel en lauwe thee of water
    16.30 fles 150/5
    18.00 Groentehap (groente met aardappel/rijst)
    19.00 badje
    19.30 fles 180/6 daarna slapen

In het weekend gaat ze na de eerste fles nog even slapen, dan kunnen papa en mama ook nog even slapen :D.

Hoe is jouw schema dan? Ben ik ook wel benieuwd naar!!

Nou gister voor de tweede keer weer ongesteld geworden wat inhoud dat de cyclus nu 34 dagen was en daar ben ik erg blij mee aangezien ik voor mijn zwangerschap altijd cyclussen van 50 dagen had. Ik hoop dat het zo blijft.

Fijne dag allemaal..

12. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Sanne: Heftig hoor, zo'n gesprek met de psycholoog. Maar uiteindelijk word je er alleen maar sterker van!
    Vervelend dat Levi weer drukplekken heeft. Nu moeten jullie weer terug?

@ Anouk: Ik zag al in je handtekening dat je je cyclussen weer aan het bijhouden bent. Willen jullie voor een tweede gaan, of heeft het daar niks mee te maken?

13. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Wij willen ooit nog wel voor een tweede gaan maar nu nog niet. Ik houd het bij omdat ik voorheen zo'n lange cyclussen had en ik benieuwd ben hoe ze nu gaan lopen.

14. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Mhhh ik denk dat het toch geen ongesteldheid was. Het is weg???

15. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Iets te snel geroepen. Ben nu toch wel echt ongi .:D

16. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    hahaha anouk, sorry moest even lachen om je 3 berichtjes!
    hopelijk krijg je weer een beetje inzicht in de cyclussen.

lekker slapen allemaal

17. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Anouk haha succes met je cyclussen. Voor mij regelt de pil het allemaal en ik kan er bijna de klok op gelijk zetten wanneer ik ongesteld wordt.
    Maar over het dagritme. Ik merk wel dat iedereen het echt op zijn eigen manier doet haha.
    Bij ons ziet het als volgt eruit:

8.00 uur fles (6 schepjes + 3 scheppen rijstebloem)
    9.30 fruithapje
    Daarna lekker slapen tot 12 uur
    12.00 boterham met boter en smeerkaas
    14.00 uur fles (6 schepjes)
    Daarna weer lekker slapen tot ongeveer 16.30
    17.00 uur groentehapje eventueel nog wat diksap na.
    19.00 uur badje
    19.30 fles (6 schepjes + 3 scheppen rijstebloem)
    En daarna weer lekker slapen tot de volgende ochtend.
    En in elke fles doen we nog een extra schepje Nutriton vanwege het spugen.
    We wilden gister eigenlijk gaan proberen met een pap bordje ipv fles maar gister werd ik opeens ziek, buikgriep, dus hebben we het toch bij de papfles gehouden. Als ik me morgen wat beter voel, morgen maar eens proberen.
    Probeer jij lente wel al uit een tuitbeker te laten drinken?

18. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Je hebt me op een idee gebracht wat betreft de flessen. Ik wilde over gaan op 3 flessen maar dat werkte niet echt. Ik kan natuurlijk ook net als jij de tweede fles op 14.00 uur zetten ipv 15.00 uur dan komt het allemaal net wat beter uit.
    Voor de rest komt het wel een beetje overeen met ons schema. Thanks.

Oh ja ik laat lenthe iedere dag even uit de tuitbeker drinken. Nou ja drinken ze knabbelt wat op de tuit hihi. Ze leerd het wel.

19. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ Anouk, nou dan zullen wij ook eens gaan proberen om Levi uit een tuit te laten drinken. Wat voor tuit heb jij? Welk merk? Ik weet niet zo goed welke ik moet kopen.
    Ik hoop voor je dat het lukt met de 3 flessen. Succes!
    Hier nog wat foto's van ons mannetje.
    Eentje met helmpje en die andere is gewoon te blij haha ;)

20. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    levi ziet er uit als een super blije baby. vrolijk mannetje hoor op de foto's.
    nou mijn nichtje logeerd deze week bij mij. ze is 12 dus we gaan alleen maar leuke dingen doen. naar de film, winkelen, lekkere dingen bakken en zij mag elke dag kiezen wat we eten. pizza, taco's , gebakken aardappelen met schnitzel, mc donalds , en verder nog niet bekend. nou fijne week allemaal. zal hier zeker lukken.

Deel Deze Pagina