Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Mijn skattie is ook helemaal blij. Echt zo onwerkelijk. Maar wat geweldig.

En tuurlijk blijf ik meekletsen, ik wil weten wanneer jullie raak schieten.

2. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Hey labamba wat een geweldig nieuws zeg super gefeliciteerd.
    Wat een mooie afsluiter van zo'n roerige maand. Het is je gegund. Geniet ervan.

3. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Ik ben zo hyper dat ik niet kan slapen, kan het gewoon niet geloven.

De cb test stond echt zwanger echt zo raar dit. Maar wat een geweldig gevoel. We gingen vanavond nog met de hond wandelen en een ijsje kopen. Echt meiden ik loop met een big smile van oor tot oor rond, je lacht je rot. Kwam nog een oud collega tegen en dacht van binnen zal ze het doorhebben, ik ben gewoon zwanger. hahahahaha.

Ik ga maandag gelijk de verloskundige bellen, wat lijkt me dat kicken om een afspraak te gaan maken. Raar ben ik he. Mis ongeduld. Word nog wat 40 weken wachten totdat het komt.

Nou ga toch maar tegen mijn skattie aankruipen en kijken of ik kan slapen. Tot later meiden.

4. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Wauw Lambada! Wat een super goed nieuws!
    GEFELICITEERD!!:D

5. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Lambada: Super gefeliciteerd! Ik ben echt zo ontzettend blij voor je. Fijn dat je man er ook helemaal blij mee is. Geniet ervan :D

6. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Vanochtend al weer vroeg wakker ik ben echt hyper. :D

En iemand al zijn ei gevonden? Ik hoop het zo.

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ben jij ook telkens zo vroeg wakker labamba?

Ik wel.

Vandaag ga ik lekker naar Enschede met de trein. Gelijk even een nieuwe BH kopen.

8. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Kom zomaar even kijken bij dit topic... Labamba gefeliciteerd. Ik ben ook elke dag zo vroeg wakker. Ben wel veel moe en heb last van mijn rug. Gisteren van mijn ouders het 9 maanden dagboek gekregen echt een super leuk ding. Geniet er maar lekker van! We lopen precies gelijk dus 6-1 ben je uitgerekend

9. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    @mayd, ja kan niet in slaap komen en ben heel vroeg wakker. Nu was ik al geen uitslaper maar nu is het wel heel vroeg. 6 uur was ik wakker. Ik vind het zo geweldig, en niet te geloven. Nu kan ik eindelijk aan de babykamer beginnen. En ik heb me een ideen. Ik weet het draaf een beetje door maar voel me fantastisch. Maar jij al een nieuwe bh scoren. Zijn ze al zo gegroeid dan?? Die van mij zijn alleen een beetje gevoelig.

@mek11 jij ook gefeliciteerd, ja wij lopen echt precies het zelfde. Wanneer had jij je positieve test? Die wil ik ook heel graag een 9 maanden dagboek, jij hebt het je ouders al verteld dan. Wij weten nog niet wanneer we dat gaan doen wachten tot na de eerste echo of eerder al....

10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Jepz, mijn grootste broek en BH zijn nu al te klein....

11. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Dat word een drieling:D

12. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Haha denk het ook of je bent al verder? Mijn borsten zijn ook al flink gegroeid maar was pas 15 kg kwijt dus zat allemaal ruim...
    We hebben het alleen ouders verteld en andere pas zeker na eerste echo (24-5)

13. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Jeetje mayd dat gaat hard. Ik heb alleen een opgeblasen gevoel in mijn buik. Maar ben ook volslank dus mss dat ik daarom niks merk.

14. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Iedereen lekker feest gevierd en van het mooie weer genoten?

Wij waren ff de stad in geweest.

Zoals jullie zien ik ben weer erg vroeg wakker. Lag alweer te draaien in mijn bed. Dus er toch maar uit en ff laptoppen. :D

Vandaag gaan we met een aantal meiden van stal met de paarden een bosrit maken. Heb er zin in.

15. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    ik heb ook geen kleine maat (boven de taille maat 40, onder de taille maat 42-44), maar ik voel de broeken nu al in mijn buik snijden.

Gisteren wist ik in de trein gewoon niet meer hoe ik moest zitten.

Gisteren 2 broeken en een top gekocht. Die BH koop ik morgen samen met mijn schoonmoeder, als we morgen gaan shoppen.

Vanmorgen was ik ook alweer vroeg op. Kijken hoe laat ik vanavond in slaap kom.

Vanmiddag gaan we naar het Beatrixtheater Utrecht kijken naar We Will Rock You (was nog een verjaardagscadeautje dat ik van m'n hubby heb gekregen).

16. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    mayd en labamba gefeliciteerd zeg. wat mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ben 2 dagen weg geweest. lekker ff naar familie in het westen.
    en mayd kan heel goed hoor want mijn vriendin moest het met 10 weken iedereen vertellen want de gewone kleren kon ze echt niet meer aan. maar aan het eind was ze niet extreem dik ofzo dus zegt niets dat het nu niet meer past. gewoon een lekkere snelle start.
    geniet er lekker van en de rest veel plezier met klussen!!!!!!

17. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Thnx DAF.

De vrouw van mijn man zijn neefje heeft het iedereen al met 8 weken moeten zeggen. Die had er al best een pukkeltje voor zitten. Inmiddels is ze bijna uitgerekend en wij vragen ons af of er niet twee in zitten bij haar!

Ik ga lekker genieten meid.

18. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Nou hier helemaal goed nieuws deze morgen (nee ik ben niet zwanger!!!) maar zus is vanmorgen bevallen van een gezonde meid.
    Ze heet mel en is 3 weken te vroeg geboren. Vanmiddag gaan we kijken ben zooo benieuwd.

Hier verder nog geen positieve ovu test geen eisprong dus deze maand, ben er maar mee gestopt en ga maar weer voor volgende ronde.

19. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Gefeliciteerd trotse tante!

20. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    gefeliciteerd Anouk.

Geef de hoop niet op meid. Jou ei kan nog komen!

Deel Deze Pagina