Gestopt met de pil in december 2010

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by lieverd86, Feb 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

Jan 16, 2011
    1,007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    labamba kun je er draadjes van trekken, want dan is het je cervixslijm en is je eisprong er bijna. Ik heb dat ook max vier dagen voor mijn ei. Je vruchtbare dagen komen eraan! Is voor de zaadjes goed doordringbaar :p

2. labamba

labamba Bekend lid

Mar 14, 2011
    633
    0
    0
    Oke is de eertse keer dat ik het heb hopelijk een goed teken. En als het goed is komt mijn ei er inderdaad aan. Ik denk morgen een :) te krijgen op mijn ovu test.

3. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

Jan 16, 2011
    1,007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Klus ze, hihihihihi

4. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    1,418
    0
    36
    @ Myster: Al getest??

@ Lambada: Dat fantaseren ken ik maar al te goed! Ben er ook een ster in. :)

@ Lieverd86: Hoop dat het bij jou om een innestelling gaat... spannend hoor.

5. myster

myster Actief lid

Apr 4, 2011
    263
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier een dipje.... ben vannacht ongi geworden..
    het doet me toch meer dan ik had verwacht, maargoed...

manlief heeft me vanmorgen erg goed opgevangen!!

merk dat ik nu veel aan het nadenken ben geweest...
    wat zal ik nu doen? tempen, ovu testen, langs de HA, omdat mijn cyclussen nu zo lang duren, terwijl het voor de pilgebruik netjes 28 dagen was... hoe langer de cyclus, hoe minder kans op een zwangerschap....

iemand tips???

6. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    1,418
    0
    36
    Wat vervelend voor je Myster. Snap best dat je daardoor verdrietig bent.
    Ik kan me heel goed voorstellen dat je even bij de HA langs wilt. Zou dat dan gewoon doen, misschien kan hij wat aan die lange cyclussen doen, want zo duurt het ook allemaal nog langer en het wachten is elke keer al moeilijk genoeg!

7. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

Jan 13, 2011
    2,308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @myster: vervelend joh dat je ongi bent geworden. Kan me je onzekerheid goed voor stellen hoor.
    Waarom ga je niet gewoon even naar de huisarts, om je te laten informeren en iig je hart te luchten misschien heeft hij wel een oplossing voor je.

8. myster

myster Actief lid

Apr 4, 2011
    263
    1
    0
    NULL
    NULL
    bedankt allemaal voor jullie reacties... heb net ff lekker gesport, dat doet een mens goed (althans.. mij)

heb vanmorgen toch maar de HA gebeld en het uitgelegd. De assistente gaf aan dat het zinvol was om langs te komen, al is het maar voor advies e.d.
    heb nu een afspraak staan voor maandagochtend.

de vorige keer dat ik ongesteld werd was ik de paar dagen ervoor echt niet lekker: maagzuur dat omhoog kwam, erg misselijk... ik had toen het idee dat ik zwanger was, maar had niet getest. Toen werd ik plots ongesteld, maar veeeeel meer buikpijn dan normaliter en helderrood bloedverlies. Kortom heel anders dan normaal.
    Ik had toen heel sterk het idee dat ik wellicht een zeer vroege miskraam had gehad.

heb nu toch iets postiefs gevonden.
    Aangezien ik nu pas bij dag 56 ongesteld ben geworden en men zegt dat je ongeveer 14 dagen voor je ongesteldheid je eisprong heb ben ik erachter gekomen dat het deze ronde ook niet raak kon zijn, omdat ik 14 dagen gelden ziek was en we de hele week niet hebben geklust... (dat zorgt weer voor hoop)... of heb ik de verkeerde conclusie getrokken??

Joylinn..hoe is het bij jou?

9. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

Jan 16, 2011
    1,007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Pffff volgens mij komt mijn ongi er al aan. Dat zou wel vroeg zijn zit nu op dag 22. Vanmiddag een tampon ingedaan omdat ik met afvegen wat helder bloed verloor. Nu net eruit gehaald en deze zat vol met bruine afscheiding en donkerrood bloed. Maar weer een nieuwe erin gedaan. Ik voel voor de rest niet veel, op een wat zeurderig gevoel in mijn buik na. Kijken of het doorzet of niet......zou wel balen zijn!

10. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

Jan 13, 2011
    2,308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Fijn voor je dat je je al wat beter voelt myster! En goed dat je toch ff naar de ha gaat voor info.

Lieverd: balen als het echt je ongi is die door zet. Moeilijk he dat je niet gewoon aan de binnenkant van je lichaam kan kijken he dan zou je zo weten wat er aan de hand is.

