ik wil ook heeeeel graag nu testen maar mijn man zegt net, doe het lekker morgenochtend.. hij heeft er blijkbaar minder moeite mee om te wachten hahaha tot morgen
Spannend Myster en Joylinn! Ik duim voor jullie! Wel even wat laten weten hoor! Truste allemaal. Ik ga lekker slapen. Nog geen duivels gespot...
@ Anouk, gelukkig eindelijk duidelijkheid en idd nieuwe ronde nieuwe kansen. ik zou van het gemiddelde uitgaan van je cyclus @joylinn succes morgenochtend @minim laat de duivels maar wegblijven @myster succes met wachten en testen @lieverd, nog nooit van het virus gehoord maar ik werk ook niet in de zorg, klinkt ie iedergeval niet leuk, beterschap @naadje, raar die ongi van jouw deze ronde hopelijk snel erweer vanaf en op zoek naar je ei. Hopelijk niemand vergeten Ik ben de rust zelf dus het gaat goed met me. Vanaf maandag weer opzoek naar mijn ei met de clear bleu ovutesten. En dan krijgen we weer de drama wachtweken:x maar eerst nog mezelf op en top voelen en totaal niet bezig zijn met, o voel ik nu wat, is het innestelen, mmm zou het deze keer, en ga zo maar door. Maar daar hoef ik jullie niets over te vertellen. We zijn stuk voor stuk meesters in het gek maken van onszelf.
Hallo iedereen, Ik durfde het niet vanmorgen.. heb echt last van faalangst denk ik Ik hoop dat ik me morgen mansgenoeg voel om dan wél te testen! @ Joylinn: jij al nieuws??
En joylinn??? al nieuws???cik duim voor je. Suc6 myster hoop dat je morgen wel durft te testen. @Minim: al iets bij jou??? ik zal duimen. @lieverd: ik hoop dat het alweer iets beter gaat nu. @labamba: we zijn inderdaad een kei in het gek maken van onszelf he. iedere ronde weer. Hoe bevallen trouwens de clear bleu ovu-testen jou?? Ik ga ze deze keer voor het eerst gebruiken en ben benieuwd. (zijn wel erg duur trouwens) Suc6 allemaal en tot later!!! @
Nou meiden, tis hier toch zover.... Net met afvegen bloed, dus de duivels zijn gearriveerd.... Heb ff een potje zitten brullen... Ging er eigenlijk wel van uit maar was toch wel ff confronterend. Zeker omdat mijn klachten anders waren dan vorige rondes. Zo zie je maar he... Mn vriend reageerde wel heel lief gelukkig! Maar goed, wederom wel een keurige cyclus dus op naar mn volgende ei. En nu toch maar lekker genieten van het weer!
Joylinn: we wachten in spanning op je reactie Moet je perse met ochtendurine testen of mag het ook met andere urine? Meiden, wat zouden jullie aanhouden, je laatste cyclus (in mijn geval 40 dagen) of je langste cyclus (in mijn geval 43 dagen) om zo te bepalen wanneer je weer zal gaan testen.... Als ik het morgen doe ben ik 7 dagen overtijd als ik uitga van mijn langste cyclus. Als ik het morgen doe ben ik 11 dagen overtijd als ik uitga van mijn kortste cyclus. Of zeggen jullie van test aanstaande woensdag pas? (dan ben ik 2 weken overtijd bij mijn kortste cyclus en 1,5 week bij mijn langste cyclus.. HIHI wat een onzekerheid en wat een vragen hè? Alvast bedankt voor jullie meedenken!!
Hoi meiden, Ook ik ben in december gestopt met de pil, dus dacht kom gezellig meekletsen. Heb net even wat berichtjes zitten lezen en zie dat het voor een paar behoorlijk spannend is op het moment!! @ Myster: Ik weet dat je bij de testen van Clear Blue niet met ochtend urine hoeft te testen, maar dan zit er wel het meeste hCG in je bloed dacht ik (als je zwanger bent natuurlijk). Dus misschien morgenochtend testen? Snap het wel hoor, dat je het uitstelt, dat ken ik wel. Heb vorige maand zelf getest en bij mij hielp het om van te voren een datum en tijdstip te bepalen waarop ik ging testen als ik dan nog niet ongesteld was. Nou bij mij duurt het nog even voor mijn volgende NOD, ben bijna van m'n ongesteldheid af en mijn cyclus is nog vrij onregelmatig. Nog even geduld hebben dus...
Welkom lindedd @anouk, ik vind de ovu testen van clearbleu heel duidelijk. als je ei er aankomt en anders een rondje. duidelijker kan niet. Idd prijzig maar wel duidelijk. @minim, balen zeg wat een teleurstelling elke keer weer he. Knuf van mij. @myster, ik had allang getest, hoe hou je dat vol!! @joylinn en en en
He meiden, bedankt voor jullie berichtjes. Ik ben weer goed opgeknapt gelukkig! Bah wat voelde ik me beroerd zeg! Maar goed, hier nog nieuws? Al iets van Joylinn gehoord???? hihihi En myster morgen testen hoor!!! En meteen laten weten, je laat ons veel te veel in de nieuwsgierigheid LindeDD van harte welkom, blijf je mee kletsen? MiniM jammer dat je ongi er is. K*t he?! Maar goed van je dat je de positieve kant bekijkt en dat je cyclus mooi regelmatig blijft!! Anouk79 hoe is het bij jou en Labamba bij jou? Hopelijk niemand vergeten, de groep wordt al lekker groot!!
Tja, die ongi is balen maar vandaag wel lekker uit eten geweest met een vriendin en naar Gooische Vrouwen. Heerlijk genoten! Maakt al veel goed he Truste allemaal
goeiemorgen allemaal net getest... NEGATIEF (helaas) nu steeds wat meer buikpijn dus denk dat ongi er aan zit te komen... ik wacht tot donderdag dan ga ik weer testen... als het dan weer negatief is, ga ik denk ik de HA maar ff contacten!! @ Joylinn: heb jij al getest???
lieverd wat fijn dat je bent opgeknapt. Met mij gaat het goed. Minim daar wil ik ook nog steeds heen. lijkt me geweldig Myster wat balen zeg negatief testen sucks.Waarover de HA contacten? Hopelijk vandaag weer zo'n mooie zonnige dag. Krijg er helemaal schoonmaak en opruimneigingen van.
daar ben ik eindelijk, sorry was gisteren een dagje bij mijn ouders en niet online... maaarrr helaas negatief!!! duidelijk geen streep bij de sensitest. ik heb ook nog wel clearblue liggen maar 1 tegenslag per dag is genoeg. ook nog steeds niet ongi!! dus ik heb nog hoop. kan het zo zijn dat het alsnog positief kan worden of moet ik maar van uit gaan dat het deze ronde niet meer gaat gebeuren?
ik heb het net even uitgerekend en als ik ronde 25 maart mijn eisprong had zit ik nu op 2 of 3 dagen overtijd met een gemiddelde cyslus van 34 dagen! dus er is nog hoop!!!