Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Wat een mooi mannetje is het toch sanne!!!
    Ik gebruik trouwens de avent tuutbeker. Dit omdat we hier ook de flessen van hebben.

Nog eventjes iets anders.

Het is zover en ik kan er helaas niet meer omheen en met pijn in mijn hart  zal ik toch echt op zoek moeten naar een lief nieuw baasje voor mijn kleine lieve katje. Hij is hier niet meer op zijn plekje, eenzaamheid helaas veroorzaakt door de komst van ons kleine meisje. Als jullie een goed plekje weten voor onze moortje laat het me dan weten. Dan hoop ik met heel mijn hart dat hij daar weer een happy katje word.

Ik hoop dat ook jullie rond willen kijken voor me.

2. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Sanne wat een mooi en vrolijk ventje!!! Echt een schatje! Wel een gedoe met dat helmpje als Levi continu drukplekken krijgt. Schiet dan ook niet echt op he?!

Anouk wat zielig voor je katje. Wij hebben zelf helaas geen kat aangezien mijn man, en ikzelf eigenlijk ook, allergisch is voor katten. Maar thuis hebben wij altijd een kat of meerdere gehad en zelfs nu als ik bij mijn ouders ben, springen ze op schoot en vragen heerlijk alle aandacht op. Ben zo dol op ze, maar hier in huis gaat het helaas niet. Snap je volkomen dat het pijn doet en hoop dat je snel een ander goed huisje voor moortje hebt gevonden!!

Hier nog even wat foto's van de opgepimpte wieg, waar ikzelf ook nog in gelegen heb:

3. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Lieverd: Wat een ontzettend leuke wieg!! Is bij jou de kinderkamer al af?
    Ik ga zaterdag naar de lapjesmarkt op zoek naar stof voor een hemeltje. We hebben zaterdag gordijnen besteld, maar het duurt 3 tot 5 weken voor ze klaar zijn :(. Nou ja, op zich is dat nog wel op tijd, maar had ze graag eerder gehad.

@ Sanne: Wat een vrolijk mannetje :). Leuk hoor!

@ Anouk: Wat naar dat je kat zich ongelukkig voelt. Heeft ze moeite met de veranderingen? Ik moet er echt niet aan denken dat ik mijn katten weg zou mogen doen. Moeilijk hoor. Hopelijk vind je snel een goed adresje.

@ Daf: Gezellig zo'n weekje met je nichtje. Veel plezier!

4. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    lieverd mooi wiegje hoor!!
    anouk pfff jammer hoor ik hoop echt dat je een goed huisje vind. zou mooi zijn als het bij bekenden is. kun je af en toe moortje bezoeken.

5. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Aah Anouk... Dat is echt niet leuk... Weet precies hoe je je voelt. Wij hebben nu nog 1 kat en ik wil er eigenlijk geen andere meer bij. Sorry. (En ik woon denk ik ook iets te ver weg van je) heel veel succes met zoeken.
    @lieverd, Woow wat een mooi wiegje!! Echt super leuk!
    @ daf, veel plezier deze week.

6. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Sanne, wat een leuke foto''s van Levi. Hopelijk zit het helmpje snel goed zonder druk problemen.

Lieverd, wat een schattig wiegje.

Anouk, wat erg zeg dat de kat weg moet. Wat zal dat een verdriet doen. Ik heb na veel wikken en wegen een poos geleden mijn (co ouderschap) hond afgemeld. Die was alleen nog de zaterdag bij ons en dan vaak een halve dag alleen en dat vond ik te zielig worden. Mijn ex is eigenlijk altijd thuis en anders gaat ze naar zijn ouders. Maar ik heb het er nog steeds moeilijk mee. Ondanks dat het beter is voor de hond. Mijn katten die blijven. Ik kan niet leven zonder beesten om me heen. Ik hoop dat je snel een goed adres vindt.

7. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Vind het zo ontzettend moeilijk om mijn katje weg te moeten doen ik heb hem tenslotte al 10 jaar. Hij is aan het vereenzamen sinds Lenthe er is ondanks dat we hem net zoveel aandacht geven als voorheen. Heel mijn hart zegt nee dit wil ik niet ik hou zoveel van dat beesie maar mijn hoofd weet dat het eigenlijk niet anders kan en dat het voor Moortje beter is om naar een plek te gaan waar hij het weer naar zijn zin heeft. Hij zit nu alleen nog maar boven op een kamertje en komt alleen nog maar naar beneden om te eten.
    Ironisch genoeg is hij nu wel op mijn schoot gekropen terwijl ik dit aan het typen ben :(.

8. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Sow... Wat is het rustig hier...
    @ Anouk, heb je al een nieuw baasje voor je kat gevonden?
    Hier is alles okidoki. Gister weer gesprek gehad met psycholoog en deze keer was het niet zo emotioneel als de vorige keer.
    Levi zijn helmpje is weer aangepast en nu hopen dat hij goed blijft zitten.
    Iedereen een fijn weekend.

9. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Anouk, al een nieuw baasje gevonden?

Sanne, hopelijk was dit de laatste keer dat het helmpje aangepast moest worden.

Ik ben echt vreselijk ziek. Ik loop echt leeg gewoon. Heb gisteren nog wel gewerkt. Vanuit het werk Finn opgehaald die aan papa gegeven en ik ben mij bed ingedoken en nog loop ik leeg. Wel goed voor de lijn ben al 2.5kilo kwijt. :D Mijn vriend had vanmiddag vrij genomen om me te helpen. De schat alleen heeft hij een aanval van jicht in zijn polsen. Dus meiden het gaat hier fantastisch.

10. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Ik heb nog geen nieuw baasje gevonden voor Moortje. Het lijkt wel alsof hij het aan voelt want de laatste 2 dagen is hij vaker beneden en loopt me de hele tijd achterna. Hij ligt 's-avonds iig weer op schoot. Maakt het allemaal wel weer moeilijker :(.

@labamba: Hoe gaat het nu met je? Voel je je al wat beter?

@sanne: Ik hoop dat het nu goed gaat met het helmpje van Levi.

Fijne avond allemaal.

11. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    labamba beterschap!!

12. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Anouk, Misschien toch nog een keertje over nadenken misschien heeft Moortje wat langere tijd nodig gehad om te wennen aan Lenthe.

ik ben eindelijk een beetje aan et opknappen. Vanochtend weer naar mijn paard geweest maar jeetje wat viel dat tegen zeg. Helaas is Finn nu ziek regelmatig 39.5 koorts maar voor de rest wel vrolijk.

13. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ labamba, we kunnen elkaar de hand schudden. Vorige week zaterdag heb ik het ook gehad. En niet normaal he, je weet gewoon niet meer hoe je de op de wc moet gaan zitten omdat het aan alle kanten eruit komt... Ik hoop dat je snel weer beter bent. Beterschap iig!
    @ Anouk, hmm, idd misschien kun je er nog eens over nadenken net als wat Labamba zegt? Misschien heeft hij wel langer de tijd nodig gehad om aan Lenthe te wennen? Succes iig, tis en blijft een moeilijke beslissing...
    Hier alles week okeej. Levi heeft sinds donderdag zijn helmpje weer terug. Hoe dan ook, Levi zal rode plekken blijven houden. Dit omdat zijn hoofdje zo scheef is moet er toch wat druk op zijn hoofdje komen te staan willen we resultaat gaan zien. Maar gelukkig ben ik wel ff terug gegaan want zijn hoofdje heeft een beetje een groeispurt gemaakt. T helmpje zat wel te strak. Nu is ie aangepast en over 2 weken moeten we terug voor de controle. Ookal heeft hij hem nog niet veel opgehad, iedereen zegt wel van soow, wat is het al minder geworden zeg. Ik ben trots :) En afgelopen nacht heeft hij hem weer opgehad, en weer heeft hij het super goed gedaan :) Was alleen vroeg wakker (5.30) maar we hebben hem toen nog ff lekker ingestopt en toen sliep hij door tot 6.30. Toch 1 uurtje later. Maar we zijn iig trots dat hij snachts heeft doorgelapen :)
    Hoe is verder met iedereen? En met de bolle buikjes??
    Fijne dag iedereen.

14. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Zo daar zijn we weer!!!

@sanne: Fijn dat het helmpje weer is aangepast en ik hoop dat het nu goed is.

De zieke meiden alweer wat beter??

Het is erg rustig hier. Ben vandaag lekker groentehapjes aan het maken voor Lenthe, dit keer met vis en kip erbij. (kan weer 2 weken vooruit hihi)
    En ik dacht laat ik maar eens erwtensoep maken voor vanavond. Dus het huis ruikt heerlijk naar erwtensoep.

En ik ben weer lekker aan de knutsel geweest en heb inmiddels meer haarknipjes voor Lenthe dan dat ze haar heeft :p.
    Ben er eigenlijk best trots op :p.

Fijne dag allemaal en ik hoop snel weer wat van jullie te lezen.

15. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Anouk: Wat een ontzettend leuke haarknipjes!

Ik ben ook lekker aan het knutselen geweest deze week :). Dit is het hemeltje wat ik heb gemaakt:

Bijgevoegde bestanden:

16. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Wat een mooi hemeltje zeg!! mooie stof ook zeg!

17. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    anouk en lindde jee zeg wat creatief. mooi hoor!!!!!
    zou wel willen dat ik er wat van mee had.ben helaas niet creatief :(

18. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Anouk wat een gave knipjes zeg!!!
    Ben je er trouwens al uit met je kat? Misschien idd nog even laten wennen? Weet niet of katten daar lang moeite mee hebben.

Linde, leuk he? Bezig zijn met de kinderkamer! Erg leuk geworden je hemeltje! Dat stofje heb ik ook in mn handen gehad voor de wiegbekleding, maar uiteindelijk een andere gekozen. Zie ik ook al behang op de wanden? Lijken sterretjes, dat hebben wij ook haha! Benieuwd of het dezelfde is.

Labamba en Sanne weer opgeknapt?

En hier even een buikfoto van mij! Alweer 32 weken. Merk nu dat mn buik in de weg begint te zitten en daar nu wat ongemakken van. Maar ja, moeilijk slapen, zere banden....dat hoort erbij! Nog maar 8 weekjes te gaan...wat gaat het snel!

19. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Wat een mooi buikje lieverd. :)
    Leuk he om zo met babykamertjes bezig te zijn? Haha. Er ziet er erg mooi uit linde!
    Wat een gave knipjes Anouk.
    Hier alles goed. Levi heeft nog steeds rode plekken maar zoals ze al zeiden dat hoort er een beetje bij.
    Verder niks bijzonders te melden.

20. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Lieverd: Mooi buikje hoor, lijkt erg op de mijne ;). We hebben inderdaad wit behang met zilveren sterretjes. En 1 muur is met dierenfiguren. Zal er eens een foto van maken om te laten zien. Ik ben ook erg benieuwd naar jou babykamer.

Deel Deze Pagina