Gestopt met de pil in december 2010

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by lieverd86, Feb 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kir

Kir Lid

Apr 3, 2011
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben er even tussen uit geweest en probeer eigenlijk niet al te vaak te kijken, anders maak ik mezelf gek haha
    Maar ben toch wel een beetje in spanning.. Ik mag vandaag een test maken maar ik voel toch een ongesteldheids buikpijn aankomen. Misschien toch maar een paar dagen wachten met testen??
    Lastig.
    Sterkte allemaal met de spanningen!!
    Fijne dag nog

2. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Thanx allemaal!
    Zijn net weer thuis van het genieten in de zon. Nu ff relaxen en dan dadelijk lekker uit eten!
    En dan straks weer aan de klus:D

3. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    @ Allen: Ik heb wat foto's bij mijn profiel gezet van de trouwdag, kunnen jullie even kijken ;)

4. labamba

labamba Bekend lid

Mar 14, 2011
    633
    0
    0
    @kir, ik zou testen maar ik ben dan ook ongeduldig

@mira85 jullie zien er super uit. Leuke foto's en lekker het zonnetje erbij.

Zo ik ben uitgeteld. Niet te laat naar bed. Kinderen echt leuk hoor maar als je het niet bent gewend ook slopend, heb al 2 paracetamol op mijn de hoofd pijn zakt nog steeds niet. :x

5. ginkel78

ginkel78 Actief lid

Feb 20, 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    Hallo allemaal,

daar ben ik weer even
    hier gaat alles lekker ik ben twee dagen over tijd heb niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden heb wel een opgezette buik en af en toe pijn in mijn rechter zij niet z'n zin in eten dus ik weet het niet zo goed
    wat ik moet doen

mira wat een leuke foto's van de bruiloft nog gefeliciteerd

en de dames die zwanger zijn ook gefeliciteerd
    en de gene die net als ik aan het wachten zijn succes
    en de rest maar hopen dat het de volgende wel raak is

groetjes Linda

28-30-?

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

Jan 7, 2011
    11,704
    3,816
    113
    Female
    Misschien morgenvroeg eens een testje er tegenaan gooien?

7. daf

daf Bekend lid

Apr 5, 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    mira, gefeliciteerd met je huwelijk. zag er prachtig uit.
    wat spannend ginkel, ik hoop einde van de week te kunnen testen. wacht gespannen af.

succes allemaal!

8. labamba

labamba Bekend lid

Mar 14, 2011
    633
    0
    0
    Nou meiden dit is mijn laatsre cyclus dat ik meedoe. Heb vanavond toch een goeie klap in mijn gezicht gekregen. Mijn vriend kwam thuis van dagje rai met mijn broer en neef en is eigenlijk wel helemaal om, hij zegt ik zie mezelf dat niet doen achter een kleine aan rennen de hele dag.

Eerst moest ik er nog wel om lachen maar hij heeft liever dat ik toch de pil weer ga slikken. Het doet me op het moment heel veel verdriet de wetenschap dat ik waarschijnlijk nooit moeder zal worden. Met mijn ex heb ik de gevoelens om moeder te worden nooit gehad en nu zijn ze met mijn huidige vriend heel sterk. Maar helaas denkt hij hier nu anders over. Over 2 weken weten we of ik toch zwanger ben zo niet dan ga ik de pil weer slikken. Het is niet anders.

9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

Jan 7, 2011
    11,704
    3,816
    113
    Female
    Ach labamba toch.. wat een klap! En dan ben je al 7 rondes bezig. Daar komt ie dan ook lekker op tijd achter!

Ik hoop van harte dat hij nog van mening veranderd.

Sterkte meid.

10. labamba

labamba Bekend lid

Mar 14, 2011
    633
    0
    0
    Ben er ook echt stuk van. Snap het ook niet en hij zelf ook niet. Ik weet ook echt niet wat ik ervan moet denken. Lig met dikker huilogen in mijn bed. En lig maar te piekeren. Ik hoop aan de ene kant zo dat het toch raaak is en aan de andere kant weer niet ik weet het ff echt niet meer. Namen kamerinrichting alles hebben we bedacht en nu dit. Ik ben zo verdrietig.

11. naadje53

naadje53 Bekend lid

Mar 23, 2011
    975
    0
    0
    labamba

jeetje meid, wat schrikken dit zeg laat staan voor jou
    maar hoe komt het ineens dat hij van gedachten is veranderd, hebben andere mensen mischien iets tegen hem gezegd

ik hoop voor je dat hij stiekem bij draait zodat jullie alsnog voor een kindje kunnen gaan

meid ik wil je heel veel knuffels en kusjes geven voor deze moeilijke tijd
    en als je effe wilt kletsen kan je ook pben

weet een heeeel klein beetje wat je bedoelt, ik zou namelijk bijna gaan trouwen en dat gaat ook niet meer door

12. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Jeetje lambada... Ik weet niet goed wat ik moet zeggen...
    hoop van harte dat hij nog bijdraait!

