ik merk dat ik er deze ronde minder mee bezig ben dan de drie rondes hiervoor. misschien ook omdat ik prive meer gepland heb, mooi weer, dus leuke dingen gedaan.
Dat is bij mij juist anders om, ben er nu meer mee bezig. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik sinds deze maand deze site volg
ja als je heel actief bent met deze site dan ben je er idd veel mee bezig ach en ik zit nog voor mijn eisprong maar daarna, richting mijn NOD dan denk ik er de hele dag aan haha
Hij is er nog niet, maar mijn temp is alweer gezakt en ik heb alle gebruikelijke ongi-pijntjes.... Zal vanmiddag of anders vanaamp wel komen denk ik... MAAAAR: mijn LF is nu wel een dag langer!
ik ben er ook nu iets minder mee bezig, anders word ik gek gister op mijn school kwam een lerares haar pas geboren kindje showen nou voelde de tranen aardig branden hihi omdanks dat je er minder mee bezig bent doet het je stiekem toch pijn gelukkig zei de gyn minimaal 3 x in de week dus dat doen we dan ook goed haha hoop ook stiekem dat me cyclus gaat veranderen want anders ga ik na de zomervakantie het trajest in met allerlei onderzoeken
ja, mijn man en ik gaan voor een tweede en als het niet op de natuurlijke manier gaat, hebben we ervoor gekozen om niet verder te gaan. maar helemaal bij de eerste zou ik ook een medische molen in gaan. ik hoop voor je dat je snel op een natuurlijke manier zwanger raakt.
Hier de testdrang niet kunnen weerstaan dus net een testje gedaan. UIteraard niet zwanger,:x. Dus mijn ongi zal wel gaan komen, al geeft geen bloed moed en ik weet dat ik eigenlijk tevroeg heb getest.
Ben er op het moment wel erg mee bezig geloof ik, maar heeft denk ik te maken dat ik vorige maand ineens een langere cyclus erbij had zitten wat me erg onzeker heeft gemaakt. Ben met ovu-testjes begonnen en die blijven negatief helaas, dus nog geen duidelijkheid. Het is weer spannend voor een aantal dames hier. Suc6 met wachten en testen.
labamba, gewoon nog even afwachten, misschien inderdaad iets te vroeg getest.we zullen voor je duimen. ik heb maandag via internet ovu testen besteld. ben toch wel benieuwd hoe het bij mij verloopt. ondanks dat ik eigenlijk altijd(met uitzondering van deze cyclus) regelmatig ongesteld ben. ik voel geen ei en verder heb ik ook nergens last van. we wachten af. zullen vandaag of morgen wel binnen komen. klus ze.
ik heb net als anouk ook een uitschieter gehad de vorige ronde en dat vond ik alles behalve fijn. ik was 12 dagen overtijd en elke dag was ik er mee bezig, bij elke keer naar de wc gaan, elk steekje in mijn buik... ik hoop dat ik deze ronde gewoon weer rond de 30 zal zijn. ik merk nu wel dat mijn eisprong eraan zit te komen, ik merk het aan mijn slijm. ik had gisteren moeten vrijen als het om de dag zou zijn, maar gisteren is het er niet van gekomen. vanavond wil ik wel want morgen is het koninginnenacht en dan is mijn man de stad in. en op koningedag sta ik op de markt en zal ik aan het eind van de dag wel te moe zijn. dus vanavond lekker klussen en dan misschien ff kort op zaterdag. zondag is onze zoon bij opa en oma en dan kunnen we ook ´klussen´ (lekkere planning )
@joylinn klusze @mayd en ook nog niet ongi? @anouk kan me voorstellen dat je er onzeker van word hopelijk vindt je snel je ei @naadje, jij word door je werk wel vaak geconfronteerd met die kleintjes. Knuf van mij. En hopelijk veranderd je cyclus snel Ik heb erg last van buikpijn denk echt dat ik weer ongi word, dus dat word weer grote roze rakkers slikken tegen de pijn en bloedverlies. Maar eerst nog maar even afwachten tot het zover is.
Bekijk bijlage 147001 Gisteren getest met een andere casette, heel lich positief. Vanmiddag maar even 2v5 gehaald en zie het resultaat!
Wat super mayd, krijg er hier ook hoop van jij dacht ook dat je ongi zou worden en dat gevoel heb ik ook de hele tijd. Ik ga nu nog ff heel hard voor mezelf duimen.