Vandaag voor het eerst weer mezelf. En niet alleen maar huilen maar ook weer heerlijk lachen. Het rommeld in mijn buik en het ene moment ben ik overtuigd dat ik zwanger ben het andere weer niet. De wachtbank is en blijft moeilijk zeker nu mijn vriend is gaan twijfelen. Gisterenavond was ik heel radicaal tegen mijn vriend, ik wil niet meer ik wil niet meer zwanger worden. Allebei moeten we er voor 1000% achter staan en anders niet. Klaar basta over en uit. Hij gaf toen aan rustig laat me nog even nadenken. Ik ben niet geheel mezelf en snap ook niet waardoor ik dit gevoel heb gekregen. Oke heb ik gezegd maar wat ik nu meemaak wil ik niet meer meemaken. Hoop geven en dan terugkrabbelen. Hij heeft beloofd met een duidelijk antwoord te gaan komen en daar dan ook niet meer op terug te komen. Daar heb ik vrede mee en ben ik inmiddels toch zwanger dan is het welkom en gaan we er voor 1000% voor. Deze wachtbank word voor mij heel dubbel. Het word zo ie zo janken. Wel zwanger en mss een vriend die het niet meer geheel ziet zitten of dan inmiddels weer wel, of niet zwanger en dan de wetenschap waarschijnlijk nooit moeder te worden. Jeetje wat is dit moeilijk. Maarja voorlopig is rustig afwachten tot de 29e. Voor de rest nog meiden op de wachtbank, zoekend naar een ei of ........ heel veel succes
Heftig hoor lambada! Ik duim hoe dan ook voor je! Hier een knallende ovutest dus laat dat eitje maar komen!
@labamba: moeilijk hoor maar fijn dat je je weer wat beter voeld en wat je zelf al zegt je kunt nu niet meer doen dan afwachten. Rustig aan en geniet maar van het mooie weer. @minim: suc6 met je ei klus ze hihi.
hey meiden hoe gaat het nu met jullie? ik mag zo naar de gyn pfff best eng maarja het is voor een goed doel
@ Iedereen met een ei: Klus ze! Ik ga duimen voor jullie @ Naadje: Succes bij de gyn. Is idd voor een goed doel Hier bijna van mijn ongi af. Al vanaf 10 april aan de gang, nu echt minimaal maar te veel om tampons achterwege te laten Maar goed, vind het ook niet gek dat het lang duurt als ik 125 dagen heb moeten wachten op mijn ongi. Ik ben benieuwd of mijn cyclus nu vanzelf op gang komt of dat het weer een hele tijd zal duren
@naadje53 Succes bij de gyn @mira ik hoop idd dat het nu sneller gaat en je in een normaal ritme gaat komen. Want dat is ook wat zolang moeten wachten
hey meiden dacht laat jullie even weten hoe het bij de gyn was het was gelukkig een lieve/leuke vrouw we hebben een gesprekje gehad waarop is besloten dat ik nog even een paar maanden moet wachten tot na de zomervakantie als mijn cyclus dan nog steeds niet normaal is dan gaan we beginnen met volop onderzoeken als mij cyclus wel beter word hoef ik voorlopig nog niet terug te komen
@naadje: suc6 bij de gyn. hoop dat je nu meer duidelijkheid krijgt. @mira: hopelijk krijg je hierna weer een normale cyclus of iig eentje die veel korter is. Ik verwacht 1 dezer dagen mijn ei. Heb sinds gister weer meer afscheiding en vaak is dateen teken dat hij eraan komt. Nu de positieve ovu-test nog.
Hoi allemaal, Ik heb vandaag nog hard gewerkt en dan nu weekend tot dinsdag. Heerlijk! en lekker genieten van het weer! Gister had ik dus een knal ovutest maar ook vandaag knalt ie nog. Wel ietsje lichter dan gister maar de streep is nog steeds donkerder dan de controlestreep. Dus nog maar ff klussen straks. @Naadje, nou ik duim dat het goed gaat met je cyclus!
Jij niet zo te zien Wij zijn net even naar het centrum geweest (het is koopavond vandaag ) even een cadeautje gekocht voor mijn schoonzus die zondag een babyfeestje heeft (waar ze nog niks van weet). Bij de HEMA een 2 babyshirtjes gekocht, eentje met de tekst Hello, i am new here! en eentje met de tekst I know where the milk comes from... Zo super schattig. Volgens mijn man werd ik een beetje vervelend tussen al die babyspullen (lees: ik wilde ook wel iets voor mezelf kopen en stond alleen maar te zeggen 'Oow wat schattig... oow dat is leuk...'). Dus ik werd weer me naar huis gesleurd. De eierstokken zijn aan het rammelen, zoals Jochem Meijer ooit al in zijn cabaretshow zei
Hier vandaag ook heerlijk genoten van het weer Heb vandaag ook nog gewerkt en heb nu weekend tot en met dinsdag, heerlijk. Iedereen heerlijk genieten van het goede weer Liefs
Hier vandaag en morgen nog werken , dus hellaas geen mooi weer voor mij. Gelukkig niet vanavond ivm goede vrijdag. Is de vrijdag toch nog goed hihi. Verder dit weekend wachten op mijn ei, ik ga letterlijk en figuurlijk eitjes zoeken dit weekend hihi. Geniet ze vandaag!!!
he allemaal, heb ook niet genoten van het heerlijke weer vandaag ,moest gewoon werken helaas. morgen herkansing. morgen gaan we ook testen. ben nog steeds niet ongi dus het begint nu toch wel te kriebelen. morgen hopelijk positieve test. we wachten af!! succes allemaal met "eieren" zoeken en klussen.
Spannend Daf! Ben benieuwd en zal duimen! Ik heb vandaag nog een ovutestje gedaan en weer een stuk lichter dus nu aar afwachten....
@naadje, hopelijk komt je cyclus gewoon op gang. @daf, ooohhh wat spannend. Ik ga heel hard voor je duimen op een positieve test. Wij hebben de trap gisteren en vandaag geverft. En ik ben helemaal brak. Wat betreft wel of niet zwanger worden. Mijn vriend heeft nog niets laten horen wat hij nu wil. Ikzelf begin nu steeds meer het gevoel te krijgen laat maar zitten ik wil het niet eens meer. Word een beetje heen en weer geslingerd van binnen. We zullen volgende week maar afwachten en dan kijk ik wel wat ik dan doe. En hoe ik me dan voel. Ben een beetje in de war.