Vanochtend op mijn ovu test dus dat word weer heerlijk klussen met de gedachten mss schieten we deze ronde raak. Maar ik durf nergens meer op te hopen. Vorige keer dat ik ongi werd was ik wel heel erg van slag ik hoop dat niet weer mee te maken. @lieverd, jeetje wat vroeg zeg. Zo word je wachtbank wel plots verkort. Maar dit is ook niet de bedoeling, wat moet je hier nu mee. Zou idd zomaar kunnen dat er wel iets heeft gezeten. @joylinn, wat balen zeg. Je verwacht eigenlijk dat je het bent zeker omdat je bij je zoon deze ronde zwanger was. Dan lijkt me de teleurstelling ook groter. Maarja moeder natuur bepaald wanneer we het mogen worden. Dat vind ik echt frusti. @naadje gezellig dat je weer meekletst. Hopelijk niemand vergeten.
@ Allen: We zijn gisteren, donderdag 14 april, getrouwd. Super dag gehad, helaas behoorlijk ongi de hele dag, maar verder echt kunnen genieten (alleen even op tijd alles verschonen ). Foto komt binnenkort. Gisteren heeft de fotograve 1 foto alvast geprint, maar ik heb digitaal nog geen foto's op de com
@mira85 balen van je ongi. Maar jullie hebben een mooie dag gehad. Zonnetje erbij dan kan je dag toch niet meer stuk.
Nog gefeliciteerd he mira85 jammer van je ongi tijdens de dag maar je had wel mooi weer. @labamba: klus ze he!!! fijn dat je je ei al hebt gevonden. @lieverd: Vreemt ineens zo'n korte cyclus ertussen maar goed je moet maar zo denken hij was niet voor niets zo kort, alles heeft een reden toch! Vroege ei of er zat idd iets maar dat was misschien wel helemaal niet goed. Op naar de volgende ronde en suc6. @evi: hoop snel zo'n test te hebben als jij geniet ervan.
hey meiden fijn dat jullie het leuk vinden dat ik er weer ben evi gefeliciteerd met je zwangerschap, ik hoop dat jullie heel lang op een roze of blauwe wolk mogen gaan zitten mira gefeliciteerd met je jullie huwelijk, alleen balen dat je zo ongi was maar dat heeft volgens mij niet echt uitgemaakt als ik het zo lees ik hoop dat jullie gauw zwanger zijn labamba klusse he hihi hoop dat hij goed raak schiet!!! lieverd wat balen zeg dat je ongi bent geworden nieuwe ronden nieuwd kansen hopen we maar ik hoop dat ik niemand ben vergeten en anders sorry daarvoor hier nu al twee dagen echt last van krampen in mijn buik het voelt aan als ongikrampen maar ben er net een week vanaf erg raar iedergeval, mijn vriend zei al voor de grap mischien zit er wel wat ik heb nu wel zoiets van nog een paar dagen en dan naar de gyn om verder te kijken en dan nog eens die krampen erbij maakt me stiekem toch wel onzeker
Naadje53, wat raar zoveel krampen. Je gaat gelukkig al wel snel naar de gyn, hopelijk kan die je wat meer duidelijkheid geven. Hier donderdagochtend en vanochtend geklust ik hoop dat er goede overlevers en zwemmers bij zaten en dat het raak is. Ik vertel net tegen mijn vriend dat ik wel blij ben met zo'n regelmatige cyclus. Dat het, nu ik op dit forum ben ook de zie dat dat niet altijd het verhaal is en dat mijn ei tot dusver echt 14 dagen voor mijn NOD is. Meiden lekker genieten van het mooie weer, en iedereen succes met het zoeken naar je ei, ongi zijn en op de wachtbank zitten. Tot later.
Zo lekker niet genoten van het lekkere lente weertje van daag maar lekker gewerkt pfff. Vanmorgen voor het eerst een ovu-testje gedaan en ben benieuwd of ik mijn ei ga vinden. Vind het wel een beetje griezelig hoor want stel hij word niet positief dan heb ik dus geen ei brrr. Maar volle moed en ben benieuwd. @labamba: fijn ja zo'n regelmatige cyclus. die van jou loopt echt netjes.. Hoop dat die van mij na vorige maand ook weer netjes word. @naadje: Hoe gaat het met je krampen? Lekker ontspannen in de zo vandaag? Klus ze allemaal en zoek ze en ongi ze en test ze en en en en. Zo niemand vergeten???
hey anouk om eerlijk te zijn heb ik geen zon gezien vandaag haha en morgen moet ik werken dus als de zon gaat schijnen heb ik pech gehad heb nog steeds af en toe krampen maar ook een zeurderige pijn in mijn buik
ik ben nu twee dagen ongi en ik hoop dat het snel voorbij is. wat een rot iets... gelukkig heb ik er niet heel veel last van. maar nu weer wachten op mijn enorm lange cyclus. ik las op dit forum ook iets van je stand van de baarmoedermond. hoe verder weg hoe vruchtbaarder, dus die ga ik na mijn ongi maar eens in de gaten houden. en mijn slijm en dan maar lekker vaak klussen. fijn weekend allemaal!!
@anouk, ik vond dat de eerste maand ook zo eng maar als je dan die krijgt ben je zo opgelucht, voor mij was het een bevestiging dat ik een eisprong heb. Als de sticks ook op zijn ga ik geen nieuwe kopen. Ik heb dan een aantal keren kunnen zien wanneer ik mijn ei krijg en dat is deze cyclus precies hetzelfde als mijn vorige cyclus. Mij heeft het gerustelling gebracht. Ik hoop dat je snel je ei vindt, is toch een soort opluchting. @joylinn wat balen voor je zo'n lange wachtbank, maar ik zal je waar mogelijk steunen.
Nog geen vroeg vogels hier. Ik ga zo naar mijn broer, mijn vriend, broer en neef gaan naar de autorai. En ik en mijn nicht (6 jaar) gaan naar de paarden. Zo gezellig een dagje met mijn nicht op stap. dus laat de zon maar komen. Tot later.
Gezellig naar de paarden, geniet van je nichtje en het zonnetje. @minim gefeliciteerd met je vriend maak er een mooie dag van.
hey meiden minim gefeliciteerd met je vriend, maak er een leuke dag van labamba veel plezier bij de paarden met je nichtje anouk ook jou wens ik een fijne dag in de zon hier ook nog even in de zon zitten voordat ik moet gaan werken
@minim, gefeliciteerd met je vriend. @naadje werkse @anouk genietse van het mooie werk mijn nicht is Dora aan het kijken ik ff latoppen en dan de was ff ophangen en dan maar koken de hele fam komt hier eten. Heerlijk he dat de zon zo lekker schijnt.