Ik dacht 23 april omdat ik die middag erge steken had (net als iedere maand) maar als ik fertilitie friend mag geloven dan veel later omdat mijn temp pas de laatste week omhoog is gegaan dus heb nog wel even dan.
Ja duurt lang he. Das een maandag maar ga na onze vakantie ff bellen of ik niet voor dat weekend mag... Scheelt toch weer een paar dagen
Dat duurt inderdaad nog even MiniM, hoop voor je dat je eerder mag. Ik zit intussen op dag 46, nog geen ongi te bekennen.... Word er echt heel onzeker van. Voel af en toe wat trekken in m'n buik, maar verder geen klachten dus weet echt niet wat ik er van moet denken...
hey meiden wat vervelend zeg die onduidelijkheid, hoop dat jullie gauw een mooie test in handen hebben die lekker roze kleurt hier voel ik me al stukken beter, geen pijn meer gelukkig wel nog steeds ongi maar gelukkig niet meer zo erg als de begin dagen heb iedergeval flink moeten wassen hihi leek wel of er nog rest ongi was gekomen van de vorige keer hihi
naadje, wat fijn dat de pijn is afgenomen. is altijd wel zo prettig. lindedd en anouk, wel balen dat jullie nog geen zekerheid hebben. ik heb me van te voren nooit gerealiseerd dat zwanger worden zoveel ellende met zich mee kan brengen in de vorm van lange cyclussen, je eigen lichaam die je telkens weer voor de gek heeft, enz. dat het niet vanzelf gaat oke, maar dit??!! wel een vervelende bijkomstigheid.
het is zeker wel fijn dat de pijn is afgenomen, zat al te schreeuwen op de dag dat mijn ongi begonnen was dat als het zo telkens zou zijn ik nooit meer wou proberen om zwanger te worden haha om dan nog eens een bevalling te krijgen maar dan gauw denk ik nee je wilt proberen om een kindje te krijgen dus niet zeuren
@naadje ik snap je helemaal ik had dat gevoel ook de klachten van de ongi zijn zo erg, laat maar zitten. Maar na 2 dagen gaat het dan wel weer en denk je ik ga er weer voor.
nou mijn ovulatietesten van zw&k zijn binnen.. mijn man heeft de envelop open gemaakt, maar heeft er nog niets van gezegd. De vorige keer had ik ze ook in huis maar heb ze weggegooid omdat mijn man tegen 'hulp' is. maar hij heeft ze nu gezien en er niets over gezegd. maar goed, hij ziet natuurlijk ook wel dat we bijna 5 maanden bezig zijn en dat het nu wel leuk zou zijn als het zou lukken. ik heb met mezelf afgesproken dat ik die testen eens ga doen, alleen deze maand want ik heb er maar 10 gekocht. de vorige keer vond ik mijn piek niet, elke dag dezelfde streep... maar gezien mijn cyclus was ik waarschijnlijk te vroeg in de cyclus begonnen.. kort samengevat, ronde 5 MET ovulatietesten...
@ Joylinn: als ik jou was zou ik rond dag 14 beginnen en dan elke dag met sterke urine om ca. 17.30 / 18.00 uur testen. (dus een paar uurtjes van tevoren niet drinken) Ik hoop dat je op die manier je ei snel vindt meis.
Balen inderdaad als je zo'n last hebt van je ongi. heb wel buikpijn normaal gesproken maar heb het nog nooit zo erg gehad als jullie omschrijven. Ik zit vandaag op dag 45 alweer dus lindedd we gaan aardig gelijk op. Ik herken je onzekerheid zooo. zodra ik ongi ben bestel ik ook de zw&k en ga ik daar deze maand mee testen. De cb van vorige maand waren me veel te duur. Het liefste zou ik het zonder doen maar omdat die lange cyclussen me zo onzeker maken wil ik wel graag weten waar mijn eitje ergens zit. Heb hem vorige keer ook al niet gevonden.
