Anouk spannend!!!!! En gefeliciteerd by the way Naadje op wat voor cyclusdag zit je nu? Wat een kutgevoel he als ongi doorbreekt of niet. Het maakt je zo onzeker en frustrerend! Kom op meid! Komt goed joylinn ik duim voor het positieve! Weer nieuwe dames in ons cluppie....gezellig!!!!!!! Hier weer even in onzekerheid. Dit is heel stom, maar voel me zwanger. Weet niet hoe het komt, maar erger weet niet hoe ik er vanaf kom. Ben ongesteld geweest, niet als een normale ongi, korter en minder en de testen blijven negatief. Waarom ik het dan blijf denken....tja zeg het maar! Mijn borsten zijn nog steeds gevoelig en steviger, mijn onderbuik is opgezet en hard. Ben moe maar nog niet in het extreme. Regelmatig slecht in slaap komen, draaien en doen . onrustige benen en lastig doorslapen. Nog steeds last van pukkeltjes, overal :x. Please dames praat me het eruit, wordt gek van mezelf!!!!! (voel mezelf heel stom)
hey meiden ik zat vandaag op dag 46 dus dat is wel weer een verschil vergeleken met de vorige keer(63) hoop iedergeval dat de pijn gauw afzakt weet me niet eens een houding te geven idergeval op naar de volgende ronde
@lieverd: Lijkt me erg frustrerend als je dat gevoel blijft hebben dat je je zwanger voelt, maar bedenk je dat je ongi bent geweest (ook al was het minder dan normaal) verwarrend hoor!!! We willen het allemaal zo graag en misschien komt het daar wel gewoon van! En het is helemaal niet stom want wat je voelt voel je gewoon en waarschijnlijk trekt dat vanzelf weg. suc6 @naadje: hoop dat je je snel wat beter voelt. maar wel fijn dat je cyclus iig korter was deze keer!! Nou zo lekker naar me bedje toe en morgen.
Anouk en Joylinn, ik wil jullie even heel veel sterkte wensen voor vandaag! @Naadje: Balen zeg, van je ongi! Kleine plus dat je cyclus korter wordt, maar dat neemt niet weg dat je je nu waarschijnlijk niet zo leuk voelt. @Lieverd: Sluit me aan bij Anouk, maar snap dat je je er erg onzeker door voelt!
@lieverd ik had trouwens bij mijn tweede ongi ook dat het heel anders was dan mijn normale ongi, hoop natuurlijk voor jou dat het wat anders betekent @all hier nog steeds last van mijn buik en voornamelijk rug,de ene kant natuurlijk blij dat mijn cyclus korter is maar andere kant erg balen maarja vol goede moed naar de volgende ronde ik ga maar eens binnenkort testjes bestellen weet alleen niet zo goed wanneer ik ermee moet beginnen
oh wwat was het heftig vandaag, de begrafenis van mijn omaatje... maar wel heel mooi. ik ben vooral heel verdrietig voor mijn moeder.. en hier is testen helaas niet meer nodig!! ik werd echt 10 minuten na de begrafenis ongesteld, niet heel heftig nog maar wel helder zag ik net met naar de wc gaan... 1 voordeel... mijn cyclus wordt beter! anouk, succes morgen.
Joylinn: Fijn dat de ceremonie van je oma mooi was. Een waardig afscheid dus! Mss heb je, onbewust, je ongi wat 'tegengehouden' door je emoties ivm je oma. In ieder geval duidelijkheid voor jou Hier nog steeds geen duidelijkheid. Maandag, gisteren en vandaag wat licht bloedverlies gehad (bij het afvegen, bij lange niet genoeg voor een tampon). Wel krampjes, maar niet de hele dag door. Ovutesten zeggen nog steeds hetzelfde als mijn hele cyclus lang (lichte streep) en vruchtbaar slijm is al 2-2,5 weken geleden. Wat duurt dit lang...
joylinn en naadje wat enorm balen dat de ongi weer om de hoek is komen kijken!!! en naadje wat lastig dat je er zoveel last van hebt. mira wat verwarrend zeg. ik zal voor je duimen dat er snel duidelijkheid komt(hopelijk in de vorm van een hele mooie test) nou ik moet nog wel even wachten voordat ik kan testen. dus hier alles lekker rustig tot nu toe.
ik had een tampon in gedaan vanmiddag maar die zat niet vol net, na 5 uur... borsten doen pijn en echt ongi gevoel. dus het zal wel mijn menstruatie zijn. vandaar dat ik mijn banner alweer verandert heb..