11. Joylinn

Joylinn Actief lid

Feb 21, 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    @myster, ach wat rot voor je. ik voel met je mee!!
    ik ben nog steeds niet ongi maar heb ook nog steeds niet veel klachten, veel moe, kriebels in mijn onderbuik maar voor de rest niet echt.

ik ga van het weekend weer testen, ga de 2v5 halen en ik heb nog een cb liggen.
    als ik dan weer negatief getest heb en ben na het weekend nog niet ongi bel ik voor dinsdag de ha.

maar nu ik jullie verhalen lees zal ik ook wel ongi worden.. zitten we allemaal in het zelfde schuitje; lang overtijd lopen en dan toch ongi.

12. Joylinn

Joylinn Actief lid

Feb 21, 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    ik heb een nieuwe banner moeten nemen...

zo lang overtijd dat ie het niet meer bijhield haha

13. labamba

labamba Bekend lid

Mar 14, 2011
    633
    0
    0
    @myster wat vreselijk balen zeg. En je hebt gelijk dat je ff naar de ha gaat. Ik vind 2 weken al wachten, maar jouw geduld word helemaal op de proef gesteld.

@lieverd, jeetje dan zou je wel erg vroeg al ongi zijn. Raar hoe een lichaam soms werkt.

@joylinn die onzekerheid is zo waardeloos. Idd het weekend nog ff afwachten maar daarna maar is naar de huisarts.

Hier nog geen :) op mijn ovu test. maar wel lekker aan het klussen zoals gewoon.

14. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    @ Myster, balen meis... Maar slim dat je even langs de huisarts gaat. Wie weet heeft ie nog wel goeie tips.

@ Lieverd, nu al ongi? Dat zou wel heel snel zijn he...

Hier alles zn gangetje. Niet meer ongi, klusschema is weer gestart;)

15. naadje53

naadje53 Bekend lid

Mar 23, 2011
    975
    0
    0
    hey meiden
    sorry dat jullie even niks van mij hadden gehoord heb het erg druk gehad met werk en school

zo te zien zijn er een paar ongi geworden/ en de wachtbank

hier vandaag de hele tijd krampen en pijn in de onderbuik, alsof ik ongi moet worden terwijl ik er net vanaf ben en niks heb gevoeld
    en mijn eisprong kan het ook niet zijn

pfff nog een weekje en dan naar de gyn

16. Joylinn

Joylinn Actief lid

Feb 21, 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    nou het is zover, ik ben ongesteld geworden vanochtend, eindelijk van die onzekerheid af!!! maargoed leuk is anders...

ik zat nu op dag 42!!! :$

ik moet vandaag werken en ben het hele weekend druk dus ik hoop dat ik mijn gedachtes kan verzetten. de vorige keer bij mijn zoon was het ronde 3 raak en nu dus niet, zucht!

op naar de volgende ronde;)

17. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

Jan 13, 2011
    2,308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @naadje: leuk dat je er weer bent, (begon je al te missen hihi). Balen dat je zo'n buikkrampen hebt, ben benieuwd wat de gyn. volgende week zegt.

@joylinn: Balen dat je ongi geworden bent. Jij loopt een beetje zoals ik ook loop. Eerst normaal 30/32 en dan ineens een uitschieter van 42, dat had ik ook afgelopen ronde. Moeilijk he die onzekerheid, blij dat je daar nu vanaf bent en op naar de volgende ronde.

@labamba: En je ei al gevonden?? Klus ze.

18. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    balen joylinn... Maar wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt.
    Gebruik je toevallig de zwanger worden pillen van de etos al? Lees vaak dat je cyclus daar wat korter van word. Ik gebruik ze vanaf het begin en ben blij met de duur van mn cyclus.

19. naadje53

naadje53 Bekend lid

Mar 23, 2011
    975
    0
    0
    joylinn
    wat balen zeg maarja nu weer nieuwe hoop nieuwe kansen dus

hier nog steeds krampen alsof ik ongi ben , een beetje laat maarja

lieverd
    hoe gaat het nu met je, hoop dat je ongie nog niet heeft doorgezet en dat het een innesteling is

20. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

Jan 16, 2011
    1,007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Hier heeft de ongi toch doorgezet. Weer een nieuwe banner gemaakt met het gemiddelde van 26 dagen, weet niet op welke ik precies moet letten. Moet weer even mijn ei afwachten. Deze voel ik meestal wel.
    Heb wel het idee dat er toch wat in mijn baarmoeder heeft gezeten. Mijn ongi is anders, veel slijm en stolsels, wat ik normaal niet heb. Ook omdat deze zich zo vroeg meldde, pas 10 dpo. Vind het wel lastig en soms zou je graag naar binnen willen kijken wat er aan de hand is, zoals anouk zei.
    Ben er wel een beetje down van en mannetje lief is niet te genieten. Hij vind het allemaal erg frustrerend....wel lief, maar ook lastig nu.
    Ik ga maar van het zonnetje genieten en mn gedachten proberen op zij te zetten. Wel moeilijk.
    Hopelijk wordt de zesde ronde nu onze ronde (volgens pendels). Wordt deze trouwens berekend op bevruchtingsdag of de nod dag? Bevruchtingsdag valt namelijk nog in april, nod is in mei.

Share This Page