Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Hee, ik heb geen pil geslikt, maar we zijn wel vanaf december aan het proberen. Ik vind het leuk om ook mee te lezen.

2. 2011

2011 Actief lid

16 feb 2011
    141
    0
    0
    @lieverd en anouk; heel spannend voor jullie zeg!! Duim voor jullie dat er toch maar een positief testje komt! :D

@blond88, ik dacht gister dat ik mijn eisprong voelde, maar vandaag zou ook zomaar kunnen. Mijn ovutestjes gaan alle kanten op, dus daar heb ik ook niets aan. Ben maar begonnen met tempen want als je dan eenmaal je piek wilt vinden dan wil je hem ook echt vinden :$:x. Hmm, en zie net aan mijn banner dat ik hem eigenlijk morgen moet hebben, haha, ik snap er echt helemaal niets meer van....

3. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland

Hi Dot, gezellig dat je er ook bij komt. Hoop dat je niet alleen meeleest maar ook meekletst. Dan wordt het al gezellig druk hier.

@2011 vervelend dat je je eisprong niet kan vinden. Lastig klussen zo....of toch maar om de dag....ik merkte altijd bij mij dat ik enorm snel zin heb in seks tijdens de eisprong...hihi

Bij mij nog steeds geen ongi. Af en toe nog wat bruine afscheiding, maar echt minimaal. Begint toch wel te kriebelen zo, maar tot nu toe nog geen positest.

4. 2011

2011 Actief lid

16 feb 2011
    141
    0
    0
    @Dot: welkom!!

@lieverd: frustrerend dat je nog geen positestje hebt en ook nog geen ongi, zeker met zo'n regelmatige cyclus..

Ach ja, dat ei vind ik wel weer, ga nu maar gewoon uit van mijn lichaam. En inderdaad, dat meer zin heb ik ook, dus om de twee dagen is helemaal geen straf, hahaha

5. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Helaas, helaas. Vannacht ongesteld geworden. Getver, je krijgt toch hoop als je twee dagen overtijd bent. Wel veel stress gehad vorige week dus misschien had het daarmee te maken.

Veel vol goede moed de vierde ronde in.............

6. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Nog niets te zien van de regels hier!!
    Zou het later komen of zou het dan toch zo zijn???
    Afwachten nog maar.

@lieverd, toch wel jammer he het maakt je zo onzeker als je overtijd bent maar dan weet je wel weer waar je aan toe bent. Suc6 in ronde 4.
    @2011 hoop dat je je ei vind.

7. 2011

2011 Actief lid

16 feb 2011
    141
    0
    0
    @lieverd, wat rot voor je..nu op naar ronde 4!

@anouk, nog niet getest? Spannend hoor....

Geloof dat ik mijn ei te pakken heb, vandaag is mijn temp een halve graden gestegen, dus hoop dat dat een goed teken is. Ga er nu gewoon vanuit. Dus nu nog een 2 weekjes wachten...

8. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Hey het is even rustig hier zeg!! :(

@2011: mooi dat je waarschijnlijk toch je ei hebt gevonden. Afwachten maar en ik hoop het voor je. Eventuele volgende ronde weet je wat meer over je cyclus nu, maar laten we hopen dat er geen volgende ronde komt toch?

Ik ben vandaag opgestaan maar nog geen ongi hier.
    Begin nu toch echt wel te zenuwen. Zeker omdat de kans dat ik zwanger ben erg klein is deze maand (zie berichtje over dat mijn vriend op vakantie was tijdens mijn vermoedelijke eisprong.)
    Als ik in het weekend nog niet ongi ben dat gooi ik er toch echt een testje tegenaan.

9. 2011

2011 Actief lid

16 feb 2011
    141
    0
    0
    @Anouk, als mijn cyclus zo loopt zoals ik nu denk dat ik loop heb ik 3 maanden achter elkaar een cyclus van 26 dagen, dus dat zou perfect zijn (weet nl precies op welke dag ik de vorige keer zwanger raakte, dus kon goed tellen). Nog twaalf daagjes en dan weet ik wat meer, maar hoop idd dat ik dan niet meer aan rondes enzo hoef te denken haha
    Spannend weekend voor de boeg dus!! Duim voor je! dat het maar een topweekend mag worden.

10. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Getverderie, gisteravond toch weer ongesteld geworden, op naar de volgende ronde maar weer.

11. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Oh Anouk balen!!!!! Wat een k*tgevoel is dat he. Stiekem begint er zoveel hoop te kriebelen. Succes weer in de volgende ronde....

12. Lotte30

Lotte30 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.110
    0
    0
    Ik werk bij moeilijke jongeren met een geestelijke
    Limburg
    Hey Dames,

Ik schrijf niet veel maar lees wel iedere keer mee.
    Anouk en Lieverd wat balen voor jullie.
    Maar hier hetzelfde!! Ik ben ook gisteren ongi geworden:x
    Op naar de volgende ronde.

Liefs Lotte:p

13. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    He lotte30 ook voor jou balen!!!!
    Hopen dat de volgende ronde voor ons meer geluk heeft.
    Helaas gaat het driekeer is scheepsrecht voor ons niet op ;), mischien wel voor jou?!

Nieuwe ronde, nieuwe kansen

14. Lotte30

Lotte30 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.110
    0
    0
    Limburg
    Ik hoop idd ook dat bij ons driekeer is scheepsrecht klopt maar we zullen zien.
    Hopelijk is het bij jullei de volgende keer wel raak!!;)

Liefs

15. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Balen is het wel maar gewoon weer verder gaan en ik ga er maar niet teveel bij stil staan zijn tenslotte nog maar een paar maandjes bezig.
    Lotte altijd leuk als je ook mee kletst.

Lieverd en lotte we gaan tenminste ongeveer gelijk op he!! kunnen we elkaar lekker bij houden.

16. Lotte30

Lotte30 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.110
    0
    0
    Limburg
    We gaan idd gelijk op, leuk!!:p
    Liefs

17. nora96

nora96 Niet meer actief

hallo dames,
    ik schrijf niet veel maar lees wel veel op deze pagina. ik ben ook gestopt in december 2010.. ik zit nu in de tweede ronde. mijn eerste ongesteldheid heeft 54 dagen op zich laten wachten..ik zit nu op dag 28 en zou morgen ongesteld moeten worden uitgaand van een cyclus van 28 dagen.. heb wel wat gerommel onder in mijn buik maar of de :x eraan komen weten ik niet.. het is dus afwachten.. hebben jullie ook het gevoel dat nu je er zelf mee bezig bent dat iedereen om je heen zwanger wordt??

groetjes Nora

18. Lotte30

Lotte30 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.110
    0
    0
    Limburg
    Hey Nora,

Er zijn er bij mij om me heen al een hoop die al langer zwanger zijn en al bijna uitgeteld zijn. Daardoor hebben mijn vriend en ik de knoop ook maar eens doorgehakt. Om ook maar eens de pil de deur uit te gooien:D
    Maar nu valt het mee met "net" zwangere om me heen. Maar ik ben er wel meer mee bezig.
    Leuk dat je mee kletst trouwens.

liefs Lotte

19. nora96

nora96 Niet meer actief

hoi lotte,
    jah dacht zit zoveel te lezen zal ook even wat schrijven.. mijn zusje heeft vorige week kenbaar gemaakt dat ze zwanger is. ben heel blij voor haar maar ook wel heel jaloers:s het is allemaal een beetje dubbel als je het zelf ook graag wilt he.. maar nu zit ik een beetje te twijfelen of ik nu volgende week een test moet doen omdat mijn vorige menstruatie zolang op zich heeft laten wachten.. zit nu op dag 28 moet morgen eigenlijk ongesteld worden uitgaand van een normale cyclus..

groetjes nora

20. nora96

nora96 Niet meer actief

ik zie dat jij ook aan het wachten bent op de ongesteldheid?

Deel Deze Pagina