Hopelijk heb je snel duidelijkheid Myster! Hier natuurlijk nog ongi.... Maar niet zo erg als vorige ronde moet ik zeggen. Nu ook geen buikpijn/ krampen meer.
hoiii ik ben ook gestopt in december en ben er net een week achter dat ik al zwanger ben dus helemaal blij hoop dat het voor degene die nog nie zwanger zijn het gauw worden liefs jes
@jessica86, dat hopen wij ook en jij van harte. @minim, wel fijn dat je klachten nu wat minder zijn @myster, hopelijk heb je snel een positieve test te pakken, en anders hoop ik dat de ha je kan helpen. Ik ben vanochtend weer begonnen met mijn cb ovu testen en op zoek naar mijn ei
Hey labamba, ik ga deze cyclus toch eens testen met de cb digital ovu-testen, maar daar staat op dat je als je een normale cyclus hebt je op dag 6 moet beginnen, nu zie ik dat jij op dag 10 begint, heb jij daar een reden voor of kan ik ook pas beter op dag 10 beginnen ipv dag 6?? Help ben een ovu-test leekje.
Hey Anouk, ik had juist gelezen om 10 dagen na je ongi te beginnen met testen (wel op het internet), en bewust door de weeks begonnen omdat ik dan mijn wekker om kwart voor 6 heb staan en altijd de zelfde tijd test. Dit is pas de 2e keer dat ik ze gebruik en de vorige keer was ik ook op maandag begonnen met testen en had ik vrijdag een . Dus hopelijk deze vrijdag weer kunnen we het weekend volop klussen.
Hallo allemaal, sorry voor de late reacties maar de pc was gecreshd. nu eindelijk de nieuwe geïnstalleerd. @anouk79: mijn cyclus verloopt vanaf dat ik gestopt ben met de pil erg regelmatig. stipt om de 29 dagen. maar helaas tot nu toe nog niets. over een week weer ongi. ben benieuwd.
oja nog even vraagje van mijn kant, hoe komen jullie aan die leuke dingetjes onder aan je bericht waarop staat hou je cyclus is en in welke ronde je zit????
Lambada, je zegt dat je je ovu testjes om6 uur gebruikt als je wekker gaat, maar tis toch t beste om die tussen 18 en 20 uur te doen dacht ik? Of heb je je wekker s avonds staan, dat kan natuurlijk ook
Die kun je zelf maken door rechts boven aan deze pagina op banner te klikken en dan de code te copieren in je handtekening (onde gebruikersinstellingen)
Nou die ongi breekt hier nog niet door zoals het gewoonlijk zou zijn... Zondag een beetje, gisteren eigenlijk niks en vanmorgen weer wat meer. Krijg nu ook best wel wat buikpijn, dus het zal zo wel beginnen. Waarschijnlijk dus ongi als ik ga trouwen donderdag :S
hoi allemaal, daar ben ik weer en met weinig nieuws helaas. ik ben nog steeds niet ongi en heb za voor het laatst een test gedaan. ik wilde vandaag een test doen maar ik durf niet zo goed. wat als het weer negatief is. en mijn man is nu weer naar zijn werk. ik voel ook helemaal niets aankomen, geen krampen of buikpijn/hoofdpijn, wat ik normaal wel met ongi heb. wel een kriebelend gevoel onder in mijn buik, een beetje naar rechts... kent iemand dat gevoel?
@joylinn spannend zeg ik zou volgens mij iedere dag wel een test kunnen doen, zo nieuwsgierig ben ik. maar als er al een paar negatief zijn ben je natuurlijk minder optimistisch. maar je weet nooit, ik hoop voor je dat het gewoon raak is. we wachten af.
@ Joylinn: Nog steeds spannend dus. Ik snap dat je nu niet goed durft te testen. Nog even afwachten dan maar? En anders eind van de week nog eens testen, als je durft natuurlijk. @ Mira85: Jammer dat je ongesteld bent geworden, en vlak voor je bruiloft... Niet ideaal natuurlijk @ Jessica86: Gefeliciteerd! Ik hoop dat wij snel volgen Voor mij niet veel te melden. Wachten op m'n eisprong. Ben nog niet aan het testen met ovu-testen, dus de komen de weken maar een beetje regelmatig aan de klus. Als het nu weer niet duidelijk is ga ik volgende maand denk ik ook aan de ovu-teseten beginnen.
Hier ook weinig nieuws, ongi is gelukkig weer over en ga zaterdag beginnen met de ovu-testen, wil gewoon graag weten hoe ik er van binnen voor sta hihi. @joylinn: Balen dat je nog niks weet, je lichaam is een raar mechanisme. Ik had vorige keer allerlei klachtjes die ik normaal niet had of op een andere manier en ook steekjes in mijn buik maar werd uit eindelijk na twee weken toch ongesteld helaas. Hoop natuurlijk dat dat bij jou niet zo is. Ik zou gewoon samen met je man een testje doen zodra je je er lekker bij voelt, misschien donderdag of zo. Ik ben ook altijd bang voor de teleurstelling hoor dus snap je wel, maar zekerheid is ook wel lekker. En anders bel je over een paar daagjes gewoon voor advies naar je ha. Ik zal voor je duimen hoor!!! @mira85: Balen dat je ongi bent geworden en zo vlak voor je bruiloft zeg! Hoop dat het niet te lang duurt deze keer.
@minim, staat bij mij er niet in dat je het beste savonds kunt testen. Op een vaste tijd moet je testen en vorige maand een dus hij kan het ook meten. Zal wel goed zijn denk ik dan maar . @mira85 wat balen net voor je bruiloft wat had het een kersje op de cake geweest als je zwanger was geweest. Echt balen voor je. Maak er maar een fantastische dag van. @lindedd ovu testen geven mij een goed gevoel zo van oke mijn lichaam werkt in iedergeval goed, nu nog raak schieten hahahaha. Maar ik heb ook de eerste cyclussen niet getest hoor. @joylinn, ik ga weer in de duimmodus dat je een positieve test krijgt. Ik had vandaag nog gewoon een rondje bij het ovutesten. Morgenochtend denk ik ook nog maar donderdag verwacht ik eigenlijk een . Toch ook weer spannend hoor op zoek naar een ei.
@ Joylinn: we zitten nog steeds in het zelfde schuitje. Bij ook nog niet ongi.... ik ga donderdag (denk ik) weer testen, als ik het dan nog durf.. en als ie dan weer negatief is (test 5) dan bel ik de HA.
Ook hier weinig nieuws... Nog wel onig, maar bijna over. Dan ook weer starten met de ovutesten, al weet ik wel ongeveer wanneer mn ei is. Heb een vrij regelmatige cyclus he. Maar vind het toch fijn om te doen.
@minim, inderdaad wij hebben geluk met een regelmatige en niet zo'n lange cyclus. Maar ik vind het ook fijn bevestiging te krijgen dat ik een eisprong heb. @myster, ja jij zit ook nog te wachten. Voor jou ga ik ook weer duimen voor een positieve test.