Ik ben nu zelf ook pas toe aan de derde ronde maar gebruik ze van sensitest vanaf het begin en tot nu toe bevallen ze mij goed. De eerste maand had ik moeite met het "vinden" van mijn piek maar de tweede maand had ik echt hele duidelijke positieve testjes. Ze kosten ongeveer 24 euro geloof ik voor een pakket van 24 ovulatietestjes en 3 zwangerschapstesten. Dat vind ik nog wel te doen. suc6 in ieder geval als je ze gaat gebruiken!
Wat gezellig wordt het hier. Ben een dag niet op het forum en we zijn al een pagina verder gepraat. Erg leuk!! Welkom aan alle nieuwe mensen en hopen dat we allemaal snel zwanger raken. Bij mij gaat het de verkeerde kant op denk ik. Vanochtend met manlief samen voor het eerst getest en helaas negatief. Zelfs niet een heel licht streepje. Je probeert van alle kanten te kijken, maar helaas. Hahaha. Mn man zei al wat ben je in vredesnaam aan het doen !!!! Morgen mijn NOD, maar vanmiddag toch maar een ob in gedaan. Had het gevoel te 'lekken', straks er maar eens uithalen en kijken of er idd een ongi aan zit te komen. Hoop zo van niet, maar ja.......
@Crystel: Welkom!! Ik snap je frustraties, heb ik ook in mijn omgeving maar zoals ik hier op deze forum lees is het voor sommige niet makkelijk. Ik ben vanaf begin januari gestopt en hoop ook snel een postieve test in handen te hebben maar ja. We zullen zien. @Ginkel78: Welkom!! Als ik je zo hoor zou ik toch even een testje doenm, kan nooit geen kwaad. Hopelijk is het een positieve!! We horen het. @Lieverd86: Wat vervelend dat je denk dta het verkeerd gaat. Hoop idd voor je dat je niet ongi wordt. Heel veel sterkte. En verder gebruik ik nog geen ovi testen! Dus daar kan ik geen mening over geven. Gr Lotte
Ik heb de OV-testen van Zwanger & Kids. 30,- voor 50 testen (dipsticks). Bevallen tot nu toe goed. In de vorige 2 cycli wel mijn piek gevonden dus.
Nou ik snap er niets van... gister dacht ik echt ongi te worden. Alle tekenen waren daar. Gisteravond naar bed gegaan en een maandverband in gedaan. Lig ik in bed, echt enorme misselijkheidsvlagen. Denk nouja het zal wel. Nu vanochtend naar de wc....niets.....alleen wat bruine afscheiding, maar geen stolsels. Vind het heel vreemd. We wachten vandaag maar af, maar ook deze keer weer heel anders dan de vorige twee rondes....
Ook hier nog geen duiveltjes te zijn tot nu toe. Maar heb ook nog geen buikpijn of hoofdpijn wat ik normaal wel heb als het zover is. Alleen pijnlijke (.)(.). Ook hier nog even afwachten maar. Ik ga zowiezo nog even niet testen anders maak ik mezelf alleen maar gek hihi. Het is elke maand ze verschillend qua kwaaltjes er is geen touw aan vast te knopen vervelend he.
ik heb mijn eerste menstruatiedag na gestopt te zijn met de pil, gehad op 28 december 2010. in januari werd ik na een cyclus van 33 dagen ongesteld, dacht 4 dagen over tijd te zijn want voorheen was mijn cyclus 28 dagen. nu moet ik 4 maart weer ongi worden...
Wat een gezellige bedoeling wordt het hier dames...en voor sommige heeeeeel erg spannend! Is er al iemand van dit groepje roze geworden? Misschien kunnen we beginnen aan het bekende lijstje?? Kunnen we het goed in de gaten gaan houden!
Hier ook nog niets te bekennen. Maar moet zeggen dat ik ook geen symptomen heb dat ik het ga worden, geen buikpijn of hoofdpijn wat ik normaal heb maar behalve pijnlijke (.)(.) dan. Maar heb ook verder niet echt symptomen dat ik zwanger zou zijn ik voel op het moment gewoon niets vreemd hoor!! @lieverd: Heb je het idee dat je zwanger zou kunnen zijn? of denk je dat de ongi later zou kunnen komen? Ik zal voor je duimen hoor! Zijn er nog meer meiden die overtijd zijn?
He vervelend, je wil toch wel weten waar je aan toe bent he? Het lijkt me inderdaad nog geen ongi dat bruine slijm. Ik heb dat de eerste dag ook maar daarna al heel snel helder bloed dus vreemd. Tja en dan die misselijkheid je zou zeggen dat dat bij een zwangerschap zou kunnen horen. Ikzelf ben ook echt aan het malen. Zou ik een vroege eisprong gehad kunnen hebben, vriend was tijdens mijn vermoedelijke eisprong op vakantie Die zou 5 of 6 febr. zijn geweest. Hebben 30 jan. voor het laatst sex gehad dus kan alleen zwanger zijn als ik een vroege eisprong (bv 2 febr) heb gehad en zijn zwemmertjes min. 3 dagen hebben overleeft hihi. Ga er maar gewoon vanuit dat ik deze week ongi moet worden anders zou het een wondertje zijn. Sorrie moest het ff kwijt blijf het zo hopen.
Vervelend is dat he...Je blijft toch hopen. Voel je je eisprong nooit? Ik krijg altijd links of rechts steekjes en vruchtbaar slijm, dan weet ik dat ik moet gaan klussen . Het verstand zegt vaak dat we gewoon ongi worden, maar ons gevoel wil daar nog niet aan. Hahaha!
Ik denk dat ik hem nu in twee rondes gevoeld heb. Een half uurtje lang een pijnlijke steek (alsof er een luchtbel zit) aan de rechter kant allebei. dat was inderdaad op de uitgerekende eisprong dag. Maar een paar dagen voor die dagen heb ik ook een ander soort steken gevoeld. Arggghhh frusterend zeg.
Ja klopt, wachten duurt lang! Heb volgens mij vanmorgen mijn eisprong gevoelt voor het eerst (voel anders nooit wat). Maar volgens de berekeningen is dat nog te vroeg Werkt er hier nog iemand onregelmatig? Ik ga vannacht weer de nachtdienst in, net nu ik mijn ei heb gehad/ga krijgen. Gister wel geklust!
ik ben in oktober 2010 gestopt met de pil en nog steeds aan het 'ontpillen'. na mijn stopweek waarin ik wel ongi werd duurde het 2maand voor ik weer ongi werd, met als gevolg ontzettend pijnlijke borsten en erg moe zijn. Ik heb nog steeds een onregelmatige cyclus, steeds ong. 2week later als verwacht wordt ik dan toch nog ongi... wel lastig als je niet kunt reken op je cyclus.
Hey allereerst leuk dat je er bent. Vervelend zeg dat je zo onregelmatig bent. Dan weet je ook niet waar je aan toe bent. Hoop dat je niet teveel ontpilverschijnselen hebt en dat het snel regelmatig word. Verder al iemand wel ongi geworden??? ik niet "helaas"