Minim leuk dat je zus er ook is hahahahha. Het enige wat we kunnen doen is hopen dat het blijft plakken. Ik had vanochtend na het klussen beetje bloed maar dat blijkt idd te kunnen. Schrok er wel van. Mijn moeder heeft nooit een miskraam gehad. Dus ik hoop dat me dat bespaard blijft. Lijkt mee echt vreselijk.
@ Minim: ik wist niet of ik je al had gefeliciteerd... bij deze meid! @ Labamba: leuke tekst voor het kaartje! Mijn zus vandaag verteld. Ze begon bijna te huilen.... ze was zo blij voor me (zeker gezien het verhaal dat eraan vooraf ging)
volgens mij ben ik nu supervruchtbaar. volgens een banner ook en volgens mijn lichaam ook. vanavond weer lekker klussen, ik heb er zoveel zin in.. mijn man vind het allemaal maar erg fijn, zoveel vrijen! . ik wil mezelf niet gek maken maar ik heb zo'n gevoel dat het dez maand nog weleens raak zou kunnen zijn... (oh ja hoor daar ga ik weer, met mezelf gek maken haha)
Nou idd wij zijn heel goed in ons zelf gek maken. Maar ik zal voor je duimen dat het deze ronde raak is.
@petra, ik dacht dat wij gelijk opliepen, maar jij kan over 6 dagen al testen en ik pas over 13 dagen... jammer... ik hoop dat jij volgende week positief test en ik dan die week daarna... @labamba, ik wil dit punt voorbij zijn en dan gek maken om de kleine in mijn buik hihi.... laat maar komen, die zwangerschap!!
oh oeps ik bedoel jou idd. sorry... oh ja ik heb de uitschieter maar meegenomen.. gezien mijn banner en slijm loop ik aardig op schema met uitschieter zeg maar... ik dacht, ik kan er maar beter rekening mee houden anders ben ik straks weer 10 dagen in de stress.. hahah
wel handig, dan kan ik jouw banner gebruiken voor het geval mijn cyclus deze keer ook weer gewoon gemiddeld 30 is... hahaha
@joylin en idd als je dan zwanger bent maak je jezelf wel weer gek met andere dingen. Ik heb gisterenavond (had er nog 1 liggen) een cb test gedaan maar gelukkig had de test niet lang nodig om te zeggen zwanger. Ik zal blij zijn als ik de 1e echo heb gehad en ik hoop dat dit bij de eerste bezoek aan de verloskundige gebeurt. En zo gaan we rustig aan ons zelf gek maken.
o wat leuk al die zwangere mensen hier!! nogmaals gefeliciteerd allemaal!!!! ik ben aan het begin van de week begonnen met ovu testen. tot dusver nog niets, dus we gaan vrolijk verder en ondertussen: gewoon blijven oefenen. groeten
Zullen we anders gewoon afspreken dat we gewoon gelijk op blijven gaan? Dat is zowiezo makkelijker hihi. Als ik het even niet meer weet dan kan ik gewoon jouw cyclus gebruiken haha. Moeten we wel tegelijk zwanger zijn . Laten we gaan voooooor 30 dagen!!!!!! Wie bied meer (liever minder) haha. Heb nu nog niet het idee dat er iets gaat komen maar dat is bij mij toch pas een dag voordat hij er is. @labamba: Kan me heel goed voorstellen dat je je druk maakt zou ik ook doen, eerst het levende bewijs zien dan is het goed. Suc6. @Daf, jij ook suc6 he met het vinden van je ei. Hoop dat je snel een positieve krijgt.
anouk ik bied met je mee haha maar ben al bij dag 33 vandaag dus voor mij geldt het onder de 40 dagen heb wel enorm last van mijn boobies en stoelgang dus maar even een tijdje aankijken he aangezien ik niet weet wanneer mijn ongi eraan komt
Naadje ik bied voor jou inderdaad op onder de 40 dagen. En dat je cyclus maar regelmatig mag worden. Hier nog steeds nergens last van. Ook geen last van de (.)(.) terwijl ik dat normaal wel al heb. Ben benieuwd hoe het gaat lopen deze keer, ik hoop dat het snel voorbij is en dat ik volgende ronde weer een normale cyclus heb.
Ik bied voor een cyclus van 40 dagen, maar ik denk dat het al niet meer ga halen deze ronde... Heb nog geen positieve ovutesten gehad, alleen die irritante lichte streepjes die ik altijd heb
Ik weet niet wat er met mij aan de hand is maar vanaf maandag ben ik met vlaagen misselijk ben erg moe en heb pijn in mijn onderbuik en rugpijn en het duurt nog 10 dagen voor ik testen kan herkent iemand dit gevoel?