goedemorgem meiden mira gefeliciteerd nog met je verjaardag en je petekindje natuurlijk had je verwacht dat ze op jou verjaardag geboren zou worden spannend meiden jullie kunnen bijna testen
Naadje: Bedankt voor de felicitatie! Ik had voor de grap gezegd, ze wordt of op mijn verjaardag of op die van haar vader (mijn zwager, hij is vandaag jarig) geboren. Ik had dus gelijk op mijn verjaardag. Mijn schoonzus grapte al, volgend jaar je verjaardag maar bij ons samen met Nienke vieren he!!!. Een leuker verjaardagscadeau kan een mens zich niet wensen
Goedemorgen dames, Mira, Proficiat nog met je verjaardag en je petekindje, wat leuk zeg. En wat is het weer spannend hier, zijn er weer een paar dames overtijd. Hopelijk hebben jullei snel een positieve knal test in handen. Zal voor jullie duimen. Liefs
ik hoop inderdaad dat de hcg naar jullie kant is geblazen hihi, maar natuurlijk ook een klein beetje naar mij ben stiekem toch wel heel erg benieuwd wanneer mijn ongi komt
mira gefeliciteerd. wat leuk zeg!! wat spannennd anouk en lindedd, knap dat jullie zolang kunnen wachten. ik duim voor jullie dat het goed uitpakt deze ronde. nou ik ga zo werken en mochten er wat vrij zijn vandaag, geniet er van zou ik zeggen. klus ze!!
Nee anouk dat hoop ik ook niet dat deze ronde 43 dagen duurt ik hoop dat ie op roze gaat want had gisteren de dag buikpij een ongi gevoel nu is het minder en al de hele week geen eet lust en snel moe dus heb goede hoop maar moet nog 5 dagen wachten ik hoop voor jou dat ook snel een positieve test heb
Dames, bedankt voor de felicitaties. Ik ben helemaal blij, echt een groot cadeau, je petekind die geboren wordt op je eigen verjaardag. Het had zo moeten zijn denk ik Nu zijn wij aan de beurt om voor een kindje te gaan, dus klussen maar
Hi, weer even een update van deze kant. Sinds gisteren na de bruine afscheiding gespot te hebben, een half uurtje later een bloeding. Heb er direct een tampon ingedaan, omdat we weg moesten naar Marco (was trouwens in 1 woord super!). 's Avonds weer uitgedaan en bleek maar aan 1 kant van de tampon wat donkerrood bloed te zitten. 's Nachts niets ingedaan en vanochtend met afvegen weer wat bloed. Weer een tampon erin, net verwisseld en was alleen bruin met een sliert rood. Geen ongikrampen. Het kan dus nog steeds twee kanten opgaan. Morgenochtend wil ik nog een kvtest doen. Heb een nieuwe foto gemaakt van de test van gisteren. Nu ingedroogd maar wel beter zichtbaar op de foto. Hoop ik althans, hihihi! Kijken of die lukt!
Lieverd: Ik zie nu idd een klein streepje. Ga je morgen of overmorgen nog testen? Laat je die ook zien, kunnen we verschil bekijken
@mira van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag en petekind. @lieverd ga duimen dat het positief word.
Hey lieverd: Ik zie nu wel heel vaag een lijntje, maar lijkt wel erg vrij ver naar links te staan maar dat zal waarschijnlijk wel aan de foto liggen. Ben benieuwd naar je test morgen ik zal voor je duimen. Marco Borsato super zeg hoop dat het leuk was. Ik sloeg vroeger (15 jaar geleden phoe ik word oud) geen enkel concert van hem over, maar had hellaas nu geen kaartjes.
Hihihi ik ook! Thx meiden voor zoveel steun, echt super!!!!! @Anouk: ja marco was echt super, zo genoten! Jammer dat je geen kaartjes hebt kunnen bemachtigen. Ben echt groot fan van hem. Zodra er weer een concert is sta ik vooraan voor de kaartjes (bijwijze van spreken dan, want kaarten via internet is makkelijker hihi) Zal morgen laten weten wat de test voor uitkomst geeft!
@lieverd, jammer dat het streepje op de foto niet duidelijk is.. maar ik zie wel iets.. gewoon over een paar dagen weer testen en anders een cb test, daar geen streepjes maar een zwanger!! als ik de banner van anouk aanhoud dan ben ik nu ook 2 dagen over tijd. ik heb op een andere site nog een banner ingevuld en dan kom ik op een gemiddelde cyclus van 36 en dan moet ik nog twee dagen voor mijn nod. dus het is een beetje een gek weekje, al die kansen.. ik test gewoon op z'n laatst! wanneer ik volgens deze banner overtijd ben. (hoe me tegen als ik wil testen!!!
@lieverd, ik zie ook een heel erg vaag streepje, moet wel even kijken, hopelijk heb je snel een knal test in handen. Liefs