Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik heb het gevoel dat ik morgen ongi wordt... dus testen voor of op NOD gaat het niet worden. Als ik zaterdag nog niet ongi mocht zijn, ga ik dan testen. (op NOD dus)

2. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Waarschijnlijk test ik een dag voor nod dus donderdag. Ik kan denk ik niet wachten. Maar mss lukt het me om te wachten. Heb 3 testen in huis liggen van clear blue digitaal en die kun je geloof ik ook wat eerder gebruiken.

3. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Ik ga duimen dat je het niet word.

4. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Nog even reageren voor ik weer lekker de zon in ga en met vriendlief nieuwe tuinplantjes uit gezoeken en misschien nog even auto's kijken met hem (tja na de plantjes moet ik hem toch ook wel een beetje pleasen he!).

@mayd en labamba: spannend weekje gaat het worden voor jullie, allebei veel suc6.

@minim: lekker op het wachtbankje (in het zonnetje) inderdaad de eerste week na ei is nog niet zo erg maar de laatste pffff. ook jij suc6.

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Thnx Anouk en Labamba.

Hey Anouk, volgens je banner vandaag het vruchtbaarst? Succes meis!

Labamba, ik zal voor je duimen.

6. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Hi, na een aantal dagen van mooi weer niet op zp geweest. Jeetje het lijkt wel zomer! Gister een dagje scheveningen gehad, heerlijk. Nu helaas zo weer werken. Kan wel wennen aan dagjes vrij, hihi!!
    Het weekend op zoek geweest na eitjes, na ja 1 in het bijzonder. Heerlijk geklust. Echt een super weekend gehad. Vanavond nog een keer klussen en dan maar weer plaats nemen op het wachtbankje.....zucht. Ik hoop dat de pendels gelijk hebben!!!!!!!
    Hoe ist verder met iedereen? Veel succes met alles in ieder geval!

Xxx

7. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Hey lieverd, leuke dagen gehad zo te zien en de spannende dagen komen er weer aan, suc6.

Ik ben op het moment gewoon een beetje onzeker. Ik zou nu ongeveer mijn eisprong moeten hebben maar tekenen dat hij er is of komt heb ik niet.
    Zaterdag dacht ik dat ik hem had (buiksteken onder in mijn buik voor 15 minuten) maar een positieve ovu-test heb ik nog niet gehad en ik heb ook geen vruchtbare afscheiding tot nu toe.
    Ik vraag me af of ik wel een eisprong krijg deze keer. Of het zou weer een lange cyclus gaan worden.
    Meer dan afwachten kan ik dus niet.
    Iemand nog meer ervaringen met ovu-testjes die maar niet positief worden???

8. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Ik heb weer een aantal dagen genoten van het weer. Zowel zaterdag als zondag bij mijn schoonfamilie geweest (zaterdag paaseieren zoeken bij schoonouders en zondag verjaardagsfeest van ons neefje en nichtje) en gisteren bij mijn familie geweest voor paasbrunch. Alle dagen op de fiets gegaan, dus lekker in de zon en ietsje bruiner geworden :D

Vandaag weer verder met het gewone leven (hoewel ik nog een vrije dag wel zou waarderen ;)) Hier nog geen tekenen van een eisprong (niet dat ik die nu al zou verwachten) dus we klussen hier ongeveer om de dag (voor de zekerheid). Hopelijk op roze deze ronde...

Ik heb trouwens al een paar dagen last van mijn rechterheup. Als ik moet opstaan nadat ik gezeten heb krijg ik pijn aan mijn heup, lijkt alsof ik mijn been net niet genoeg kan strekken en het lopen doet de eerste stappen ook zeer. Mijn schoonzus vroeg al of ik zwanger was; volgens haar leek het op bekkeninstabiliteit... We kijken het nog een tijdje aan en anders eens langs de HA.

9. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Ik heb ook de afgelopen dagen genoten van het mooie weer en paaseieren gezocht :).
    Als ik uitga van mijn gemiddelde cyclus, zit ik nu rond de eisprong, maar weet het niet zeker. Volgende maand ga ik maar eens ovulatietestjes proberen. Nu nog maar een tijdje doorklussen en dan weer wachten...

10. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    nou allemaal wel een goed weekend gehad lees ik. ach ja hoe kan het ook anders met dit weer,
    nou ik ben mega ong. helaas dacht zaterdag eerst nog dat het niet door zou zetten maar maandag ging het dan toch echt gebeuren. ik zou zeggen iedereen veel plezier met klussen en suc6 met wachten. ga vanochtend ff flink aan het poetsen en dan vanmiddag lekker in de zon. ben nog vrij vandaag!!!!!

11. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    @daf heerlijk nog een extra daggie vrij.

@lindedd wellicht geven ovutesten je meer inzicht in je cyclus

@mira, heerlijke dagen gehad, wel raar van je heup??

@anouk, waarschijnlijk zit je dan weer in een lange cyclus, gewoon blijven testen zou ik doen er moet toch een keer een :) komen

@lieverd ook een fijn weekend gehad en goed geklust en nu weer afwachten succes met wachten, ik ben daar echt heel slecht in.

Hopelijk niemand vergeten en anders sorry niks persoonlijks.

Ik moet nog een paar dagen wachten, het liefst doe ik nu al een test maar dat heeft geen zin. En aan de andere kant denk ik ff zaterdag afwachten als ik dan niet ongi ben testen. Vind het altijd maar moeilijk hoor die wachtbank.

12. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik leef met je mee...

13. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Thanx mayd, is jouw ongi nog doorgezet of weggebleven? Ik hoop weggebleven:p

14. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    zo dames daar was ik weer even
    ik hoop dat jullie allemaal een fijn paasweekend hebben gehad en veel eieren hebben gevonden

wij hebben een fijn weekend gehad zondag lekker relaxen en maandag een brunch met mijn ouders heerlijk

@daf wat jammer dat je toch niet zwanger was ik had het zo gehoopt voor je vooral als je al o lang overtijd bent

@labamba Oh wat ben ik blij voor je dat je vriend toch voor kinderen wil gaan en begrijp heel goed dat je je gekwest voelt heel veel sterkte hoop voor je dat het deze keer gelukt is

@mira85 wat vervelend dat je z'n last heb van je heup ik zou inderdaad ook even langs de ha gaan je wwt maar nooit wat er is

voor iederen die z'n ei heeft klusse
    en de gene op de wachtbank veel strekte
    en de rest op naar de volgende ronde

28-30-32-?

15. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @daf: vervelend dat je ongi bent geworden zeg!!!
    @mira: Vreemd dat met je heup, anders even ha navragen hoor.

Heb zelf nog steeds geen ei gedetecteerd. Heb inmiddels wel wat meer afscheiding wat lijkt op vruchtbaar slijm. Ik hoop het zo want heb geen zin in weer een lange cyclus.

Iedereen die op het wachtbankje zit suc6.
    Iedereen die het eitje verwacht klusze.
    En de rest fijne dag.

16. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Ik hoop het ook voor je Anouk. Die lange cyclussen zijn zeker geen pretje.
    Ik hoop dat ze bij mij ook wat korter worden.

17. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    hallo allemaal,

ik ben net 10 minuten bezig geweest om weer vanaf pagina 74 te lezen.
    veel van ons zitten nu weer midden in de cyslus en nu is het alleen maar klussen en afwachten.

iedereen die ongi is geworden of juist aan het eind van hun cyclus zitten: heel veel sterkte.

ik ben bezig met mijn baarmoederstand in de gaten te houden en ik heb het gevoel dat ie erg naar boven staat. ook let ik op mijn afscheiding, en die begint een beetje meer te worden. ik ben deze ronde netjes om de dag aan het vrijen en dat houdt ik dat ik vanavond weer eens lekker aan de slag ga met mijn mannetje.

leuk dat we elkaar nog steeds zo op de hoogte houden! :D

18. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    hey meiden

hebben jullie leuke paasdagen gehad
    hier heb ik de eerste paasdag gewerkt en tweede paasdag vrij geweest maar wel erg druk gehad:p

ik zat zo even te kijken naar jullie onderschrift, ik ben de enigste die pas twee keer ongi is geweest:(

@labamba
    ben blij om te lezen dat het wat beter met je gaat en dat je vriend er toch voor wilt gaan ook al doet het veel pijn bij jou omdat je gekwetst bent

@anouk
    ik hoop voor je dat je gewoon weer een korte cyclus krijgt, want dat wachten wordt je ook niet wijzer van

@lindedd
    spannend voor jou en klusse!

sorry voor diegene die ik ben vergeten

19. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    @naadje, ik zou willen at ik 2 keer ongi was en dan raak!;)
    Nu weer op het wachtbankje...
    ben benieuwd deze ronde... heb nergens last van... Had alleen gisteren een trekkerig gevoel in mn onderbuik en dat was het...

Dus geen idee of deze ronde een wonder gaat brengen...

20. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Jaja, je moet af en toe erg veel terug lezen als je een paar dagen niet gekeken hebt ;). Dat had ik ook na het weekend.

Deel Deze Pagina