ja die eerste echo is zo spannend, alleen de test en wat klachten zeggen dat je zwanger bent maar zo'n echo is echt het bewijs, zo mooi. ik kreeg mijn eerste echo pas met 11 weken. ik moest dus wel heel lang wachten. maar dat is normaal, een met 12 weken en een met 20 weken. maar ik hoor om me heen dat steeds meer verloskugen steeds echo's maken, super leuk!
@lieverd: zo balen voor je zeker sinds je test. @Lindedd: voor jou ook balen hoop snel op rose. @Mira en naadje: zo onzeker zeg die lange cyclussen ik gun het jullie in 2011. @joylinn: Je symptoompjes klinken hoopvol!! ik zal voor je duimen op rose. We gaan nog steeds gelijk op. @labamba: fijn dat je niet heel veel klachtjes hebt, nog een paar weekjes volhouden en dan weet je het allemaal zeker. Lijkt me zo spannend. @ginkel en lotte: spannend voor jullie, beide kunnen over 4 dagen testen, ik zal duimen. Ik hoop dat ik niemand vergeten ben!!!
Ik zelf voel me sinds vanmiddag echt beroerd. Mijn (.)(.) doen enorm pijn, ik kan ze bijna niet aanraken. En heb een heel loom gevoel. Mijn buik voelt enorm zwaar en voel constant steken. Mijn rug voelt enorm vermoeit en heb continue het gevoel alsof ik net heb overgegeven maar dat is niet zo. Pfff ik wil slapen en laat me alsjeblieft ongi worden (liever op rose natuurlijk ). Ben ondanks dit niet echt hoopvol gezien mijn lage temperatuur en negatieve ovulatie-testjes van de afgelopen maand. Je lichaam is een raar apparaat dat je zo enorm voor de gek kan houden en je moet haast gestudeerd hebben om het te begrijpen. Sorrie maar moest even mijn ei kwijt, en waar kan dat beter dan hier .
@Anouk, gewoon lekker je hard luchten, das goed voor je! Hoop ook dat je snel op roze mag, ondanks je temp. Wie weet verrast het je nog wel!
Vandaag zelfde gevoel als gisteren. Gisteravond misselijk en vermoeid. Tepels heel erg gevoelig, ga ik snel ongi worden??? Dag 36 vandaag.
goedemorgen meiden hier nog steeds geen ongi gevoel, had alleen toen ik gister in bed ging liggen ineens veel las van mijn borsten aan mijn okselkant zeg maar ik dacht dat ik gek werd ook heb ik effe traantjes moeten laten lopen omdat ik aan van alles zat te denken, me ventje nam me lekker in zijn armen en toen werd ik weer rustig
Goedemorgen Meiden, Ik was gisteren zo benauwd dus de dokter gebeld doorgestuurd naar het ziekenhuis en daar ik kreeg een stoot ventolien en toen zakte het langzaam weer ik had en astma aanval zo als gisteren heb ik het nog nooit gehad verder voel ik me gelukkig prima Ik ga er ook voor om in 2011 zwanger te worden @joylinn misschien ben je wel ...... ik hoop het voor je @labamba: fijn dat je niet heel veel klachtjes hebt, nog een paar weekjes volhouden en dan weet je het allemaal zeker. ik hoop dat je kindje zich goed vast houd aan je @anouk79 ik hoop dat je snel zekerheid krijgt ik duim voor je @naadje53 Hoe is het nu met je borsten ik hoop weer wat beter @lotte hoe voel jij je al ongi opkomst of niet @lieverd gaat het weer wat beter met je
Ginkel: Wat eng zo'n heftige astma aanval. Zelf ook last van, dus ook Ventolin in huis plus nog ontstekingsremmer Flixotide. Moet altijd nadenken of ik ze wel bij heb. Hopelijk gaat het nu een stuk beter met me!
@Mira85 ik moet zeggen dat ik het best eng vond ik kreeg bijna geen lucht net alsof je keel wordt dicht geknepen ik gebruik dagelijks twee pufjes voor de astma en heb het ook altijd bij me het gaat nu een stuk beter met me alleen nog wel moe dus doe het rustig aan
Ginkel: Ik ken het gevoel, die met je keel. Net of er een te nauw ringetje rond je luchtpijp zit. Verschrikkelijk!!! Doe lekker rustig aan en knap maar lekker op!
@Anouk: hoop dat je snel zekerheid krijgt. @Ginkel: Dat klinkt inderdaad eng, fijn dat je je wel beter voelt. Hier nog geen verandering. Gisteren de hele dag last van m'n buik gehad, maar nog steeds geen ongi .
Hallo, Hier weet ik het echt niet, heb wel last van mij buik en af en te misselijk. Maar heb ik ook vaker als mij ongi eraan komt. Maar wel minder dan. Ik durf er niks over te zeggen, denk eerder dat ik ongi ga worden. We wachten nog geduldig af. Hoe is het met de zwangere onder ons? Alles rustig en goed. En de wachtende? Hopelijk jullie mook snel op roze. En lieverd, ik las dat je ongi bent geworden:x Balen. Hopelijk jij ook snel op roze. Liefs
@ ginkel hier gaat het gelukkig wel beter met de (.)(.) zijn nog wel gevoelig, maar ik was blij dat het na een week minder werd is het toch weer gevoelig geworden verder heb ik nog nergens last van
hallo dames, heb een paar dagen niet op internet gekunt. had dus best wat bij te lezen. wat balen voor de mensen die (nog) geen positieve test hebben en voor diegene die toch ongi zijn geworden.(ben namen ff kwijt want er is ook zoveel gebeurt) anouk misschien???????!!!!!!!! zou mooi zijn. ik duim voor allemaal en zeker hoop ik ook dat ik in 2011 zwanger ben. groeten en succes met testen/wachten/klussen!!! zelf ben ik aan de ovu testen en nog geen piek gehad alleen maaar enkele streepjes of hele lichte. afwachten dus.
Met mij gaat het wel goed. Ben alleen ontzettend moe (wel 100 keer erger dan pfeiffer...). Borsten groeien nog steeds gestaag door en ik heb al een goed zichtbare buik! Nog 3 weken en 6 dagen en dan heb ik mijn 9-weken echo. @ Dames die ongi zijn geworden: geef niet op! @ Dames die op het wachtbankje zitten: toi toi toi ! @ Dames die wellicht al zwannger zijn: GEFELICITEERD!
Hoe is het met alle overtijd dames? Nog nieuws? @daf vandaag je ei dus klusze huhu. @de zwangere onder ons geniet ze. En verder iedereen met "klachtjes" hou vol. Hier dag 37 aangebroken, gaat al wel weer wat beter nu op de extreem gevoelige (.)(.) na dan, en een beetje een weeig gevoel in de onderbuik. Nog steeds afwachten maar. Vandaag druk dagje werken dus kan ik lekker even met mijn hoofd ergens anders mee bezig zijn. Meiden geniet van de dag!
Hier ook erg moe, maar ook wel ergvroeg wakker... Gevoelige (zware) borstenen af en toe misselijk. Verder gaat t goed. Kom je al mee kletsenbij januari 2012 mama's?
@ anouk spannend voor jou blijf je wachten tot na de 43 dagen of niet? hier ook nog steeds nergens last van!
hoi hoi, ik voel me weer wat lekkerder.. niet meer zo moe en alleen een beetje last van mijn borsten. ik heb nog helemaal geen ongi klachten maar goed, de vorige ronde was ik ook pas met dag 42 ongi.. fijne zonnige dag allemaal, ik ga zo lekker naar het park...