Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Anouk79: Gefeliciteerd met je nichtje :D

2. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Poeh, ik moest even bijlezen want had hier een paar dagen niet gekeken en wat een goed nieuws allemaal!!!

MayD en Labamba gefeliciteerd!!!!! Wat fijn zeg. En Labamba en Mek11, jullie zijn op een mooie dag uitgerekend, 6 januari is ook mijn verjaardag :).

Anouk gefeliciteerd met je nichtje!

Hoop dat de maand mei voor meer meiden hier zo'n mooie maand wordt!

3. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Meiden,
    ik word hier helemaal gek! Van blijdschap hoor!
    Ik riep vanmorgen nog dat ik niet meer zou testen tot mn nod maar nu zag ik iemand uit een ander forum een positieve test had en wij lopen zo mooi gelijk dat ik dacht, ik waag nog een kansje...

En jawel! Positief! Meteen stond het 2e streepje er al!
    Ik ben zo blij!

Mn vriend was er niet bij (voetballen) dus ik smste hem dat ik een cadeautje had en hij belde meteen op. Ik huilen haha, toen wist hij al genoeg. Hij was ook echt overrompeld en super blij! Hij komt lekker naar huis dan gaan we samen naar de test zitten staren haha

4. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Gefeliciteerd MiniM!!!! Wat een goeie week, misschien moet ik ook maar gaan testen, brengt misschien wel geluk dit weekend haha ;).

5. Lotte30

Lotte30 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.110
    0
    0
    Ik werk bij moeilijke jongeren met een geestelijke
    Limburg
    Labamba & miniM

Proficiat dames, geniet ervan dames.

Liefs

6. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    MiniM: Super fijn zeg!!! Gefeliciteerd :D

7. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    Labamba en MiniM en Mek11 van Harte gefeliciteerd

Labamba ik ben zo ontzettend blij voor je dat je nu zwanger bent

ik ben aan het wachten tot m'n komt nog niet zo veel gevoeld gisteren een paar steekjes dus gisteren maar even geklust we proberen om de dag te klussen ik hoop dat het ook op roze gaat deze maand

8. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    hey labamba

gefeliciteerd meid, wat gaaf zeg!!!
    ik ben super blij voor je dat je man het ook geweldig vind

enne wel blijven kletsen hier hoor

meiden er zijn ineens allemaal zwangere dames hier hihi
    kunnen jullie geen hsg naar ons blazen

9. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    minim
    jij ook gefeliciteerd, geniet er maar lekker van

anouk
    gefeliciteerd tante hihi

10. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    miniM gefeliciteerd. wat mooi al die blijde mensen. hoop dat de rest er de volgende ronde ook bij zit. dan kunnen we de naam van het forum zo veranderen!!!!:D:D:D:D

11. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Haha inderdaad daf!!!!
    MiniM van harte gefeliciteerd!
    Anouk jij ook gefeliciteerd met je nichtje Mel. Hoe was t op bezoek?

Hier nog wachten tot volgende week woensdag. Pas dan mag ik testen van mezelf, hihihi! Hoop dat ik het kan volhouden. En meiden inderdaad blaas wat hcg deze kant op!!!!!

12. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    inderdaad daf :D:D:D

jullie hebben mooie cyclussen, ik kan nog erg lang wachten vermoed ik, zit net ineens te bedenken dat het morgen dag 30 is pfff
    hoelang zal het nu duren?

13. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Minim wat een geweldig nieuws. Gefeliciteerd.

En nu ga ik heel hard hcg blazen naar de nog niet zwangeren onder ons en dan idd heel snel de titel wijzigen.

Anouk gefeliciteerd met je nichtje. En over de ovu testen bij somige vrouwen komt de eisprong pas laat in de cyclus dus niet de moed opgeven hoor.

Jullie hebben vandaag wel ff veel gekletst. Wij zijn net thuis van een lang daggie de hort op. Eerst met de paarden het bos in geweest. Mijn vriend ging mee op een kar ik op mijn paard. En vanavond naar gooische vrouwen geweest, wat een heerlijke film. Vanochtend een 9 maanden dagboek besteld en morgen middag verloskundige praktijk bellen voor het maken van een afspraak en wat heb ik daar een zin in.:D

14. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Hey minim wat een mooi nieuws zeg! gefeliciteerd geniet ervan.
    Het is echt babyboom op het moment he hihi.

Gister bij mijn nichtje geweest en het is zo'n mooi meisje zeg! Hoop dat ik snel aan de beurt ben.

15. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Tussen al het roze door ;) even een egoberichtje (bij deze al sorry voor de details): Ik was net op het toilet, dacht even kijken naar het slijm. Ik gepakt, was erg veel, glibberig troebel wit - geel en kon het cm lang uitrekken zonder dat het verbrak (nogmaals sorry voor deze details). Klopt het nu dat ik binnenkort eisprong heb? Ik heb er meteen een ovutestje op gegooid, maar niet echt een duidelijke streep. Vanmiddag nog een keer doen, want meestal test ik pas tussen 15.00 - 17.00 uur. Verder al dagen last van kleine steekjes links en rechts in mijn onderbuik en een zeurend gevoel over de gehele breedte van mijn onderbuik (net als bij ongi ;)).

Vandaag is mijn moeder jarig, dus vanavond even op visite. Heb haar net al even gebeld en we mogen ook nog mee komen eten ook :D Gezellige avond dus. Daarna maar even klussen voor de zekerheid ;)
    Morgen met mijn neefje en nichtje een dagje weg zodat mijn hoogzwangere schoonzus een dag rust heeft. Lekker naar een speeltuin en tussen de middag pannenkoeken eten bij mijn moeder en zusje :D Zin in!!!

16. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    hallo dames,

volgens mij heb ik gisteren mijn eisprong al gehad want had gisteren avond een ongi gevoel in mijn onderbuik en dat duid volgens mij op een eisprong de avond ervoor geklust dus hoop dat het raak is deze keer
    laten we hopen dat de rest incl ik zelf snel zwanger zijn

groetjes Linda

17. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    hey meiden

hier net klaar met werken
    vandaag dag 30 en nog steeds niks pff, ben benieuwd wanneer mijn ongi weer komt

anouk
    heb je geen foto :p

18. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Ben er ook weer. Ff gegeten en lekker mijn broek los wat een opluchting einde van de dag voel ik me zo opgeblasen.

Mannetje is een nacht weg heeft cursus in Duitsland dus ben ik alleen.

Verloskundige gebeld en die bellen vanavond nog terug voor een afspraak. Spannend.

@ anouk en hopelijk volgen jullie snel.

@mira85 ik zou echt niet weten waar dat op duidt???

@naadje, weet je wel of je een ei hebt gehad?

19. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    oh wat geweldig!!! allemaal zwangere dames... en nu moeten jullie heel erg jullie best gaan doen om ons allemaal aan te steken met jullie ´hormoontjes´...

ik ben deze maand lekker veel aan het klussen met mijn mannetje. ik heb nu twee dagen slijm wat ik kan ´trekken´.
    vanavond wil ik ook klussen net als gisteravond, ik wil mijn ei niet missen...

ik heb ook een drukkend gevoel in mijn onderbuik dus ik denk dat het eitje eraan zit te komen. aangezien mijn onduidelijke cyclus weet ik niet precies hoe en wat..

20. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    naadje,
    hopen dat er deze maand geen lange cyclus is maar een redelijk normale. zou wel zo fijn zijn. of helemaal geen is natuurlijk ook mooi als de test er ook naar is.
    afwachten dus.
    nou klus ze.

Deel Deze Pagina