Denk dat die knaltest niet meer komt. Ben ongi. Kijken hoe het zich ontwikkeld. Dus nog geen nieuwe test gedaan. Ben een beetje van slag en beduusd. Is het dan toch nog verkeerd gegaan of betekende die streep niets? Ja hij stond wat ver naar links en hij was dunnetjes, maar hij stond er wel! He getver! Ben verdrietig...
Balen lieverd, zo vervelend hoop dat je snel op rose kunt. Voor jou ook balen lindedd, geef de moet niet op.
ah nee linda en lieverd, heel veel sterkte even, maar kop op en op naar de volgende ronde. ik voel nog helemaal niets, geen ongi gevoel, geen zere borsten, wel wat gerommel in mijn buik maar dat had ik de vorige drie rondes ook.. dus ik zal ook wel weer ongi worden.. deze hele week kan ik het moeten worden gezien mijn uitschieter in mijn cyclus... zucht, maar afwachten!
Kom op dames, positief blijven!!! Geen bloed geeft moed, en volgende ronde nieuwe kansen! Ik ga duimen dat iedereen in deze of volgende ronde zwanger is Hier tast ik nog steeds in het duister. Ik weet niet of ik mijn eisprong heb gehad (ovutesten blijven licht, eergisteren een uitschieter gehad, maar gisteren weer licht), ik heb geen idee van een NOD... Dus totaal geen idee waar in de cyclus ik ben Maar we blijven positief: Ik word dit jaar zwanger *blijft die zin voor zichzelf herhalen*
Joylinn: Goed zo, positief blijven (voel me nu bijna Emiel Ratelband, Tsjakka!!!). Binnenkort allemaal een positieve test
@ lieverd wat vervelend zeg dat je toch ongi bent geworden, ik hoop dat je iedergeval een beetje afleiding hebt/krijgt @lindedd ook voor jou vervelend zeg, op naar de volgende ronde @mira85 ik hoop voor jou en natuurlijk voor mij dat we of snel een positieve test hebben of anders ongi gaan worden zodat we naar een normale cyclus kunnen gaan @anouk en joylinn ik hoop dat jullie dan iedergeval op roze gaan hoegaat het verder met de zwangere dames om ons heen hier vandaag op dag 40! heb nog nergens last van mijn gevoelige borsten zijn iedergeval weer afgenomen sinds gister
Hier verder nog alles het zelfde beetje buikpijn 2 drupjes bruin verlies vandaag ik heb het benauwd en ben best wel moe mijn boobies zijn gevoelig nog 4 dagen en dan mag ik testen
ik ben wel extreem moe vanaf gisteren en ik slaap gemiddeld 8 uur per nacht zoals altijd! ik voe me ook heel anders vanaf vanmiddag, net of ik ziek moet worden. en emotioneler (?) weet niet zo goed hoe ik het moet verwoorden? wat dat betekend, geen idee maar wilde het even delen.
@lieverd wat onzettend balen zeker nu je dacht een positieve test te hebben. Over een paar dagen voel je je weer beter en op naar de volgende ronde. @lindedd en anouk geen bloed geeft moed. @joylinn, klinkt als ......... ga voor je duimen. @mira en naadje voor jullie blijf ik het zo vreselijk vinden. Nietg weten in welke periode je zit niet weten wanneer je ongi moet worden echt waardeloos. Ik zal heel hard voor jullie duimen dat juliie snel raak schieten en anders meer inzicht in jullie cyclus krijgen. @ginkel, spannend zou het zou het. succes nog op de wachtbank. Met mij gaat het prima, niet teveel klachten. En voel me met de dag trotser. Probeer mezelf rustig te houden tot de 1e echo. Dan weet je natuurlijk pas echt of het goed is. O en ik hoop het zo erg. Wachten is niet mijn sterkste kant. Nog 18 dagen te gaan. En hopelijk heeft het kleintje zich goed aan me vastgehouden.