Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nora96

nora96 Niet meer actief

@t lotte, gebruik jij ook ovulatie testen?

2. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Je kunt ze gewoon bij de drogist halen. Die van de kruidvat schijnen inderdaad niet goed te zijn, Met de rest heb ik geen ervaring (gebruik ze nog niet) Via internet kan natuurlijk ook dan kun je ze vaak goedkoper bestellen.;)

Verder slik ik foliumzuur en gewone vitamine (compleet mama-plus met visolie)

3. nora96

nora96 Niet meer actief

zal vanmiddag eens even kijken of ik ze ergens kan krijgen.. en dan maar eens uitproberen.. hopelijk helpt het mij wat meer inzicht te krijgen in mijn cyclus..

4. Lotte30

Lotte30 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.110
    0
    0
    Ik werk bij moeilijke jongeren met een geestelijke
    Limburg
    Nee is gebruik geen ovulatie testen. De laatste 2x neh ik mijn ei goed gevoeld!!:p
    En mijn vriend en ik hebben ervoor gekozen om eerst de natuur zijn werk te laten doen, als dat niet lukt gaan we evt ovulatie testen doen of temperaturen ofzo. Zo ver zijn we nog niet:(

Liefs

5. roosje1980

16 nov 2010
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames,
    ik heb eind nov mijn laatste pil geslikt. En sluit me graag bij jullie aan. Ik heb niet altijd tijd om op alles te reageren en hoop alles bij te kunnen houden qua reacties, maar dat valt wel mee hier geloof ik.
    Als het goed is verwacht ik donderdag mijn NOD, dus dat is spannend.
    Ik weet het alleen niet goed, want ik ben ziek geweest de laatste 2 /3 weken. Maar we wachten het verder af.
    Ik ben trouwens 30, getrouwd en heb al een zoontje van 1,5.

6. pasquinellover

23 feb 2011
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij zijn gestopt met de pil op 24 december 2010.
    Nu 6 dagen overtijd maar met een negatieve test.
    We zullen dus maar wat afwachten eh

7. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ik slik die alleen, zit t foliumzuur al in.

8. nora96

nora96 Niet meer actief

leuk dat jullie je ook aansluiten bij deze topic..

ik heb gisteren na het eten echt hevige buikkrampen:$ gehad dacht dat ik ongi moest worden maar heb vanmorgen nog niets gezien.. wat denken jullie dat dat zou kunnen zijn? voelt je eisprong ook als menstruatie krampen.. mischien is mijn ei deze maand toch wel wat eerder..

groetjes Nora

9. Keeley

Keeley Niet meer actief

Ik ook!
    Ben 22 (bijna 23) mannetje is 26.
    Zit nu in ronde 3, rond mijn ei!
    Hoop voor iedereen een mooie test deze ronde!

10. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Jeetje wat wordt het hier al gezellig druk!!!!!! Erg leuk en alle nieuwe meiden WELKOM!!!!

Hier nog rustig... wachtend op mijn eitje....

11. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Ik wacht geduldig met je mee en hoop hem ook deze keer weer te voelen.
    Ben net klaar met ongi, dus de kleine "klachtjes" zullen over een paar dagen wel weer komen.

12. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Hallo,
    Mijn ei is denk ik al geweest, gok op gister aangezien ik zaterdag een knal ovu test had.
    Maar mn ei heb ik nog nooit gevoeld geloof ik...

13. Milouu

Milouu Actief lid

7 dec 2010
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames, ik ben ook gestopt in december met de pil. Eind deze week is mijn NOD dus nog even afwachten. Tevens valt het heerlijk middenin het carnavalsweekend wat ik altijd volop vier, maar plannen kunnen we niet.

Ik heb alleen een vraagje. Ik zit nu dus in ronde drie en ik heb deze week enorme last van eetbuien; in de zin van lekkere dingen. Ik ben nu bijna iedere avond alleen thuis, omdat mijn vriend er niet is. En de ene avond eet ik chips, de andere avond chocola, en ik kan mij bijna niet inhouden om niet iets te eten... zal het met een evt. zwangerschap te maken hebben? (het is natuurlijk ook zo dat ik graag tekenen wil zien van een evt. zwangerschap) Ik vroeg mij af of jullie hier weleens mee te maken hebben.

Dit heb ik trouwens in mijn vorige maanden niet gehad en normaal ben ik ook niet zo happig op elke avond snoepen.

Groetjes Milouu

14. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Heb geen eetbuien maar na mijn ei juist het tegenovergestelde geen trek in eten. Normaal s'avonds altijd wel zin in lekkers maar dan juist niet en avondeten smaakt me ook niet echt dan.

Ben eigenlijk achteraf gezien blij dat ik eerst een paar rondes niet zwanger ben geworden omdat ik zo beter zie wat bij mijn "gewone" cyclus hoort.

Wat hebben jullie eigenlijk voor klachten en veranderingen nu jullie gestopt zijn met de pil???

15. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Mijn grootste verandering is dat ik niet meer zo snel emotioneel/ boos reageer als er iets tegn zit. Denk echt dat dat de invloed van de hormonen was. Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik dat lang niet zo erg.
    En bij leuke dingen jankte ik er op los en dat doe ik nu nog;) All you need is love blijft een tranentrekker:D

16. roosje1980

16 nov 2010
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb niet zoveel last gehad van kwaaltjes/dingen na het stoppen met de pil. Wel word ik gek van mijn haar dat nu verlies. Overal liggen ze, kan wel blijven stofzuigen!!
    Morgen is mijn NOD. Ik ben benieuwd, maar verwacht het eigenlijk niet.

17. Milouu

Milouu Actief lid

7 dec 2010
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook niet echt klachten sinds ik gestopt ben met de pil... Alleen deze week last van eetbuien. Maar helaas, ben toch vanavond ongesteld geworden. Op naar de 4e ronde maar.

@roosje1980; ik ben benieuwd en duim voor je!

18. ilse1985

ilse1985 Lid

2 mrt 2011
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal!
    ik ben ook gestopt met de evra pilpleister afgelopen december.
    ik heb helemaal geen klachten van het stoppen daarmee, wel heb ik bijna nooit meer hoofdpijn! dat had ik met de evra pleister bijna dagelijks:x
    dus voor mij alleen maar positief!

nu wachten op de duivels:)

19. Lotte30

Lotte30 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.110
    0
    0
    Ik werk bij moeilijke jongeren met een geestelijke
    Limburg
    Hallo Dames,

Ik heb niet ech last van de kwaaltjes?? Af en toe wat last van buikpijn maar dat had ik tijdens de pil ook wel eens?

@roosje1980:
    Spannend!! Ik zal voor de duimen;)

@ilse1985:
    Welkom,
    Fijn dat je nu minder last hebtvan hoofdpijn zeg. Elke dag hoofdpijn is ook niet echt prettig:$

Liefs Lotte

20. Keeley

Keeley Niet meer actief

Ik heb niet alle bladzijden gelezen dus ik weet niet of ik al wat gezegd heb hier hoor dus sorry.

Wij zijn 22 (bijna 23) en 26 en zijn ook sinds december 2010 gestopt met de pil, we zitten nu in ronde 3. NOD 15 maart.

Ik las op de een van de eerste pagina's dat er een aantal bij elk steekje en pijntje denkt 'zou het?' Nou dat heb ik dus ook.
    Ook weten we al namen (nou ja de meisjes namen dan) en hebben al spulletjes. Het is alleen wachten op de beeb zelf. ;)

Hoop voor iedereen dat het snel raak mag zijn, goed mag gaan en een mooie beeb krijgen!

Deel Deze Pagina