Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Lieverd: Snap dat je liever niet op zondag afspreekt. we kunnen ook op zaterdag bijvoorbeeld de 23e februari afspreken? En dan kiezen we gewoon een pannenkoekenhuis dichter bij jou in de buurt. Gelderland is toch redelijk in het midden van het land toch!
    Het is wel het leukste als we er allemaal bij zijn dan toch?

2. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Ja dat is ook zo Anouk! Wil alleen niemand voor t hoofd stoten. Jullie waren al zo goed aan het plannen!

3. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Geeft toch niks en je stoot ons niet tegen het hoofd hoor. En tenslotte ben jij wel de aanstichter van dit alles. Jij bent tenslotte dit topic geopend hihi.
    En ik denk dat ik niet alleen voor mezelf spreek als ik het leuk vind als jij er ook bij bent.

Nieuwe datum aanhouden zaterdag 23 februari?

4. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Thx en ja laten we die dan aanhouden.

5. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Gezellig, hoop dat de rest ook kan die datum (ikzelf nog ff vrijvragen maar dat gaat wel goed komen denk ik)

Moet je alleen wel een plekje mee bedenken die wat meer bij jou in de buurt is maar die toch redelijk centraal is.

6. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Uh arnhem is iets dichterbij, of miss amersfoort. Dan wel buiten de stad zoals andere ook al aangaven. Weet eigenlijk niet eens waar iedereen vandaan komt. Zitten we erg verspreid door t land?

7. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Ik kom uit Leerdam. Dat ligt op de grens van Gelderland en Zuid-Holland. Amersfoort half uurtje Arnhem 3 kwartier. Dus voor mij maakt het niet veel uit.

Ben ook wel benieuwd waar iedereen vandaan komt hihi.
    Van een aantal weet ik het wel zoals sanne en Labamba maar de rest ben ik ook wel benieuwd naar.

8. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Ik kom uit de buurt van zwolle

9. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    he hallo ik kom uit geesteren (overijssel) 23e past mij ook wel en maakt mij niet uit waar we afspreken. heb geen hekel aan rijden! ik pas me aan.

en nee heb nog niet getest. morgen ochtend!!

10. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    23e vind ik ook prima. Wel zo leuk als iedereen erbij kan zijn.
    Ik woon in Maarssen, vlak bij Utrecht. Arnhem is voor mij erg ver, ik zit dan als het goed is ook met een kindje van 1,5 maand oud ;). Amersfoort is dan voor mij beter. En mocht het niet gaan, kan ik altijd alleen komen. Ik vind het nu moeilijk om te zeggen hoe dat straks allemaal gaat.

@ Daf: Ik ga heel hard voor je duimen!

11. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Leuk leuk, de 23e voor mij ook goed en Amersfoort daar werk ik dus daar in het weekend nog een keertje heen tuffen geen probleem.

12. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Pats daar is die gewoon pagina 500.

Daf mijn duimen draaien weer voor je

13. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @daf: Ik ga ook duimen voor je!

500 pagina's!!! En dan nog 8 (-deze 7 hihi) berichten en dan zitten we aan 5000 berichtjes.

14. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    o wat leuk heb er nu al zin in. lekker live beppen!!!!!!!
    nou morgen ochtend testen we. manlief is dan ook bij huis dus......
    ff afwachten nog.

15. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    daf, wat spannend zeg!! duimen draaien overuren hier voor je!!

ik kom uit Enschede,overijssel :) , Amersfoort, Arnhem, het zal voor mij allemaal even ver zijn maar loop dan wel met een gigantische buik haha. dan nog even wat, het was toch eerst de 24e? of al de hele tijd 23e haha?

oh dames, wat is die rugpijn vervelend zeg. soms lijkt het alsof ik een beetje depressief wordt omdat ik niet weet waar ik het soms moet zoeken..

16. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Het is veranderd naar zaterdag de 23e.
    Kunnen we gelijk je buik bewonderen hihi.

En daf???

17. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Oh daf?! Nieuwsgierig!!! Hoop t zo voor je!!

18. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Daf, m'n duimen draaien!! Hoop zo dat het voor jou nu ook eindelijk eens raak is, dat zou wel een heel mooi 5000e bericht zijn ;).

19. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Heej meiden
    Wat gezellig dat we gaan afspreken. Ik woon in Helmond (Noord Brabant) Ik weet niet zo goed waar alles ligt maar volgens mij is Arnhem dichterbij voor mij. Amersfoort is voor mij (volgens mij) anderhalf uur rijden. Teminste daar ben ik ooit geflitst hahaha. Maar zeg maar, ik vind het ook geen probleem om auto te rijden. En misschien komt er nog iemand woont er nog iemand in de buurt van Helmond? Kunnen we meteen samen rijden ;)
    Weet je wat we doen, jullie komen gewoon allemaal naar Eindhoven hahahaha ;) Nee hoor grapje.
    De 23ste is goed, teminste als het dan geen carnaval is haha. Want op zaterdag vier ik altijd carnaval hier. Ik zal meteen eens ff googlen wanneer dat het is.
    @ Daf, oooooooooooh meid wat spannend!!!! Mijn duimen draaien hier overuren!! Ik hoop het zo voor je.
    @ Jolanda, wat naar zeg dat je zoveel last hebt van je rug en van hoofdpijn. Hoofdpijn kan er idd bij horen, maar als het goed is trekt het na verloop van tijd wel weer weg. Ik hoop het iig voor je. Goed aan jezelf denken he meis.
    Nou meiden, ik ben er echt over uit wat ik wil... Weg bij mijn huidige werkplek! Ben er echt zo klaar mee. Ik weet niet wat het is, maar iets houd mij elke keer zo tegen om daar heen te gaan. Maar ja, er is op dit moment niks waar ik zo kan gaan werken :( Ik blijf solliciteren en hoop dat er snel iets op mijn pad kom. Ik weet zeker dat als ik ander werk heb, ik me een stuk gelukkiger ga voelen.
    Vanochtend op controle geweest met Levi en zijn helmpje. Hij is weet iets aangepast en nu zit ie weer perfect. Als we de 23ste gaan afspreken, zien jullie Levi ook nog met zijn helmpje. Hij heeft hem zeker tot zijn 1ste jaar op.
    Nou meiden, ik vind alles prima dus zeg maar waar.
    Liefs en een fijne dag allemaal.

20. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    he hallo,
    helaas negatieve test. maar nog geen ongi.
    23 februari is geen carnaval. vier zelf ook fanatiek carnaval dus komt goed!
    heb niet kunnen testen met ochtend urine, maar las op de test dat het niet perse noodzakelijk was. alsik zaterdag nog niet ong. ben dan weer testen. we wachten af.

Deel Deze Pagina