ik heb volgens mij wel maar 10 stuks gekocht dus als ik volgens mijn banner dag 22 pas mijn eisprong heb dan kom ik niet uit wanneer ik dag 14 begin met testen. want als ie dan nog niet is op dag 22 dan heb ik er nog maar 2 over... mmm wat te doen..later beginnen of nog meer kopen..?
@joylinn: Misschien heb je wel weer een langere cyclus ertussen of is je ei later? Dan heb je er ook te weinig maar aan de andere kant kan hij ook gewoon wel op tijd zijn en heb je weer een kortere cyclus van 34. Mhhhh lastig zeg. Had ik eigenlijk ook nog niet over na gedacht hoeveel je er nodig hebt. Misschien beter te veel dan te weinig dan maar.
Ik zou niet veel later beginnen Joylinn, als je ei een keer vroeg komt mis je hem ook. Misschien toch wat testjes erbij halen?
Pfff dag 46 alweer vandaag!! Het maakt me nu toch wel een beetje onzeker. Pijnlijke borsten en steekjes in mijn buik maar verder totaal geen gevoel dat ik ongi ga worden. Net nog een predictor gedaan die ik nog had liggen maar was natuurlijk omo-wit. Bij jou ook nog niets lindedd??
Vervelend he Anouk, die onzekerheid! Bij mij ook nog niks, wil ook even wachten met weer testen. Heb ook weinig symptomen, alleen regelmatig last van mijn buik.
Ik ga zowiezo voorlopig niet meer testen, geeft me alleen maar onzekerheid. Ik zie het wel wanneer het komt. Vorige cyclus had ik gelijk zoiets van ohhh het duurt te lang (43 dagen) ik moet naar de dokter Waar ik uiteindelijk niet ben geweest want ik werd ongi, daarom heb ik nu zoiets van ik wacht wel af want waarschijnlijk kan hij toch niets doen omdat we nog maar een half jaartje bezig zijn.
Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt. Had voor mezelf bedacht dat ik in ieder geval nog een paar weken afwacht, daarna kan ik altijd nog besluiten om eventueel naar de ha te gaan.
Jullie hebben echt een lange cyclus. Dat is echt onzekerheid voor jullie. Veel sterkte meiden, en we blijven hopen op goed nieuws! Gister nieuws gekregen dat de vrouw van mijn neef in verwachting is van de 1ste... dan kan ik het wel uitschreeuwen. Al is wel super leuk voor hun, en ooit komt onze tijd ook!
hey meiden wat vervelend zeg dat jullie nog steeds zitten te wachten hoop dat de testen mooi roze gaan kleuren in plaats van omowit hier is mijn ongi gelukkig alweer afgelopen, dus we gaan vol goede moed weer verder straks eerst visite want me ventje is jarig
naadje, gefelcititeerd... mijn ongi is ook zo goed als afgelopen.. niet lang gelukkig, van donderdag tot vandaag... ik ga gewoon op de dag 14 beginnen met testen, en anders koop ik er nog wat bij, via zw&k of bij de drogist, is zo gedaan.. ik wil mijn ei inderdaad niet missen. en aangezien mijn cyclus korter wordt is het ei misschien wel op tijd. hahha.. ik vrij me wel onnozel... nu gewoon al elke dag,.. mijn man begint er nu steeds zelf mee.. hij wil ook graag nu, nu het zo 'lang' duurt!!
Hallo dames, Ik ben net zoals jullie gestopt in december en na 6 pogingen nog steeds niet zwanger. Ik heb daarom besloten om met ovulatietesten te gaan werken. Ik zag dat jullie daar al enige ervaring in hebben. Ik heb daar een vraag over: ik begrijp dat je dit het beste met avond-urine kan doen en hetzelfde tijdstip. Heeft sporten hier ook invloed op? Als ik het bijv. altijd om 9 uur zou doen en ik sport een keer voor die tijd? Of stel ik nu een domme vraag? Alvast bedankt. Groetjes Milouu
hey meiden bedankt voor de felicitaties visite is net weg gegaan dus zo lekker douchen en mijn mandje in ik ga morgen ook ovu testje bestellen hebben jullie een idee wanneer ik daar mee moet gaan beginnen aangezien mijn cyclus nog steeds niet goed loopt neem aan dat het een gemiddelde moet zijn van de 63 dagen en 46 dagen
@Naadje: Nog gefeliciteerd! Wat de ovulatie testen betreft, ik zou dan uitgaan van 46 dagen, anders begin je misschien te laat. @Milouu: Weet het niet zeker, maar denk niet dat sporten invloed heeft, je moet alleen niet voor het testen drinken en dat doe je met sporten misschien wel?
@lindedd ik zat te denken om vanaf dag 13 te testen zou dan een cyclusduur zijn van 30 dagen voor mijn gevoel kan ik hem dan niet missen hoop ik
@naadje: Ik denk dat dag 13 een goeie dag is. Je bent dan denk ik niet te vroeg. Het enige nadeel is als je cyclus weer langer is dan moet je er weer meer gebruiken, maar dan mis je hem iig niet. Suc6. Ik ga straks zelf ook rond die dag beginnen denk ik en ik ga er een heleboel bestellen zodat ik lang door kan testen voor het geval dat ik hem pas heel laat vind. @milou: Ik zou gewoon voor het sporten testen omdat je tijdens het sporten redelijk wat drinkt en je urine daardoor niet heel erg geconcentreerd is. Je hoeft ook niet perse iedere dag stipt op hetzelfde tijdstip te testen. Pfff dag 47 alweer.
ik heb er ook maar 10 gekocht, misschien handig als ik er wat bij bestel.. gezien mijn cyclus.. ik ga dag 14 beginnen... dan moet ik hem toch tegenkomen...