Anouk gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne dag vandaag. Ik heb net getest en hij was negatief , snap er echt niks van! Alles voelt echt anders dan anders, voel van alles in m'n buik, pijn maar anders dan ongi pijn en de ongi is echt nergens te bekennen....
Dank je wel lindedd! Balen zeg die negatieve test. Geef de moed niet op, geen bloed geeft moed!!! En misschien test je pas later positief. Op hoeveel dagen zit je nu?
Ik ben op dag 41 aanbeland en heb ook rare steken richting mijn lies en in mijn onderbuik en mijn (.)(.) doen ook nog steeds zeer. Vrijdag is dag 43 en ook de langste dag van mijn cyclussen dus denk toch dat ik dan ga testen.
@memyselfandi welkom bij de club ik zou naar de HA gaan die kan je er vast meer over vertellen @Anouk79 van harte gefeliciteerd met je verjaardag @Lindedd balen van de negatieven test misschien als je langer overtijd bent wel een positieve test ik heb gehoord dat het soms wat langer kan duren voor dat er voldoende hcg wordt aangemaakt ik hoop het voor je fijne dag allemaal vandaag
Anouk, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En wat zou een positieve test een mooi cadeautje zijn he! van mij krijg je in ieder geval wat HCG! Lindedd, jammer meis maar het kan nog steeds! Ik had zaterdags een negatieve test en zondags een positieve. Dus geef de moed nog niet op!
Dank jullie wel voor de oppeppende woorden . Ik zit nu op dag 43. Het is vooral ook mijn gevoel die zegt dat ik zwanger ben, was er bijna van overtuigd... Maar ja, over een paar dagen nog maar eens testen. Ik las inderdaad ook dat er vrouwen zijn die pas 2/3 weken na NOD positief testen.
@Anouk, Proficiat met je verjaardag! @LindeDD, Balen dat je nog steeds een negatieve test hebt, hopelijk heb je snel een positieve in handen. Hier nog steeds ongi:x Duurt altijd zo lang en is vervelend. Liefs
@anouk gefeliciteerd met je verjaardag @lindd balen zeg dat je een omo witte test had net zoals mij en inderdaad geen bloed geeft moed hier ook nog steeds geen ongi dus ga alweer richting de 50 dagen
@anouk gefeliciteerd met je verejaardag ik hoop op een super kado een wondertje in je buik @lindedd ik teste woensdags negatief en vrijdags postief dus geen bloed geeft moed. Ik zal weer duimen. @naadje wat is dat toch waardeloos die lange onduidelijke cyclus. Wou dat ik iets voor je kon doen. Ik voel me zo vreselijk happy en ik heb zo'n zin in de 30ste. En het mooie is mijn vriend is nog blijer dan ik. Totaal geen twijfels meer en zo blij met ons wondertje.
anouk gefeliciteerd met je verjaardag.. ik moest vandaag werken dis ik zu pas op het net.. ik voel nu een soort ongi gevoel opkomen... zul je zien... vrijdag ga ik echt testen want ik word er nu alweer gek van!
hey meiden ik begin nu toch ook bloedverlies te krijge, hoopte natuurlijk op wat anders maarja mis komt mijn cyclus dan eindelijk op gang ik heb iedergeval nog steeds geen krampen of wat dan ook
Hey dank je wel allemaal voor de lieve felicitaties. @labamba: kan me voorstellen dat je zin hebt in de 30ste. En wat fijn dat je vriend er nu zo positief tegenover staat. Was het dus toch koud water vrees. @joylinn: hoop echt dat je niet ongi word en dat je vrijdag een mooie test hebt . @naadje: zou balen zijn als je ongi word maar aan de andere kant word je cyclus dat wel weer korter en heb je wat minder onzekerheid. Hier ook nog geen ongi te bekennen en verder ook geen nieuwe klachtjes meer. Temp gaat nu wel omhoog sinds een aantal dagen dus ben benieuwd. Ik durf gewoon echt niet te hopen we zullen zien.
@anouk heb jij je hele cyclus getempd? als dat zo is denk ik toch echt dta je zwanger kan zijn heb net toch maar wat ingedaan voor het geval dat, maar voel me wel gelijk ... kan wel janken gelukkig is me vent wel lief en begripvol straxxies gaan we lekker saampjes op de bank een film kijken
hoop inderdaad dat mijn cyclus dan verbeterd, wil dan namelijk gaan beginnen met ovutestjes dus die maar effe bestellen volgende week
er is nog geen ongi te bekennen maar een druk op mijn buik... ik hoop natuurlijk op een positieve test vrijdag.. anouk, het klinkt als zwanger hoor... oh ik hoop het zo erg!!!
anouk gefeliciteerd met je verjaardag. wat spannend zeg zelf ik wordt er een beetje zenuwachtig van. hoop echt dat er weer positieve testen tussen zitten. groeten
@anouk wat spannend wanneer ga je testen, ik ben zooooooo nieuwsgierig. Ik hoop het zo voor je. *gaat in duimmodus*
nou meiden het is echt aan het doorzetten hoor, en de woorden met geen pijn neem ik terug damnn last van me rug en buik moest onder film kijken gewoon even douchen om de pijn minder te laten worden
@naadje, waardeloos doe klote ongi's je voelt je altijd zo bagger, knuf voor jou en bedenk je cyclus was nu gelukkig wel korter. Maar dat is dan ook echt het enige voordeel.