Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    @ CW1: Ik weet hoe het is om nog niet ongi te zijn geworden. Ik heb het precies hetzelfde, ook in december gestopt en nog niet ongi. Nu wil ik wachten tot na de bruiloft (14 april gaan we trouwen). Daarna een maandje kijken of het met stress ofzo te maken had. Mocht het dan niet doorzetten, naar de HA.

@ Skattie84: Super gefeliciteerd!!! Geniet ervan.

@ Anouk: Balen dat je moet wachten tot het eind van de week. Nog even volhouden ;)

Net zoals CW1 ben ik ook al meer dan 100 dagen op mijn ongi aan het wachten. Nu denk ik dat het door stress wat langer op zich laat wachten (over 10 dagen trouwen en nu midden in een tentamenweek :S)

2. skattie84

skattie84 Actief lid

25 mrt 2011
    301
    2
    18
    Z-H
    Meiden! heel erg bedankt voor de lieve reacties!!
    Lieverd: Het is idd heel onwerkelijk! Al zo lang wil ik moeder worden en dan als je eenmaal stopt met de pil dan hoop je dat het gegunt is! Maar nu het zo ver is vind ik het zo raar, zo bizar om te bedenken dat er een hummeltje in mij groeit. Langzaam aan gaan we het echt geloven (mijn vriend kan het al helemaal nog niet bevatten) Nu weer spannende momenten... op naar 12 weken!
    Lieve meiden, ontzettend veel succes de komende tijd!! Ik duim voor jullie!

3. myster

myster Actief lid

4 apr 2011
    263
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden,

Ook ik ben onlangs gestopt met de pil.
    We zijn nu bezig met onze derde ronde.

Ik hád afgelopen woensdag +/- ongesteld moeten worden, maar dit is tot op heden (nog) niet gebeurd.
    Heb 3x getest, 3x negatief.

Ben dus heel benieuwd hoe dit verder gaat verlopen...
    Wat raden jullie mij aan om te doen?

Mijn cyclussen waren 43, 42, 40, ? mag je dan spreken van een regelmatige cyclus?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

4. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    @ skattie, zo gefeliciteerd, als ik nou ook nu zwanger raak dan lopen we gelijk op. ook gestopt op 28 december!!!

ik heb vandaag mijn NOD maar nog niets te zien.. ik wacht nog een paar dagen en dan hoop ik op zo'n resultaat als jij!!!

wish me luck (om het vol te houden te wachten)

5. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    skattie
    gefeliciteerd meid, ik ben super blij voor je

anouk
    wat vervelend zeg dat je nog steeds in de onzekerheid zit hoop ook voor jou op goed nieuws

hier last van ongi teminste zo noem ik het maar het is meer dan gister maar nog steeds niet zoals normaal en heb ook nergens last van erg vreemd dus

6. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    skattie84, super gefeliciteerd echt geweldig

Anouk wat jammer dat je niet gelijk terecht kon. Hopelijk einde van de week meer nieuws.

Naadje om gek van te worden die onduidelijkheid.

Hier nog een beetje schommelend hoe ik me mentaal voel. Hoop weer snel mijn ongi achter de rug te hebben en dan weer lekker klussen.:D En zoeken naar mijn ei. En hopelijk ook snel zo'n geweldige positieve test. Gaat wel hard in ene 3 zwangere in ons midden. Leuk hoor. Jullie blijven hier toch nog wel posten he?

7. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    hey labamba
    dat zei ik ook al tegen mijn vriend. zegt hij gelijk dan doen hun het beter dan ons
    ik gelijk beetje pissed ik zeg wat kan ik eraan doen dat het zolang duurt voordat ik ongi word en weet wanneer we raak kunnen schieten haha

maar meiden wees niet bang ben super blij voor jullie !!!

ik vind het nu wel moeilijk om te weten wanneer mijn vruchtbare dagen zijn
    hoop dat het temperaturen een beetje gaat helpen
    als mijn menstruatie dus rond de 30 tot 60 dagen ligt moet ik flink klussen haha
    heb effe gekeken op internet en als mijn cyclus rond de 30 dagen is moet ik eind april mijn vruchtbare dagen hebben en anders begin mei

8. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Anouk, jammer dat je nog moet wachten maar zolang je nog niet ongi bent.... Positief blijven hoor!

