Hallo Allemaal, Ik schrijf niet zoveel maar lees en leef wel met jullie mee zelf afgelopen dinsdag getest en helaas niet zwanger maar nlijf wel een aantal kwaaltjes houden maar goed we wachten de volgende ronde maar weer af als het goed is zou ik vanaf vandaag mij eisprong kunnen hebben dus er maar weer tegen aan groetjes Linda
Hey, Dat had ik nu ook. Mijn zusje vertelde in september dat ze zwanger is van de tweede en ik merkte dat ik toch ook heel erg de kriebels begon te krijgen en een beetje jaloers was . Na wat gepraat met vriendlief hebben we besloten om in november de pil eruit te doen. Vreemd he dat je overal ineens zwangere vrouwen en baby's ziet. Wil zelf ook zo graag. Zeker nu zusje ook al een aardige buik begint te krijgen. Ik zou na je nod gewoon een testje wagen. Als het negatief is wacht je gewoon een paar daagjes en doe je er nog eentje. Het is echt even je lichaam leren kennen he. Het geeft de eerste tijd zoveel onzekerheid.
Hey Nora, Je zus is idd wel erg dicht bij en dan is het idd een beetje vervelend, ik zou me hetzelfde voelen. Maar over je cyclus..... heb je het idee dat je ongi moet worden?? Je kunt altijd even een testje doen, kan geen kwaad maar ik zou toch even wachten. Ik ben trouwens al ongi, ben er alweer bijna vanaf, heb een redelijke stabiele cyclus, tenminste tot nu toe. Als je gaat testen, hopen op een positieve test. Ik zal voor je duimen, zou wel leuk zijn samen met je zus Liefs Lotte
weet niet echt of ik ongi moet worden.. voel wel wat rommelen maar echt krampen zoals ik dat eerder had voor de ongi dat heb ik nu nog niet.. ik ga denk ik volgende week maar een keer testen.. waar kopen jullie de testen altijd en zijn jullie ook bezig met ovulatietesten?? groetjes nora
Hoi meiden, Ik kom me hier ook even toevoegen! Ik ben 30, eind dec gestopt met de pil, en na een ontrekkingsbloeding een cyclus van 27 dagen Heb deze maand ovutesten gebruikt en gisteren een knaller, dus mn ei komt er weer aan... Maar ik moet zeggen, sinds ik gestopt ben met de pil houdt mn lijf me goed voor de gek. Vorige ronde dacht ik echt dat het raak was... Ontstoken tandvlees, buikpijn, pijn in mn liezen, vlagen van misselijkheid enz. Maar gewoon ongi geworden... Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen!
zijn dat ovulatietesten of zwangerschapstesten? ik hoor dat de testen 2 voor 5 van kruidvat wel goed zijn? ervaringen?
Hey nora en minim, Leuk dat jullie er ook zijn. Ik gebruik de zwangerschaps-testen van kruidvat. 2v5euro. Komen echt als beste uit de test en hebben maar heel weinig hcg nodig om positief te testen. Heb 1 x predictor gebruikt maar vind ik echt niet fijn. Ovu testen doe ik nog niet. Heb met vriend afgesproken pas te beginnen hiermee als we 6 mnd bezig zijn, om het wat ongedwongener te houden hihi. Al zou ik ze zelf al graag doen hihi.
nou ik wacht deze maand nog even af wanneer ik ongesteld wordt en dan ga ik met teunisbloemolie capsules beginnen heb zo'n lange cyclus.. weet niet waneer ik mijn eisprong heb.. ben wel vorige week begonnen met temperaturen misschien geeft dat wat meer inzicht..
@nora96: Wat vervelend dat je niet weet wanneer je ongi is!! De zwangerschapstesten, heb ik net diegene die is kan vinden ben nog zoekende daain, maar ik heb nu een set van de kruidvat en de etos liggen dus ik kan even vooruit. Ovi testen doe ik ook nog niet aan. Volgens mij voel ik mijn ei vrij goed!! Ik slik wel zwanger worden pillen van de etos? Waren goed volgens een vriendin?? @miniM: Welkom, leuk dat je mee komt kletsen, ik ben ook 30 en 3 januari gestopt met de pil. Gezellig
Ik gebruik ook de Zwanger worden pillen van de Etos. Ze zeggen dat je cyclus daar ook korter van wordt. Mijn cyclus is 27 dagen.
die zwanger worden pillen slik je alleen of is dat naast de foliumzuur.. ik gebruik alleen foliumzuur.. slik ook wel vitaminen en mineralen tabletten maar die heb ik nog van voor dat ik zwanger wilde worden maar volgens mij kan dat geen kwaad.. als de foliumzuur tabletten op zijn ga ik ook met zwanger worden pillen beginnen..
hoi dames, ik zit nu op dag 30 van mijn tweede cyclus. de eerste heeft bij mij 54 dagen geduurt.. denken jullie dat het zin heeft om van't weekend een testje te wagen of zouden jullie die 54 dagen gewoon weer afwachten??
Phoe dat is een lastige zeg. Normaal zou je zeggen dat je kortste cyclus je nod is maar omdat je pas in ronde 2 zit weet je dat dus niet. Ik zou denk ik inderdaad van het weekend een testje wagen als er nog niets is. Als hij neg. aangeeft zou ik om de paar dagen testen totdat je op dag 54 komt. Misschien zijn ovu-testjes iets voor je dan weet je iig wanneer je eisprong is dan hoef je er maar (ong.) 14 dagen bij op te tellen dan heb je je nod. Het kan natuurlijk ook het ontpillen zijn. (als je die geslikt hebt tenminste) Lastig he? Het is echt uitvogelen hoe je lichaam werkt.
ìk kon niet meer wachten heb net even een testje gedaan maar die was natuurlijk negatief:s.. zou ik nu ook kunnen beginnen met ovulatietesten als je van die 54 dagen uit zou gaan dan zou ik 12 maart de eisprong hebben.. jah het is inderdaad lastig om je lichaam te leren kennen.. ik heb inderdaad de pil geslikt heb 2 december de laatste pil geslikt..
Je zou alvast kunnen beginnen met de testen. Normaal begin je geloof ik op dag 10 te testen. Je bent in jou geval dan misschien deze keer wat langer aan het testen, misschien heb je hem al gemist als je een kortere cyclus hebt dit keer, maar heb je weer zo'n lange cyclus dan ben je er wel op tijd bij toch? (vanaf volgende ronde heb je wel een gemiddelde) Maar voel je je ei springen? Ik heb elke maand rond mijn ei een paar uurtjes een stekende pijn rechts of links onder in mijn buik.
Ik slik alleen zwanger worden van etos, daar zit alles in wat je nodig hebt. En ze zeggen dat het de cyclus verkort Maar daar heb ik zelf niks van gemerkt.
@t lotte jou cyclus is toch ook wel aardig netjes vergeleken met die van mij.. @anouk ja ik heb vorige maand volgens mij wel mijn eisprong gevoelt achteraf had ik het pas in de gaten hoor ik ging terug kijken in de agenda en zag dat we 14 dagen voor mijn ongi waren wezen wandelen en heb toen inderdaad een soort van menstruatie pijn gehad recht onder in mijn buik.. ik denk dat ik maar ga beginnen met ovulatietesten.. kun je die ook gewoon in de winkel ergens kopen of moet je die echt bestellen?? die van de kruidvat was niet wat hoorde ik al??
Ik slik de pillen ook niet om mijn cyclus te verkorten!! Gewoon omdat alle vitamines inzitten en de foliumzuur. Dus vandaar. Mijn cyclus is prima zo Liefs