Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hallo iedereen,

Zou graag meekletsen hier. Ben vaddie, trouw op 16 april a.s. met mijn vriend. We zijn bijna 10 jaar samen. Ik ben 28 en mijn vriend 30. We zijn sinds half december gestopt met de pil. Mijn eerste ronde duurde 60 dagen. Tweede 38 en ben nu pas bezig met ronde drie.

2. nora96

nora96 Niet meer actief

hey dames ik ben gisteren bij de verloskundige geweest, ze kon nog niet goed wat zien, ze schatte dat het nog heel pril was.. moet over 3 weken weer komen..

Ik ga me afmelden voor deze site.. ik merk dat ik er teveel mee bezig ben.. Ik wil me niet te veel zorgen maken en er gewoon van genieten.. jullie heel veel succes allemaal en hopelijk zijn jullie ook snel zwanger!!

Groetjes Nora

3. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Heey Vaddie,
    Zo kom ik je weer ergens tegen he;)

4. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Wat een toeval he? hahahaha

5. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Jammer dat ze nog niet veel hebben kunnen zien gister. Jammer dat je weggaat maar snap het wel hoor.
    Ik wens je veel suc6 en geniet zoveel je kunt.

Gr. Anouk

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Nou, vandaag bij de HA geweest.

Ik heb hem mijn agenda laten doorbladeren (met daarin dus alles vermeld incl. ingeplakte ovutesten).

Hij zei dat na je eerste eigen ongi de pilhormonen wel aardig uit je lichaam zijn en dat mijn cyclus idd niet is zoals het moet. Volgens hem zou de kans om zwanger te raken op eigen kracht errug klein voor ons zijn (de kans dat je getroffen wordt door een bliksem zou groter zijn).

Natuurlijk moeten we nog even op eigen kracht proberen. Maar als het in september nog niet raak is, dan wordt ik via versneld traject doorgestuurd naar de Gyn. (normaal moet je al een jaar of 1,5 jaar bezig zijn)

Het viel een beetje in de lijn der verwachting, maar je krijgt toch wel een klap voor je kop als het je zo klip en klaar wordt gezegd.

We gaan vrolijk verder en ik ga lekker door met de testjes en het tempen... En we zien dus wel waar het schip strandt!

Ik ben nu wel aardig weer over mijn dalletje heen en ga het er vanavond van nemen met troosteten en een wijntje erbij!

7. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Nora jammer dat je ons verlaat maar wel begrijpelijk. Je bent immers zwanger, hahahaha. Geniet ervan.

Anouk, nog steeds geen ongi te bekennen?

Mayd, kan me voorstellen dat het wel een klap in je gezicht was. Wel fijn dat je weet dat iendien je in september nog niet zwanger bent je versnelt hulp kunt krijgen. Ik ga heel hard voor je duimen dat je voor september zwanger bent.

8. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik hoop het ook. Tja, voor het zelfde geld wordt je wel door de bliksem getroffen en is het wel raak!

De wonderen zijn de wereld nog niet uit!

9. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    En zo is het, de wonderen zijn de wereld nog niet uit :D

10. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    MayD: inderdaad wel heel moeilijk lijkt me als je zo op je bordje krijgt wat jij nu hebt gehoord. Maar wat labamba ook zegt, fijn dat je mocht je in september nog niet zwanger zijn dat je versnelt geholpen gaat worden, dan weet je waar je aan toe bent. Al hoop ik dat je natuurlijk door de bliksem getroffen wordt hihi en op eigen kracht zwanger wordt.

Labamba, nop nog niet ongesteld hier. Nog paar daagjes wachten voor dat ik naar de dokter kan.

Al wat bij jou miniM???
    en hoe is het met naadje53??

Joylinn: spannend als iets bij jou?

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Dat hoop ik ook. Thnx voor de lieve woorden meiden.

12. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Nee Anouk nog niet. Maar alles voelt als aankomende ongi...
    Gok op vannacht of morgen...

13. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    ik ben vandaag nog niet ongesteld geworden dus nog steeds hoop, mijn borsten doen wel zeer maar dat kan twee dingen betekenen, ongi of.......... :$

ik wil wachten tot vrijdag met testen.

14. myster

myster Actief lid

4 apr 2011
    263
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Jolynn... en?? ben je ongi geworden?? (hoop het niet voor je!!) anders ging je morgen testen toch?? Spannend!!!

Ik heb gister op internet gelezen dat je eisprong ook later geweest kan zijn, waardoor de innesteling ook langer op zich heeft laten wachten. Hierdoor kan het dus ook zijn dat je eerst negatief test en een paar dagen/weken later toch positief!!

Ik had op 30 maart dus ongesteld moeten worden, omdat ik telkens cyclussen had van 43, 42, 40. Tot op heden (zit nu op dag 48) nog niet ongesteld en ook geen symptomen.
    Heb vorige week dinsdag wel continu buikpijnklachten gehad, eigenlijk de hele week wel soort van trekkingen/krampen... maar kan er dus niet echt wijs uit worden.

Ik durf dus eigenlijk aanstaand weekend (nog) niet te testen, omdat ik al 3x een negatieve test in handen heb gehad.
    Zelf heb ik niet het gevoel dat ik zwanger ben, maar dit kan ook zelfbescherming zijn. Ik merk toch dat ik een beetje down ben op het moment dat ik een negatieve test in handen heb...

Dus ja.. ik weet nog niet precies wat ik ga doen....
    want stel dat ik mijn eisprong later heb gehad ( heb namelijk geen ovulatie testen gedaan ), dan is het logisch dat ik telkens negatief test.

Wat denken/vinden jullie?

15. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Hey myster,

Ik ben nu ook al 13 dagen overtijd en heb wel een beetje hetzelfde als jij hebt.
    Heb ook al een aantal testen gedaan en allemaal negatief. Heb hiervoor ook een nette cyclus gehad en nu ineens niet. Krijg zelf ook steeds meer het idee van ik ben niet zwanger, maar toch nog steeds buiksteken en pijnlijke borsten. Heb besloten om morgen naar ha te gaan (nadat ik nog een test gedaan heb), ik wil zo graag weten waar ik aan toe ben, misschien dat die me iets gerust kan stellen.

Ik zou als ik jou was nog een paar dagen wachten met testen (ook al is dit misschien moeilijk) en daarna eventueel als de ongi echt weg blijft gewoon naar de ha gaan al is het alleen voor je eigen gemoedsrust.

16. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    hier nog steeds niet ongi..

net wel een hele pizza naar binnen gewerkt, zo´n honger had ik en het was nog niet eens twaalf uur... :)

17. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier niks te melden. Wachten op mijn ei. Die verwacht ik volgende week maar weet nog niet of actief en bewust gaat lukken omdat we vooral donderdag en vrijdag druk zijn met voorbereidingen voor de bruiloft + huwelijksreis. (en volgens mij is december niet de meest handige maand om te bevallen)

18. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    als ik nu zwanger raak zit ik volgens de calculator op 13 december... niet ideaal maar ik zou nu toch wel zwanger willen raken. onze zoon is jarig op 9 juli, leuk omdat het in de zomer is maar als ie naar school gaat ook niet ideaal want dan zijn zijn vriendjes op zomervakantie...

laat mij maar lekker bevallen in december, dat zou betekenen dat het nu raak zou zijn!!! :):):)

19. myster

myster Actief lid

4 apr 2011
    263
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat 'fijn', dan zitten we in hetzelfde schuitje!!
    Ik dénk dat ik aanstaande zondag maar ga testen (als ik het dan nog durf :p)

Ben benieuwd wat je laatste test laat zien en wat de HA zegt!! hou me maar op de hoogte als je dat wilt!!

Ons geduld wordt aardig op de proef gesteld...!!

Het maakt mij niet uit wanneer ik zou bevallen, ben allang blij als ik zwanger blijk te zijn...:)

20. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Hier nog geen nieuws... Geen ongi maar ook geen positieve test...

Deel Deze Pagina