Joylinn: good luck! Ik duim voor je!

Hier nog steeds erg veel steken, een soort van ongi krampen, opgeblazen buik, veel plassen, misselijk met vlagen.... hoop dat het goed zit maar naarmate het dichterbij mn nod komt word ik er er echt steeds onzekerder door... Wil het zo graag dat ik bang ben dat ik dingen inbeeld ofzo? Of misschien toch blaasontsteking?
    Moest vandaag ook echt mn knoop open...
    Nog een paar dagen geduld:)

9. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Naadje hopelijk kun je met tempen wat duidelijkheid krijgen. Is natuurlijk wel moeilijk met een onregelmatige cyclus. Succes meid met het vinden van je ei.:D

minim, die wachtbank is zo frusterend. De onzekerheid en het gek maken van je zelf of toch weer niet het gek maken van jezelf. Ik wens je veel sterkte op de wachtbank.

Ongi worden is niet leuk en liever (veel liever) zou ik ook een positieve test in handen hebben maar je hebt wel weer (even) zekerheid. :cool:

10. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Er zijn inderdaad al 3 meiden die positief testen hier, het is een vruchtbaar forum zeg hihi.

Ons lichaam is een onvoorspelbaar "aparaatje" niet te voorspellen wat het iedere maand weer doet en welke vreemde dingen het tegenkomt.

Ik heb mezelf iig voorgenomen om tot vrijdag niet te testen en er zo min mogelijk mee bezig te zijn want maak me gek hiero.

minim spannend hoor die laatste daagjes ben benieuwd.

Naadje hoop dat je snel wat meer inzicht krijgt in je cyclus dmv tempen of ovutestjes misschien? al moet je er daar dan wel weer veel van gebruiken waarschijnlijk.

Meiden suc6. Wil niemand vergeten hier maar het worden er zoveel hihi!!!!

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Nou meiden, ik heb ook allerlei kwaaltjes en ben overtijd.

MAAR, ik zit pas op 7 OF 10 DPO (ik twijfel), dus testen heeft nog geen enkele zin...

Afwachten maar.

12. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Pfff spannend hoor ik zal voor je duimen.

13. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Mayd wat is 7 of dpo? En wel spannend. Wat hebben er veel om deze tijd NOD. Zal voor je duimen.

14. nora96

nora96 Niet meer actief

hey sis75 en skattie84, gefeliciteerd nu al 3 zwangeren onder ons! hoop dat er snel meer bij komen.. het lijkt wel een goede maand 3 achter elkaar!!
    hoe voelen jullie je? Ik moet morgen naar de verloskundige dan hoor ik hoe ver ik ben.. Spannend!!!
    Nora96

15. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    7 of 10 dpo is in mijn geval 7 0f 10 dagen na ovulaatie (days past ovulation)

dus nog een beetje te vroeg om te testen...

16. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    nora wat leuk zeg ben benieuwd wat ze zeggen bij de gyn.

mayd oke dan snap ik hem ook :D

17. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ojeeeeee. Testdrang! Maar kan me nog net inhouden:)

18. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Nog even volhouden, en niet te vroeg testen he!! ;)

Ik zie trouwens dat mijn banner het niet meer aan kan ben te ver overtijd;).

19. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Test ook nog niet.....al zou t moeten kunnen toch? Zit 3 dagen voor mn nod alsik weer uit gavan 27 dagen... Maar wacht toch nog maar even geduldig...:)

20. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    ik ben nu twee dagen overtijd en heb vanochtend weer een testje gedaan. ik kon het niet laten en er liggen er hier nu nog 3, dus ik hoefde niet speciaal naar de winkel.
    maar weer negatief... en nog geen ongi.

oohhh wat is het toch weer spannend.

Deel Deze Pagina