Hej meiden, Ik ben er ff niet geweest. Waarom, geen idee... maar ik vind het iig wel fijn om jullie verhalen allemaal te lezen Jullie hebben wel allemaal een heftig tijd achter de rug, wel of niet... Hier net van mijn ongi af dus het klussen kan weer beginnen. Ronde nummer 6. Ik hoop dat ik binnenkort toch een keer met goed nieuws kan komen en jullie ook allemaal! We duimen ervoor... Mijn puistjes zijn nog steeds niet weg (het wordt eigenlijk alleen maar erger... en slapen doe ik nog steeds als een roos. Kan alleen de slaap moeilijk te pakken krijgen) Ik had zo gehoopt toen wij begonnen in januari (we wilden eerste dat mijn ongi kwam voordat we begonnen met klussen) dat ik met de bruiloft van mijn vriendinnetje op 3 juni met een dikke buik liep... helaas... Maar we gaan gewoon verder en we zien wel waar het schip strand. Elke keer als ik een paar dagen overtijd ben, durf ik niet te testen, bang voor een negatieve test... Laatst was ik bij de dokter (wel voor iets anders) maar toen kregen we het over mijn puistjes, ze vallen best op , en ik zei dat ik best moe was. De dokter raadde me toch aan om te testen. Ma ja, zoals jullie al begrijpen... negatief. Meiden, ik hoop voor jullie allemaal dat het snel een keertje raak is en dat we allemaal met blij nieuws komen! En sorry dat ik hier ff zit te klagen... dat lucht best op... sorry daarvoor. Fijne dag allemaal vandaag!
Lekker he een keer je hart helemaal luchten!! Vervelend dat je je lichaam nooit helemaal zal begrijpen al willen we dat heel graag.
@Sanne: Dat mag hoor, je hart hier luchten @MayD: Ik wil de volgende ronde ook met ovulatietesten beginnen. Rond 17.00 uur is dan de beste tijd om te testen? @Anouk: Bij jou ook nog geen verandering? We gaan inderdaad behoorlijk gelijk op. Ik zit nu op dag 47, nog geen ongi in zicht...
@anouk79, Ja het is best vervelend. Maar ik voel me wel opgelucht dat ik nu lekker mijn hart kan luchten. Als ik zoiets vertel bij mijn vriendinnen, die begrijpen niet dat het best vervelend kan zijn dat het niet lukt. Ze zeggen dan dat je er niet zoveel mee bezig moet zijn. Onbewust ben je er toch mee bezig. Je kunt dat gevoel niet zomaar ff met een knopje uitzetten. Dus ik ben echt blij dat ik me voor deze site heb aangemeld! We zitten met z'n allen in het zelfde schuitje en als er iets is, kunnen we dat hier kwijt! Ik had dit veel eerder moeten doen! Thanx everbody!
Het beste is tussen 12.00 en 20.00 uur. Voor mij kwam 17.30 uur vaak goed uit, want ik kon 's middags op het werk alvast rekening houden met de hoeveelheid drinken en het aantal toiletbezoeken. En ik kom elke dag rond dezelfde tijd uit mijn werk... Iig minimaal 2 uur van tevoren niet drinken zodat je geconcentreerde urine krijgt en zo veel mogelijk elke dag om dezelfde tijd testen. 's ochtends voor 12.00 uur (of binnen 4 tot 6 uur na ontwaken) testen kan een vals positief geven.
Welkom trouwens sanne . Heb vorige keer 's ochtens getest maar was met cb-digital. Zal inderdaad deze keer ook 's avonds gaan testen. Is zowiezo makkelijker na het werk. Zo lekker filmpje kijken met lief. Rom-com 'Just go with it'. ben benieuwd of het iets is.
ik had de vorige keer ook getest rond 17.30 uur voor ik aan het koken was.. dan was mijn zoontje lekker tv aan het kijken en kon ik rustig mijn urine opvangen en testen. maar heb niet echt heel veel rekening gehouden met drinken, ik drink niet zoveel, wel ´s ochtends op het werk maar ´s middags meestal maar 1 blikje spa rood. en dan ´s avonds voor de tv weer thee... maar inderdaad een goed idee weer rond die tijd en dan een beetje rond dag 14. ik hoop dat ik de piek dan wel tegenkom.