Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boow

Boow Lid

1 mei 2011
    64
    0
    0
    administratief medewerkster
    Oostzaan
    haay meiden

Ik ben ook sinds december gestopt met de pil maar tot nu toe helaas niet raak... wel had ik afgelopen maand het idee dat ik zwanger was, alles voelde anders en mn ongesteldheid was veel korter als normaal, maar 2 dagen beetje rood en 2 dagen beetje bruinig en dat was het. Maar helaas ben ik zaterdag, volgens planning, ongesteld geworden, en goed ook :(! gelukkig is mijn cyclus vanaf het stoppen met de pil iedere maand 28 dagen, dat maakt het wel makkelijker om te reken, op naar de volgende ronde :)

2. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    @Mira85, ik heb meestal drie a vier dagen rekbaar slijm. Dus verwacht wel dat je ei er bijna is. Als er bij mij cervix slijm is, ga ik eigenlijk altijd klussen om het eitje niet te missen, hihi :p!!

Hier sinds vandaag zo'n last van mijn benen. Het voelt als een soort spierpijn/zeurderig gevoel maar anders dan anders. Heb ook niets bijzonders gedaan, waardoor die spierpijn ineens komt aanwaaien. Heb even gegoogled en 't kan een symptoom zijn. Mmm...kan niets anders doen dan afwachten. Vannacht ook onwijs slecht geslapen. Niet in slaap kunnen komen, licht slapen en veel draaien. Hoop dat mijn komende nacht beter gaat. Pfff wordt je zo moe van he....

3. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    hey

@labamba
    ik zou het niet weten :( of mij eitje langs is geweest
    de gyn heeft mij gezegd om niet te tempen omdat ik anders zo veel dagen het moet doen
    ik had ook uitgelegd dat ik onregelmatig werk en dat ik blij ben als ik kan uitslapen omdat ik dus totaal geen ritme heb

onze opdracht was ook om minimaal 3x in de week even de bloemetjes buiten te zetten en dat gaat ook gewoon goed :p

wel af en toe krampen in mijn buik gehad pas dus het is gewoon afwachten

zei net al tegen mijn vriend bij wanneer denk jij dat ik ongi wordt hihi hij denkt rond dag 50 en ik 45 waarom weten we niet , moeten toch het gemiddelde nemen he haha

4. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    @naadje, je zou met 3 x in de week klussen je eitje ook niet kunnen missen.:D Hopelijk heb je gewoon snel een positieve test in handen.

5. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Er zijn weer wat dames met een eisprong die eraankomt spannend.

@mira: dat slijm is wel een teken hoor dus klussen maar.

@naadje53: 3x klussen zou idd voldoende moeten zijn suc6. Laat de zwangere dames onder ons maar wat hcg naar ons blazen en hopelijk zijn wij ook snel aan de beurt.

Hoe is het met de zwangere onder ons?

Heb zelf nog geen positieve ovu-test gehad en temp gaat ook niet omhoog dus laat die ongi maar komen dan weet ik tenminste wat meer.
    Ik hoop op een kortere cyclus deze keer maar heb geen idee wanneer deze gaat komen, het was zo'n rare maand dit keer.

6. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    lieverd86 en anouk79: Bedankt voor de reactie. Gisteren geklust en we gaan zeker door tot dit slijm weer verdwenen is. Het is nu al iets doorzichtiger geworden, het wit - gelige is er al vanaf (begint nu echt op eiwit te lijken) :D Vanavond weer een ovutestje tegenaan gooien om te kijken of de streep al wat donkerder wordt ;)

7. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Spannend hoor, lijkt inderdaad op een komende eisprong die je gaat krijgen.
    Nu maar hopen dat daar je cyclus ook korter mee word dan 125 dagen. Ben benieuwd :).

Heb mezelf er op het moment een beetje bij neer gelegd dat ik waarschijnlijk geen ei heb gehad en mocht dat wel zo zijn is het alleen een grote verrassing.

8. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Anouk79: Ik hoop ook dat er een ei aankomt, de tekenen zijn er wel naar :D Ja, alles onder de 125 dagen is goed toch? Moest ook behoorlijk ontpillen (en nog steeds heb ik het idee), maar de teunisbloemolie helpt wel goed mee (maar dat is mijn gevoel hoor ;)). Wat vervelend dat je geen ei gehad zou hebben deze ronde. Op naar de volgende ronde met een mooi ei!!!

9. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Lijkt me echt balen hoor zo'n lange cyclus maar het is inderdaad waarschijnlijk ontpillen.
    Zal bij mij waarschijnlijk ook nog wel het geval zijn, dit kan tot 6 maanden of zelfs nog langer duren voordat je echt helemaal weer normaal bent.
    Alleen is het zo vreemd dat ik eerst 3 hele normale cyclussen heb gehad.
    Suc6 met klussen en ik duim voor je.

10. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Poeh nou Mira... 125 dagen is wel echt heel lang!
    Ik mag niet klagen, had meteen een korte regelmatige cyclus. Ik heb vanaf het begin de zwanger worden pillen van de Etos gebruikt. Ik weet niet of het daar aan ligt maar hoor er veel positieve verhalen over.

Anouk, hoop dat je ei al is geweest en je m niet op het juiste moment gespot hebt. Als je ei nog moet komen heb je nl wel een langere cyclus he...

Hier gaat het goed. Ben alleen moe, dat was het!
    Gisteren tegen mn moeder vertelt dat ze oma word, dat was echt geweldig!

11. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    hey hey

ik hoop dat die 3 x in de week klussen goed is :p
    we blijven gewoon lekker zo doorgaan, gelukkig voelt het ook totaal niet als een verplichting

minim
    wat leuk dat je moeder zo blij reageerde
    maar heb jij nog een vader, sorry dat ik het vraag

hier zo effe flink het huis onder handen nemen op mijn vrije dag:(

12. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    @anouk, ik hoop dat je hem gemist hebt, en dat je binnenkort een positieve test hebt.

@minim Wat leuk dat je het je moeder hebt verteld. Wij gaan dat zondag doen. Enne ff je handtekening veranderen.:D

Hier weer blij dat mijn broek loskan. ppffffff. Sochtends niks aan de hand en einde van de dag zit het me niet lekker. Gisterenavond afspraak gemaakt bij de verloskundige en daar heb ik 30 mei savonds de eerste afspraak. Spannend.

13. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ja leuk he! Vanavond naar mn schoonouders en zus en morgen naar mn vader(ouders zijn gescheiden).

Mn banner verander ik nog... Durf nog niet zo goed....

14. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    @minim ja heel leuk om het te vertellen. Ik heb het 2 vriendinnen verteld. Echt heel leuk. Zondag de ouders, alleen mijn vader heb ik geen contact mee. Mijn ouders zijn ook gescheiden.

Snap je wel dat je nog wat onzeker bent, heb ik ook kan het niet geloven. Denk dat ik het pas echt ga beseffen als we de 1e echo hebben gehad.

15. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    bij mij geldt hetzelfde... Alhoewel, ik heb al 2 positiebroeken en een meegroei-BH moeten kopen omdat ik eruit gegroeid ben (NU AL!!!).

Nu is het echt een spannende tijd. Ik moet nog bellen met de VK, maar durf nog niet zo goed...

16. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Leuk hoor dat vertellen aan de ouders.!! Lijkt me wel heel spannend.

@naadje: het zou ook niet goed zijn hoor als klussen een verplichting zou worden.

17. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Wij hebben afgelopen maand welgetelt 3x het bed gedeeld...

5 dagen voor ei, 1 dag voor ei en op de dag van het ei.

Dit was tot nu toe de maand met het minste aantal intieme momenten...

18. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    nou dames als ik zo lees dat mayd weinig lichamelijk contact heeft gehad deze maand dan moet er voor ons toch ook nog hoop zijn!!!
    vandaag lekker geshopt! en met succes. nu lekker de beentjes hoog.
    succes met klussen en wachten.

19. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Wij klussen gemiddeld 4 a 5 keer in de week. Dus volgens mij hebben we het eitje nooit gemist. Maar ze moeten ook nog samensmelten of zo iets. De hoeveelheid klussen is geen garantie van raakschieten heb ik ervan geleerd. Anders had ik zeker ronde 1 al zwanger moeten zijn hahahahaha.

Mijn borsten zijn alleen gevoelig maar niks groter. Ik heb net de tekst voor de kaarten aan mijn vriend zijn ouders en mijn moeder gemaakt. Wat vinden jullie ervan?

Ik ben pas 5 weken oud, 2 millimeter groot en mijn hartje begint nu te kloppen. Daarom willen wij dit wonder met jullie delen, we zijn zwanger en jullie worden Opa en Oma (en voor mijn moeder je word weer oma)

20. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Lambada: Wat een leuke tekst! Super :D Ze zullen vast enorm blij zijn om dit te lezen!

Deel Deze Pagina