Gestopt met de pil in december 2010

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by lieverd86, Feb 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hellie

hellie Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,178
    1
    0
    Noord-Brabant

Gewoon veranderen en zus is heel blij:D

2. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Hahaha muts! Je hebt me dus al gevonden!
    Ik verander het morgen oke?

3. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    @all, zoals jullie zien, heeft is mn zus ingelicht en heeft ze me gevonden hier...;)

4. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

Jan 13, 2011
    2,308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Minim, grappig zeg dat je je zus hier tegen komt hihi, gezellig.

5. labamba

labamba Bekend lid

Mar 14, 2011
    633
    0
    0
    Minim leuk dat je zus er ook is hahahahha. Het enige wat we kunnen doen is hopen dat het blijft plakken. Ik had vanochtend na het klussen beetje bloed maar dat blijkt idd te kunnen. Schrok er wel van. Mijn moeder heeft nooit een miskraam gehad. Dus ik hoop dat me dat bespaard blijft. Lijkt mee echt vreselijk.

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

Jan 7, 2011
    11,704
    3,816
    113
    Female
    @ Minim: ik wist niet of ik je al had gefeliciteerd... bij deze meid!

@ Labamba: leuke tekst voor het kaartje!

Mijn zus vandaag verteld. Ze begon bijna te huilen.... ze was zo blij voor me (zeker gezien het verhaal dat eraan vooraf ging)

7. Joylinn

Joylinn Actief lid

Feb 21, 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    volgens mij ben ik nu supervruchtbaar. volgens een banner ook en volgens mijn lichaam ook.
    vanavond weer lekker klussen, ik heb er zoveel zin in.. mijn man vind het allemaal maar erg fijn, zoveel vrijen! :).
    ik wil mezelf niet gek maken maar ik heb zo'n gevoel dat het dez maand nog weleens raak zou kunnen zijn... (oh ja hoor daar ga ik weer, met mezelf gek maken haha)

8. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

Jan 13, 2011
    2,308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Haha troost je joylinn je bent niet de enige :p, en vast nog een hele hoop meiden met mij hihi.

9. labamba

labamba Bekend lid

Mar 14, 2011
    633
    0
    0
    Nou idd wij zijn heel goed in ons zelf gek maken. Maar ik zal voor je duimen dat het deze ronde raak is.

10. Joylinn

Joylinn Actief lid

Feb 21, 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    @petra, ik dacht dat wij gelijk opliepen, maar jij kan over 6 dagen al testen en ik pas over 13 dagen... jammer... ik hoop dat jij volgende week positief test en ik dan die week daarna...

@labamba, ik wil dit punt voorbij zijn en dan gek maken om de kleine in mijn buik hihi.... laat maar komen, die zwangerschap!!

11. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

Jan 13, 2011
    2,308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland

12. Joylinn

Joylinn Actief lid

Feb 21, 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    oh oeps ik bedoel jou idd. sorry... oh ja ik heb de uitschieter maar meegenomen.. gezien mijn banner en slijm loop ik aardig op schema met uitschieter zeg maar...

ik dacht, ik kan er maar beter rekening mee houden anders ben ik straks weer 10 dagen in de stress.. hahah

13. Joylinn

Joylinn Actief lid

Feb 21, 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    wel handig, dan kan ik jouw banner gebruiken voor het geval mijn cyclus deze keer ook weer gewoon gemiddeld 30 is...

hahaha :D

14. labamba

labamba Bekend lid

Mar 14, 2011
    633
    0
    0
    @joylin en idd als je dan zwanger bent maak je jezelf wel weer gek met andere dingen. Ik heb gisterenavond (had er nog 1 liggen) een cb test gedaan maar gelukkig had de test niet lang nodig om te zeggen zwanger. Ik zal blij zijn als ik de 1e echo heb gehad en ik hoop dat dit bij de eerste bezoek aan de verloskundige gebeurt. :D En zo gaan we rustig aan ons zelf gek maken.

15. daf

daf Bekend lid

Apr 5, 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    o wat leuk al die zwangere mensen hier!! nogmaals gefeliciteerd allemaal!!!!:D
    ik ben aan het begin van de week begonnen met ovu testen.
    tot dusver nog niets, dus we gaan vrolijk verder en ondertussen: gewoon blijven oefenen.
    groeten

16. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

Jan 13, 2011
    2,308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Zullen we anders gewoon afspreken dat we gewoon gelijk op blijven gaan? Dat is zowiezo makkelijker hihi. Als ik het even niet meer weet dan kan ik gewoon jouw cyclus gebruiken haha. Moeten we wel tegelijk zwanger zijn :p.
    Laten we gaan voooooor 30 dagen!!!!!! Wie bied meer (liever minder) haha.

Heb nu nog niet het idee dat er iets gaat komen maar dat is bij mij toch pas een dag voordat hij er is.

@labamba: Kan me heel goed voorstellen dat je je druk maakt zou ik ook doen, eerst het levende bewijs zien dan is het goed. Suc6.

@Daf, jij ook suc6 he met het vinden van je ei. Hoop dat je snel een positieve krijgt.

17. naadje53

naadje53 Bekend lid

Mar 23, 2011
    975
    0
    0
    anouk
    ik bied met je mee haha maar ben al bij dag 33 vandaag dus voor mij geldt het onder de 40 dagen :p

heb wel enorm last van mijn boobies en stoelgang
    dus maar even een tijdje aankijken he aangezien ik niet weet wanneer mijn ongi eraan komt

18. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

Jan 13, 2011
    2,308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Naadje ik bied voor jou inderdaad op onder de 40 dagen. En dat je cyclus maar regelmatig mag worden.

Hier nog steeds nergens last van. Ook geen last van de (.)(.) terwijl ik dat normaal wel al heb. Ben benieuwd hoe het gaat lopen deze keer, ik hoop dat het snel voorbij is en dat ik volgende ronde weer een normale cyclus heb.

19. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Ik bied voor een cyclus van 40 dagen, maar ik denk dat het al niet meer ga halen deze ronde... Heb nog geen positieve ovutesten gehad, alleen die irritante lichte streepjes die ik altijd heb :(

20. ginkel78

ginkel78 Actief lid

Feb 20, 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    Ik weet niet wat er met mij aan de hand is maar vanaf maandag ben ik met vlaagen misselijk ben erg moe en heb pijn in mijn onderbuik en rugpijn en het duurt nog 10 dagen voor ik testen kan
    herkent iemand dit gevoel?

Share This Page