Minimaal 2 dagen helder bloedverlies (ongeacht hoeveelheid) kan worden aangemerkt als ongi.... Gelukkig weet je nu waar je aan toe bent en is je cyclus weer ietsje korter.
Hoi meiden, Gister bij de vk geweest voor de intake. Bloeduitslagen waren goed. Bloeddruk ook. Nu wachten tot 20 juni voor de echo... Ben dan ruim 11 weken... Geduld is een schone zaak...
Begrafenis was gister moeilijk maar goed. Vriend is opgelucht (klinkt misschien raar) hij heeft het nu kunnen afronden voor zichzelf. Positief was dat hij weer een goed gesprek heeft gehad met zijn oudste broer die hij ook al 10 jaar niet meer had gezien. @joylinn: fijn dat het gister een mooie begrafenis was! Nou test gedaan en die was natuurlijk omo wit dus ik ga er maar vanuit dat de ongi nog gaat komen.
@Joylinn: Wat balen van je ongi! Maar inderdaad wel fijn als je cyclussen wat korter worden. @Anouk: Fijn dat je vriend het goed heeft af kunnen sluiten! Wat vervelend he, die onzekerheid. Hier ook nog steeds geen ongi te bekennen.
hoi anouk, jammer van de witte test... wat is dat toch bij ons... waar blijft onze zwangerschap ik ben net opgestaan en naar het toilet gegaan en ik ben DUIDELIJK ongi! gisteren vond ik het niet zo erg maar vandaag wel. ik vertrelde gisteren aan mijn man dat ik alweer twee dagen overtijd was, toen ging ie er niet echt op in. maar toen ik na de begrafenis vertelden dat ik ongesteld geworden was, zag ik aan zijn gezicht dat ie heel erg teleurgesteld was. hij kwam er gisteravond nog ff op terug dat ie het wel jammer vond. Ik denk dat hij het nu ook lang vindt duren. maargoed, mijn cyclus wordt normaler, en misschien ga ik toch weer eens aan de ovulatietesten beginnen. ik had ze eerst van sensitest maar nu ga ik straks die van cb kopen. lindaDD, ik hoop het voor je!!!!
Die van zw&k heb ik goede ervaringen mee. Zijn ook iets goedkoper dat die van sensitest. Ga je ook tempen?
anouk wat fijn voor je vriend dat hij er een "goed"gevoel bij heeft. en denk aan de spreuk geen bloed geeft moed!! ik zal vanavond extra voor je duimen dat je snel een hele mooie test hebt. nou fijn weekend allemaal en succes met wachten en klussen!
@minim wat fijn dat je testen goed waren bij de vk. je moet nog wel lang wachten voor je echo. Pffff. Ik hoop toch echt dat ik die de 30e al heb. @joylinn wat balen dat je ongi bent geworden. Maar idd is he cyclus wat korter. @anouk, waardeloos een witte test, maar geen bloed geeft moed. En mss was je ei wel heel laat. Ik ben vandaag 7 weken en probeer mezelf nog steeds heel rustig te houden. Ik zou het liefst van de daken schreeuwen.
Nog geen ongi te bekennen hier , ook geen gevoel dat hij eraan zit te komen al hoop ik wel dat ik snel wat meer duidelijkheid heb. Ik zit op dag 44 nu dus zowiezo een lange cyclus. @joylinn balen dat je ongi bent geworden maar wel weer fijn dat je cyclus korter is geworden. Denk zelf ook die zw&k te gaan bestellen deze ronde ze schijnen goed te zijn en veel voor relatief weinig. Want als ik volgende ronde weer zo'n lange heb dan heb ik er wel een paar nodig hihi. Spannend hoor al die afspraken bij de vk. @lindedd: voor jou ook onzeker zeg ook nog niet ongi. Heb je nog getest? Of zijn er inmiddels al tekenen van een naderende ongi? Op hoeveel dagen zit je nu??
Ik had ze ook van zw&k en was er erg tevreden over! Hoop dat je cylus wel wat korter is Anouk.. Weet je wanneer je ei was dezemaand?