ik zie nu trouwens dat jij 7 dagen overtijd bent helemaal spannend dus wanneer wil je gaan testen merk je al iets
Ik heb afgelopen donderdag getest en die was negatief. Wil dus eigenlijk een weekje wachten. Ik heb het hele weekend van alles gevoeld, voel van alles in m'n buik, af en toe beetje misselijk, moe. Maar kan het me ook allemaal inbeelden natuurlijk
vervelend is dat he, mischien straks toch nog maar even naar de kruitvat maar die is pas om 11 uur open pfff nog zo lang wachten
Ja, inderdaad. Ik had het weekend echt het gevoel dat ik zwanger was, maar begin nu toch weer heel onzeker te worden...
hoe komt het dat je zo onzeker bent nu ik heb wel het weekend een soort van kriebels gehad in mijn buik waarom is mij nog steeds een raadsel
Hey hoe gaat het nu met je joylinn? Gister ook beetje vervelend nieuws gehad, de moeder van lief is overleden. Hij heeft haar echter inmiddels 15 jaar niet meer gezien door vervelende omstandigheden maar het kwam toch hard aan bij hem. Donderdag is de begrafenis en het is nu dilemma of we gaan of niet. Heb het er wel moeilijk mee omdat ik me er geen voorstelling van kan maken dat je je moeder zo lang niet ziet. Gelukkig hebben we nog wel veel contact met zijn vader. Nou hier dag 38 en nog niets te bekennen. Vandaag dagje efteling met collega's en ik hoop dat ik mijn gedachten een beetje kan verzetten hierdoor.
@anouk jij ook gecondoleerd, het is en blijft rot zelf heb ik ook geen moeder meer, en geen contact met mijn vader door veel problemen maar om eerlijk te zijn mis ik hem niet en dat kan erg hard overkomen naar andere mensen
Inderdaad moeilijk, heb zelf een heel goed contact met mijn ouders dus kan me gewoon niet voorstellen hoe het is om je moeder zolang niet te zien en al helemaal niet hoe het dan voelt om haar te verliezen, hij zegt haar niet te missen maar ondertussen zie ik wel dat het hem wat doet. We zien het wel hoe het gaat. Vervelend zeg dat je ook zo'n situatie hebt.
@Anouk: Gecondoleerd. Wat een vervelende situatie zeg. Heel veel sterkte! @Naadje: Ik weet niet waarom ik nu weer onzeker ben. Waarschijnlijk bang om teveel hoop te hebben.
@anouk ik heb dat ook hoor heb mijn vader nu bijna 5 jaar niet gesproken eens in de zoveel tijd zie ik hem lopen en het doet me ook echt niks hij heeft drie dochters en hij ziet er maar 1 dus ja weet ook wel dat ik niet echt belangrijk ben en hij doet er ook niks voor maar er is teveel gebeurd in mijn leven toen ik een heel klein meisje was dus ik zal hem ook nooit vergeven en daarom kan ik ook heel erg genieten van mijn schoonouders die zijn helemaal gek van mij en ik van hun hoop dat het bij je vriend ook zo is
Mijn vriend is inderdaad ook opgenomen door mijn ouders alsof het hun eigen zoon is en dat is echt heel fijn, gelukkig maar. @Lindedd: niet onzeker zijn hoor! Onze tijd komt wel. Denk maar: het komt wanneer de tijd er voor is.
probeer iedergeval te genieten van je dagje uit hoop dat het daar redelijk mooi weer is hier is het zomber en regen bah bah bah
Dank je Anouk. Jij in ieder geval veel plezier in de Efteling vandaag! Even je gedachten ergens anders op.
Hooi allemaal, Vandaag toch maar aangemeld hiervoor. Vind het fijn om te lezen hoe jullie hier mee omgaan enzo. Ik ben ook in dec '10 gestopt met de pil... helaas nog steeds niet zwanger. Wel merk ik dat ik echt aan het "ontpillen" ben. Heb opeens erg veel last van puistjes en ben veel moe. Hebben jullie soms ook last van die opvliegers? Afgelopen vrijdag liep ik in de stad, en het was niet heel erg warm ofzo, en ik had het echt zo warm terwijl iedereen met een jasje of vestje liep. Ik liep gewoon in shirtje. Komt jullie dit bekend voor? Groetjes!
@Jolyn & Anouk: Gecondoleerd, en sterkte de aankomende dagen!! @De dames die ongi zijn geworden, balen. @alle dames die nog moeten wachten, sterkte. En hopelijk een positieve test. @Sanne84: welkom, gezellig dat je mee komt kletsen.
hey meiden hier iedergeval een negatieve test, stiekem zij mijn gevoel het al we wachten gewoon geduldig af tot mijn ongi hoop alleen niet dat het weer rond dag 63 is
hallo meiden ik ben 5dec 2010 gestopt met de pil om te proberen een kleine te krijgen hierna ongi geworden en nu 6maanden later wacht ik nog op de volgende ongi ze zeggen dat het normaal is dat het een jaar kan duren voor het weer terug komt. kben wel vanaf mijn 16e aan de pil geweest ben nu 27.
normaal moet ik werken op maandag maar vandaag alleen vanochtend omdat mijn moeder met de begrafenis bezig is en zij altijd op maandag oppast. hier ook nog niets, geen ongi, maar ook geen klachten of zwangerschapsverschijnselen. de begrafenis is donderdag en vrijdag ben ik ook nog vrij en dan wil ik testen...
anouk, jij ook gecondoleerd.. ik heb net twee testen gekocht, zodat ik vrijdag niet meer naar de winkel hoef.. nou is de drang er weer een beetje maar uit respect voor mijn oma wacht ik nog ff klinkt misschien gek maar ik wil niet weten dat ik zwanger ben als ik bij die dienst zit.. alle aandacht naar mijn kleine oma!