Sterkte!!!

13. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    1,418
    0
    36
    Hoi meiden, ik ben een weekendje weg geweest en heb net alles weer even bij zitten lezen.

@ Lambada: Wat vind ik dit rot voor je!!!Ik hoop echt dat je vriend nog van gedachte verandert. Ik kan me heel goed voorstellen dat je er kapot van bent!

@ Joylinn: ik heb bij anderen gelezen dat de zwanger worden pillen van de Etos ook helpen voor een kortere cyclus, misschien iets voor jou?

@ Anouk79: Ik heb dezelfde angst voor de ovutestjes als jij. Wil daar vanaf volgende maand ook mee beginnen, maar vind dat wel eng...

@ Mira85: Gefeliciteerd met je huwelijk!

@ Evi: Gefelciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan!

Bij mij niet veel nieuws. De vruchtbare periode gaat binnenkort beginnen (hoop ik), dus we zijn weer regelmatig aan het klussen. En verder... afwachten :)

14. naadje53

naadje53 Bekend lid

Mar 23, 2011
    975
    0
    0
    hey meiden

lindedd
    hoop dat je een leuk weekendje heb gehad met veel zon

labamba
    hoop dat je iedergeval een klein beetje hebt kunnen slapen
    vind het echt .... voor je
    hier iedergeval nog een dikke knuf voor je

vandaag ben ik lekker vrij maar had toch stiekem gehoopt op uitslapen!
    ach ja dat maar lekker in huis rommelen

15. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    1,418
    0
    36
    @Naadje53: Ik heb een erg leuk weekend gehad, dank je :)
    Geniet van je vrije dag, het wordt vandaag ook mooi weer!

16. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

Jan 13, 2011
    2,308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Hey labamba, lees net pas wat je gister geschreven hebt, jee het is wel schrikken hoor! en zeker voor jou wat een rot nieuws zeg :$.
    Ik hoop voor je dat hij toch van gedachte veranderd en dat het een bevlieging was, je was al aardig op weg met je rondes.
    Heb je wel een beetje kunnen slapen vannacht?

Je mag me altijd pb-en hoor als je daar behoefte aan hebt.
    Dikke knuffel van mij voor jou.

17. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

Jan 16, 2011
    1,007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Jeetje Labamba!!!! Wat een k*t bericht is dat zeg! Ik kan me voorstellen dat je daar helemaal kapot van bent. We hopen en duimen voor je dat hij zijn mening nog bijdraait! Want geen mama worden in de toekomst is hard!!!!! Denk aan je!!!!! Pb-en mag altijd!!!! XXX

18. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    @ Lambada: Wat een K*Tnieuws zeg!!! Ik zou ook helemaal de weg kwijt zijn als mijn man dat zou zeggen. Heel veel sterkte en ik duim voor je dat hij van gedachten veranderd!

19. labamba

labamba Bekend lid

Mar 14, 2011
    633
    0
    0
    Ik heb vanmiddag vrij genomen, ben echt een wrak op het moment. Mijn vriend belde net en hij wil nu nog niet dat mocht ik nu niet zwanger zijn ik de pil weer ga slikken. Hij heeft er een nachtje over geslapen en ziet het zelf zo. Gisteren op de rai heeft hij mijn broer en andere mannen zien lopen met hun kinderen en gezien wat een verantwoording er op je schouders leunt als je een kind hebt. Ze vliegen van hot naar her en je moet het maar in de gaten hebben waar ze heen vliegen. Op een gegeven moment waren ze mijn neef kwijt en daar schrok hij heel erg van. Hij vraagt zich zelf af of hij dat wel aan zou kunnen. Of hij wel een goed genoeg vader zou zijn.

Helemaal gerust ben ik er niet op want, zegt hij dit niet om mij weer gerust te stellen. Ik huil al sinds gisteravond. Ik zei ook tegen hem je zegt dit toch niet om mij gerust te stellen. Hij zegt van niet.

Ik heb gezegd we hebben het er vanavond nog wel over.

Zou je nu nog een stuk jonger zijn ach dan denk je geef hem de tijd. Maarja ik ben 36 mijn klokje tikt door. Van te voren hebben we heel goed nagedacht of we het zouden willen. En ook ik ben doodop als mijn nicht en neef hier zijn geweest maar ik bedank dan met je eigen kind zal dat anders zijn. Je groeit daar samen naartoe.

Thanx meiden voor jullie lieve berichtjes.

20. Lotte30

Lotte30 Fanatiek lid

Feb 18, 2011
    1,110
    0
    0
    Ik werk bij moeilijke jongeren met een geestelijke
    Limburg
    labamba:

Jeetje meid, ik lees het net allemaal, wat ontzettend vervelend en rot voor je.
    Vanuit hier een hele dikke knuffel!!!!

Share This Page