Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @lieverd: Mooi buikje hoor!! Maak je ook om de paar weken een buikfoto? Heb ik toen wel gedaan. Zo leuk om af en toe terug te zien!
    Zijn jullie soms ook niet benieuwd hoe iedereen er hier uit ziet? Als ik dan zo jouw buikfoto zie dan probeer ik een beeld te krijgen hoe je er verder uit ziet.
    Ik heb bij iedereen wel een beeld hoe jullie eruit zien maar dat zal vast voor geen meter kloppen hihi.

@Daf: Jij loopt weer naar het einde van je cyclus zie ik. Spannend weer..

Ben wel benieuwd naar jullie kamertjes hoor!!

2. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    anouk zeker spannend!
    grappig is dat he dat je een beeld probeert te vormen van iedereen!!
    denk ook inderdaad niet dat het klopt, maar toch.
    mooie foto hoor van je buik lieverd . nog ff wachten en dan komt er een mooie beeb uit!!!!!!!

3. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Daf spannend ik duim weer voor je.

Lieverd wat een mooie buik. Ik blijf het geweldig vinden een zwangere vrouw.

Anouk, wat een super leuke speltjes. En inderdaad hoe zal iedereen eruit zijn misschien leuk om elkaar straks een keertje te ontmoeten. In de zomer lekker wat drinken op een terasje.

Linde wat een leuk hemeltje.

Ik ben inmiddels beter. Finn heeft de 6e ziekte gehad. Alleen was het van de week met een zware boodschappentas optillen al iets in mijn rug geschoten. En gisteren toen ik Finn zijn schoenen aandeed is het heel erg erin geschoten dus helaas. Weer geen zwemles deze week ik zou niet weten hoe ik nu als een kikkertje het zwembad moet doorspringen.:p

4. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Ojee labamba, doe maar lekker rustig aan. En wat vervelend dat finn de 6de ziekte heeft gehad.. Is hij nu weer helemaal de oude?
    Lijkt mij wel een leuk idee om iedereen eens te ontmoeten :)
    Ik ben idd ook heel benieuwd hoe iedereen eruit ziet en idd je probeert een bepaald beeld van iemand te vormen maar dat zal wel voor geen meter kloppen hahaha ;)
    Toch wel leuk dat we z'n allen trouw blijven terug komen op het forum. Je deelt lief en leed met elkaar dus kennen doen we elkaar eigenlijk wel hihi. Ik vertel hier zelfs dingen die anderen niet van me weten.
    @ daf, spannend meid! Duimen draaien hier voor je.

5. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    lijkt me heel leuk!! iedereen ontmoeten en er een gezellige middag van maken!!

6. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Lijkt me inderdaad ook een leuk ideetje zeg elkaar eens ontmoeten.
    We delen inderdaad wel lief en leed met elkaar hier. En wat Sanne ook zegt ik vertel hier ook meer dan dat ik andere vertel. Maar waarom wachten tot de zomer. We kunnen er ook het 2 jarig jubileum van maken en het Februari doen. Toen is het tenslotte allemaal begonnen met "gestopt met de pil in 2010". Toen zijn de meeste gaan schrijven.

7. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Dat kan ook februari. Ik dacht zomer dan is misschien mooi weer. Ik ben wel nieuwsgierig en met kind of zonder? Voor degene die inmiddels moeder zijn.

8. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Wel met kleintjes toch? Ben wel benieuwd.

9. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    ja met de kleintjes erbij lijkt me gezellig.

10. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Wat een leuk idee van dat meeten! In feb moet ik nog maar 3-4 weekjes. :)

Excuses dat ik even niets er meer op heb gezet, het gaat helaas niet zo best en voel me helemaal niet zo top. Fikse blaasontsteking sinds gisteren dus zit nu aan de antibiotica, helaas ook verschrikkelijk veel last van mijn banden en bekken hiervoor loop ik nu bij de fysio, afgelopen week de controle bij de verloskundige gehad en daar hoorde ik tot mijn grote verbazing dat die verschrikkelijke hoofdpijn "kon" wijzen op zwangerschapsvergiftiging, mijn bloeddruk werd gemeten en die was gelukkig goed, afgelopen vrijdag was mijn bloeddruk ook goed en à.s maandag wordt hij weer gemeten. Maak me enorm veel zorgen want lekker voel ik me er niet onder,dit heb ikaangegeven bij de verloskundige en zij verwachte geen verdere problemen maar als ik toch buikpijn kreeg, sterrertjes/wazig zag of beroerd werd moest ik gelijk bellen.

Gelukkig lees ik hier goeie verhalen en hoop dat het met iedereen verder goed gaat!
    Labamba, doe jij rustig aan, hopelijk is finn snel de oude!
    Daf, duimen draaien voor je!
    Lieverd, mooie buik zeg, wat gaat het snel hè.

11. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Datum prikken en waar?

Wat vervelend dat je zo last hebt van je banden/bekken en hoofdpijn. En dan nu weer blaasontsteking. Bah. Wat ook helpt om blaasontsteking te voorkomen is jusderance drinken dit verhoogd de zuurgraag van je urine waardoor je minder vatbaar word voor een blaasontsteking.

Hier nog steeds oijn in de rug en omdat ik dat toch compenseer nu heel erg last van mijn rechterknie. Waardeloos als je lichaam niet werkt zoals je zelf wilt.

12. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    plaats moeten we gewoon iets centraals kiezen zoals bijv. apeldoorn, utrecht, of iemand iets anders leuks?????

13. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Iets centraals is misschien wel een idee. Utrecht lijkt me ook het beste denk ik.

Zal ik een datum opgooien? Zondag 24 Februari??

14. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Jolanda: Wat vervelend al die klachten. Ik heb ook een tijd heel erg last van hoofdpijn gehad. Bij mij hielp het goed om heel veel water te drinken. (Is volgens mij ook goed om blaasontsteking te voorkomen.)

Iets afspreken lijkt me een leuk idee. Utrecht lijkt mij ook prima, daar zit ik vlakbij :). Volgens mij moet er op de site van Wij, jonge ouders staan welke restaurants/cafe's geschikt zijn om met kleine kinderen te komen, zal eens kijken. En voor februari heb ik nog geen plannen dus denk dat de 24e wel kan ;).

15. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Ik heb even gezocht en op de facebook pagina van Ouders van nu staan restaurants die buggyproof zijn. Zit alleen in Utrecht niet echt iets bij.

16. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Een pannekoeken restaurant? Zowieso altijd kindvriendelijk.

17. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    24 wat mij betreft prima!! leuk leuk leuk!!!!!!!!

18. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    pannekoekenhuis de grebbeberg? lijkt me vrij centraal en niet midden in een centrum zodat je niet met parkeren zit als je met de auto komt.
    er is wel een site met alle pannekoeken restaurants per provincie.

19. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    24 wat mij betreft ook goed en helemaal leuk.

ik drink sinds m'n zwangerschap sowieso al meer daar vroeg mijn vk ook na. weet niet waar het wegkomt maar vandaag stond ik weer op met vreselijke hoofdpijn. lag dus weer een hele dag in mijn bed en net maar even de iPad erbij gepakt, begint behoorlijk te vervelen als je alle progamma's al op gemist hebt bekeken..

jee wat is de beeb druk aan het bewegen in mijn buik haha!!

daf, nog geen ongi te bekennen?

20. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    He meiden,
    Wat afspreken lijkt me hartstikke leuk, maar loop even tegen twee puntjes aan. Het liefste spreek ik niet af op een zondag, geloofkwestie (sorry) en als het goed is, is mijn kleintje dan 8 weken. Om dan ruim een uur te moeten rijden zie ik niet zo zitten. Als de rest hier allemaal geen problemen mee heeft, dan moeten jullie gewoon afspreken!
    Liefs,mij

Deel Deze Pagina